Hirdetés
- Több száz játékban kezdi meg karrierjét az FSR Redstone
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Fapados Biostar alaplap érkezett
- Milyen notebookot vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Tudjuk, de nem tesszük: a magyarok többsége nem törődik adatai védelmével
- Apple MacBook
- Bluetooth hangszórók
- Riasztó topik
-
PROHARDVER!
A source motor hihetetlen módon elsz@rt netkóddal rendelkezik. A régi cs és dod óta eszméletlen változáson ment keresztül. Próbálják a valve-s arcok heggeszteni, de néha 1-1 update csak ront a helyzeten, mint javulna.

Elsősorban a 3 fő netkód paraméterre kelle figyelni. Hogy mik is azok: rate/ cl_updaterate/
cl_cmdrate
Ezeket az értékeket kell nagyjából belőni, mindegyik hihetetlen mértékű változást tud előidézni egy pillanat alatt.
Persze a túlzott félreállítás sem éppen célravezető mert könnyen vonhat kick-et vagy ban-t maga után. (ratehax...)
Hogy mire is kell beállítani ezeket az értékeket?? Az saját netedtől függ, sebesség illetve attól, hogy wi-fi-s vagy normál kábeles.
Szóval az átlagos rate értékek így nézhetnek ki: rate 20000, cl_updaterate 100, cl_cmdrate 100.
Ez egy 1Mbit/s (le) | 256Kbit/s (fel) net kapcsolatra ajánlott. Ha valakinek gyorsabb nettel rendelkezik, akkor az teheti 30k/100/100-ra is a ratejeit. Az update/cmdrate-et nincs értelme 100 fölé emelni. Akinek kisebb net sebessége van annak a 16k/80/80-as rate-eket ajánlom, feltéve ha a szerver / adminok engedik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzuL
tag
ez baromság.
During each tick, the server processes incoming user commands, runs a physical simulation step, checks the game rules, and updates all object states. After simulating a tick, the server decides if any client needs a world update and takes a snapshot of the current world state if necessary. A higher tickrate increases the simulation precision, but also requires more CPU power and available bandwidth on both server and client. (ezt te magad is kimásoltad már). ha belegondolsz ebbe, akkor ez azt jelenti, hogy a szerver másodpercenként (átlagban) 100-szor megnézi a helyzetedet, milyen fegyvered van, hp-dat, stb. ha tegyük fel 20 ember van a szerveren, akkor ehhez sokkal nagyobb gépigény szükséges, és nem tudja 100-szor megnézni mindenkinél ugyanezt, mintha csak 10-en lennének, tehát csak mondjuk 50x futtatja végig. így máris feleződött a tickrateünk.
Új hozzászólás Aktív témák

Archívum 1: [link]
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Formula-1 humoros
- Battlefield 6
- Több száz játékban kezdi meg karrierjét az FSR Redstone
- Chieftec-Prohardver nyereményjáték
- EU-s vám vethet véget a nagyi temus vásárlási lázának
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Mikrotik routerek
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- Optoma UHD 38x , 4K projektor , 2026.7 hoig garanciaval
- Gamer PC - i5 12400f, RX 6900 XT és 32gb RAM + GARANCIA
- M5! KÉSZLETKISÖPRÉSI ULTRAAKCIÓ!!! TÜZES EZÜST MacBook Pro 14" M5!!! 10C/10G 16GB 512GB Gar!
- BONTATLAN ASUS Prime Radeon RX 9070 XT 16GB GDDR6 OC Edition
- Lenovo Yoga Smart tab 10.1"-es tablet eladó
- Xbox Game Pass Ultimate előfizetések kedvező áron
- Apple iPhone 13 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Microsoft Surface Pro 7+ - Újszerű, billentyűzettel és ceruzával
- G.SKILL Trident Z RGB 32GB (2x16GB) DDR4 4800MHz
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest



