Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    Most ismerkedek az OOP-vel és ebben az egyszerű példában teljesen érthető számomra mi a megoldás lényege.
    Viszont hogy tudom felszabadítani az egyik példány erőforrásait, praktikusan kitörölve az adott példányt?

    Az ötletem az volna, hogy több teljesen azonos eseményt is tudjak kezelni egyszerre, és egy esemény "kioldásakor" (triggering) hoznék létre egy példányt az adott osztályból. Viszont ahogy elvégezte az adott példány a feladatát, úgy szeretném lezárni, törölni és felszabadítani a lefoglalt memóriát.
    Ez azért volna fontos, hogy jelenleg OOP nélkül csak egyszer tudok meghívni egy funkciót, aminek van egy lefutási ideje több loop() cikluson keresztül. Viszont menet közben szeretném meghívni többször is ugyanazt a funkciót, de más-más paraméterekkel. OOP nélkül ez nem lehetséges, ha jól látom a helyzetet.

    Példának legyen az esemény egy paraméteres user input, mondjuk egy érintés egy touch slider-en.
    Majd a slider pontjával arányosított led szalag adott hosszán lesz egy 0-255 közti felfutás fényerőben (soft on), ami eltart egy pár másodpercig és egy adott funkció végzi a feladatot, két loop() között változóban tárolva az aktuális helyzetet.
    Majd a lényeg, hogy még a funkció lejárta előtt több ponton is indítanék egy-egy eseményt, akár 5-6 különböző ponton is egyszerre ha az ember játékos kedvében van (és van elég ram hozzá).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák