Hirdetés
- Eldőlt, hogy lesz-e céges internetadó az EU-ban
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- A konkurens hardvereken is működőképessé tette az XeSS 2-t az Intel
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- Bluetooth hangszórók
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- TCL LCD és LED TV-k
- iPhone-nal videózol? Ezért kell egy külső SSD! – Aiffro P10 bemutató
- Vezeték nélküli fülhallgatók
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zack
nagyúr
válasz
Motion_Blur #25994 üzenetére
Olyan dolgokba megyünk bele, és olyan szitukat akarsz magyarázni, amiről egyrészt szó sem volt, másrészt hozzágondoltad, hogy a saját igazadat bizonygasd. A 190-es tempó nem azt jelenti, hogy előzés gyanús forgalmi helyzetet észlelve, elporolok mellettük 190 tempomattal.
Nem vagyok über f@sza, de azért 2005-2011 között 55000km-t tettem az utolsó sportmotoromba, és gyári állapotban adtam el. Lehet fiktív szituációkat vázolni, mit miért ne, de úgy gondolom, mindenki érzi azt, mit és mennyivel közelíthet meg. -
EQMontoya
veterán
Sok dologban igazad van, és abszolút egyetértek.
Az autópályán 2 kilóval csapatásban nem.Ugyan nincs annyira erős autóm, mint Neked, 220 körül lehet valahol a vége (tényleg nem próbáltam, 180-190 körül volt a max), de már ez is elég.
A múltkor az M3-on menve a belső sávban rámentem valamire, ami úgy vágta ki a bal hátsót, hogy a szál kifordult belőle! Nyilván azonnal 0-ra is eresztett, lett rajta egy 1.5 cm hosszú és fél cm széles lyuk. 140 körüli volt a tempó, nem volt kellemes élmény. És egy két éves Toyo Proxes T1R-ről beszélünk, szóval nem szar gumi volt a kocsin. Ha ott kétszázzal megyek, legjobb esetben is végignyalom az elválasztó betont.Integra balesetével kapcsolatban: 99%-ban biztos vagyok benne, hogy ott sem a gyorshajtás ölt. Pár nappal utána voltunk páran a helyszín közelében, látszottak még itt-ott a nyomok. Esélyes, hogy gyorsan hajtott, de az a szakasz annyira egyenes és még egy úthiba sincs, hogy egyszerűen semmilyen magyarázata nincs annak, hogy ott hogyan lehet leesni az útról. Úgyhogy ennek okán majdnem biztos vagyok benne, hogy ha nem valami technikai probléma volt (pl. defekt), akkor elétéblábolt valaki a külsőből, meglökte, vagy valahogy hirtelen irányváltásra késztette, mert máshogy ott nem lehet balesetezni.
-
tboldi
nagyúr
Én még csak 2 éve motorozok (ha a kismotort is hozzávesszük, akkor 6), de már volt egy elég súlyos balesetem, önhibámon kívül. Tavaly júniusban egy hölgy ütött el szemből egy enyhe ívű kanyarban, kb. 120-130-cal mehetett a megengedett 90 helyett. Áttért az szembesávba, mert nem tudta megtartani ekkora sebességnél az A3-ast, és elcsapott. Mire észrevettem, hogy "hoppá, ez nem ott jön, ahol kellene", addigra késő volt. Az eredmény: bal oldali nyílt boka- és combcsonttörés, meg még néhány 8 napon túl gyógyuló sérülés. Azóta is mankózok...
Nem állítom, hogy nem követtem/követek el gyorshajtást soha, de azért a 190 szerintem is sok, egyet kell értsek runnerrel.
szerk.: Abban viszont egyetértek, hogy motoron fokozottabban kell figyelni, és az ezzel szerzett rutin rendkívül hasznos autóvezetéskor is.
-
w333
félisten
+1 én is belefutok mindig az ilyenekbe
Autópályára visszatérve pedig, nagyon nagy hatást gyakorol az emberekre az ilyen-olyan Trafipax jelző alkalmazások (Waze stb.) nagyon sokszor gondoltam rá hogy letöltöm, de attól félek hogy arra ösztönözne hogy itt nincs semmi nyugodtan tolhatom neki ... így pedig bennem van a tudat (meglepetés ereje) hogy bárhol lehet trafi így inkább lassítok mert nem hiányzik a büntetés ... persze néha van olyan is hogy látom mindenki 150 -160 -al tolja akkor pedig már sorlódóm a többiekkel, de szerintem ezzel mindenki így van, vagy csak én ?
-
zack
nagyúr
Amikor ki lett véve a 300Km/h tiltás a motorból, természetesen ki kellett próbálni. Az sem ment úgy, hogy kimegyek és nyél. Nem erőltettem, majd amikor lesz rá mód. Szélcsend, külsőben sincs autó adott szakaszon, nincs szembe nap, szóval az ideális körülmények mellett. 2x néztem meg a végét, 1x az M3, 1x meg az M5-ön.
A tiltás kivétele nem mozgatott, de hozadéka volt annak, hogy 1-es 2-es fokozatban rendelkezésre áll a motor maximális lóereje (gyárilag korlátozva vannak, a mostaniak lehet, hogy már nincsenek).Városi autókázás az más. Ott a hülyéket kell figyelni.
Mai gyöngyszem, a budai rkp befelé 70-es tábla...30km/h csordogál a csajszi stabilan, és 500m előtte senki. Pont mögötte mentem, mögöttem meg torlódott a sor. Látom ,hogy mindent csinál...Matat az anyós ülésen, hátsó ülésen, de az utat, és a forgalmat kicsit sem figyeli, nagyon szétszórt. Belátható szakaszon piros lámpához csorogva megelőztem nem túl szabályosan, mert mögötte maradva vállaltam volna a legnagyobb kockázatot.
Városban okos nem lehetsz, mindent nem lehet elkerülni. Meg kell tenni mindent, de sokszor ez is kevés.
Motoron nagyon megtanultam a defenzív vezetést, másképp 2 keréken nem lehet. De az, amit a motoros korszakomból hoztam, rengeteget segít. -
w333
félisten
Különben szerencsére nem egészen durdefekt volt, hanem hogy pontosabb legyek a futózott felületből szakadt le egy nagyobb darab ami a sárvédőívben óriási hangot adott ki (nagyobb volt a füstje mint a lángja szerencsére) majd szépen leengedett de még így is elég instabil volt az autó ... hátam mögött elég durva porfelhő volt
-
Motion_Blur
félisten
Nem mindegy hogy 190-el, vagy 130-140-el mész a belsőben, amikor valaki kielőz előtted... nyilván aki belenéz a visszapillantóba, nem azt feltételezi hogy valaki két kilóval jön... ezt kéne megérteni. A másik meg hogy ekkora sebesség(különbség)nél közel sem tudsz úgy reagálni.
+ ehhez 3 sávos autópálya kellene, mert az nem megy hogy a külsőben mennek a kamionok 90-el, a belsőben meg levillogsz 200-al mert én csak 130-140-el megyek...
-
zack
nagyúr
válasz
runner 125 #25989 üzenetére
Mitől lenne nagyobb felelőtlenség mint motoron? Motor nagy tempónál olyan mint egy "kés". Szinte kettévágja az autót. Megteszek mindent ami ahhoz kell, hogy épségben hazaérjek, más nem számít.
De ha itt ennyi a szabályosan közlekedő, nem értem miért a lóerők, gyorsulás, "V6 nem hoz lázba", és az erősebbnél erősebb autók a téma. 130-140km/h egy 1.2 benzines is tudja.
Azt meg el ne mesélje nekem senki, hogy egy erős autóban 140-nél gyorsabban nem tolja.
Kicsit olyan ez, mint a bort iszok, és vizet prédikálok.
Integrát nem ismertem személyesen (nyugodjon békében), a balesetről készül képeket viszont láttam. Elég felkavaró volt. De ez bárkivel megtörténhet bármikor, úgy, hogy szabályosan közlekedik. Az autózás nagy rizikófaktor, és nem feltétlen a tempós vezetés miatt. Ha rossz helyen vagy rossz időben, csinálhatsz bármit. -
w333
félisten
Maximálisan egyetértek de nem ezzel van a gond ... hanem azzal hogy a nyugdíjas néni vagy bácsi esetleg olyan aki a telefonját nyomja, vagy olyan aki a szemét festi és index nélkül sávot vált, te meg jössz a hátánál 190km/h -al, vagy másik eset hogy nyári gumival keresztbe fordul eléd
Illetve nem is magunkra kell figyelnünk hanem mások balf*szságaira, mindent szabály betartok normálisan közlekedek és már a lábam a féken van mert tudom hogy a p*raszt nem adja meg az elsőbbséget, vagy egy kereszteződésben elém fordul, az ilyenekre én általában nagyon figyelek
Mostanában nagyon sokszor pl. a Szentendrei úton belefutok olyanokba hogy megyek a belső sávban majd váltok a középső sávba, de a szélszó sávból is néha ugyan akkor váltanak a középsőbe, és ezt nagyon sokan nem is figyelik (de néha még a visszapillantó tükröt sem)
Csak óvatosan (ahol lehet ott lehet) de mindig legyél nagyon körültekintő
-
zack
nagyúr
Ebből nem lehet kiindulni. Sz@r dolog a defekt, de a durr defekt igen ritka. Az hogy nem megfelelő gumik voltak az autón, az nagy rizikófaktor. Még ha tudtodon kívül is. Mi van ha ez meg az történik... Mi van ha mész a 4-es úton szabályosan és a szembe sávban elalvó kamionos, autós, furgonos frontálisan beléd csapódik?
Nem a sebességgel van feltétlen gond, de ez már bizonyítást nyert. Nőtt a balesetek száma, és ezen belül a halálos balesetek száma is, hiába van kismillió fix traffi + mobil sebességmérés. Az emberek fejében van a gond. Nincs előzékenység, sok az agresszió, és saját magukat sem ismerik, még annyira sem, hogy most azonnal megállok és megiszok 1L Red Bull-t, eszek valamit, vércukor szintet helyreállítom, pihenek, és utána folytatom az utat. Sokan túlfűtik az utasteret, ami tompább reflexeket eredményez, és elalváshoz vezethet.
Nem tagadom nekem is volt ilyen hosszú, monoton tempóban. Felismertem, hideg ide vagy oda, két első ablak le, és 1 perc kereszthuzat. Kb ennyin múlhat a saját és mások élete is. Felismerni az adott állapotunkat.
Ezeket mind motorozásból "hoztam", ott a plexit kellett nyitni pár percre, de mindig segített.
Ha semmi sem segít, akkor pedig "csorogni" kell nyugiban, és mentálisan erősnek lenni ahhoz, hogy egy tötymörgő autót nem előzök meg ott, ahol egyébként már megtettem volna, és kivárok addig, ahol kevésbé élesen is biztonsággal megtehetem. -
runner 125
nagyúr
Ezeket a sorokat annó többször láthattuk szerencsétlen Integra-tól is... én is motorozom, teljesen más ott a sebességérzet, mint autónál, ebből nem szabad kiindulni. Emellett motorral nagyobb mértékben vagy veszélyes magadra, mint másokra, míg autónál ez a tényező kiegyenlítődik.
190-eket csapatni autóval felelőtlenség, önismeret, technikai felkészültség ide vagy oda. -
TheProb
veterán
Sziasztok!
Punto 2-höz használható OBD (lehetőleg kékfogas, smarthphone kompatibilis) adaptert tud ajánlani valaki? A kismillió ebay-es szarból, nemtom melyik a használható.
-
w333
félisten
válasz
bitpork #25983 üzenetére
Nem csak ő száguldozik a pályán ... hanem az emberek legalább 80% -a, óra szerint 130-150km/h szoktam menni és tolnak le a pályáról (lámpázgatnak, dudálnak, belemászik a seggembe majd kielőz stb.) egyesek úgy mennek el mellettem hogy olyan érzésem van mintha állnék az autóval
(#25986) zack
Erre csak annyit mondok hogy lószart sem ér néha a rutin + az évek ... én egy pár évvel ezelőtt mikor az E34 -t próbáltam hogy mennyit bír kb. 200-220km/h -al mentem legalább 20-30km -t egy B6 Passat (erősködött) na de nem is ez a lényeg hanem az hogy lassítottam kb. 140 -re majd durván 10-20 perc múlva kaptam egy bal hátsó dúrdefektet (nem tudtam hogy futózott gumi van rajta) sehol nem volt jelölve, akkor nehezen de megfogtam de 220km/h -nál már nem biztos, és ha az eleje pukkan ? szóval csak óvatosan ... Lassan járj tovább érsz
-
zack
nagyúr
válasz
bitpork #25983 üzenetére
Mindig a külső és belső körülményekhez igazodva vezetek.
Motoron 17 évet töltöttem el, balesetmentesen. Ehhez az kell - járműkezelés és forgalmi rutin mellett - hogy megfelelő önismerettel rendelkezz, tudd mikor, mit, és hol, és tisztában legyél azzal milyen állapotban vagy adott időben. Ha "éles" vagy és kipihent, jobbak a reflexek, és magabiztosabban vezetsz.
A balesetek döntő többsége motoron, és autóban egyaránt ezekből tevődik össze. Nincs önismeret, nincs veszélyérzet, nincs megfelelő járműkezelés, és elfelejtik, hogy velük is megtörténhet. -
-
-
nos. 600 km-es palyas mereseim alapjan eddig:
Omv sima dizel: 6,4 l/100 km (bar kicsit jobban nyomtam neki)
Omv premium dizel: 5,9 l/100 km
Most a shell sima dizel van tesztelesen. Hetvgen esedekes a kovetkezo tankolas, akkor jelentkezem -
tomiii.
aktív tag
Reggel csörgött a telefon: "Menni kéne kocsiért a szomszédnak donornak, ráérsz?" Gondoltam miért ne, átgurultan a két kerekű jószágommal, ott mondták hogy E39-ért mennénk (523) Vácra, 200km, hazafelé én hozom a Mazda 2-t. Mondom ok. Elmentünk, megláttam a kocsit, patika volt, 300 ezerre tartotta koma, csak egy gond volt
Nekünk világosabb szürke kellett volna, haverék elnézték a színt
Ennek hallatára az eladó bezárta kocsit és szó nélkül bement.Következő beszélgetést halottam haver és a szomszédja között:
-baaaszki nem ilyen szürke volt a képen, te is világosabbnak láttad?
-nem tudom, én színtévesztő vagyokKét héttel ezelőtt ketten mentek egy jobbos sárvédőért, felpróbálták a kocsira és elhozták a balos, szerintem nem együtt kéne vásárolniuk.
Két tanulság:
-300-400-ért rohadt jó külföldi e39-et adnak(mennyi egy ilyet lepapírozni?)
-a kis kategóriás autók, még ha újak is, rettentő gagyik, hogy lehet ilyenekkel járni? Inkább egy 20 évvel régebbi nagyobb kategória, nagyon gáz, még kapaszkodó se volt hátul, na meg a menet zajMondjuk ez is az asszonyé, neki mondjuk jó a városba
-
Motion_Blur
félisten
Ezzel az olajjal van valakinek tapasztalata?
-
-
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem,amire felemás válaszokat találtam a neten.
Az autóra szeretnék venni egy olyan gumit,ami nincs benne a kézikönyvben,de váltómérete az eredeti guminak.
Kézikönyvben ez van:
255/70R15
205R16(most 205/80R16 van fent valójában)Én 225/75R16-ot szeretnék felrakni. Ez lehetséges,mert nem szélesebb mint a legszélesebb gyári gumiméret és a váltóméretben is határon belül van. Vagy nem lehet,mert nincs benne a kézi könyvben?
-
hurenzon
senior tag
Vagy máskor Allianznál köti kgfbt és kéri a kötelező plusz szolgáltatást és nem kell ilyenekkel foglalkozni évi 2400 Ft-ért.
-
Új gumiként a Toyo most 1 ezressel olcsóbb mint egy jobb mutatókkal rendelkező Pilot Sport 4
Hol érdemes jó minőségű használt gumit nézni? -
Qru
MODERÁTOR
válasz
LógaGéza #25949 üzenetére
Ezek vannak:
- Rendezi cascora a saját biztijénél. Akkor bukja az önrészt és a bónuszt is cserébe nem lesz avultatás.
- Rendezi cascora a saját biztijénél és ha már kezében van az említett papír akkor kéri a biztosítót utólag, hogy kgfb-re rendezzék. Így visszajár az önrész és a bónusz de lesz avultatás (ezt hívjuk szívességi kárrendezésnek).
- Vár még kb 2-3 hónapot mire fizet a biztosító.
- Megbíz egy autószervizt hogy ő intézze az ügyet ez esetben begurul a szervizbe megcsinálják a kocsit visszakapja a kijavított autót és szépen mehet amerre lát, a szerviz meg lebokszol mindent a biztosítóval (nem minden szervizben van erre lehetőség!).
-
LógaGéza
veterán
Kedves barátomnak megtörték a kocsiját dec23.-án. Rendőrt hívott, a srác elismerte, hogy ő a vétkes, kitöltötték a betétlapot, aláírta, minden klappolt. Volt kárfelmérő, volt pótszemle, minden, van Cascoja is, de a mai napig nem nyúltak az autóhoz. Felhívtuk a srác biztosítóját (Posta), annyit mondott, hogy kiküldtek neki egy levelet, amiben igazolnia kell, hogy tényleg úgy történt minden ahogy már aláírta kétszer, és erre neki március 28-ig adtak határidőt... Akkor már 3 hónapja nem lesz autója...
Tudunk valamit tenni, hogy meggyorsítsuk a folyamatot? -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Tsebacsi #25944 üzenetére
Dunlopból milyen van? Haver vett kékválaszt a Hondájára és nagyon dícsérte...
Akkor vmi olcsó de jó minőségű lágy keveréket vennék akkor. Toyo TR1
Mági: Ezért vettem Bubarut.
Azzal nincs gond az elindulással (és nem csak azért mert nincs nyomaték
).
EQMontoya: Az azzzz, jó kis csalós dízellel (EA189).
-
Mágus2
Közösségépítő
Too much toque. A Bubunál nem fenyeget ez a veszély.
És a paszuly az első fokozatban csak 50%-os turbónyomáson megy, 2.-ban kezdődik a tánc.
Az a 350 Nm elég kellementlen meglepetéseket tud okozni az első gumiknak. Próbáld ki, hogy lelassítasz, de nem állsz meg, hogy benne hagyja a 2-est, és onnan rúgd el.
EQMontoya B6 passat, 2.0TDI 170PS/350Nm, DSG. -alias paszuly.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Tsebacsi #25935 üzenetére
Én konkrétan agyf@szt kapok, hogy ha nem csont száraz az út nem tudok normálisan elindulni a Paszulyal pedig az még hol van egy RS-től vagy egy OPC-től... 3 éves nem legyalul 215 széles Conti SC5 a nyári (mondjuk a TS850 télivel sem jobb a szitu).
mod:
Ezek után nem csoda, hogy Subarut vettem.
-
deicide
veterán
válasz
EQMontoya #25939 üzenetére
MunezXBK jól mondja, egy birkatürelmű és kitartó ember vagyok.
Az élsportoló azért túlzás, 4 éve kezdtem mozogni (135 kilósan), most 79kg vagyok és vasárnap 3. lettem a Kaposvár dombjai félmaratonon, Senior korosztályban pedig 1.
Ez az eredmény azért megköveteli bizonyos diszciplinák betartását, akkor is kell menni edzeni, ha esik, ha fúj, ha -10 van. De jelenleg az eredmények kárpótolnak ezért. -
-
deicide
veterán
válasz
bitpork #25934 üzenetére
Mit értesz normális használati értéken? Egyedül élek és nem tervezek ezen változtatni, nagyon ritkán nem egyedül utazom. Belefér a bevásárolnivaló, az IKEA-s cuccok is esetleg többé kevésbé. Ha bringát kell vinni, arra meg ott az F Astra.
szerk: illetve jelenleg időm sem lenne pályanapozni, hétköznap 3:30-kor kelek és 19:30-kor fekszem, hétvégén is edzések, meg versenyek. Majd ha kiöregszem 5-6 év múlva a futásból, akkor meggondolandó lesz.
Tsebacsi: Azt én sem nagyon értem, mert a GTC 200LE-jével is sokat kapart és rángatta a kormányt, ezt itt nem tapasztalom egyáltalán. Persze vizes úton, téli gumival hajlamos kipörögni, de szárazon betapad.
-
válasz
deicide #25933 üzenetére
Mai napig ámulok, hogy az OPC-nél és az RS-nél hogy tudták megcsinálni, hogy ne kaparjon folyton el az első két kerék nagyobb gázra. A mezei civic-em lókukkancs, egy kis emelkedőnél már nem tudok dinamikusan indulni mert csak kapar maga alatt mint egy hibbant kiskutya
bitpork: Az OPC/RS már szerintem simán pályaautó is, csak bírjad gumival és fékekkel
-
-
deicide
veterán
válasz
EQMontoya #25930 üzenetére
Mert inkább gyorsan menni szeretek (élvezem a tartós 250-et) és nem driftelni, nekem inkább az elsőkerekesek karaktere jön be kanyarokban. Meg azért ahogy elnézem a GT86-ban tényleg csak dísz a hátsó üléssor, míg pl az OPC-ben Horvátországot is megjártuk 4-en.
8th: valamennyire az OPC is az.
-
tomiii.
aktív tag
Mondjuk akkor csak hallgattam, nem kötekedtem, legalább kaptam kedvezményt a fuvarra
Csak most jutott eszembe, hogy ő szívó benzint hasonlította a turbo dízelhez. Na majd, ha találkozok vele -
Qru
MODERÁTOR
-
tomiii.
aktív tag
Csak mert pont pár napja fújta a tréleresem, hogy csak a dízel csak a dízel, benzinnel közelében sem lehet érni annak a nyomatéknak, amit az tud. Most az általad leírt adatokból, csak fajlagosan kiszámolva egy 2.3 dízel adatait, nem látok, húú de nagy különbséget. Csak lóerőben benzines javára.( nem volt szó fogyasztásról, még mielőtt betalál valami dízel fan itt is
)
-
stickermajom
addikt
válasz
stickermajom #25771 üzenetére
Erre a gázolaj kerül a motorolaj helyére dologra valaki esetleg?
Nem DPF-es autó, szóval gyárilag nem nagyon van visszacsorgás. Gázolaj szaga pl. nincs.
-
tomiii.
aktív tag
Ha már Focus RS.
Egy mai 2.3-as dízel motor milyen adatokkal van megáldva?(lehet nem is gyárt senki 2.3-ban, akkor 2.0 és 2.5)
kíváncsi vagyok a nyomaték és teljesítmény különbségekre, de azt se tudom mit keressek dízel téren -
w333
félisten
Hmmm ... Ford + összkerék ? elég gyengusnak látom azt a kardágytengelyt, a Difi még úgy oké rendben is lenne (szerintem gyorsan jönnek majd a panaszok)
(#25913) Skillet
+1 csak egy Focus, régebbi RS -ben ültem és vezettem is ... semmivel sem éreztem prémiumabb -nak mint a széria gyártású Focust, ugyan az a recsegő ropogó műanyag beltér van benne és a bolyhos kiporszívózhatatlan szőnyeg
-
Skillet
addikt
Ezt a 4.7 mp-et én is elfogadnám. De erősen az a gyanúm, hogy nekem nem 70 ló plusz kellene ehhez
Inkább 170ezek a modern cuccok biztosan nagyon sokat számítanak, mint pl a rajtprogram.
Amúgy csak egy focus. Tudom, szubjektív... nekem nem kéne. Maradok az enyémnél, még ha ennyire lomha is -
-v-
addikt
Ez az uj rs jo lenne nekem
-
w333
félisten
-
kaszaking
tag
Audi A4 1.6os benzines kocsihoz keresek olajszűrőt. Nagy különbség van a két méret között? Mindegyiknél szerepel a kocsim típusa évjárat szerint. Az a 2B mi lehet?
A bosch szűrő Kapcsoló menet: 3/4" 16 UNF
MAHLE-KNECHT szűrő pedig Kapcsoló menet: 3/4"-16UNF-2B
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux Mint
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- BestBuy topik
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Mobil flották
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Bluetooth hangszórók
- További aktív témák...
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
- Puremate PM505 aktív szénszűrős ionizáló levegőtisztító
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- TOP PC konfig /Ryzen 7 9800X3D, 32GB DDR5 RAM, 1TB SSD/ akciós áron eladó!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bezámítás! HP Victus 16-D0655NG Gamer notebook - i5 10400H 16GB DDR4 512GB+1TB SSD RTX 3060 6GB W11
- Bowers/Wilkins PX8 fejhallgatók (dupla Bluetooth eszköz csatlakoztatása!)
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! I3 10100F / RTX 2060 / 32GB DDR4 / 500GB SSD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest