- Vezetékes FEJhallgatók
- Melyik tápegységet vegyem?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Mini-ITX
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- DUNE médialejátszók topicja
- Milyen notebookot vegyek?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
Hirdetés
-
LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
ph Leteszteltük az OLED evo paneles, 4K felbontású, mélynyomókkal is felszerelt, 65 hüvelykes televíziót.
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
PROHARDVER!
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
fatal`
titán
válasz vzsolo2225 #3155 üzenetére
Köszi!
-
cintula187
addikt
-
fatal`
titán
válasz vzsolo2225 #3287 üzenetére
Az a STARhoz tartozik? Mert én nem állítottam be.
-
fatal`
titán
válasz vzsolo2225 #3289 üzenetére
PSA3E akart lenni, a runway a 7R
AIRAC 0911, transitiont választottam.
-
fatal`
titán
válasz vzsolo2225 #3291 üzenetére
Lehet hogy rossz transitiont választottam volna?
LHBP felől mentem, PSA3E volt a STAR, transra már nem emlékszem.
-
fatal`
titán
válasz vzsolo2225 #3293 üzenetére
Chartom van hozzá majd átnézem.
-
fatal`
titán
válasz vzsolo2225 #3293 üzenetére
Ettől függetlenül a leszállás sikeres volt. Kicsit odacsaptam, de az már az FMCtől független volt.
-
fatal`
titán
válasz vzsolo2225 #3309 üzenetére
Köszi.
-
cintula187
addikt
-
fatal`
titán
válasz vzsolo2225 #4056 üzenetére
Hol nézed?
Airbooms: Természetesen LHBP metarra értettem.
Mivel írtad skypeon hogy épp ebbr-lhbp-t repülsz, mikor megláttam lhbp.hu-n a metart eszembe is jutott, hogy szép kis leszállásod lesz.
-
Korcsii
őstag
válasz vzsolo2225 #4056 üzenetére
7 de egy wizz egyből leszállt 31R-ra... [kép]
amúgy pont ma volt EHAM-LHBP cityhopping VATSIM-em... volt egy jópár gép, de szerintem nem gondolták, hogy olyan idő lesz éjjel smog vagy fog?
szerk: MAH669 az első kitérős?
[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
válasz vzsolo2225 #4060 üzenetére
most akkor a wizz a bevállalósabb, hogy spóroljon, vagy az airbus-nak van valamilyen tulajdonsága, ami ezt lehetővé teszi, vagy belső működési szabályzat, vagy csak szimplán nem merik bevállalni a pilóták (ami nem csoda)?
közben mindenki elindult amerre csak lát
-
lesaux
veterán
válasz vzsolo2225 #4087 üzenetére
Én még utaztam is vele.
-
Korcsii
őstag
válasz vzsolo2225 #4117 üzenetére
olvastam én is, csak nem akartam másik fórumot linkelni ide
-
boeing
senior tag
válasz vzsolo2225 #4257 üzenetére
Gratula,jó lett ki is nyomtatam a doksikat.
-
Taylory
csendes tag
válasz vzsolo2225 #4257 üzenetére
Köszi szuper !!!! leszmég esetleg más gépekről is ???
-
fatal`
titán
válasz vzsolo2225 #4257 üzenetére
Köszi, ki is nyomtatom.
-
Gizmo94
veterán
válasz vzsolo2225 #4676 üzenetére
Igaz.
-
Korcsii
őstag
válasz vzsolo2225 #4757 üzenetére
illene, de ott volt a pálya vége is
amúgy jah, egyet kell értenem mindenben...[ Szerkesztve ]
-
AirBooms
addikt
válasz vzsolo2225 #4757 üzenetére
Hogy hol és mikor illik kikapcsolni a reverse-t, azt mutatja jól az alábbi két saját készítésű fotóm Gibraltáron. A leszállt Airbusnak a rövid pálya végéig maximumun kellett fékezni, végig használva a reverset még az utolsó métereken is. A második fotón jól látszik, miért (pár méter múlva ugyanis már a tengerben csobbant volna a gép)
[ Szerkesztve ]
-
boeing
senior tag
válasz vzsolo2225 #4757 üzenetére
Hong Kong City-Kai Tak Airport (VHHX) az egyik legnehezebben megközelíthető repülőterek egyike. Kedvezőtlen széljárás esetén a város felől szinte a felhőkarcolók és házak tetejét súrolva kell megközelíteni a vízre épült repülőteret.
Nagyon nehéz leszálni ide hibátlanul,ILS nincsen,és rövid a pálya nagyon. -
AirBooms
addikt
válasz vzsolo2225 #4771 üzenetére
Nem is azért tettem fel a képeket, hogy veled vitába szálljak! A tanácsaid mindenképpen hasznosak és jogosak voltak!
[ Szerkesztve ]
-
Gizmo94
veterán
válasz vzsolo2225 #4773 üzenetére
FSX-es kollégáknak: Most teszteltem, EGLL-LHBP route-on, tehát nem long haulról van szó, a BP scenery betöltése után CS.B757 géppel, real weatherrel és FDC- vel gs alatt már 3.4Gb , memóriát használt a rendszer, a 4Gb-ból, miközben a háttérben csak a vírusirtó futott, a felhők miatt pedig a scenery és a traffic nem is igen látszott.. Tehát nincs mit csodálkozni az ilyenkor fellépő fagyásokon, hibákon, kilépéseken, ez agybeteg memóriazabálás.... Ez sajna ilyen, ennyi.
-
Korcsii
őstag
válasz vzsolo2225 #4840 üzenetére
wehehe... és tényleg nem flaps...
de most eszembe nem jut a magyar megfelelője...[ Szerkesztve ]
-
Taylory
csendes tag
válasz vzsolo2225 #4966 üzenetére
ááá igen , már rájöttem ! F-PLN DISCONTINUITY nem töröltem igen ez volt a baj !!! köszönöm a segitséget
[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
válasz vzsolo2225 #5387 üzenetére
tegnap este hallgattam approach-ot, és érdekes volt visual approach-ot hallani már sötétedés után... mondjuk ment előtte egy másik Malév gép... amúgy érdekes az a VOR approach... de ha jól látom (NOTAM alapján) akkor már ismét üzemel az ILS...
-
cintula187
addikt
válasz vzsolo2225 #5387 üzenetére
Akkora felhőkben jöttünk azt se tudtam honnan közelítjük a repteret. Aztán a pusztaságból alattunk kiderült hamar hogy ez bizony a jó öreg 31R
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
v!ct0y
veterán
válasz vzsolo2225 #5749 üzenetére
Hát lehet megmondja de én hülye vagyok hozzá
Taylory: ebből most mi a magasság ?
[ Szerkesztve ]
-
v!ct0y
veterán
válasz vzsolo2225 #5751 üzenetére
pmdg 737
-
Taylory
csendes tag
válasz vzsolo2225 #5756 üzenetére
Igen . !! elrontottam . köszönöm
-
AirBooms
addikt
válasz vzsolo2225 #5884 üzenetére
A PMDG 747-hez érdekelne engem is a wide 2D panel... A PMDG fórumait olvasgatva azért nem csinálták meg, mert technikalilag elég bonyi lenne átírni az eredetit... De ha neked van egy működőképes verziód, nagyon szívesen kipróbálnám majd (persze, ha FS9-re van meg).
-
Korcsii
őstag
válasz vzsolo2225 #5884 üzenetére
hmm, én elvagyok az alap panelekkel, igaz 4:3-on sose láttam, így talán kevésbé volt mellbevágó a látvány... (FSX persze, ha ez számít)...
amúgy Korcsii egy év egér+bill kombó után áttér joystick-ra
avagy jártunk a MM-ban, és 1.990-ért (nem, nem írtam félre, és full új, nem kirakati darab) nem lehetett otthagyni a Saitek Cyborg Evo-t... pedig csak nézelődni mentünk (a logitech új cucca amúgy faxán néz ki, de arra meg rendesen rárakták az árrést)...
nah asszem ma már nem láttok
[ Szerkesztve ]
-
Cypresss
senior tag
válasz vzsolo2225 #5884 üzenetére
Szia,
Az NGX-ben már erre is gondoltak. A kedves felhasználónak már nem kell ezzel külön kínlódni.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
haky
senior tag
válasz vzsolo2225 #5960 üzenetére
az megy hátrafelé tényleg, de a csáptól így a 737-800 vagy 900-al nem tudok kiállni...
Aki másnak retyvetyutyu...
-
haky
senior tag
válasz vzsolo2225 #5962 üzenetére
utánaolvastam és többen jelezték már ezt a problémát, ami lehet nem is probléma. mind1. A pushback truck-ot, hogy tudom előhívni, h jöjjön és toljon ki a csáptól?
Aki másnak retyvetyutyu...
-
Kosztinho
tag
válasz vzsolo2225 #6001 üzenetére
Jaa, az ugy mas En azt hittem "potyogtetve" kell raterelni az ivre... De akkor hetvegen ki is probalom mindkettot
-
Geryson
addikt
válasz vzsolo2225 #6357 üzenetére
Én is ezen filózom. Arra gondolok, hogy esetleg túlzottan lehúzza a sebességet és az automatika nem tudja tartani a siklópályát?! Mondjuk nem tudom ilyenkor mi van, mindig kézzel szállok le...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
BinLaden
tag
válasz vzsolo2225 #6360 üzenetére
Felszállás előtt a stab trimer beállítod az FMC által kiszámolt értékre? ???
előbb, de hiába húzom nem emelkedik
Az AIRAC-ot frissítsd, ha hiányoznak navigációs pontok-én az fs build-et használom az sem friss
AIRAC-ezzel nem igazán vagyok tisztábaSürgős hívásom volt. A fiamért kell mennem. Az iskolába, ugye Torrente? Figyelj! Te dobjál be valamit.. Egy whisky-t vagy a f@szom tudja mit, csak ne lábatlankodj itt ...
-
BinLaden
tag
válasz vzsolo2225 #6364 üzenetére
nagyon szépen köszönöm a felvilágosítást
igen PMDG MD-11-el próbálok repülni
a többit még ma kipróbálomSürgős hívásom volt. A fiamért kell mennem. Az iskolába, ugye Torrente? Figyelj! Te dobjál be valamit.. Egy whisky-t vagy a f@szom tudja mit, csak ne lábatlankodj itt ...
-
BinLaden
tag
válasz vzsolo2225 #6367 üzenetére
huuu nagyon szépen köszönöm
át fogom nézniSürgős hívásom volt. A fiamért kell mennem. Az iskolába, ugye Torrente? Figyelj! Te dobjál be valamit.. Egy whisky-t vagy a f@szom tudja mit, csak ne lábatlankodj itt ...
-
Geryson
addikt
válasz vzsolo2225 #6367 üzenetére
Én csak akkor vagyok hajlandó megnézni, ha átrakod egy MSZMP-s oldalra! )) Ez jó, megnézem én is, hátha még kedvem lesz egyszer MD-11 kormányozni!
Hú, most látom, hogy DA-Fokkert is csináltál! Basszus, én meg végigszenvedtem az angolt, repültem 5 alkalommal és azóta fel sem installáltam...
[ Szerkesztve ]
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
BinLaden
tag
válasz vzsolo2225 #6378 üzenetére
Hali!
a pdf-es tutorial alapján sikerült a london-zurich tök jól felszálltam és (tényleg mióta a stab trimet beállítom azóta simán felemelem a gépet ) normálisan le is szálltam
azonban a repülés során nyomtam alt+tab majd vissza és ezt erdményezte [link]
[link]
ilyen lehet???Sürgős hívásom volt. A fiamért kell mennem. Az iskolába, ugye Torrente? Figyelj! Te dobjál be valamit.. Egy whisky-t vagy a f@szom tudja mit, csak ne lábatlankodj itt ...
-
BinLaden
tag
válasz vzsolo2225 #6401 üzenetére
37000 lábon megfagyott a hidraulika olaj vagy mifene és ezért leállt a 2-es hajtómű, ahogy süllyedtem úgy nőtt a hőmérséklete
de amúgy szinte észre sem lehetett venni[ Szerkesztve ]
Sürgős hívásom volt. A fiamért kell mennem. Az iskolába, ugye Torrente? Figyelj! Te dobjál be valamit.. Egy whisky-t vagy a f@szom tudja mit, csak ne lábatlankodj itt ...
-
peti800
tag
válasz vzsolo2225 #6441 üzenetére
Megpróbáltam, nem értem, bill. kiosztásnál be is van állítva, de nem mozdul
-
GrooveHero
addikt
válasz vzsolo2225 #6466 üzenetére
Mivel múlt vasárnap óta repülök, ezért nem tudom.
De majd adok róla szkrínsátot vasárnapWords like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
fatal`
titán
válasz vzsolo2225 #6669 üzenetére
Nem a magasságról beszél ő szerintem, hanem a légnyomásról.
Amit pedig transition altitude alatt a helyi értékre, fölötte pedig a standard értékre (29.92 hgIn, hPA-ban most nem jut eszembe ) kell állítani
-
GrooveHero
addikt
válasz vzsolo2225 #8123 üzenetére
Ezt értem. De kb ez mit jelent számokban kifejezve? Kb 20-22 ezer láb? vagy több?
Amúgy rég láttalak itt, hali Vagy csak én nem nézem elég sűrűen a topikot?
Ma faterral barackot szedtünk, én meg láttam egy gépet a levegőben, fater meg a létrán
Erre mondom:
-Ott egy repcsi.
fater mondja
-B*szok a repcsire, gyere fogd meg a létrát, mert leesekPedig olyan szép volt Mármint a gép. Szívesen ültem volna rajta
[ Szerkesztve ]
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
GrooveHero
addikt
válasz vzsolo2225 #8126 üzenetére
Innen jöttem Itt 9-11 ezer métert írnak, asszem az olyan 28 ezer láb fölött, kb 30.000 láb. Mondjuk hosszú utakon néha én is nézetet váltok, és magam is látom
Amúgy mit szólsz az új 737-eshez? Az Ifly-ra gondoltam konkrétan. Nem próbáltad még?
Elég konkrét kis gép sztem, de amíg nem hüle vagyok az FMC-hez, addig nem repülök vele[ Szerkesztve ]
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
Đusty
addikt
válasz vzsolo2225 #8963 üzenetére
Nem a rossz minőség az oka a papiból ott nem látszik semmi, nem az állásszög miatt hanem mert el van cseszve. Ok magasabbról sűllyedek, ebben a sebességben is lehet valami, hogy nem mindig jó az alacsony sebesség.
-
cintula187
addikt
válasz vzsolo2225 #9347 üzenetére
Jorus: Azt eddig sose állítgattam és most mondjuk auto failt irt ki és manualra állitva nem tudtam már állítani.
Engine bleed? mit mire kellett volna állítani? A kép már cruisingon készült
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Asus VivoBook X412F - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! HP ProBook 650 G5 - i7-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L380 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Asus VivoBook S410U - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! HP ProBook 450 G3 - i7-6G I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gar!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen