Új hozzászólás Aktív témák
-
s7evcsenko
addikt
Mondjátok meg nekem, hogy ekkor mi a teendő....
Gyorsulás és kétkerék!!!
Brutál autóm van, elvileg verhetetlen, de hiába, mert indulásnál mindig kétkerékre áll, és nem tudom kormányozni!
Olyan pályán, ahol tiszta a terep, ott nincs gáz, de ahol oszlopok vannak középen, ott mindig nekimegy!
Tehetetlen vagyok, mert induláskor egyből arra veszi az irányt, hiába kormányzok ellen!
-
edgR
őstag
válasz
csutkaa #5483 üzenetére
nezzunk pl egy atlagos jobb kanyart (nagy, szeles iv, visszafordito):
gyorsulva egyenesben tartod, kozepen maradsz. iv kezdetenel gyors gazelvetel + kezifek (csak 1 pillanatra) - ezzel berantottad a verdat. most folyamatos bal ellenkormanyzas mellett folyamatos gazadas. ha ezutan gyors balos kanyar jon, akkor ugyanez a masik iranyba, csak nagyobb kezifekhasznalattal kell hintaztatod. ha pedig egyenes, erdemes inkabb gyorsulni, mint kicsi pontokat kapni..
egyebkent pedig gyak, gyak, gyak .. -
dragonfx
veterán
válasz
_stick_ #5495 üzenetére
én nekem a 3k a kitüzött cél mert tudom azzalmindig nyerek gép 2850 felett eddig sosem csinált. Én azé utána is próbálkozok +pontért, aféket tudom hazsnálni...de volt már párszor cudar állapotban az m3am (e46)
baxxus majdnem elszállt a mentésem,mert pont mikor fel le billegett a nyíl hogy mentés kilépett agém véletlenszerűen...és azóta ha betöltöm nfs.exe hibával kilép..még jo hogy másiik slotot is hazsnálóm biztonságból így csak 2 napot kell ujra cisnálnom
-
_stick_
őstag
válasz
dragonfx #5493 üzenetére
Nekem az a taktikám, hogy első körben óvatosan, de igyekszek sok pontot összehozni, ha több 100 ponttal a második felett vagyok, akkor a többi körben már csak végiggurolok a pályán, mert különben rendre sz@rrá töröm az autót.
Az meg sokat dob, hogyha mondjuk csúszás közben lövöm a nitrót, asszem arra +1000-et ad. -
dragonfx
veterán
válasz
Viktor77 #5479 üzenetére
az ug széria driftjéből ne indulj ki.. a pályák fényévekkel rövidebbek...ott volt esély arra egyik kör elbarmoltad, ugy akkor feláldoztad a következőérdekében hogy ugy ess be ívekre....és visszahoztad az elöző köröslemaradást, pontvesztést...de itt nagyon rövid az ut..nem lehet korrigálni javítani, max. begyakorolni hol kell csúszni....amugy a számláló itt jóval lassabban pörög fel...mondjuk jó lehet az ut rövidsége miatt.
-
giannes87
csendes tag
Sziasztok! azt szeretném kérdezni tőletek mint nagy AUDI rajongo hogy a játékban szerepel az AUDI RS4 vagy sem mert amikor közzé tették a játékot akkor képeken feltüntették az rs4 est de viszont most meg nem látom a játékban! Amugy ha vki eltudné nekem küldeni a mentését azt nagyon megköszönném!!! Itt az msn cimem ha vki eltudja vegyen fel :
srsgergo@hotmail.com -
.:Kristian:.
addikt
válasz
Viktor77 #5479 üzenetére
aztán már csak ellenkormányzol, korrigálsz.
...és miután kijöttem a kanyarból falat fogok.
ha gyorsan driftelek akkor tuti, hogy valamihez odacsapódok és nem tudom bevnni a következő kanyart, ha túl lassan akkor meg szinte pontot se kapok.
Jó lett a drift része, csak még szokni kell. -
DigitXT
félisten
válasz
total90 #5486 üzenetére
Marcelaggo(ha jól írom) ... Lamborgini
Nem egészen.Lamborghini Murciélago (Lamborghini.
)
-
DigitXT
félisten
válasz
Viktor77 #5484 üzenetére
Lehet, hogy setuppal kéne itt is játszani (eddig nem nagyon nyúltam hozzá).
UG2-ben volt direkt brutál driftes setup a Golfhoz, és úgy lett nagyon kezes.
(Szó se róla, hogy trükkök nélkül is könnyebb volt a drift, pl. egy sima Peugeot 206-tal is egész jókat mentem offline, amíg rá nem szoktam az online ökörködésre...
)
-
total90
veterán
Na kész ,végiggmentem....De ami a lényeg,hogy csak 77%-ot ír.Ez hogyan lehet?Minden nap Dominated és szinte az összes csúcs az enyém.Nem tudom kinek,hogy megy de nekem nagyon könnyű volt.Ryo ellen volt szinte a legkönnyebb.Nevetséges időket ment a dragban(ő 11 mp körüli,én meg mentem 6.87-et) és a driftben is csak 3500-at csúszott maximum.Speed Challangera nehezen találtam verdát ami jól megy és jól irányítható de végül a Marcelaggo(ha jól írom) és a Porsche Turbo GT-vel nagyon meg voltam elégedve.A Lamborgini gyorsabb de Porsche meg jól kanyarodik még 250 felett is.Nekem a legnehezebb a Grip King volt.Nagyon hosszúak voltak a pályák és jól hajtott az ellenfél is.A Drift King valami nagyon béna volt,2700-at csúszott maximum.Én a végére 4000 alatt soha nem csúsztam.Az egyéni rekordom 9500 felett volt egy kicsivel.Na most várhatok egy évet az új NFS-re,mert nem gondolom,hogy mégegyszer végigzúzom...elég unalmas lett a végére.Ti mire milyen autót használtatok?Én ezeket ajánlom:
-Drag:Supra
-Drift:Nissan Silvia,Rx-7
-Grip:Lamborgini Murcelaggo,Porsche Turbo GT
-Speed Challange:Lamborgini Murcelaggo,Porsche Turbo GT -
DigitXT
félisten
válasz
csutkaa #5483 üzenetére
Hát titkot nem tudok mondani.
Mondhatnám nagyképűen, hogy "érezni" kell, de az meg azért nem igaz, mert a szappantartó fizika néha befigyel, és...
fékezés? kézifék? elengedem a gázt ?
Igen, ilyesmi, csak jó sorrendben, meg nem árt kormányozni sem.Viccen kívül: ha elengeded a gázt, jobb eséllyel tudod kiszedni az aktuális csúszásból (és ugye áttérni az ellenkező irányba, pl. ráfordulván a következő kanyarra). Ha ráhúzod (nyomod - a gombot
) a kézit, méginkább befordulsz az adott irányba (néha épp ez kell). Ha meg már fékezni kell, akkor kb. elvesztél: bejön a "jeges út effekt", és paff...
Mondjuk szerencse, hogy itt nem von le a koccanás miatt, sőt, tkp. elég kretén, de tény, hogy akár az autó orrával végigszántva a falat is lehet folyamatosan pontot gyűjteni. Gondolom ennek ellensúlyozása, hogy nincs bónusz zóna...
Egy trükk (?) jut eszembe (amit bírok nagyon): amikor kezd elég húzos lenni a helyzet ívügyileg (látszik pl. hogy el fogom vinni a falat az orrával, vagy vmi), a kézifék érdekes módon segíthet: továbbra is nagy gázt adva (akár nitró is, ha kell!) csak kicsit ráhúzva (azaz nyomogatva a gombját - mértékkel
) át lehet hidalni a dolgot, és kilinccsel előre épp be lehet fordulni: ezt szokta értékelni (pontozás).
-
DigitXT
félisten
válasz
Viktor77 #5479 üzenetére
Az itteni drift nagyon-nagyon hasonlít rá.
Hát ezzel azért vitatkoznék.(UG2-ben sokkal irányíthatóbb/következetesebb az autó mozgása drift közben - mondom ezt úgy, hogy csak közepesen jó "drifter" voltam... (Pl. ahol "durva srácok" - kb. a legjobbak - 2M, én 1M). De azért online volt, hogy nem akartak játszani ellenem, mert túl jó voltam nekik, és nem hatotta meg, hogy én is kezdtem valahol, s egy GG-stől - aki saját bevallása szerint 15 éves volt - lestem a figurákat.
) Egyébként én úgy vagyok vele, hogy vagy vmi nagyon bénát megyek (pl. 1200), vagy nagyon megverem a gépet (pl. 4-5000). Mondjuk egyszer toltam 8K fölött is, de ezt már pályája/mákja válogatja.
Szerk: azért az nem hátrány, hogy 3x lehet próbálkozni, és csak a legjobbat nézi.
-
Viktor77
titán
Ti nem drifteltetek az UG2-ben? Akkor tudhatnátok, hogy 2 kanyar az bőven sok 3K pontra. Gyakorlatilag végig lehet csúszni a pályát. Nézzetek meg pár UG2-es videót. Az itteni drift nagyon-nagyon hasonlít rá.
Ha meg jobbos kanyar jön, akkor ne jobbra rántsd a kormányt, hanem hintáztatsd be az autót. Kicsi bal, brutálisan átrántod jobbra, hogy a kocsi gyakorlatilag teljesen keresztben legyen, aztán már csak ellenkormányzol, korrigálsz.
-
-
m3tr0
őstag
válasz
dragonfx #5476 üzenetére
egyetértek veled...a high spped és top speed versenyek télleg érdekesek...nekem vagy egy lambom...és képes 330 ról 250 re lassulni egyik pillanatról a másikra minden akadály nélkül...
se ütközés se út elhagyás,még egy nagyobb korrigálás se...
én sem értem miért így oldották meg ezeket a dolgokat....a legynagyobb csalódás nekem akkor is a drift...rövidek a pályák...van olyan hogy 1-2 kanyar...beleférne..
van úgy hogy ezeke a pályákon a gép 3 ezret csúzik,én meg 1200 at..belefér(gykorolni kell oszt madj jó lesz)
de hogy balkanyarban driftelek látom jobbos jön...gáz elvétel...nyomom jobbra mint állat,hogy el tudjak fordulni...DE NEM...bazzeg NEM ...gondol egyet és megy tovább balra vagy éppen egyenesen előre...hát miez ha nem egy fos...télleg elég nagy NFS fannak tartom magam és ma is toltam vele,meg azér még fogom is...de télleg elég nayg gondok vannak ezzel a gaméval...
-
dragonfx
veterán
Hát mos t tényleg felidegesítetta játék, hagyom mert akkor letörölnáém.
Hogy lehet ez az E92 m3 egy akkora xardomb?..mi a Q anyáért nem kanyarodik?
Ha meg igen akkor meg lecsuszik az ívről..homokba és már borul is fel...fujj viszlát...ilyenre nicns szükség...
Meg aki az EAnál kitalálta ezt a sprint modot annak azt kívánom egy huzamba addig ne ihasson míg meg nem nyeri az összeset
..egy zsák fos.. a sprint votl eddig a kedvenc modom és így elbarmolni
...a sprint az mikor A>>B ki ér el leghamarabb de enm az ki tud 300 felettmenni jobban kanyarban...na és persze mindehhez társul hogy 300 felett mindne autók irányíthatatlan kezelhetetlen, de azé a gép 330cal veszia kanyarokat
..a csúcssebbességi futamokra ugyanez jellemző
..el van barmolva. a carbonban jó volt a chechpoint race de ez egy trágya.....miért?????
-
.:Kristian:.
addikt
válasz
atm*RefeeZ #5474 üzenetére
finomabban..
attól, hogy valaki leírja a véleményét még nem kell leugatni.. főleg nem nyomorákozni, aki nagy fan az úgyis végigtolja, aki meg nem az az első kör után uninstallálja.kb a játék felénél tartok de rohadtul unalmas a game
-
-
Amur
addikt
na:mérgemben felvettem mindent maxra! eredmény az akadás megszünt!
ha lehetne valahol billentyű érzékenységet állítani az még jó lenne mert elég lassan reagál néha a kormánymozdulatokra! de igaza van akik azt írják hogy max-on szebben fut!!
szégyene az EA-nak,de így igaz! -
Amur
addikt
felraktam a legujabb 7.11 catalystot,jobb volt a helyzet nem laggolt annyira,visszavettem a beállitásokat high-ról lowra,erre jobban laggol mint high-on!!!
hihetetlen ez az optimalizálatlanság! mi a bánatot csináljak még hogy normálisan fusson?
jó a konfig(amd athlon64 2500on fut,1giga dual ram 400felett,és egy ati radeon x1650pro 256mb) eddig az összes nfs-t végigjátszottam.ezt is szeretném de nem ártana ha nem verném szét a gépem közben! -
.:Kristian:.
addikt
válasz
dragonfx #5467 üzenetére
na majd holnap feltornázom akkor kicsit.. megnézzük mit tudok kihozni a kártyából
bmw-ről szótse.. sprintről se.. képtelen vagyok megnyerni vele egy versenyt, ha eljutok nitróval 180-ig onnantól elkezd lassulni a kocsi 130-ig, (többiek 200-al repesztenek el mellettem) nekem meg úgykell bemászni mögéjük, hogy felgyorsuljak..
de ha 140-nél leveszem a kezem a gázról és utánna megint nyomom akkor megint felgyorsul..fene érti ezt, de nagyon szar.
-
-
dragonfx
veterán
válasz
.:Kristian:. #5465 üzenetére
pedig próbáld ki bátran meglpőeket fogsz tapasztalni...nekem max.on van mikor jobban megy mint lowon
programozás szégyene...és ha 22 fps-em van akkor meg ugyis mind1 hogy 22 vagy 19 mind2 lóxar..akkor legalább szépen legyne lóxar.Szomoru vok ez az e92 m3 nagyon nem jó...kanyarban egy xar
...355nél szabályoz szinte tökély lenne sprintre de így....csak fogy a totákárzsetonom
-
gery dee
aktív tag
válasz
.:Kristian:. #5465 üzenetére
nekem egy ASUS extreme AX700 silencerem van és én majdnem fullon játszom minden highton van de viszont asszem 800x600
igaz 25-30 fps XD
-
-
KrAt
veterán
Ne verjetek meg: tényleg KELL kétkerekezni?
Azthittem csak poénból csináljátok drag-en
-
gery dee
aktív tag
válasz
.:Kristian:. #5461 üzenetére
és 2db 6600gt SLI-ben? azzal hogy menne?
ez most csak azért fontos mert haver ezzel akar játszaniés csak erre van keret XD
-
gery dee
aktív tag
válasz
.:Kristian:. #5459 üzenetére
jól van már na
nem figyeltem
. de azt mondod hogy csak low minden?
-
eddie17
addikt
Na a kezdeti lelkesedésem lanyhulni kezdett...
Uncsiii
Meg tök kusza az egész, blueprint meg anyjakínja... -
gery dee
aktív tag
válasz
.:Kristian:. #5454 üzenetére
azt mondod hogy nem alkalmas rá?
-
tailor
őstag
semmi.
-
gery dee
aktív tag
volna egy fontos kérdésem
6600GT-vel tudnék játszani? ezzel a játékkal?és kb milyen felbontásba?
-
joey04
titán
válasz
.:Kristian:. #5431 üzenetére
én csak leszedtem egy reg fájlt és beírta magát semmit nem kellett átállítani de ezt nem tom be lehet-e ide tenni... de ha rákeresel tuti fél perc alatt meglesz.
pl nfscarbon.atw.hu-n megtalálod. ne zavarjon a név.jah vagy vedd meg szépen a boltban mint én és akkor eleve magyar!
-
mazda626
addikt
válasz
Csapi007 #5435 üzenetére
Aha, de Kingben az igazi. Finomhangolással tényleg sokat lehet nyerni. Valamit elkúrtam, minidg lekozmál a motorom Dragon.
Audi S4 mire való? Mire célszerű venni? Drag?
Dragen kívül van jelentősége a széles guminak? Pl ha egy full alap kocsira felrakom a legszélesebb gumit előlre és hátulra, akkor érzem, hogy tank a kocsi, vagy ugyanolyan, mint virsli gumikkal?
-
george11
addikt
Vettem egy Dodge Charger-t. Mostmár level 3 minden, de van egy kis bajom vele.
A bökkenő ott van, hogy a 800 méteres dragot nem tudom vele megcsinálni, mert amikor hatodikba vált, akkor keresztbe teszi magát, és legtöbbször "totaled" a vége...
Akár mit állítok, variálok mindig ez van(spoilerek/futómű/gumik/aerodinamika). A pálya utolsó harmadán elked szitálni, és csattanok.Mégvalami: ha valakinek hajsza/grip módban nem akar rendesen kanyarodni az autója szűk kanyarokban, annak egy kis segítség (nekem bevált, elég sokat pöcsöltem vele, míg rájöttem).
Első-hátsó lengéscsillapító+rugók keményre állítva
Első stabilizátor keményre, a hátsó kb. 3/4-re állítva(a kemény felé)
Kerékösszetartás: pozitív irányba kb. 3/4, vagy több
Kerékdőlés: pozitív irányba kb. 3/4 vagy több (autófüggő is)Nálam a legszűkebb kanyarokban ez annyit segített, hogy nem 40-el, hanem 70 körül fordul az autó(de minden kanyarban érezhetően jobb így).
Elsőkerekes autóval nem próbáltam, szóval arra nem vállalok garanciát, de hátsókerék, vagy összkerékhajtásnál működik szépen
Akinek van esetleg megoldása a drag problémámra, az ne tartsa magában
-
slayer006
addikt
na akkor a magyarosítás:
hozz létre egy file-t
nfsps en_hu.txt névenmásold bele ezt:
REGEDIT4[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\Need for Speed ProStreet]
"Language"="Hungarian"
"Locale"="hu"majd nevezd át
nfsps en_hu.reg -reaztán indítsd ezt el ,hogy hozzáadja a regisztrációs bázishoz
és magyar lettmiellőtt v.ki megszólna ezért
én így csináltam és magyar lett ,egyszer sem akadt ki -
Kasza08
őstag
Na akkor én is csatlakoznék a noob-okhoz, akik nem tudják 2 kerékre állítani az ótót
ami meg volt: hátul minden merev, elől lágy. hasmagasság magas.
első kerék vékony nagy, hátsó vastag kicsi. Szélesség 4-es, spoiler NQ, semmi fölösleges lókuki ami nehezítené.
micsinájjak még? a guminyomáson kell állítani? -
Casanova*
veterán
szasztok! tudtok valami jó pc autós játékot??? olyan kéne,mint a grand turismo...
-
Sziasztok!
Nekem annyi kérdésem lenne, hogy jól vettem észre, hogy sehol nem lehet benne úgy egy akármilyen pályát indítani, hogy te saját magad kiválasztanál az elérhető autók közül egy neked éppen tetsző típust, és a saját beállításaiddal tuningjaiddal, tudjad kipróbálni, menni vele...csak ha online kapcsolódsz, rangsorolt és nem rangsorolt játéknál?
Ezt hiányolom a játékból, vagy csak nem találtam még meg, hogy lehet...amúgy teljesen játszható a játék, nekem tetszik. -
joey04
titán
nah itt van a gondom konkrétan:
[link]nem értem mi lehet...?
-
Csapi007
veterán
Van egy tök jó skyline-om sprintre de mindig összezúzom.
Mivel lehet egyszerűbbé tenni az irányítást? -
laci666
senior tag
Felraktam mondom ki probálom a játékot,Carbonból kindulva jóra számítotam.
De hogy mekkora szar lett ez a játék.Már bocs hogy offolok.
Irányitás 0 garfika még csak csak elmegy.
A menű is elég hulladék.szóval szar az egész. -
Saca0311
tag
válasz
.:Kristian:. #5367 üzenetére
1 giga ddr 400-as ram, ati radeon x1550, 2600+os sempi proci 2.2-re húzva
-
joey04
titán
Nah emberek.megint egy kis Help kéne!Megvan már minden kategóriában a king cím kivéve a driftet.probléma:nincs megnyitva az a pálya ami a drift király felé visz mert a nyitáshoz 10 rekord döntés kell és nekem csak 6 van. de hol kell meg lennie a 10nek? mert visszamentem a régebbi pályákra megcsináltam 1-2-t amin csak domináltam de nem az enyém a rekord.azok közül asszem már 3mat is megcsináltam de még mindig 6/10 van!A végefélé lévő pályáknál ahol ugye már minden versenynapon csak 1 típusú versenyek vannak ott is van pár olyan nap ahol enyém a rekord is de ott meg összesen nincs 6 rekordom tehát nem ott számolja elvileg. az egész "térképen" viszont jóval több mint 6 rekordos pályám van tehát nem is egybe számolja!mi lehet a megoldás?
-
Bocaa
senior tag
TTUDOM ?HOGY ELMONDTÁTOK 622..........Ezerszer de nekem nem mükszik.A 679 lóerős dodge viper nem megy kétkeréken
Talán a lóerő kevés??????
-
válasz
Zsolti0609 #5411 üzenetére
Ez egy forum,mindnekinek joga és lehetősége van leírni a véleményét, amennyiben azt a egy bizonyos határon belül teszi.Lást pár száz hsz-szel ezelőtt az egyik Ph!s kolléga (sajnálom igy fejből nem ugrik be a neve) végig fikázta a játékot,de tette azt olyan hangnemben,hogy jókat lehetett rajta derülni.
-
kony
csendes tag
Nekem a gépemen 1024*768 on fut . Kocsi részletesség közepes többi alacsony...
a vas: 3100+ Sempron(kisszériás nagy chac el) 2* 512 mb kingston ram ATI Radeon 9550 128m 128bit . szeretett alaplapom: ABIT NF8 Nforce 3... A Proci 2.1 (2.5 ön is dolgozott már
)en fut minden gond nélkül a ramok is kicsit 400 felett... Az a baj h megveszitek a drága hardvereket de Softwerben ne mentek utána! legújjabb VGA driver ... Akinek radeonja van töltse le alegújjabb CCC t www.ati.com ... A procin is lehet húzni 1 kicsit... ÉS javaslom csinálljátok azt amit én: CSak aPro Streethez feltettem egy CSONt üres XP t.. semmi gányal... A többi dolgom VIstán megy .... ÜDV!!!
-
smisa
őstag
Sziasztok, szerintetek minden felnivel el lehet érni ua a méretett pl:drag hátsó kerék szélesség ?
-
Zsolti0609
tag
AKinek nem tetszik játszon test drivet
-
ToBeY
nagyúr
Szerintem kéne csinálni az 1hsz-ba egy ilyen info dolgot.Pl kocsiajánlás versenymódokra hogyan kell 2 kerekezni és egyébb okos dolgokat leírni.
-
tothm
őstag
Nekem azt mondták hogy nagyon jó!
-
_stick_
őstag
válasz
AMD Power #5405 üzenetére
Izlések és pofonok. Kipróbál -> eldönt
Nehezebb, hosszabb, kicsit unalmasabb, mint a Carbon.
A grafikára nem mondok semmit, sajna a gépem nem viszi a full-t. A törésmodell sztem fasza, csak nekem nem jön be, egy keményebb futam után rendesen lekopaszt a javítás. A drag elég jó lett, a drift-be szar vagyok, faltól falig ütközök, a többi futam elmegy.
Én a 10-es (arcade) skálán a 8-at megadom
Nállam, még mindíg az U1 és a MW a nyerő -
AMD Power
titán
Eddig akivel beszéltem nem volt elájúlva ettől a játéktól. Tényleg nem lett az igazi?
-
Fricó
aktív tag
melyik vga-val megy jobban?
9800pro v 6600gt? -
tothm
őstag
I'm sorry!Tényleg hiba volt!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Hővezető paszták
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Formula-1
- Napelem
- Egy nap a TCL-nél: érkeznek az új tévék!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Egyedi ékszerdobozka
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- SanDisk Extreme Portable 8TB (SDSSDE61-8T00-G25)
- Maximális teljesítmény és biztonság, csak az ARCTIC mx-4-el! Adj új erőt a gépednek!
- LG 40WP95XP-W - 40" NANO IPS - 5120x2160 5K - 72Hz 5ms - TB 4.0 - HDR - AMD FreeSync
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest