- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 3D nyomtatás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Házimozi haladó szinten
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Minden USB-C kábel egyforma? Hát NEM. És ez a baj. – Tech Percek #7
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen alaplapot vegyek?
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz
bitpork #12730 üzenetére
ez szerintem ugyan az a szitu, mint amikor irtam, hogy a 320i (e46) nekem milyen csalodas volt. Hiaba veri meg papiron több masodpercel is 0-100 on, egyszerüen a turbo nelküliseg miatt, nincs meg a "wow" feeling, amikor az ember odalep neki. Föleg alacsony sebessegnel, föleg ha nem pörög a felsö 2/3 ban a benzin.
Szerintem ezert ad a turbos auto egy kenyelmesebb, rugalmasabb vezetesi modot pl varosban. Normal hasznalatkor az ember a szivo benzinnel nem ugy közlekedik, hogy 4000 en pörög. Ha valahova be akarsz ugrani, savot valtani, ilyesmi, akkor azzal kapcsolgatnod kell, egy turbosnal csak nyomsz egy köveret es hopp bent vagy.
Meg az elindulas/megallas is. Egy szivobenzinnel, ha rugalmasan akarsz közlekedni pörgened kell. Egy turbossal 2500 körül elvaltogatva szep dinamikusan lehet autozni varosban es gyanitom igy kevesebbet is fogyaszt (bar ez jo kerdes, hogy a turbo mennyit dob a fogyin a szivohoz kepest, ha ilyen kenyelmes üzemben van hasznalva)
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- LG 65" C1 OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Intel Core i5 4690K 4 mag 4 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest