Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vzsolo2225

    tag

    válasz BinLaden #6376 üzenetére

    Egyrészt az a gond, hogy gyorsan mész. Alapfalon 210-190 csomó, végsőn 180 és az alatt legyen a sebességed maximum. Továbbá előbb kell lassítani, és ha lelassultál arra a sebességre ami alatt már engedheted ki a következő fékszárnyfokozatot, csak azután tedd ezt meg, és akkor elkerülhető a 3. képeden látható FLAP DISAG, illetve az is, hogy károsodjon a fékszárny. Ne a fékszárnnyal akarj lassítani, legalábbis ne ekkorát. Nem arra való.
    Másrészt valami nem klappol nálad, mert a gép "nem látja" az ILS-t (NO GS, NO LOC). Biztos, hogy az FS-ben is 109.75 MHz a 28-as pálya ILS-ének frekvenciája?
    Ez a 0-ra tekert magasság is elég érdekes.
    Állítsd be rendesen az ILS frekit, és irányt az FMC NAV RAD oldalán (vagy egyáltalán ne nyúlj hozzá, és akkor automatikusan beállítja a frekit, ha stimmel az AIRAC és az FS), élesítsd az autolandinget (APPR/LAND gomb az FCP-n), süllyedj addig a magasságig, ahol a reptér chartja szerint el kell kapnod az ILS-t, és kész. Onnantól kezdve csak a sebességet kell variálnod, ill. azt sem, ha megnyomod az FMS SPD-t, akkor Vapp-ra lassít, és azt tartja (persze előtte ki kell választani a TO/APPR oldalon).
    Mondjuk az FMA-n eddig egyik képeden sem volt semmi a sebesség és magasság részben, ergo ezeket sem megfelelően használod.

Új hozzászólás Aktív témák