Hirdetés
- OLED TV topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- TCL LCD és LED TV-k
- Apple MacBook
- MSI Prestige 13 AI+ EVO ultrabook: grammozás mindenáron
- Azonnali fotós kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Philips LCD és LED TV-k
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
Rico45
Gázra ledadog a motor, nehezen indul.
DigitXT
Előfordulhat, de mennyit esett a végsebességed? Azért ilyen tizen km/h-kat nem eshet a kopott szíjtól, pláne nem 4-5.000km-t futottól.
Végnyomást mértetek már? Bizonyos fordulaton megjelenő rezonancia nem a szíjra utal.salieri.
Liberty-ket csak Pigi blokkal szerelték, mind rendben van.
Ez a kék szép, első blikkre rendben van. Kérj tőle nagy fotókat, és linkeld be. Külön a markolatokról, fejidomról, fékkarokról.
-
runner 125
nagyúr
Előfordulhat.
Annó az én Jogom is csinálta.
Töltsd fel az akksit, vagy vegyél bele másikat, és nem fog világítani.Az oka egyszerű, amikor rá van téve a gyújtás, az olajlámpa amolyan töltésvisszajelzőként is funkcionál. Az-az, - legalábbis a 3KJ-n - gyújtás után kivillanik, és elalszik, de ha nincs akku, folyamatosan ég.
Ha, van benne olaj, és nincs leszakadva a szintjelző úszó, ez lesz a problémája.
-
runner 125
nagyúr
Köszi!
Noh igen. De, alapvetően magamat le is szarom, inkább a mocit sajnálom, annak ellenére is, h nem lett nagy baja.
Nem érdekel, kerül amibe kerül, rendbe rakatom az idomokat.Tothgera30
Köszi szépen!
AndrewTdi
Nah igen, való igaz, h jobban sajnálom, pláne úgy, h még nem volt "felavatva"..., de Tutto Moto-tól kérek majd a grafitra is színkódot, aztán lefújatom. A Runner matricát sikerül megmentenem róla, mert pont addig sérült az a rész, az még nem. A fehér Gilera-t közepén meg dekoros 500-ért megcsinálja. A jövő héten már elintézem ezeket.
SymbianOS
Látod, a két keréken töltött kb. 40.000km semmire nem biztosíték.
g@bo
Köszi!
-
Criton
veterán
Budapesten nagyon egyszerű kivenni táblát, többnyire csak bele van rakva és nincs rá betonozva, szerinted hogy lopnak el egy komplett táblát néha
persze nem sok esetben.
Na de ezen most nem kell lovagolni, nem vitázni akarok, csak kérdeztem, amire megkaptam a választ és köszönöm
-
-
DigitXT
félisten
Nézd, amikor odavittem olajcserére a gépet, nekem is lecserélték az olajat.
Meg amikor vettem rá új gumikat, akkor azt is rendesen felrakták! (Dumálni is
lehet velük, néha egész viccesek, nem ez a gond!) Hanem hogy eladnak vmit,
amiről tudják, hogy sz*r, és hát ezt-azt cserélni kellett volna, de úgy már nem
annyira éri meg nekik: ráhagyják. Ez a része inkorrekt a dolognak. Érted. Egy
szerviz (és kereskedés), tehát azt gondolhatod, hogy amit kiadnak a kezükből
az rendben van. És hát nincs. (Vagy csak én voltam nagyon peches, hihihi.)
Én se reklámból írtam a jó tapasztalataimat kollégám régi ismerőséről, hiszen
nekem sincs ott érdekeltségem. Csak ott korrekt megoldásokat tapasztaltam,
emitt meg nem. (Kizárólag tényeket írtam - ami velem történt a szervizben.)
Szóval ha neked mindig minden flottul ment, nem mondom, hogy az én lassan
2 éves tapasztalatom miatt mostantól ne menj oda - dehogy! Csak azért ha vki
innen akar motort venni, akkor nem árt, ha kétszer is meggondolja, tutira jó-e...Viszont: ajánlottak sportkiput (Leovince lett volna, csak épp nem Majára való):
állítólag leszedte a gyárit, és akkor jött rá, hogy nem megy fel.A munkadíj
meg azért befigyelt... Mondjuk nem bántam, hogy NEM lett jó, mert kinézetre
is nagyon ratyi volt, és hangra sem lett volna sehol a 4Roadhoz képest.
Ugyanez a plexivel: szerzett hozzá egy NEM rá valót. És ott mutogatja, hogy
nem megy rá, most mi lesz? Pedig stimmel a kód. Stimmel az üléssel. Csak
az ülés nem az, aminek a 180-as Maján kéne lennie. Hoppá. Szóval valahogy
nem győztek meg a professzionalizmusukról ebben a témában... (Ígértek ám
xenont is, csak aztán azt mondták, hogy nem megy bele. Valóban: nem jó a
H4 bele. De állítólag H7-et tudtak volna belerakni, csak akkor nincs refi. Oké,
de miért nem tudták időben közölni, hogy gondolkodhassak rajta?Megyek
a gépért, és a fele "tuning" nincs meg, amit amúgy elvileg megbeszéltünk.)
Na ezután volt, hogy én raktam bele xenont, én vettem/tettem rá a 4Road-ot,
és én rendeltem és szereltem fel a plexit is. Meg lett oldva, aztán kész.
(Ebből csak a xenon a gányolás, a többi az full origi alkatrész felszerelése.)De amúgy megerősítem: ingyen kaptam 1 csavart a légszűrőházhoz, ami már
nagyon zörgött, még jó, hogy nem hagytam el. (De azért mondani akarták azt
is, hogy biztos a sisaktartóm zörög...Szóval nem árt "határozottnak" lenni.)
-
DigitXT
félisten
Bátor ember vagy. Én innen vettem a Majesty-met friss műszakival, és
1000 km múlva elszakadt a szíjam.Jól "rendbe rakták" a műszakira.
Ja: azzal kezdte a gép, hogy első nap nem tudtam vele melóba menni,
mert az akksi is szar volt, és a szívató is, így odáig jutottam, hogy egy
első röffenés után leállít - utána már megforgatni sem tudta az önindító.
(Berúgókar nincs...) Csere akksit legalább adtak ingyen, érezték, hogy
ez azért így ciki. De ilyen nem érek rá, szereld be magadnak stílusban.Továbbá innen származik a híres* mondás: a Yamahákat úgy indítjuk...
(Hogy durván játszani kell a gázzal, és három imát elmondani mellé.)
Meséltem a szerelőmnek (akihez azóta járok, hogy a kollégám odavitte
a szíjszakadt gépem, amit betoltam a céghez: ő régről ismeri a srácot),
ő csak annyit mondott nevetve: Úgy indítjuk, ha nem működik a szívató.
Ő meg megcsinálta a szívatót, és azóta pöcc-röff a gépem. Egyszerű...De ez már csak ilyen sírvaröhögős. Amúgy láttam, hogyan szerelik/ütik
más gépét, amíg ott voltam. Szerintem minimum: nem lelkiismeretesek.
(Tudom, nagy palimadár voltam. Pont, ahogy a kereskedő szereti! Nulla
tapasztalat, maxi bizalom (mondjuk ki: naivitás), és első (2.) robogója...
Az első SYM VS 150-em is innen volt. 2009-es újnak hirdetett - 2006-os
volt. Ja, és 125-ösnek vettem, de 150-es volt: mendegélt is, csak kisebb
vagyon lett volna forgalomba helyeztetni, így hát becseréltem a Majára.)*: nem az, csak nekem: utólag már csak röhögök az egészen... Megvan
még a számuk, gondoltam rá, hogy oda kéne csörögni, hogy intézhetnék
(megint) a műszakit okosba: bennhagyhatnám a xenont... Merthogy nem
vitték azok a gépet sehova, az tuti. Olyan állapotban nem ment volna át... -
runner 125
nagyúr
Jah, az új fényezés és a Turbo rágó gumis Ducati Corse matricák megteszik a hatásukat.
mod.
De, most komolyan, milyen példát hozzak, h elsírja magát rajta mindenki? Elhiszem h csillog, elhiszem, h szép. De, könyörgöm, ez egy japán robogó olasz motormárkával díszítve. Ez csak bennem hagy ekkora nyomot?
Ennél morbidabb már csak egy Harley Davidson fényezés lenne - emlékül az amerikai-japán 'barátságra'.
-
Criton
veterán
Úgy értem, hogy többnyire a problémák nagy része azután jön elő ,hogy a garancia lejárt.
Nekem a kocsinál már lejárt és lekopogom nem történt semmi sem.
Valamint ha a garanciát akarod tartani kötelező szervizekre el kell vinni, ami ugye nem olcsó.Nem hülyeséget írtam, csak félreértettél
-
A Stalker nagyon fordulékony kis gép, 65-70km/h-ig megy mint a mérgezett egér, földúton is otthon érzi magát, elég merev, kényelmes ülése van,első fék nagyon patent, a á hátsó elég gyengus. Kanyarban nem olyan stabil mint az NRG Power, de hát nem is 70-el megyek be az ívbe mint az enyémmel, hanem lassabban, mert más a felhasználási felület, a gumik is inkább "terepre" valóak, tehát egy fiatalnak megtanulni rajta, vagy egy idősebbnek csak menni ide-oda nagyon ideális járgány, és nem esik szét, hanem csak megy és megy.
-
akos727
senior tag
Vannak ilyenek de azok nagy része az igazi hardcore robogó használók, akik bemennek az auchanba robogót venni mert ott a legolcsóbb újonnan és nem gondolnak arra, hogy mi van ha egyszer csak megadja magát valami. Az ilyenek közveszélyesek, mozgó akadályok az utakon, f*ngjuk sincs a biztonságos motorozásról/robogózásról.
-
-
runner 125
nagyúr
Persze, zöldfülő 14 éves orkok mindenhol vannak, azok fikáznak ezerrel, pláne mert fater Jézuskája csak Simo-t tojt Karira, így azon kívül minden szar.
De, az alapvetően elmondható, és persze nem alaptalanul, h az olaszok, japánok mérföldekkel előrébb járnak robogó gyártásban, mint ezek az új keleti, javarészt kínai gyártók.
Már annó is megírtam, elhiszem h egy marok rizsért összerakják kint ezeket a Motowell-eket, de akkor sem olyan minőségű anyagokból készül az egész. Nem véletlenül kerül fele annyiba újonnan, mint egy olasz, japán robogó.
-
Criton
veterán
Volt szerencsém egy másik Motowelles emberkével beszélni (EGU fórumról) aki szintén gyufát dobna a tankba. Nos, vett egy Magnet Sportot, (érdekes az emberek többségét erre beszélik rá), futár, ezért ő már a megvételkor kérte, hogy vegyék ki a "korlátozást", megtették, a garancia ott is repült.
Úgy 170km megtétel után a hengere vagy mi besült mert utólag kiderült, hogy nem kapott elég olajat (és ahogy látom, nekem sem fogy úgy az olaj ilyen terhelés mellett mint ahogyan sokan írják, hogy a 2T zabálja az olajat), megállt a hátsó kerék, és repült egy csodaszépet, 1hét kórház...Mondjuk elmondta, hogy futár létére elég sokat nyelezte mert időre ment, és ahogy értettem, a 170 neki egy nap vagy fél nap alatt sikerült, szóval olyan sokat nem élvezte a motort.
Ezért a bizonytalanság...
SZERK: mint ha én írtam volna de nem, egy másik bejegyzés:
Én nem tudom milyennek kellene lennie egy 5LE -s motornak de gyanitom ennél erősebbnek. Alig indul el, gázreakció nulla. Húzom a fülét és néhány másodperc mulva nagy nehezen elindul.... Ha hirtelen kell kigyorsitani, életveszélyes. Lejtőn alig megy fel, mindig az az érzésem, na most áll meg.
-
runner 125
nagyúr
Tirpák gyökerek.
Az 500ft-os Simson karbitól függetlenül.Ha, meg ez pojjén', akkor piszkosul alacsony a humorküszöbük.
..ilyenre soha nem gerjedtem, sőt.mod.
Rendben van mindkettő.
A láncos nagy kuriózum, s szvsz az egyik legszebb robogó. Piaggio blokk van benne, úgyhogy zsír.Criton
Ha, korlátlant csinálsz, az még jobb, akkor viszont használd ki az 500k-s keretet. Annyiért már faxa 250-es, 300-as is van, vagy 300k körül egy 180-as, ami úgy gyorsul, mint egy 400-as Burgman. Persze, kérdés h milyen céljaid vannak. Ha, továbbra is első sorban csak városi közlekedés, akkor a 180-as kompakt mérete miatt az egyik legjobb választás. Ha, szeretnél túrázni is, 300-as Leo, 400-as Burgman, stb..
-
Criton
veterán
ezt írtam én is
"a fojtás nem a bejáratási idő miatt van bent, hanem a jogszabályok miatt."
SZERK: jó már értem, sry, igazad van
, én írtam hülyén
nem piszkálsz
de ha megnézed, feljebb sokan viszont még mindig azt kérdezik, hogy 1000km után ki lehet szedni
1000km meg egyenlő ugye bejáratás.
A Babó tegnap mondta is, van olyan ország, ahova alapból fojtás nélkül szállítják garanciával.LA1703: 600km akart lenni /h nélkül
-
runner 125
nagyúr
Fentebb már írtam, ami konkrétan hasonlítana - pláne 2 üteműből - nincs. Talán Piaggio Skipper 125, Aprilia SR 125 esetleg egy 125-ös Runner.
SymbianOS
Annyiért nem rossz, de inkább vegyen bringát azért a pénzért.
A Mint blokkja okés, viszont azok a kerekek és a "futómű" életveszély. -
jozsi252
veterán
Dadogás a fojtás miatt van. Illetve ugye itt nem különböző helykre helyeznek el fojtást, hanem az elektronikába van magába a fojtás, valószinű hogy ezmiatt is van a dadogás. Szóval Criton ha lehet akkor nem menj úgy vele hogy ledadogjon.
Amúgy a héten megyek Babóékhoz egy csőért, és ha kell akkor megkérdezek szívesen neked ha kell valami.
-
Criton
veterán
-
Criton
veterán
Jo, nem feltetlen sulne be,de most is hazaertem megalltam es dolt a feher fust a motorbol de nagyon durvan,meg csopogott valami a kipufogobol...ez mi lehet
Robogonal is ervenyes egyebkent az mint kocsinal,hogy hosszu ut vagy nagy terheles utan egy kicsit allni es jaratni a motort?De jo hogy hazaertem,most zuhog az eso
Jozsi252: infopark 11.kerulet napkozben?
-
runner 125
nagyúr
-
Criton
veterán
Ha gondolod akkor cseréljünk telefonszámot és beszéljünk meg egy találkát.
Egyébként ha a belvárosban a kocsi sor elé megyek lámpánál, zöldnél elég gyorsan eltudok indulni, 40ig szép gyorsan felmegy de utána korlátoz.SirKero: az a bolt is kiveszi ahol vettem, de beleírják a szervizkönyvbe és a Motowell garancia ilyenkor elvileg ugrik
Ha a1000nél veszik ki akkor nem ugrik.
Megpróbálom akkor az 1000et belerakni, ha van egy "társ" is gyorsabban fog menni, de én attól parázok, hogy nagyon sokszor úgy megyek hosszabb ideig, hogy lekorlátoz a motor, fojt, visszatart,dadog vagy hogy is mondjam, és nem szeretném, hogy a motor az 1000 előtt megadja magát.
Most még amit megfigyeltem, hogy elsőre nem indul be a moci, csak másodikra úgy, hogy egy kicsit a gázkart húzom, az alapjárat meg szerintem is nagy. Ezt mondtam is a boltnak, és ők erre annyit mondtak, hogy ez a gyári beállítás, és ez is kell 1000ig, utána ők lejjebb veszik....
-
Jah az szuper lesz, berendszamozni a babettat, akkor ultem rajt utoljara. Meg kivancsi leszek a sok papir nelkuli 50-es hogy kap rendszamot, aminek alvaz meg motorszama sincs pl. Mondjuk beleuti az nkh 20 ezerert majd...
Tothgera30 szep kis motorok, en is nezegettem mar, csak a muszaki tartalmat nem ismerem.
-
-
Lehet tuningolt, de igazibol nem irnak rola semmit.
A video volt nemreg.
Criton En nem koltenek arra a motorra egy vasat se. Max szedesd ki a fojtast, hasznald ugy, gyakorolj, meg kezdo motoros vagy. Aztan jovore meglatod.
Criton szerintem is. Egyelore maradjon az, meg meg gyakorlatod sincs.
-
Criton
veterán
Durva,ha jol figyeltem ha 15eves es igy nincs B jogsi,nem mehet tobbel mint 25???
Komolyan nem ertem a jogszabalyokat...nalunk sem.
A 40-45km nagyon veszelyes forgalomban,mivel feltartod a mogotted levot, ennyi erobol lehetne a bicajsavban menni a jardan...Gondolkozom rajta,holnap beszelek veluk,es elobb csak a fojtas kivetel lesz szerintem...
Akkor fojtas ki es egy ilyen kipufogo eleg lenne?
Kipufogo csere eseten gondolom gari ugrik... -
runner 125
nagyúr
Milyen kipufogó került rá?
Egyébként 2t motoron a sportdob (rezonátoros) nem tol el semmit, csak magasabb fordulatszámtartományban a kipufogó kialakításának köszönhetően a motor nagyobb teljesítményleadásra lesz képes.
Bővebben:
Egy ilyen cső alapvetően 3 szakaszból épül fel. A leömlő utáni első hosszab tölcsért diffúzornak hívjuk, amely a hengerből kiáramló gázokra, amolyan nyitott csőként hat. Így hirtelen térfogat növekedés szívóhullámot eredményez, az-az, a gáz elkezdi kiszívni a még hengerben lévő maradékot, így gyorsul a gázcsere folyamata.
A következő, általában hengeres dobrész a has. Formájából is következtethető (nem változik a keresztmetszet átmérője) h ebben a tartományban nem csinál semmit a gáz, csak hül.
3. fő része a konfúzor - fordított 'tölcsérrész'.
Lényege, h a kipufogógázt a lehető legkisebb energiaveszteséggel kipufogónyílása felé, a hengerbe visszalökje, amikor a kipufogónyílás nyitva van. (Dugattyú hátsó helyzetben van.)
Több friss keverék több munkát képes végezni, így jön létre a teljesítménynövekedés.
A rezonátoros dob alapvetően magasabb fordulatszámtartományban működik ideálisan, ott fejti ki legjobban a hatását. Ezért szokták kuplungrugókkal emelni az indítási fordulatot. -
runner 125
nagyúr
Nem téged ütöttek el valami kamu 50-essel és hajolt el a villa?
Tököm, hirtelen annyian lettünk, h már azt sem tudom kinek mi volt az eredeti problémája.Ha, lekopott a ferodol a kuplungpofákról, akkor értelemszerűen bemelegedés után produkálhat hasonló jelenséget. A blokkban (égéstéren kívül) talán itt van a második legnagyobb hőmérséklet, még ha hibátlanul működik, akkor is iszonyúan forrósodik minden robogó kuplung. - Ha, leveszed a deklit, a harang elég sok esetben el is szokott színeződni. Ebből fakadóan kopott ferodollal a hőmérséklet hatványozódik!
Ok, fenebbi hsz.-om nyitási fordulatra vonatkozó részét, még maxi robogó gondolatában írtam.
A 2t NRG-n az 5000 körüli nyitás rendben van.mod.
Telda! Leírom ide is, Lauda által linkeltek közül ez a
Jog RR első osztályú vétel fotó alapján. Ezt látatlanban is megvenném ennyiért, mindenképpen menj, próbáld ki, ha kivitelezhető! -
Nem lehet hogy a kipufogó zavar be, mert nincs hozzá belőve a motor? A kuplung, szíj és a görgők már lehet hogy kopottak, de leginkább a kuplung lehet a ludas. Vidd el egy ügyes szakihoz, állítsa be hozzá a karbit és a hajtást, akkor talán jó lesz, ha mégse akkor reset és minden gyáriba vissza!
Az enyém gyári, 500-nél indul, kb. 9500-ig pörög le, ez utóbbiban nem vagyok biztos, sohasem nyelezem. A kipufogó tényleg sokat fojt, bár azért mert katalizátoros, egy hosszabb út után nagyon forró.
-
runner 125
nagyúr
Magyarán állóhelyzetben lábrakással megfogod a csőgázra húzott maxirobogód?
Az úgy érdekes.
Első körben meg kell nézni a kuplungot, egészen pontosan a pofákat. Van-e rajtuk megfelelő mennyiségű ferodol, illetve a kis rugók milyen állapotban vannak.
Következő lépés a hajtásszíj ellenőrzése. Első hsz.-ban van egy táblázat, töltsd le, hátha benne van a robogód, s akkor látni fogod a cserehatárt.Egyébként milyen robogó ez?
De, típustól függetlenül is, ha valóban hasonló fordulaton kezd el nyitni a kuplungod, az kicsit sok. Pontosabban felesleges ennyire felpörgetni, pláne egy full gyári motort. -
runner 125
nagyúr
Ott sajnos nem, de Ócsán (Pest alatt) van egy srác, akihez Andrew is vitte a Runner-ét, nah őt merem ajánlani. Korrekt áron dolgozik, minőségi munkát végez.
Tothgera30
Nem tudtam, h a görgőzéssel van baj, azt hittem PJ, s annál sem úgy van, h fogom és rárakom a sportcsövet. Computert hozzá kell állítani...
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- iPhone 16 Plus 128GB, Független, Újszerű, 100%, Garanciával!
- Csúcsteljesítmény? Igen! Kattints és rendeld meg MOST! 0% THM-re is!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Mini PC, tiny PC HP ProDesk 600 G2 i5-6500T, EliteDesk 800 G3 i3-6100T, Fujitsu Esprimo i5-7500T
- Apple iPhone 12 Pro 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest