- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- iPad topik
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Apple notebookok
- Vezetékes FEJhallgatók
- Canon MILC: EOS R és M topik
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
Hirdetés
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
Criton #23708 üzenetére
Robogónál nem nagyon lehet ilyen, mert röpsúlykuplungos. Esetleg
ha a szíj szakad el, és bele is gabalyodik a kuplungharangba, akkor
blokkolhat a kerék... Szerintem (stílszerűen) átestél a ló túloldalára:
azért ennyire nem kell parázni attól a vastól: annyit tud, aztán kész.Nem a sebességgel volt a bajom, hanem a tartásával, mint ha szét
akarna esni az egész...
Hehe: azért lassan csak összeáll neked is a kép!Miszerint miért
is nem volt soha ennek a robogónak 70-80 a "tervezési sebessége".
Ez ugyanolyan, mint az enyém ~120-nál: menni megy, de nem oda
méretezték a futóművet, fékeket, semmit... Néha-néha megtekerem
90-100-ig, de annyi... A városban nem is kéne annyira "jaszkarizni",
még ha forgalom nincs is... Ma mondjuk olyan zöldhullámot kaptam
el 70-80-as tempóval, hogy igen csodálkoztam: egyedül az Allee-nál
kellett megállnom, és így nettó ~5 perc alatt átértem kajálni...Összességében a városi forgalomban (szerintem!!!) sokkal inkább a
forgalomszervezés maga lassítja az embert, mint a végsebesség.
Van aki mindig nyelezi a következő pirosig. Veszélyezteti magát és
az utasát (mint az a T-Max, akit ma láttam), miközben semmit nem
nyer időben (a következő pirosnál utolértem -> nekem pont zöld lett).
Ha valaki nap mint nap ugyanazon az útvonalon jár, egy idő után jól
be tudja lőni, hogy hol érdemes menni és mennyire, hol meg nem...A legviccesebbek azok az autósok, akik nagy svunggal húznak előre,
hogy nagyot kelljen fékezniük, és várniuk a lámpánál. Én meg tudom,
hogy az a lámpa (Attila út) NEM fog váltani időben, ha valaki 50 fölött
jön végig. Nyugodtan ki lehet gurulni, mert ez egy ilyen szakasz...