- Milyen processzort vegyek?
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Hővezető paszták
- Projektor topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Mini-ITX
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
SGF24 - Befutott a Monster Hunter Wilds legújabb előzetese
gp Az új rész jövőre érkezik, ennél pontosabb dátumot nem kaptunk még sajnos.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
PROHARDVER!
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
Most ismerkedek az OOP-vel és ebben az egyszerű példában teljesen érthető számomra mi a megoldás lényege.
Viszont hogy tudom felszabadítani az egyik példány erőforrásait, praktikusan kitörölve az adott példányt?Az ötletem az volna, hogy több teljesen azonos eseményt is tudjak kezelni egyszerre, és egy esemény "kioldásakor" (triggering) hoznék létre egy példányt az adott osztályból. Viszont ahogy elvégezte az adott példány a feladatát, úgy szeretném lezárni, törölni és felszabadítani a lefoglalt memóriát.
Ez azért volna fontos, hogy jelenleg OOP nélkül csak egyszer tudok meghívni egy funkciót, aminek van egy lefutási ideje több loop() cikluson keresztül. Viszont menet közben szeretném meghívni többször is ugyanazt a funkciót, de más-más paraméterekkel. OOP nélkül ez nem lehetséges, ha jól látom a helyzetet.Példának legyen az esemény egy paraméteres user input, mondjuk egy érintés egy touch slider-en.
Majd a slider pontjával arányosított led szalag adott hosszán lesz egy 0-255 közti felfutás fényerőben (soft on), ami eltart egy pár másodpercig és egy adott funkció végzi a feladatot, két loop() között változóban tárolva az aktuális helyzetet.
Majd a lényeg, hogy még a funkció lejárta előtt több ponton is indítanék egy-egy eseményt, akár 5-6 különböző ponton is egyszerre ha az ember játékos kedvében van (és van elég ram hozzá).[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Elemlámpa, zseblámpa
- Politika
- Milyen processzort vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Vicces képek
- Milyen routert?
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- EAFC 24
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- További aktív témák...
- Ohh! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Szép! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 8GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Arctic Cooling Liquid Freezer II 280
- ASUS DUAL RX 480 OC 4 GB
- Új Lenovo IdeaPad Slim 5 Prémuim "Kis Gamer" Laptop 16" -30% Ryzen 5 7530U 16/512 Radeon 2GB FHD+
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen