Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • edgR

    őstag

    válasz csutkaa #5483 üzenetére

    nezzunk pl egy atlagos jobb kanyart (nagy, szeles iv, visszafordito):
    gyorsulva egyenesben tartod, kozepen maradsz. iv kezdetenel gyors gazelvetel + kezifek (csak 1 pillanatra) - ezzel berantottad a verdat. most folyamatos bal ellenkormanyzas mellett folyamatos gazadas. ha ezutan gyors balos kanyar jon, akkor ugyanez a masik iranyba, csak nagyobb kezifekhasznalattal kell hintaztatod. ha pedig egyenes, erdemes inkabb gyorsulni, mint kicsi pontokat kapni..
    egyebkent pedig gyak, gyak, gyak .. :)

  • DigitXT

    félisten

    válasz csutkaa #5483 üzenetére

    Hát titkot nem tudok mondani.:) Mondhatnám nagyképűen, hogy "érezni" kell, de az meg azért nem igaz, mert a szappantartó fizika néha befigyel, és...:))

    fékezés? kézifék? elengedem a gázt ?
    Igen, ilyesmi, csak jó sorrendben, meg nem árt kormányozni sem.:D Viccen kívül: ha elengeded a gázt, jobb eséllyel tudod kiszedni az aktuális csúszásból (és ugye áttérni az ellenkező irányba, pl. ráfordulván a következő kanyarra). Ha ráhúzod (nyomod - a gombot:DDD) a kézit, méginkább befordulsz az adott irányba (néha épp ez kell). Ha meg már fékezni kell, akkor kb. elvesztél: bejön a "jeges út effekt", és paff...:K Mondjuk szerencse, hogy itt nem von le a koccanás miatt, sőt, tkp. elég kretén, de tény, hogy akár az autó orrával végigszántva a falat is lehet folyamatosan pontot gyűjteni. Gondolom ennek ellensúlyozása, hogy nincs bónusz zóna...:DDD

    Egy trükk (?) jut eszembe (amit bírok nagyon): amikor kezd elég húzos lenni a helyzet ívügyileg (látszik pl. hogy el fogom vinni a falat az orrával, vagy vmi), a kézifék érdekes módon segíthet: továbbra is nagy gázt adva (akár nitró is, ha kell!) csak kicsit ráhúzva (azaz nyomogatva a gombját - mértékkel:DDD) át lehet hidalni a dolgot, és kilinccsel előre épp be lehet fordulni: ezt szokta értékelni (pontozás).:R

Új hozzászólás Aktív témák