- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Egy módosított állománnyal több GPU-ra is engedélyezhető az AMD-féle FSR 4
- Milyen TV-t vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Apple asztali gépek
- Everest / AIDA64 topik
-
PROHARDVER!
A source motor hihetetlen módon elsz@rt netkóddal rendelkezik. A régi cs és dod óta eszméletlen változáson ment keresztül. Próbálják a valve-s arcok heggeszteni, de néha 1-1 update csak ront a helyzeten, mint javulna.
Elsősorban a 3 fő netkód paraméterre kelle figyelni. Hogy mik is azok: rate/ cl_updaterate/
cl_cmdrate
Ezeket az értékeket kell nagyjából belőni, mindegyik hihetetlen mértékű változást tud előidézni egy pillanat alatt.
Persze a túlzott félreállítás sem éppen célravezető mert könnyen vonhat kick-et vagy ban-t maga után. (ratehax...)
Hogy mire is kell beállítani ezeket az értékeket?? Az saját netedtől függ, sebesség illetve attól, hogy wi-fi-s vagy normál kábeles.
Szóval az átlagos rate értékek így nézhetnek ki: rate 20000, cl_updaterate 100, cl_cmdrate 100.
Ez egy 1Mbit/s (le) | 256Kbit/s (fel) net kapcsolatra ajánlott. Ha valakinek gyorsabb nettel rendelkezik, akkor az teheti 30k/100/100-ra is a ratejeit. Az update/cmdrate-et nincs értelme 100 fölé emelni. Akinek kisebb net sebessége van annak a 16k/80/80-as rate-eket ajánlom, feltéve ha a szerver / adminok engedik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzuL
tag
ez baromság.
During each tick, the server processes incoming user commands, runs a physical simulation step, checks the game rules, and updates all object states. After simulating a tick, the server decides if any client needs a world update and takes a snapshot of the current world state if necessary. A higher tickrate increases the simulation precision, but also requires more CPU power and available bandwidth on both server and client. (ezt te magad is kimásoltad már). ha belegondolsz ebbe, akkor ez azt jelenti, hogy a szerver másodpercenként (átlagban) 100-szor megnézi a helyzetedet, milyen fegyvered van, hp-dat, stb. ha tegyük fel 20 ember van a szerveren, akkor ehhez sokkal nagyobb gépigény szükséges, és nem tudja 100-szor megnézni mindenkinél ugyanezt, mintha csak 10-en lennének, tehát csak mondjuk 50x futtatja végig. így máris feleződött a tickrateünk.
Új hozzászólás Aktív témák
Archívum 1: [link]
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- CNC topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Xiaomi 13 Pro - szerencsés szám
- Filmvilág
- Egy módosított állománnyal több GPU-ra is engedélyezhető az AMD-féle FSR 4
- Milyen TV-t vegyek?
- Villanyszerelés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE A520M R7 3800X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB ZALMAN N4 Cooler Master 650W
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Series X
- Samsung Galaxy A32 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Ipad Pro A1709 64GB és 256GB Retina 2K cellular
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest