- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Vezetékes FEJhallgatók
- Fujifilm X
- Philips LCD és LED TV-k
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Egyelőre nem tarolja le a piacot a Vision Pro
Hirdetés
-
27 hüvelykes, játékra szánt kijelzővel újít az MSI
ph A cég MI-vel kacérkodó megoldásának képfrissítési frekvenciáját 250 Hz-ig srófolhatjuk fel.
-
Megjelenési dátumot végre a Men of War II (PC)
gp Többszöri halasztás után végre megkapjuk a régóta várt folytatást.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Foglalt név
addikt
-
Foglalt név
addikt
Kicsit késő van, arra gondoltam, hogy Te szeretnél valamit a Kadettal Azok jó kis járgányok 1.6i? Nekünk GLS felszereltséggel volt egy 1.6S, a maga kategóriájában szerintem páratlan jármű volt. De most már muszáj az omega, mert ha öcsém is beül, akkor mögött már más nem fér el, ha nem azzal megyünk
-
Foglalt név
addikt
Ph-talira biztos nem tudsz meglépni otthonról?
-
Foglalt név
addikt
D-s Kadettben volt szerencsém ahhoz a motorhoz és tényleg soha nem hagyott ott sehol Vagyis egyszer volt, hogy álltam ki az utcából és leállt. Se kép, se hang, aztán rövid fejtörés után rájöttem, hogy valószinű porzik a tank Sőt, egyszer szervízben is volt, mikor kész lett este elvittem kipróbálni, mondanom sem kell, hogy megállt, de tekintve, hogy tudtam mit csináltak rajta, csak a sötét miatt volt nehéz felderíteni a hiba okát, a gyújtás kábelét kicsit hanyagul rakták vissza, úgyhogy szépen lecsúszott
Nagyon strapabíró gépezet, a mienk már eléggé felújításra szorult volna, mikor elcseréltük egy omegára, az egyik hengerben valószinű törött lehetett a gyűrű, mert kb. 4es kompresszió volt benne Ennek ellenére elvitt olaszországba és vissza is hozott, úgy, hogy itthon derült ki, rossz olajpálca volt benne, úgyhogy kb. fele annyi olaj volt a motorban, mint kellett volna.
Persze benne van, hogy olyannak megbízható autó, aki nem fél hozzányúlni, mert azért a karburátort kb. minden második hétvégén ki kellett pucolni, hol kicsit sokat evett, hol nem igazán akart alapjárat lenni , de összeségében talán azt a kocsit szerettem a legjobban. -
Foglalt név
addikt
válasz GombócArtúr #13 üzenetére
Látom Ti akkor használtátok az omegából mind a 3 verziót Megtennéd, hogy írsz egy szubjektív véleményt. A '94-esben jó eséllyel már a 16V-es 2000 volt és gondolom már B-s kasztni. Milyen volt az A-s hoz képest? Teljesítményre mennyire sikerül a kis teljesítménynövekedéssel kompenzálni a súlyt? Nem eszi nagyon az olajat a motor, úgy hallottam típushiba. Milyen ezekhez képes a legújabb? Kicsit olyan kockásnak tünt belülről Kivülről szép és a felszereltség is egész jó, viszont érzetre még mindig a legkorábbi modell tünik a legnagyobbnak. Huhh, kicsit sok(k) kérdés lett egyszerre, ha csak egy részét megválaszolod, már azt is megköszönöm
-
Foglalt név
addikt
válasz GombócArtúr #27 üzenetére
Köszönöm, kombi nekünk sem az igazi és tényleg nehéz olyat találni, amit szeretnénk
-
Foglalt név
addikt
c20ne fenntartása semmivel sem több, mint pl. egy 1.6osé. Emellett az opel egyik legjobban megépített motorja, jelentős folytások vannak benne mindkét(szívó, kipufogó) oldalról, ezért alapesetben szinte örökéletű vagy komoly tuningpotenciállal rendelkezik, kinek mi a fontosabb. Egy omega-ban kb. 7 liter eszik, a calibrának pedig sokkal jobbak az aerodinamikai tulajdonságai.
-
Foglalt név
addikt
E Kadettben volt 1.8 először a GSI, azt a D-s GTE-ből vették át(injektor-einspritz), aztán jöttek a 2.0-k 20se, 20seh, c20xe(122, 130, 150(170 LE). Bár az, hogy se is volt, arra most mérget nem vennék, az omegánkban biztos ilyen van és az ascona-hoz is járt, de lehet, hogy a gsi-be csak az erősebb került
Programban is mindig elnézem a zárójeleket
[Szerkesztve] -
Foglalt név
addikt
-
Foglalt név
addikt
A klima hajtására teljesítmény megy el, ergo olyan, mintha gyengébb lenne a motor. Ez nem csak végsebességben jelentkezik. Ellenben érezhetően régi autóknál jellemző, mert ott egy klíma volt belerakva egy modellbe, nem volt illesztve a motorhoz. Ezért a legkisebb motort erősen megfogta a klíma. Most ezt már többféleképpen orvosolják, alap, hogy illesztik a klíma teljesítményét a motorhoz, emellett van, ahol nagyobb gázadásra leveszi a hajtáról a klímát ilyen kick-down kapcsoló jelleggel.
-
Foglalt név
addikt
-
Foglalt név
addikt
válasz zsoltee10 #160 üzenetére
Esetleg azt írhattad volna, hogy nem igazi Renault Egyébként nekem kellemes csalódás volt az az autó Egész kényelmes volt és én a menetdinamikára sem panaszkodnék. Megpakolva is bírta a budai hegyeket, autópályán pedig bőven a megengedett felett is erőlködés nélkül vitte a motor. Azt érezni, hogy nem személyautónak készült, de a viszonylag egyszerűbb beltér is kielégíti a józan igényeket.
-
Foglalt név
addikt
Arra gondoltam, ha nem típus hiba vagy anyagfáradás, ráadásul mindig ugyanott reped meg, akkor lehet, hogy a hengernél van a baj. Bár a kompresszió elvileg nem igen nő, hanem csökken, ha nagy a kopás vagy teszem azt eltörik egy olajlehúzó gyürű, de valószinű nem is közvetlen ez lesz a hiba. Ellenben, ha valahol megvan repedve a blokk és jut egy kis víz a hengerbe, ami ugye azon a hőfokon egész jól tágul és szétnyomhatja a hengerfejet, akkor az elvileg ott is kiütközik(meg persze fogy a vized és látszik a motorolajon is), mert másnak sem tesz jót.
-
Foglalt név
addikt
Megérett a dolog, hogy az A-s omega-ból B-s legyen. Ha valaki tud olyan facelift-es példányt, ami valóban kevesett futott, sérülésmentes(szervízkönyvnek örülnék) és nem a teljesen fapados kivitel, akkor ne fogja vissza magát. Árban olyan 2,5-ig tudok elmenni, benzines érdekelne, manuális váltóval. Ha valaki tud ilyet, ne fogja vissza magát Köszönöm előre is.
-
Foglalt név
addikt
ET ha jól tudom azt mondja meg, mennyire mélyen ül a felni. Pl. 6J*15 ET 50 6 col széles 15 col kerület és a felfogatási ponttól 50mm-re van a felni közepe. Tehát ha széles verdát akarsz kicsi ET számra mész
-
Foglalt név
addikt
Ajkán lakom, úgyhogy az nem lesz baj Néztem már párat, de olyan, amelyikben kevés km van, alig akad. Egy volt ami valószinű jó lett volna, de arról lecsúsztam Néztem hétfőn is egyet 60eKm, szép állapotban is volt, de valószinű törött Hasznaltauto-t nyálazom folyamatosan, de bejártam már a fél országot és mindenhol volt bibi. Azért lenne jobb ismerőstől. Nem baj, ha 1-2 százzal több, de legyen tényleg tip-top.
-
-
Foglalt név
addikt
válasz bolondember #431 üzenetére
Ezres alatt, ha van műszaki érzéked. Mindjárt keresem a linket.
[link]
[Szerkesztve] -
Foglalt név
addikt
válasz bolondember #435 üzenetére
Az A-s omega-t kb. 10 perc alatt lebontom, meg visszarakom. A B-s vectra sem nehezebb. Ja és nem néztem a képeket, de van ahol úgy mutatja, hogy le kell szedni a kormányt(ami megint nem egy nagy ördöngősség, ha van szerszámod), de ez nem igaz, ha jó irányba fordítod, kicsúszik mögötte a műszerfal
Nálam úgy volt megcsinálva, hogy kivettem az égőket, vettem nagy fényerejű kék ledet az egyik lábát lecsiptem, ellenállás ráforraszt és azt tűztem az izzó helyére. Amire figyelni kell, hogy egyenesen álljon, mert ha nem a plexit világítja meg, akkor nem igazán lesz fény, mert a led-nek elég határozott az iránykarakterisztikája -
Foglalt név
addikt
Havas gomb általában a kompresszort kapcsolja van jellemzően egy olyan piktogram, amin három egymásba érő nyíl van, az a belső levegő keringtetés(egy zsilipet mozgat, ami lezárja kifelé a szellőzést). A venti pedig mozgatja a levegőt, tehát ha az nem megy, akkor hiába minden
-
Foglalt név
addikt
válasz Foglalt név #598 üzenetére
[link]
vagy
[link] ezzel [link]
Amit elfelejtettem, hogy a nem fordulatszámmérős órához más az olajgomba. Az csak jelez, ha alacsony a szint, de nem mér folyamatosan, ehhez mérős 3 pólusú gomba kell, azt viszont elég nehéz összevadászni(nekem kb. fél év alatt sikerült). Ez annyit jelent, hogy az egyik műszer nem fog mutatni, de enélkül is egész jól megy a dolog. A fordulatszámmérőhőz pedig a trafóról tudsz lehúzni, ha nincs eredetileg(zöld szokott lenni).
[Szerkesztve] -
Foglalt név
addikt
válasz Calogero #624 üzenetére
Én nem vagyok ilyen válogatós
Nálam ez volt eddig a sorrend:
Kadett
Suzuki(oktatóé )
Vectra
Omega
Merci(kisbusz)
Audi
Megane
Vivaro
Transporter
Omega
Ezek, amiket többet hajtottam x000km> Igazán az audi volt nagy csalódás, de ott sem éreztem, hogy számítana miben ülök. Szerintem ez inkább akkor számít, ha sokat kihagysz(meg persze c-d kat.nál -
Foglalt név
addikt
Szeretném ezt a hsz-t, amivel senior tag leszek az OPEL TOPIC-nak ajánlani
-
Foglalt név
addikt
Mint írták szűkítővel ennyi A szabályok előírják, hogy a szívó oldalon kell lennie egy adott átmérőjű résznek. Aki tanult egy kis áramlást tant, az tudja, hogy adott keresztmetszet mellett van egy elméleti határ, ugyanis ha az áramló közeg eléri a hangsebességet, akkor kicsit megváltoznak a feltételek és megtorpan az áramlás.
A gyorsulásnál és a végsebességnél pedig vedd figyelembe, hogy egy több mint két tonnás elég magas járműről van szó. Így már nem is olyan szörnyű, nem?