Hirdetés
- Képernyős trükkök növelik a notebookok üzemidejét
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Apple asztali gépek
- OLED monitor topic
- Pánikban a világ a Radeon RX 5000 és 6000 sorozat támogatása miatt
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen videókártyát?
- iPad topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
-
PROHARDVER!
A source motor hihetetlen módon elsz@rt netkóddal rendelkezik. A régi cs és dod óta eszméletlen változáson ment keresztül. Próbálják a valve-s arcok heggeszteni, de néha 1-1 update csak ront a helyzeten, mint javulna.

Elsősorban a 3 fő netkód paraméterre kelle figyelni. Hogy mik is azok: rate/ cl_updaterate/
cl_cmdrate
Ezeket az értékeket kell nagyjából belőni, mindegyik hihetetlen mértékű változást tud előidézni egy pillanat alatt.
Persze a túlzott félreállítás sem éppen célravezető mert könnyen vonhat kick-et vagy ban-t maga után. (ratehax...)
Hogy mire is kell beállítani ezeket az értékeket?? Az saját netedtől függ, sebesség illetve attól, hogy wi-fi-s vagy normál kábeles.
Szóval az átlagos rate értékek így nézhetnek ki: rate 20000, cl_updaterate 100, cl_cmdrate 100.
Ez egy 1Mbit/s (le) | 256Kbit/s (fel) net kapcsolatra ajánlott. Ha valakinek gyorsabb nettel rendelkezik, akkor az teheti 30k/100/100-ra is a ratejeit. Az update/cmdrate-et nincs értelme 100 fölé emelni. Akinek kisebb net sebessége van annak a 16k/80/80-as rate-eket ajánlom, feltéve ha a szerver / adminok engedik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzuL
tag
ez baromság.
During each tick, the server processes incoming user commands, runs a physical simulation step, checks the game rules, and updates all object states. After simulating a tick, the server decides if any client needs a world update and takes a snapshot of the current world state if necessary. A higher tickrate increases the simulation precision, but also requires more CPU power and available bandwidth on both server and client. (ezt te magad is kimásoltad már). ha belegondolsz ebbe, akkor ez azt jelenti, hogy a szerver másodpercenként (átlagban) 100-szor megnézi a helyzetedet, milyen fegyvered van, hp-dat, stb. ha tegyük fel 20 ember van a szerveren, akkor ehhez sokkal nagyobb gépigény szükséges, és nem tudja 100-szor megnézni mindenkinél ugyanezt, mintha csak 10-en lennének, tehát csak mondjuk 50x futtatja végig. így máris feleződött a tickrateünk.
Új hozzászólás Aktív témák

Archívum 1: [link]
- iPhone topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Társasjáték topic
- Fotók, videók mobillal
- Automata kávégépek
- Autós topik
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Asus A620M R5 7600X 32GB DDR5 1TB SSD RTX 3080 10GB Zalman M4 A-Data 750W
- HIBÁTLAN iPhone 14 256GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3534
- Death Stranding Director s Cut
- Bomba ár! Dell Latitude E5450 - i5-5GEN I 4GB I 320GB I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i7 9700K 8 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő



