- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Gaming notebook topik
- Szobaakusztika
- Steam Deck
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 - 5500 / 5600 / 5600X / 5700X / 5800X / 5900X / 5950X "Zen 3" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Külső 2,5'' mobil rack-ek topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
kop8
őstag
válasz
akoska07 #15008 üzenetére
Hát ez egy általam tákolt cucc!
Szökőkút szivattyú, réz Cpu blokk, ezt még régen egy embertő vettem, aki maga csinálta és fejlett internetes oldala is volt de a nevére már nem emlékszem, de sok mindent árultCpu blokk:
[link]
ilyesmi lessz:
[link]Arkar:
Én is nagyon kíváncsi vagyok mit fog tudni!
A régi x4 620-as procimnál +200Mhz-et jelentett a jég.[ Szerkesztve ]
GIGABYTE Z77X-UD5H / i7 2600k Scythe Mugen 2 / 20GB DDR3 1600Mhz / RX570 / Corsair RM550 ----Thermaltake Commander MS-I----xiaomi mi5/ mi11
-
Stoykie
tag
Tisztelet mindenkinek!
Eléggé kezdő vagyok tunning terén ezért szeretnék majd segítséget kérni, igazándiból megvagyok elégedve a vasam képességeivel, de kíváncsi vagyok még is mit bír...
PH nickname: Stoykie
Processzor típusa/ Stepping fajtája:amd/am3/Phenom II X2 -> X4 ("ACC MODDING"); Stepping 3
Alaplap típusa:Gigabyte GA-MA 790X-UD4
Memória típusa
ingstone 800
Hűtő típusa: [link]
ez itt az első próbálkozásom, feszültség emelés nélkül... Remélem mindent jól csináltam...
Tisztelet!
Értem én, hogy gőzgép, de mi hajtja?
-
akoska07
nagyúr
válasz
Stoykie #15014 üzenetére
Hi!
Üdv a topicban!nahh megérkeztél.
először is javasolnám olvasd át a honlapot alaposan.
nézd meg a listában a táblázatokat és az eredményeket,láthatod hogyan kell kinéznie egy tesztnek,ill. minden egyes fesz alatt (csak katt rá) ott van minek és hogyan kell szerepelnie a tesztképen. amiket beküldtél,nem igazán voltak jók.mindenképp olvasd el a honlapon az információkat (ezért dolgoztam rajta
).