Hirdetés
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Milyen videókártyát?
- Házimozi belépő szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Dell asztali gépek
- Saját márkás HDD-ket követel meg az egyes NAS-okhoz a Synology
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
runner 125
nagyúr
válasz
kkrisi #24138 üzenetére
Fékolajtartály...
Minden tárcsafékes robogón van, csak van amin a burkolat alatt.Smani
Ok, biztos, írtam, h lövésem nincs melyik évben mit adtak ki ezekből, de egy ilyen fotóból akkor sem derül ki semmi.
Kellene a másik oldaláról, blokkról, tárcsafékekről, műszerfalról, akkor már látni. -
válasz
kkrisi #22192 üzenetére
Én 270-300k alatt nem találtam épkézláb, egy motorból álló, 2005/6 utáni, valós éjvárú, gyári festésű és nem össze-vissza tekert km órás Yamaha Aerox/MBK Nitro típusú motort. De tovább jó keresgélést, mert 200k-ért csak tákoltat és újrafényezettet kapsz, hidd el, nem egy kereskedőről tudok, aki ilyesmivel foglalkozik. De ahogy az egyik illető mondaná: "A hülye gyerek úgy is megveszi, mert friss, Replica fényezés, csillog-villog, km-órát meg oda állítom ahová nem szégyellem és már apuci zsebéből ki is húzta a pénzt". Tehát én azt mondodm hogy lat keress ami lehet kicsit karcos, vagy karistos, sőt ez Aeroxnál szinte alap, de a fényezése megegyezik az évjáratával, bár nehéz lesz kiszűrni, mert annyi bontott ilyen gép van, hogy bármilyen alkarészt beszereznek hozzá. 3,5-4 litert benyeli, persze ha gyári, de ha már belenyúltak akkor ez igencsak tolódik felfelé.
#22194 dave93: Aki komolyan veszi, az meg is érdemli.
-
-
válasz
kkrisi #22149 üzenetére
Általában igaz, mivel egy vizesből nagyobb teljesítmény hozható ki, illetve huzamosabb ideig bírja a terhelést, mint egy ugyan olyan lökettérfogatú levegőhűtéses motor. Mert az automata szívató miatt többet kap. De nem te tanulsz autószerelőnek, vagy valami ilyesmi rémlik?
-
runner 125
nagyúr
válasz
kkrisi #21994 üzenetére
Ez egy rövidítés, jelen esetben, értelemszerűen _nem_ a közös nyomócsöves dízel motort jelenti.
Minden robogónál van ilyen alkatrész, bővebben itt olvashatsz róla.
Az, meg 1-1 ilyen újságban mit emelnek ki, semmi máson nem múlik, mint h a műszaki papírról mely részeket pötyögi ki a 21 éves Timike.
-
válasz
kkrisi #19285 üzenetére
Elég öreg motorka, bár 12 ezer km-t elég nehezen lehet elhinni. Tényleg, neked nem NRG-d volt?
#19286 engine88: Szép kis gép.
#19287 g@bo: Huh, ez nem szép. Ismerősre is most álltak rá, CBF bal oldalát szépen lehúzta a Navara, ott tényleg semmi esélye nem volt. Nem az 50ccm-el van a gond, hanem hogy nem 4T-t, hanem Pigi/Mina blokkos 2T-t kellett volna választani. Vagy a 4t-t rendeltetésének/KRESZ szabályoknak megfelelően kell használni, mert arra tökéletesen elegendő.
Noh, ha már mások is betolták, akkor az enyém meg ilyen:
-
zsolt19900
őstag
válasz
kkrisi #18891 üzenetére
húzni húzhatják
én mondom neked, hogy jó, kényelmes, igényes bukó, párásodás elleni bevonattal a plexin -jobb mint a sima az tuti-, napszemüveg, nagyon sokszor jól jön, és igényes és szép
de hát ezt már mondtam
belebújni, picit nehéz, de legalább jól szigetel, ha benne vagy, szellőzéssel sincsen semmi probléma, jó sisak
-
runner 125
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz
kkrisi #17977 üzenetére
..csupán annyi, h lassan 1 éve jársz ide két heti rendszereséggel ugyanazt megkérdezni.
-
-
runner 125
nagyúr
válasz
kkrisi #17744 üzenetére
Nekem úgy rémlik, h 2 évnek el kell telnie ahhoz, h B kat. után elkezdhess teherautót csinálni.
Nem tudom fejből ezeket a határokat, de emlékeim szerint a teherautó max. rakomány tömeg alapján vannak kategorizálva, noh és az is számít, h pótkocsit húznál-e.Valamelyik iskolánál kérdezz ennek utána.
mod.
Egészségügyi vizsgát csak 1x kell csinálni, többet nem.
-
jasszer
őstag
válasz
kkrisi #17362 üzenetére
Könnyű, erős, jól pörög, kétütemű és nem is fogyaszt sokat. Abszolút kompromisszummentes megoldás, olcsón. Ez kell neked.
Kezdésnek a billentyűzeteden próbáld ki, mert lassan eret vágok, hogy az elmúlt hónapok hozzászólásainak 10%-a az hogy hányféleképpen kérdezed meg ugyanazt. Pedig én csak olvasom a topikot...
-
-
akos3
addikt
válasz
kkrisi #17167 üzenetére
dupláját biztos megeszi a 2T. cbr olyan 2,7-et eszük nálam. Én is mikor vettem gondolkoztam NSR-ban és találtam is egy olyan tulajt akinek mind 2-je volt már. kérdeztem tőle, h melyiket ajánlja, monda, h egyértelműen cbr, mert hiába erősebb az nsr azon csak szerelni tanult meg...Most nyilván vannak jobb állapotban is nsr-ek de azoknak áruk is va! Meg nem akartam kockáztatni, lévén h nem tok motort szerelni. Inkább mennék vele.
A linkelt vidiben nem gyári van hanem egy LeoVince. De gyárinak is nagyon szép a hangja, nekem ki van fúrva úgy még mélyebb. Ez gyári
Nem tom mit szeretnél tudni a kis ciberéről, csak tankolni kell bele azt készUtazója olyan 90-100 kétszeméllyel is (!), végsebi nekem 120 volt, de a nagytöbségnek viszi a 125-130at is csak beálíltás kérdése. Nyomatékos, városban autók nem ellenfelek, nyilván autópályánnem ezzel fogsz villogni
Megkímált rendszámosat 350ért már találsz ha mázlid van, olcsóbban semmiképp se vegyél!
-
akos3
addikt
-
-
runner 125
nagyúr
válasz
kkrisi #16778 üzenetére
Nem is egy árkat.
leroyclub
Az első össze vissza van festegetve, a műszerfal is jó fakó - a futás minimum 40.000km.
A második - ha igaz, ami benne van - biztos erős, de a Polini Corsa sokkal hegyesebb henger, mint egy vas sport. Pláne azzal a 20,5-es karbival. Szerintem 5,5-ből sem áll meg.
-
runner 125
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz
kkrisi #16706 üzenetére
"Hát mondjuk 2-3 embertől hallom azt, hogy nem szervízelik, lelakják őket, és akkor adják el mikor már szervízelni kéne."
..nah azért ne legyünk madarak, h ilyen okokat hozunk fel.
Ez kb. ugyanúgy igaz lehet az egész smkp piacra Mo.-n.
Nem kell félni tőle, jó motor.
leroyclub
Azt a kínai csodát hanyagold.
Az NRG kissé lepukkantnak tűnik, hasidom pl. meg sincs hozzá.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
kkrisi #16706 üzenetére
Az italjet az függőcsapszeges, az areánál sima lengőkar van elöl.
Nagyon jó konstrukció. Komoly futómű elöl-hátul.
Ha a paraszt csak hajtja és nem gondozza, akkor ne csodálkozzon semmin.
Mint írtam egyáltalán nem lomha, azonkívűl döbbenet merev a váza is. Elöl is van súly. Top 3 robogók között van nálam. -
válasz
kkrisi #16682 üzenetére
Akkor neked/nektek kell eldönteni, ha az NSR jó állapotú és tényleg patent akkor érdemes elhozni, viszont ez fog fogyasztani és nem lesz olyan strapabíró, bár ha olyan patent akkor én garázsba betolva nézegetném legszívesebben. Bár mint írtam én mindennapi használtra egy kiscibbert ajánlok, és szerintem több segítséget senki sem tud adni.
-
runner 125
nagyúr
válasz
kkrisi #16663 üzenetére
Hány éves?
Ha, 17 környéke (autó miatt min. annyi), akkor A1-et lerakhatja már. Ez a 125ccm, de azt hiszem max 11kw. Szóval, egy papíros RS pl. nem fér már bele.
Viszont, ha 18, akkor már mehet az Ak. Ez a 25kw-ig, ccm korlát nincs, csak teljesítmény.KRESZ-t újra, rutint újra, városit újra. Egyedül elsősegély vizsgát nem kell csinálnia.
-
runner 125
nagyúr
válasz
kkrisi #16660 üzenetére
Menjen el, próbáljon ki egyet.
..de fentebb Te már befecskendezős robogót említettél - nah egy ilyen, ha városban tolja vele az ember 5-6 litert simán benyal. + 4000ft-os olaj ~ 1000km-enként.
Nincs jogsija? Ha, ennyire váltani szeretne tanulni, én tuti egy 4t kis 125-ös CBR-t vennék. Ez sem erős, viszont megáll 2,5 literből, de meg lehet tanulni rajta motorozni.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
kkrisi #16660 üzenetére
ha egy hozzáértő ember rakja össze, aki mindent kimér, a dugattyúhoz furatja a hengert, a gyűrűhézagokat leellenőrzi, és nem ránézésre azt mondja, hogy óóó jóez, akkor nem szorul meg.
ha te otthon elkezded cserélgetni a fúvókát vagy a kipufogót, hogy jó hangja legyen, akkor megszorul. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
kkrisi #16653 üzenetére
Nem, nem jelenti azt.
Egy 50es 2 ütemű sem nagyon forog 11 nél többet emlékeim szerint. Négyütemű 125 is tud ennyit forogni.
a megszorulások valamilyen átalakítás, szakszerűtlen felújítás után szokott lenni. Gyárilag nem szorulnak meg soha. Mindig valamilyen hiba során történik ilyesmi, de amíg gyári ilyen nem történik, nem jellemző.
Nem csak a gyűrűt kell cserélni. a dugattyút is. ha a dugattyú nagyon elkopik, akkor az sem megszorul, hanem eltörik a szoknya. -
runner 125
nagyúr
válasz
kkrisi #16645 üzenetére
..ott van még az RS is, bár szerintem ez a kategória a tipikus vicc.
Nagynak akar látszani, közben meg úgy síkit, mint a szűz kislány.
Nem beszélve arról, h érezzünk egy kis teljesítményt, jól meg kell forgatni - de, amint érzed, h; 'aha, megy', már el is fogy az erő.
A nagy fordulat miatt 9-10.000km-nél tuti dugócserés mind. Olajból is a legdrágábbat kell adni neki, h legalább ennyit elmenjen és az étvágya sem éppen gazdaságos.A helyében 50-esből robogót vennék, ott vannak pl. a Derbi GP1 típusok, amikből volt lánchajtásos is.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
kkrisi #16325 üzenetére
Azzal nincs gond, rendesen jön a benzin.
Apropó szerelő. Attól fosok, hogy olyan összeget mondanak, hogy a hátamon feláll a szőr tőle. Mennyibe kerülhet egy ilyen javítás alkatrész nélkül? Nem dobálóznak a tízezrekkel, mint a kocsiszerelők?
Ha esetleg tudtok valaki normálist, aki ért hozzá és nem drága, akkor azt szívesen veszem.
Egyenlőre ezt meg ezt néztem ki. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
kkrisi #16124 üzenetére
trafót nem így kell kimérni.
meg van adva az ellenállása a primer és a szekunder tekercsnek. Azt keresd meg. (mármint a gyári adatokat)
a primer tekercs vagy a mágneses tér felépülésével, vagy összeomlásával indukál feszültséget a szekunder körben. Ha CDI s a dolog akkor még nagyobb feszültségen dolgozik, azt nem tudom hogy akarod kimérni.
de inkább szerelőhöz kéne vinni, mert úgy látom házi barkáccsal állunk szemben. -
runner 125
nagyúr
válasz
kkrisi #16023 üzenetére
Mosd ki benzinben.
Kompresszió mekkora van benne? Attól is indulhat nehezen, ha szarrá van már kopva.
...de, látatlanban több tippem nekem nincs. Told el akkor valami motorszerelőhöz.
g@bo
1500km után már be fog állni, de szerintem a 3l korrekt, pláne, ha _csak városi_ használat során jött ki.
Noh és ugye függ attól is, h mekkora termet vagy.
-
runner 125
nagyúr
válasz
kkrisi #15497 üzenetére
Sisaknál elsődleges a biztonság. Ahogy fentebb is írták, ennyiért nagyon belépőt kapni, amire én nem bíznám az életem.
Minőségi (Nolan, Schubert, AGV, Suomy, stb) sisakra egyszer kell pénzt kiadni, és az jó ideig örök darab.
Egyébként a sötétített plexi este halál, ezt vedd figyelembe. -
priti
addikt
válasz
kkrisi #15497 üzenetére
Sisakrostélyt tudsz külön is venni sokféle színben. Én spec egyébként leszedtem, ilyenkor kánikulában elég gáz. Bukó+napszemcsi, különben belefő a fejem. Apróbb rovarok ellen jó a napszemüveg. Mondjuk ha beüt a cserebogár rajzás májusban akkor fel kell tenni, különben beszakad az arcod ha megfejelsz egyet. Persze így is benne van a lapban, hogy a fejem meg a bukó közé beküzdi magát valami, de ezt még bevállalom. Most nincs annyi rovar. A rövidgatyát viszont biztos nem. A műszer az műszer.
Vigyázzatok, marhára tud fájni ha bekapsz egyet golyóra, +ha még csíp is és megmarja a zsákot, uhuhhú
-
DigitXT
félisten
válasz
kkrisi #15495 üzenetére
Nem átlátszó plexi alatt mit értesz? Amúgy ha a menetszél "letépi" a
bukódat, már régen rossz, sokkal nagyobb erőhatásokat ki kell bírnia
a rögzítésnek, egy esetleges baleset esetén, különben sz*rt sem ér...
10K körül szerintem csak olyat kapsz, ami amúgy is annyit ér: necc.
Nekem jó 10 évvel ezelőtt is majd' 40K volt a bukóm, pedig akkor még
motorom sem volt. Lassan csere-éretté is válik persze, lehet, hogy az
ősszel le is cserélem... Nyilván soha nem szeretném letesztelni, hogy
az anyaga elöregedett-e már (nem sokat hordtam 2 évvel ezelőttig). -
DigitXT
félisten
válasz
kkrisi #15431 üzenetére
Nem tanítanak 1000-es mocival. A lehető legkisebb 500-ast veszik elő, ami éppen megvan 50 LE (mert annyinak meg kell lennie, ha korlátlanra akarsz vizsgázni), aztán ennyi. Nulla tapasztalattal amúgy is életveszély egy literes motorra felülni, bár mint a motorozásban minden, ez is fejben dől el: ha észnél vagy, kevesebb eséllyel halsz bele, de ott már a technika is kegyetlen. Kis hibákra is nagyon büntet... Vezetéstechnikai tréningen való részvétel erősen ajánlott, szerintem.
-
válasz
kkrisi #15428 üzenetére
Nincs olyan hogy 125ccm, 250ccm, 600ccm, és 1000cccm. Nem tudom hol olvastál ilyesmit. Olyan van hogy M kat., A. korl kat., A1 kat., A kat. Nézz utána, a Google a barátod. Nem, nem kell végiglépcsőzni, br azt szeretnék bevezetni, de most még úgy van hogy ha nincs jogosítványa akkor 21 év után mehet korlátlanra, ha van, legalább B vagy A1 jogosítványa akkor 18. évtől mehet.
-
Mawyx
őstag
válasz
kkrisi #15428 üzenetére
Dehogy kell végigmenni
Ha elmúlt valaki 21éves, akkor mehet a korlátlan A-ra, egyből mehet ezres mocival is. Ha nincs semmi jogsija, akkor kell eü, meg ugye alapból kell kresz, rutin meg forgalmi.
Ha nem múlt el 21éves, akkor A1 kategória, ez 125cm3-ig jó, KW nincs meghatározva, ez lökettérfogtot ad meg.
vagy
A korl jogsi meg pont nem ad meg lökettérfogatot, hanem max 34LE (ez nem tudom hány KW, át kéne váltani).
Ha 2éves megvan az A1 vagy Akorl valakinek, akkor szintén lehet menni Akorlátlanra, aminek se lökettérfogatbeli se teljesítménybeli korlátja nincs. -
Mawyx
őstag
válasz
kkrisi #15426 üzenetére
Az lesz a legkevesebb, ne aggódj.
A kresz meg más kategória, le kell tenni a motoros kreszt.Úgy tűnik eü csak egyszer kell: "Az eü vizsga minden esetben kell, de csak az első megszerzett jogsihoz. Tehát ha már van valamilyen jogsid, amihez le kellett már tenned az egészségügyi vizsgát, akkor második jogsinál már nem kell újra vizsgáznod, így ennek költségeit nem kell kifizetni." [link]
-
-
válasz
kkrisi #15421 üzenetére
A Yamaha XT és a Honda XR lényegében ugyan az a motor. Mindkettőn egy 125ccm-es egyhengeres szelepes 4T erőforrás dolgozik, ha jól be van lőve akkor nagyon sokat elmegy mindkettő. Részletezni ezen nincs mit, startbíró igásló mindkettő, szinte 1:1-ben megegyenek, bár az "új" XT később jött a piacra, nekem az mégis jobban bejön.
-
priti
addikt
válasz
kkrisi #15238 üzenetére
Én erről beszéltem Ezzel elindulsz rendszám nélkül BP-n, tuti kiszednek, nem gáz mert aztán hangjáról meg egyébről belátják hogy ötvenes, csak érted, bazi nagy szívás lehet minden nap elmagyarázni a rendőrnek, hogy azért nincs rendszámom mert ez egy segédmotor te szerencsétlen
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- iKing.Hu - Apple Retina Macbook Pro 16 - 2019 - Használt, megkímélt
- LG 55C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- AKCIÓ! Apple Macbook Air 13" M3 2024 24GB RAM 1TB SSD garanciával hibátlan működéssel
- Kimaxolt verzió! - 100 - Lenovo Yoga Pro 9 (16IRP8) - Intel Core i9-13905H, RTX 4070, 1TB SSD, 64GB
- Honor Pad X8 64GB, Wi-Fi, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest