- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Videós, mozgóképes topik
- Házimozi belépő szinten
- 500 Hz-re képes, kvantumpontos OLED monitor érkezik a Samsung névjegyével
- Kiderült mit tud a Nintendo Switch 2 rendszerchipje
- Dell notebook topic
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Projektor topic
-
PROHARDVER!
Ez itt, az elektronikával hobbiból foglakozók fórumtémája.
Lentebb összegyűjtötttem néhány elektronikával kapcsolatos, hasznos linket.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Balinov
titán
Sracok, elnezest a felig off-ert, de tanacstalan vagyok.
Kisebb forrasztasos melokhoz szeretnek ilyen "helping hand"-et rendelni. Ugye nem vagyok polip, 40 felett mar a szemem sem olyan eles mint a sasé, max olyan csipás
Ezeket neztem, angol amazonon. Az ettol olcsobbakban nekem sincs bizodalmam, ettol dragabbak (joval dragabbak) meg kivul esnek az ingerkuszobon.
Igazabol az elso lenne az idealis jelolt. Van ezeknel olyan feature, amire erdemes figyelni (vagy kerulni?)
Koszi
Bali -
válasz
Flashback #75805 üzenetére
Egy irányba lesz csak hajtva, vagy mindkét irányba? Előbbihez elég egy IRL sorozatú (TTL szintű) N-FET, utóbbihoz kell egy H-híd. H-hídból valami TB6612FNG alapút használj, azzal jók a tapasztalataim (kicsi rajta a voltage drop, nem melegszik túlzottan), van belőle i²c változat is, pl ez itt. Bár erre azt írják, hogy 1A, te pedig "kis dc motor"-t írtál, nem tudom milyen kis motor lehet 3A áramfelvétellel, de arduinohoz az általában használt kis 6V motort simán elbírja.
-
Flashback
addikt
Sziasztok
Egy kis DC motor kellene szabályozni arduinoval 3-5V között (3a körül van a maximum felvétel)
Hogyan lenne a legcélszerűbb? -
Stef@N
tag
válasz
tordaitibi #75803 üzenetére
Nagyon köszönöm! Megrendelem, remélem működésre is tudom bírni
-
-
Stef@N
tag
válasz
Stef@N #75800 üzenetére
Bocsànat lejàrt már a szerkesztés. Ő is jó lehet akár dióda nékül?
Dr.Szilícium: köszi neked is. Minél egyszerűbb eszközt keresek ami egy gombnyomásra kapcsol egy másik eszközt. Jelen esetben egyébként a tv usbje kapcsolna be egy külön tápon lévő ledszalagot, hogy azt ne kelljen külön kapcsolgatni -
Dr.Szilícium
csendes tag
válasz
Stef@N #75798 üzenetére
Az USB-relé használata nem nagy kaland, nekem egy kétrelés panel van, amit Windowsból parancsikonnal tudok vezérelni. A linkelt cikkben is láthatod azt a Find device gombot, amivel lekérdezhető a hardver egyedi azonosítója. Pl. saját eszközöm azonosítója: HURTM
Példa kedvéért az 1. relé bekapcsolása:
C:\Programok\USBRelay\CommandApp_USBRelay.exe HURTM open 01
2. relé kikapcsolása:
C:\Programok\USBRelay\CommandApp_USBRelay.exe HURTM close 02
Értelemszerűen van hozzá egy CommandApp_USBRelay.exe, amit a netről találtam, ennyi csak.
-
Stef@N
tag
válasz
tordaitibi #75799 üzenetére
-
válasz
Stef@N #75798 üzenetére
Nem, azt szoftverbol lehet kapcsolni.
Neked akar egy 5V behuzotekercsu rele+dioda is eleg.
Ha maximalista vagy akkor egy SSR, vagy DC ssr, ha butykolos tipus vagy akkor kb 500 forintbol osszehozol egy nullatmenetes, galvanikusan elvalasztott ssr-t, ha meg 12 voltra kell akkor egy optocsatolo+fet+2ellenallas -
Stef@N
tag
Sziasztok!
Azthiszem egy ilyesmi eszközt keresek...
amit szeretnék: tv bekapcsolásakor az USB 5V-ja kapcsol és átengedi egy másik eszköz tápját (12V) hogy az is bekapcsoljon. Alapjaiban egy master / slave elosztóhoz hasonló megoldást keresek csak olcsóbb kivitelben
Amit fentebb linkeltem működhet mindenféle programozás nélkül?
-
detroitrw
addikt
Sziasztok!
Adott egy aktiv hangfal ...
A hangero poti forgatasakor 1-5% es 95-100%-nal recseges jelentkezett. Ezt a potit kicsereltem egy alps-ra s a recseges merteke csokkent, de meg mindig megvolt.
A hangero mellett van egy bass es treble poti amiket mivel nem hasznaltam sose kicsereltem ellenallasokra, de mivel az osszes poti haza ra volt kotve a foldre az ellenallasok bekotesekor a 2 poti elhagyasa miatt csak a hangero poti van foldelve.A hangero mostmar egyaltalan nem recseg, de hajnos amikor bekapcsolom a hangfalat akkor egy hangosat csattan (gondolom a foldeles lehet a ludas).
Van erre valami megoldas?Elore is koszonom a segitseget
-
csongi
veterán
válasz
tordaitibi #75793 üzenetére
Semmi baj.
Én is hibáztam, és így legalább ki lett javítva.
köszönöm! -
carl18
addikt
Na ma már jártam itt egyszer akkor gondolom felteszem a bluetooth hangszórós kérdésemet is!
Nos van egy régi hordozható hangszóróm, egy JBL Charge 2+ amivel a fő gondom hogy 5 vezetékről kapja az energiát. Gyárilag 2X3000 Mah litium akkumulátort rejtett, szóval házilag kis kokány megoldással de potoltam az akkumulátort egy 18650-es cellára.
Szóval a következő a fellálás, két negativ 1 fehér, 2 pozitiv igy tevődik össze az akkumulátor bevezetése. A töltő elektronikán keresztül csak ebből csak egy negativ és 1 pozitiv sávot használ. Teljes hangerőn általában meghajdul, ez lehetséges hogy azért van mert 1 sávról kapja az energiát?
Majd szét szedem és csinálok képeket. -
-
csongi
veterán
válasz
tordaitibi #75790 üzenetére
Es itt hol van a negativ ?
Lehet latom mar a hibat.
-
-
Dr.Szilícium
csendes tag
válasz
totron #75782 üzenetére
Valószínűleg van beépítve hálózati zavarszűrő kapacitás is, plusz a fűtőszál-test közötti kapacitás, ezek együtt létrehozhatnak valamennyi kapacitív áramot, amit normális esetben a védővezető elvezet a hálózati nulla szintjére. Miután a mérőnél ezek közösítve vannak (nullázott rendszer).
Olyan nem lehet, hogy a védővezető feszültségét egy kis kapacitív áram megemelje, mert az már nem védővezető. Az a hálózat úgy nem jó, ha finoman fogalmazok.
Az még természetes lenne, ha nem földeled egy ilyen készülék testpontját, akkor a zavarszűrő kapacitások feszültségosztóként 115 V-ot hoznak létre, ugyanakkor az áramot korlátozzák is annyira, hogy életveszélyt ne okozhasson.
Ennek ellenére előfordul, hogy nagyobb kapacitások alkalmazása esetén egész jól megrázhat, de az nem is azért van, hogy fogdossuk, hanem normális esetben le van földelve a dugón keresztül.
Vagy az is egy lehetőség, hogy átvezet a fűtőszál, de a védővezetőt akkor sem húzhatja fel, legfeljebb a kisautomata leverése árán.
-
Dr.Szilícium
csendes tag
válasz
Chrys_ #75776 üzenetére
LiFePo akkunál 3,65 V a töltési végfeszültség, illetve az említett adatlapon így szerepel:
Recommended Standard Charge Method: 2.5A to 3.6V CC CV, 60 min
XL4015 CC/CV modullal megoldható. Noha az nem kapcsol le 60 perc után, de ezt nem is az időhöz szokták kötni a szabályzók, hanem az áram csökkenéséhez, a töltés végén. Li-ion akkunál ez 10 % általában, vagyis itt 250 mA lenne a kikapcsolási pont.
Balanszírozási kellemetlenségek elkerülésére, amikor lehetséges (vagyis nem jár túl nagy árammal, a kisebb feszültség miatt), célszerű párhuzamosítani a cellákat és inkább step up konverterrel feltolni a feszültséget.
Pufferüzemben 3,2 V tartófeszültséget elvisel sokáig szerintem, ha megnézed a kisütési görbét, illetve 3 V alatt kezd elfogyni belőle az energia.
Egyébként 2-2,3 V-nál kapcsol le egy LiFePo4 akkuhoz való BMS-panel, míg a normál Li-ion védelem 2,5 V-nál tilt. Ezért utóbbi védelem is alkalmazható, ugyanis ezen a szinten már nincs sok energia az akkuban, így szinte mindegy, hogy 2,5 vagy 2 V-ig engedjük merülni, úgyis letörik a feszültség, mert nincs ereje, ahogy kiderül a görbékből is.
Az igaz, hogy a szokványos Li-ion védőpanel túltöltés esetén 4,25 V felett szakít meg, de ez állítólag nem is olyan vészes:
https://www.powerstream.com/LLLF.htmVagy van itt 2S LiFePo4 védelem is:
-
Chrys_
addikt
A cél:
5V kimeneti feszültségű powerbank dashcam táplálásához parkolás közben (ACC OFF).
ACC ON esetén a powerbank kimenete le lenne választva, és 12V ACC-ről töltődne.Megfelelő cellákból powerbankot 5V-ra (vagy nagyobb és DC-konverter kimenetén 5V). A linkelt 3,3V/2500mAh-s cellákból lenne összeépítve 2 sorosan (6,6V/2500mAh) és 6 egység párhuzamosan kapcsolva (6,6V/ 15000mAh).
Ehhez kell még egy töltő 12V-ról 6,6V powerbankhoz. Az általad linkelt töltő 5V.
Nem akarok akármilyen cellát használni, mert fixen be lenne építve az autóba és ami itt lett ajánlva (A123 Systems ANR26650M1B) az elég jó hőmérsékleti paraméterekkel bír. Csak kb. 40 fokig tárolható cellák pedig nem megfelelőek (parkoláskor nyári melegben bőven 40 fok felett lehet a hőmérséklet az autóban). Nehogy ilyen olcsó dolog miatt gyulladjon ki a 10+milliós gép.
-
csongi
veterán
Sziasztok!
Olyan relet keresek ami ugy mukodik, hogy.
Ha egyik bemeneten kap impulzust akkor addig behuzott allapotba marad, amig egy masik bemeneten nem erkezik jel, vagy a mukodeshez szuksem aram szunik meg.
Max 12V Dc. -
totron
addikt
Vízforraló - gondolom fázis és föld kapcsolatáról van szó, hogy mi módon, az rejtély, mert nem látok bele, nem is nagyon bontható, azt hiszem - visszaküldi a fázis egy részét a földhálózaton keresztül a többi eszközbe is. Egészen kellemetlen jelenség. Szintén földelt ág/eszköz esetén olyan 30-40Volt lehet, földeletlennél 100+-szal bizserget alaposan (nem mértem ki). Annyit tudok, hogy nem használom egyszerre mással. Ötlet, tapasztalat, bármi?
-
Barret001
addikt
válasz
Chrys_ #75776 üzenetére
Nem arról van szó hogy 12V-ból akarsz 5V-ot csinálni (powerbank)? Előttem ez van.Ahhoz meg belinkeltem mi kell,és kell még hozzá li-ion cella.Pl 18650.És ennyi.
Li-ion cella van több féle,üzemi feszültségük kb 3,6V üresen 2,6,tele 4,2. Step-up konverterek is vannak,olcsón.Nem egészen világos,hogy mit akarsz.De minden van hozzá olcsón. -
And
veterán
válasz
tordaitibi #75778 üzenetére
Nézd, az adatlapot nem én írtam. Amúgy valószínűleg nem marad hideg, ha 95%-os hatásfokot és 5V * 3A = 15W-os kimeneti teljesítményt veszünk, akkor a tokozásnak 460 mW-ot kell disszipálnia, az pedig az adatlapon megadott 100 °C/W-os (J-A) hőellenállás mellett 46 °C-szal emeli a tok hőmérsékletét. Vagyis azon szobahőmérsékletű környezetben 70°C körüli érték lesz mérhető.
Mod: a fenti értékek 97%-ra igazak, 95% hatásfoknál már 100 °C környékére melegedhet a tok. De csak elszúrom másodszorra is, mivel a JC hőellenállás csak 55 °C/W, szóval a 70 °C-os tokhőmérséklet áll közelebb a valósághoz a fenti feltételeknél. -
Hmm, akkor kezdhetek beszerezni misekellekeket... Legfokepp misebort par demizsonnal, az a legfontosabb
Nalam a nagymeretu XL6009 ic-s panelek uzemelnek es 3A korul szepen melegszik es az is veri a 96℅-ot, nem ketelkedek amit irtal de szeretnem sajat kezemmel megtapogatni mukodes kozben -
And
veterán
válasz
tordaitibi #75769 üzenetére
"Amit And ajánlott az felejtős, az a nokedli IC van a szivargyújtós töltőkbe, hát ha az kiköhög 3 ampert akkor én bíboros vagyok és épp misét celebrálok a vatikánba."
Kezdheted a misét, ugyanis az a bizonyos konverter chip (MP2315), ami a linkelt STDN-3A24-ADJ modulon van, deklaráltan képes 3 amperes áram leadására: [link]. A pdf első oldalán rögtön az 5V / 3A-es példakapcsolás látható. Hatásfokban sem gurít a HEstore leírása, mert elérheti a 97%-os értéket, igaz 12V-os inputnál "csak" 95%-ra képes.
Úgyhogy az, hogy a chip nyamvadt, még nem feltétlenül jelenti azt, hogy nem képes kellő áramot adni. Használtam már más típusú, de MPS-gyártmányú konvertert, és az is tudta a megadott >1 A-es terhelőáramot, pedig még ennél is viccesebb méretű SM-tokban (MSOP8) volt. -
Chrys_
addikt
válasz
Barret001 #75771 üzenetére
Az itt ajánlott cella 3,3V, ebből lenne érdemes 6,6V-t csinálni, majd az általad ajánlott DC-DC konverterrel 5V-ra redukálni a kimenetet. Viszont ehhez nem találok töltőt, amit linkeltél az pedig 5V, 3,3V-ból nem tudom, hogy csinálhatnék 5V-s rendszert, amihez ez az áramkör is jó.
-
válasz
DonThomasino #75773 üzenetére
A 6-12V az sima ugym 12V rendszernel, PB akkunal a teljes toltottseg nyugalmi allapotba 2,12V/cella, a nulla % az 1,75V.
Ez 10,5 es 12,72 volt kapocsfeszultseget jelent terheles nelkul, valamennyire mervado de elegge jelentos elteresek lehetnek az akku allapotatol fuggoen. Ezek az abszolut min-max ertekek, az also mar a melykisutesi hatarertek a felsot meg csak ritkan lehet elerni, ez az elerheto maximalis 100% toltottseg ami gyakorlatban soha nem lesz.
Az elfogadott ertekek 12,6 es 11,9VHa meg 13V felett van akkor valami eppen tolti, 14,4V az altalanos a gepkocsikba de a Ford kalciumos akkuja 14,7 voltot kivan es lehet intelligens generatornal 15V korul is, rovid ideig, hideg akkunal .
A szunetmenteseknel meg a 13,8V az elfogadott allando toltofeszultseg, de mas a hagyomanyos elektrolitos es az AGM is, utobbiaknal minden feszultseg ertek nehany tized volttal magasabb -
Barret001
addikt
válasz
DonThomasino #75773 üzenetére
Töltöttségi szintet csak terhelve lehet mérni.Feszültségből csak saccolni lehet.Sacc/kábé
-
DonThomasino
veterán
Van egy ilyen Lidl es akku tester em. [link]
Azt még értem, hogy el tudja dönteni az akkuról hogy 12V vagy 6V.
Hogy tudja megállapítani a töltöttségi szintet, ha lehet auto és motor akku is ?
Ugyanez a generátor töltésnél ?
Vagy csak tájékoztató jellegű az egész cucc... -
Chrys_
addikt
válasz
Dr.Szilícium #75767 üzenetére
Ezeknél az akkuknál lehet rátölteni? Jó választás lehet, érdekel. Milyen töltő kellhet hozzá?
Ezt a DC-DC buck konvertert is láttam már, csak nem találtam hozzá datasheet-t eddig, a működési/tárolási hőmérsékletet kerestem. Ezekszerint ez is jó, alig 3€ darabja. -
válasz
Chrys_ #75762 üzenetére
Amit And ajánlott az felejtős, az a nokedli IC van a szivargyújtós töltőkbe, hát ha az kiköhög 3 ampert akkor én bíboros vagyok és épp misét celebrálok a vatikánba.
A Barret féle van nekem, 2 is, ha valóban kell a 3A akkor ragassz az ic-re egy mini hűtőbordát és a nyákra alul a padra forraszthatsz egy pár cm2 nagyságú elálló rézlemezke darabot mivel gyakorlatilag a padon keresztül hűl, ahol a sok furatgalván van, azok viszik el a hőt az egész nyákra. akkor egész elviselhető hőmérsékleten fog maradni a 40 fokos autóba is.
NiMh szerintem lejárt lemez, ha van otthon 2 marékkal akkor természeten használható, a memóriaeffektusa sajnos valós, létező.
A korrekt töltésével lesz a gondod, vagy vállalod a 20-30 ciklusonkénti teljes kisütést és az előírt töltési görbét, ezt nehéz mert a csúcsérték utáni minimális cellánként néhány 10mV esés jelzi hogy kész a töltés.
Ennek megvalósítása otthon nem egyszerű, peak hold level módszerrel szokás.
Vagy hagyományos módszer, 0,1,C de itt ugye 14 óra feletti a töltési idő és amit nem visel el hosszútávon, a nicd-vel ellentétben az a folyamatos csepptöltés vagy túltöltés.
Ezzel hamar ki lehet nyírni.
Ha teheted valami litium alapú tárolóba gondolkozz.
Megtérül, 2-3x tovább fog tartani mint a nimh.
Vagy, eldugsz a kocsiba egy 7-10Ah zselés (oppardon, AGM mert az igazi zselés már kifutóba van) akkut, annak a töltése egy diódával ejtve 13,8 V lesz, és ez pontosan az ajánlott állandó töltési feszültség és utána akasztod a konvertert.
A többi maradhat, az autóakkura átállási és vészkikapcsolási elektronika.
Ez utóbbival óvatosan, egy indításnyi szuflát az akkufeszből nagyon nehéz korrekten megsaccolni, pláne télen. -
carl18
addikt
válasz
Dr.Szilícium #75767 üzenetére
-
Dr.Szilícium
csendes tag
válasz
Chrys_ #75762 üzenetére
Egy érdekes videó a LiFePo akku képességeiről:
https://www.youtube.com/watch?v=X8HoW-qmxnU
https://cdn.datasheetspdf.com/pdf-down/A/N/R/ANR26650-A123Systems.pdf
Magam részéről DC-konverterként az XL4005 / XL5015 modulokat részesítem előnyben, ami megfelelő tartalékkal kiszolgál sok mindent.
#75766 carl18
Csupán feltöltve maradt a primer puffer, ami egy figyelmeztető impulzus arra, hogy javítás előtt legközelebb ki kell sütni, ennyi csak. Csavarhúzóval csattogtatni mondjuk nem szoktam a nagyobb kondikat, inkább 10 k ellenálláson keresztül, ami kíméletesebb. Kisebb kapacitásoknál nem olyan vészes a szikráztatás sem.
-
válasz
Chrys_ #75762 üzenetére
Ennek a tervnek szerintem van egy gyenge pontja: nem tudom, hogy ezt a típusú NiMH akkumulátort mennyire érinti a memória-effektus. Elég gyorsan be fog következni szerintem az akkupakk kapacitásvesztése a folyamatos rátöltögetéstől.
Azt a helyet talán jobban ki tudnád használni egy hagyományos lipo powerbank-kel, 5cm hőszigetelő anyagba alaposan beburkolva. -
Chrys_
addikt
válasz
Barret001 #75761 üzenetére
Igazából a +40 fok feletti hőmérséklet, ami fontosabb, nyáron ez könnyen összejön. A - fok csak azért, mert ha -10- -20 alatt van a hőmérséklet, akkor se legyen gond.
Amit And ajánlott, az egész jó. Most éppen saját NiMH powerbankot tervezek BK150AAH Panasonic high temperature cellákkal
11600mAh pakkhoz van az autóban egy jó hely, de ez így már 48 AA méretű cella (1,2kg). Még a hőmérséklet figyelés tervezése van hátra (termisztor) valamint a töltő kigondolása. Ezek a cellák -20 - +65 fok között tárolhatóak.
Teljesen automata rendszert tervezek egy dashcam-hez, ami télen-nyáron előbb powerbankról működne parking mode-ban, majd lemerüléskor átállna automatikusan az autó akkujára 3 vezetékes hard wire kiten keresztül (ez pedig figyeli az autó akkut, beállított küszöbérték alatt ez is lekapcsolja a kamerát). Ez utóbbi már be van építve, de jó lenne hosszabb idejű működést biztosítani, főleg ilyen covid időszakban, amikor néha napokig áll az autó a parkolóban.
Indításkor pedig hard wire kit-ről menne a kamera, ahogy azt a gyártó tervezte, közben pedig töltődne a NiMH-powerbank. -
Barret001
addikt
válasz
Chrys_ #75758 üzenetére
Hol használod? Alaszka? Ha Magyarországra kellene,akkor ez jó nálunk: [Step-down]
-
carl18
addikt
Üdvözlet!
Na nem rég úgy látszik tönkre ment a Wifi Router 9 volt 0.6 amperes adapterre.
érdemes a javitással próbálkozni?
Megbizható az Aliexpress adapter? Holnap majd szétkapom a tápot és megnézzem hátha lehet látni szemmel. Mivel már 5-6 éves, igy reménykedek benne lehet csak egy kondi adta meg magát. -
Chrys_
addikt
Nem rossz.
Autóban lenne, télen-nyáron, utcán parkolva. Így elég extrém hőmérsékleteket is bírnia kell(het), mivel kamera parkoló módjának működéséhez használnám, amikor nincs fűtés/légkondi.
Most már csak olyan power bank kell, ami legalább a magas hőmérsékleteket kibírja (szintén műszerfal alá lenne beépítve). Itt ha nem is megy 40 fok felett, de ne okozzon tüzet.
Vagy lehet valamilyen kis méretű akkumulátor is. -
Chrys_
addikt
Ismer valaki DC-DC konvertert, ami ténylegesen kapható, 12-15V-ból (autó) 5V-t állít elő, valamint kb. -55 - +85 Celsius között használható?
5V és min. 3A kellene a kimeneten.
-
Tankblock
aktív tag
válasz
Dr.Szilícium #75754 üzenetére
Azt mondjuk nem néztem, csak láttam már karón varjút....
-
Dr.Szilícium
csendes tag
válasz
Tankblock #75753 üzenetére
A LINK-PP gyártmányú csatlakozók belsejében van valószínűleg. Noha gyártják anélkül is, de akkor külön lenne bizonyára:
https://www.google.com/images?q=Link-PP -
Ha van valamennyi rálátás, nincs egy 2. világháborús vasbeton bunker a helyek között akkor 2 darab 1 csatornás, és 2 darab 2 csatornás vevő és a hozzájuk tartozó távirányítók.
Nálam az egyik helyen szintén nem volt lehetőség vezetéket behúzni, kb. 80 méter a távolság és fák vannak közbe.
Az adót egy 12V dugasztáp egy kapu végállás mikrokapcsolón működteti (a nyomógombot áthidaltam egy cinpöttyel), az őrházba a vevő meg egy csipogót működtet. A vevő kinnt van az őrház oldalán. egy mini antennája is van, a nagyobb távú kivitel.
6 éve télen-nyáron hibátlan. az adó szó nélkül tűri hogy néha 10-15 percig is adásba van. -
válasz
Jarod1 #75750 üzenetére
Én ilyen biztonság-kritikus applikációból mindenképp kihagynék mindenféle vezetéknélküli megoldást, és ez a konnektoros megoldásra is vonatkozik.
Ha a LAN kábel már adott, azt fel lehetne használni valódi intranetes hálózati összeköttetésre, például annak a linkelt LAN-os megoldásnak az árából két raspberry pi simán kijönne, amin a kamerakép is közvetíthető lenne.
Ha kamera nem kell, akkor én arduino-val csinálnám, a LAN kábelt pedig akár CAN bus, akár UART vagy hasonló kommunikációra is lehet használni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ASUS RTX 5080 16GB GDDR7 TUF GAMING OC - Új, 3 év garancia - Eladó!
- GIGABYTE RTX 5080 16GB GDDR7 WINDFORCE OC SFF - Új, 3 év garancia - Eladó!
- GIGABYTE RTX 5080 16GB GDDR7 AORUS MASTER - Új, 3 év garancia - Eladó!
- L14 Gen4 14" FHD IPS Ryzen 7 PRO 7730U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Gamer laptop MSI Thin GF63 12VE -641
- Samsung Galaxy A32 4G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest