Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Laraxior

    titán

    válasz Ck. #32077 üzenetére

    Dehogy gyorsul jobban a hatso kerekes.... hatul nincsen semmi súly, kisebb a tapadas, mig az elso kerék meghajtasnal a motor sulya nehezedik az első kerékre. Arrol nem is beszelve, hogy konnyebbek az első kerekes autók. Legalabb egy kardantengellyel kisebb a súlyuk. Ha nem is pörög el a hatso kerekes, de előbb bekapcsol a kiporgesgatlo, ami mar visszafogja.
    En teljesen meg vagyok elegedve vele. Kanyarban meg telen nem lehet annyit marhulni vele, de lehet h ezért van még egyben az autóm. Azert 200+ LE-t raszabaditani a hóra, jegre... kellene onfegyelem.... na meg a porgetesnel a fogyasztas.... :Y

    "Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."

  • tresh

    addikt

    válasz Ck. #32077 üzenetére

    Sok mindentől függ a hátsó kerekes gépekkel szembe hasonló tulajdonsagokkal véleményem szerint az első kérek alul marad.Az más kérdés hogy vezetni is tudni kell engem anno egy e36 viccelt meg.persze a hátsó kereknek is meg van a maga hátránya de nekem is 3 lehetséges autó volt mind más vezetési élménnyel és technikával az egyik egy kombi e46 sor6 benya, 1.9tdi a4, és a 2.0t laguna..90% hogy a következő egy bmw lesz és asszony kap egy cliot vagy valami hasonló megbízható kis franciát..Aztán a vége ugy is az lesz hogy francia autóm lesz újra az audit is kivancsisagbol vettem.A motort ismertem hogy megbízható és javítható de a többi új és azért nem vagom a seggem a földhöz az audival kapcsolatosan.

Új hozzászólás Aktív témák