Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
SyMbioTe #49030 üzenetére
Változó, általában 10év vagy 180ezer km, mint a Progarinál... papíron ez az élettartama, ami igaz is, ha betartod az évi 1 inspekciót... 18ezrenként, akkor tényleg kukás lesz, ám a dolog nem ennyire egyszerű, ugyanis ők egy motorgenerált is annak tekintenek (tehát csak azt cserélted ami a gépkönyvben CS-vel van megjelölve), tehát ha a márkaszervizes javítási költség gyári alkatrészekkel eléri a pillanatnyi forgalmi értékét, akkor szerintük vége van az élettartamnak. Mert a motrogenerál ugyanannyiba kerül a 3 éves S-Crossodon mint a 15 évesen... Attól nem dolgozik olcsóbban a szerelő mert olcsóbb kocsin dolgozik vagy nem csökkentik az árat az alktrészellátóban mert 10 éves autóba szereled be és nem egy 3 évesbe. Úgyhogy jah, ha sosem cserélsz váltóolajat és 180ezernél megkotlik a váltó, akkor igen, vége az élettartamának, mert munkadíjjal együtt horror a csere, persze gyári újra, nem bontott meg utángyári. Plusz ha ehhez még jön egy kis injektor felújítás, ABS kocka csere és még rozsdás is itt ott, akkor hip-hop márkaszervizes árakon számolva drágább lesz a hús mint a leves. Persze ehhez az is hozzátartozik, hogy mi elfuserált férfiak kötődünk érzelmileg is az autóhoz és a használati értékről még nem is beszéltünk...
Mellesleg ha már szóba került, az S-Cross-od 140LE és 220Nm, a Golfod 72LE, amikor a Suzukit vezeted érzed hogy kétszer annyira menne?
@mefistofeles: Nem tartok fizika órát, üllj bele abba a 100LE-s autóba a Swifted után és próbáld ki melyiket érzed "fickósabbnak"... Vezettem MCV-t pont azzal a csodálatos 0,9TCe motorral, de nemrég volt szerencsém kipróbálni a C4 Grand-ot 1,0 Puretech motorral, egészen élhető, csatahajós futóművel nem is igazán van az embernek ingerenciája szétforgatni, bár a hangja még mindig megmosolyogtat...
Nem akarlak meggyőzni, próbáld ki és magad is érezni fogod a különbséget. Hogy hol használom ki? Bárhol, egyszerű, a rugalmasság okán, én még elérem azt a lámpát amit te meg sem próbálsz, el tudom kapni a zöldhullámot ha ügyes vagyok, a 140LE-s Vitarában csak simogatom a pedált, ha hideg szinte gázt sem kell nyomni, gyorsul alapjáraton, hogy a dízel i30-ról ne is beszéljünk, vagy a haverom XC90-éről (2.0 benzin biturbo PEHV) és ha fel van töltve (mert ő tölti otthon is meg a munkahelyén is) városban szinte csak villannyal meg némi levegővel elmegy, cserébe 2,5T és olyan ereje van a téli csúszós utakon, hogy nagyon észnél kell lenni, de a Királyhágó úton is feltolja a kukást ha nem megy neki...
Új hozzászólás Aktív témák
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
- Új okosotthon eszközök bolti ár alatt - Blitzwolf SHP15, Miboxer, Aqara eszközök
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
- ÚJ, USB-C-s / elemes, rádiós (RF), wifis (Tuya, SmartLife, stb.), programozható okostermosztát
- Hiseeu vk10v 4hd405 hd nvr komplett szet
- LG 34GS95UE - 34" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 6000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- LG 27UL500-W - 27" IPS - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - HDR10 - AMD FreeSync - 300 Nits - sRGB 99%
- Xiaomi Redmi 9 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Egyedi ékszerdobozka