Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Malibutomi

    nagyúr

    válasz #77081088 #14905 üzenetére

    Csakhogy nincs olyan hogy "kedves AMD gyártó", vagy te már találkoztál AMD márkájú kártyával?
    Észlelték a hibát még gyártás előtt, szóltak is a gyártóknak, de azok nem foglalkoztak vele (máramelyik).
    Egyébként a gyártók cserélik a kártyákat, mert tudnak a hibáról, csak épp mi abszurdisztánban élünk, fényévekre a civilizát világtól, ahol a gyártónak visszaküldöd a kártyát, és kapsz másikat, általában huzavona nélkül.
    Ez a kisker továbbküld a nagykernek, aki 3 hétig ül rajta, aztán visszaadja, hogy jó csak itt fordul elő....

    Egyébként az is benne van a cikkben hogy az AMD is vért p**ált már, hogy valahgy reprodukálja a hibát, mert ugye nem minden kártya és nem minden helyzetben csinálja, és mikor látták mi a gond, csak néztek, hogy ezt már hónapkkkal ezelőtt tudták, és a gyártók meg szépen elsumákolták. Gondolom ha már berendelték az alkatrészeket inkább felhasználták "jóleszaz" felkiáltással.

Új hozzászólás Aktív témák