Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Chrys_

    addikt

    válasz Barret001 #75761 üzenetére

    Igazából a +40 fok feletti hőmérséklet, ami fontosabb, nyáron ez könnyen összejön. A - fok csak azért, mert ha -10- -20 alatt van a hőmérséklet, akkor se legyen gond.

    Amit And ajánlott, az egész jó. Most éppen saját NiMH powerbankot tervezek BK150AAH Panasonic high temperature cellákkal :D 11600mAh pakkhoz van az autóban egy jó hely, de ez így már 48 AA méretű cella (1,2kg). Még a hőmérséklet figyelés tervezése van hátra (termisztor) valamint a töltő kigondolása. Ezek a cellák -20 - +65 fok között tárolhatóak.

    Teljesen automata rendszert tervezek egy dashcam-hez, ami télen-nyáron előbb powerbankról működne parking mode-ban, majd lemerüléskor átállna automatikusan az autó akkujára 3 vezetékes hard wire kiten keresztül (ez pedig figyeli az autó akkut, beállított küszöbérték alatt ez is lekapcsolja a kamerát). Ez utóbbi már be van építve, de jó lenne hosszabb idejű működést biztosítani, főleg ilyen covid időszakban, amikor néha napokig áll az autó a parkolóban.
    Indításkor pedig hard wire kit-ről menne a kamera, ahogy azt a gyártó tervezte, közben pedig töltődne a NiMH-powerbank.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák