- Milyen TV-t vegyek?
- Steam Deck
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Google Chromecast topic
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- TCL LCD és LED TV-k
- ASUS ROG Swift Pro PG248QP: 540 Hz-es monitor gamereknek
- Projektor topic
- Lesz új Sony OLED tévé is idén
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
ph Az Intel Z790-es és B760-es vezérlőkhöz jár az Intel Baseline profil.
-
Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
it A titkosított levelezést kínáló Tuta Mail arra panaszkodik, hogy a DMA bevezetése óta szinte eltűntek a Google keresőjéből.
-
PROHARDVER!
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz FollowTheORI #45726 üzenetére
A HGIG-t nem kell támogatnia a játéknak. A TV támogatja ezzel a játékokat.
Ez kikapcsolja a TV-n a roll-off módot, hogy a játék csinálhassa helyette az ilyesmit. Így lényegében ugyan azt a dinamikus tone-mapping élményt kaphatod, mint DolbyVision-el (olyasmi, mint ha HDR10+ lenne, de nem a TV-re megy át a dinamikus metadata, hanem a játék eleve a TV csúcsfényére dolgozik, és nem a TV számol roll-off görbét a metaadatból).
A tartalomszerkesztéshez használt studio monitorok is úgy működnek, mint a HGIG mód, a roll-off dolgot csak a consumer megjelenítőkre találták ki (főleg arra az esetre, mikor kis csúcsfényű kijelző is kezel HDR tartalmat).[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."