Hirdetés
- A kínai routerek mellőzését kéri az amerikai kongresszusi bizottság
- Szörnyű dolognak nevezte a CHIPS-törvényt az USA elnöke
- A beágyazott rendszerek területére is jön az új EPYC generáció
- A frissítési frekvenciához igazítja a képkockagenerálást az új Lossless Scaling
- Az FCC jelentése árulkodik a Switch 2-ről
- Milyen videókártyát?
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Microsoft Surface
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Apple MacBook
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- A kínai routerek mellőzését kéri az amerikai kongresszusi bizottság
Új hozzászólás Aktív témák
-
batai15
félisten
válasz
tboldi #17600 üzenetére
Sokkal többet forog. Míg az 1.3 95 nel 2500 forog addig 1.0 van vagy 3500 at. Hosszú útra nem ajánlott. Inkább hobbi versenyzésre szoktak használni.
1.3 váltóval a trükk az hogy ki kell huzatni a fokozatokat. Érdemes 2500 3000 körül váltani akkor lehet szépen dinamikusan menni és a motornak se lesz baja. Persze üzemi hőfokon ezt. Addig 2k körüli fordulat.
Ha ez számít amúgy én 2001 5 ajtost vettem 310 ezerbe. Eleje volt törve.
Amire költöttem :első nyulvany hegesztés meg alváz védelem. Zsír újj kuplugozas meg olaj bele 2 hete. Kötelező szerviz vezer mű stb csere. Hátsó fék hengerek. Ablak törlő lapátok. Hátsó ajtó teleszkóp. Most lóg az eggyik ajtó keder gumi csere v zsaner csere lesz. Ja meg újj aksi. És hátsó csapágy. 2001 1.3 8v. Ezüst gc.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest