Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Criton #23708 üzenetére

    Robogónál nem nagyon lehet ilyen, mert röpsúlykuplungos. Esetleg
    ha a szíj szakad el, és bele is gabalyodik a kuplungharangba, akkor
    blokkolhat a kerék... Szerintem (stílszerűen) átestél a ló túloldalára:
    azért ennyire nem kell parázni attól a vastól: annyit tud, aztán kész.

    Nem a sebességgel volt a bajom, hanem a tartásával, mint ha szét
    akarna esni az egész...

    Hehe: azért lassan csak összeáll neked is a kép!:D Miszerint miért
    is nem volt soha ennek a robogónak 70-80 a "tervezési sebessége".
    Ez ugyanolyan, mint az enyém ~120-nál: menni megy, de nem oda
    méretezték a futóművet, fékeket, semmit... Néha-néha megtekerem
    90-100-ig, de annyi... A városban nem is kéne annyira "jaszkarizni",
    még ha forgalom nincs is... Ma mondjuk olyan zöldhullámot kaptam
    el 70-80-as tempóval, hogy igen csodálkoztam: egyedül az Allee-nál
    kellett megállnom, és így nettó ~5 perc alatt átértem kajálni...:R

    Összességében a városi forgalomban (szerintem!!!) sokkal inkább a
    forgalomszervezés maga lassítja az embert, mint a végsebesség.:)
    Van aki mindig nyelezi a következő pirosig. Veszélyezteti magát és
    az utasát (mint az a T-Max, akit ma láttam), miközben semmit nem
    nyer időben (a következő pirosnál utolértem -> nekem pont zöld lett).
    Ha valaki nap mint nap ugyanazon az útvonalon jár, egy idő után jól
    be tudja lőni, hogy hol érdemes menni és mennyire, hol meg nem...

    A legviccesebbek azok az autósok, akik nagy svunggal húznak előre,
    hogy nagyot kelljen fékezniük, és várniuk a lámpánál. Én meg tudom,
    hogy az a lámpa (Attila út) NEM fog váltani időben, ha valaki 50 fölött
    jön végig. Nyugodtan ki lehet gurulni, mert ez egy ilyen szakasz...:D

Új hozzászólás Aktív témák