Hirdetés
- Hisense LCD és LED TV-k
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Apple MacBook
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Milyen processzort vegyek?
- SONY LCD és LED TV-k
- Hobby elektronika
Új hozzászólás Aktív témák
-
roberto211
őstag
válasz
Barell #27598 üzenetére
Én vennék pld: egy osztrák swiftből egy bontott motort.. 40e ft , ha értesz hozzá te is beletudod rakni , ha nem 1-2 tizesért belerakják.. Na most egy motorgenerál 100ezrekbe is belekerülhet munkadíjjal mindennel együtt még egy régi swiftnél is...
Coolboy233: fogadjunk talpaltad neki végig.
-
CoolBoy323
nagyúr
Scross 1.4T full városi használat: 9.5l
Nem gyenge
-
Barell
senior tag
Sziasztok. Van egy kis ezres swiftem, 1996-os. Szeretném még megtartani mert nagy gond nincs vele viszont szeretnék kicsit felújíttatni. Szeretnék rajta egy motor felújítást/generált. Kicsit eszi az olajat, kicsit füstöl illetve itt ott van olaj folyás (bár a betonra 1 csepp se ért le soha). Lényeg a lényeg hogy szeretném rendbe rakatni a motort. A kérdésem az lenne hogy kb mennyibe is kerül ez? Tudom így nehéz megmondani de mégis, milyen árra lehet számítani?
-
dnelb
veterán
válasz
Motion_Blur #27596 üzenetére
myswift team
-
roberto211
őstag
válasz
máyköl #27587 üzenetére
Nem titok.. 2001-es , műszakilag kb tökéletes álapotban, literes motor, pöccröff, nem rohadt szét alul 150be hírdette , 115ért elhozom.. Ad hozzá minden alkatrészt ami kell sárvédő, mocitető(ezt nem valószínű muszaj cserélni de volt neki, a sérült csak elhajlott picit nehezen de javítható lenne) akkor egy zárhidat ad, maga a zárhid nem sérült de a sárvédő picikét benyomta és itt sérült a sarkánál a mocitető, és ennyi kb.. Javítása passz, mivel elemeket én is feltudom rakni így azért nem fizetek de ha netán netán amit nem hiszek húzni kéne padon akkor egy 30as szerintem plusz fényezés ez is egy 30as.. Csak azért költök rá mert 2001es és nem 93-94es hurkakormányos, feketelökösös valami.
5 ajtós egyébként.. Szervizkönyves, 2008ig volt szervizelve..
-
kunberci
senior tag
válasz
Motion_Blur #27590 üzenetére
Teljesen egyetértek!
1.6 GL+ 4.2millió mindenre elég. Nincs visszatekerve az óra ki tudja mennyivel. -
Motion_Blur
félisten
Ide viszem az autót pénteken, mert ez csak 40km-re van tőlem. Majd megírom a tapasztalatokat.
Viszont egyre inkább azt gondolom hogy inkább veszek 4-5M között egy új autót, minthogy vegyek egy 6-8 éves használtat 2-3M között.
Lehet addig kellene meglépni amíg van az 1.6 szívó Vitara, azaz nyárig.
-
pjen
félisten
válasz
Motion_Blur #27582 üzenetére
Lehet akkor is elromlik ha két évenként cseréled.nekem cserélték a váltó olajat 40 körül szervizben,aztán cseréltettem 90 körül megint szervizben.Addig semmi baja nem volt a váltómnak.Csere után kétezret sem bírt,szét ment a csapágy.Nem mondom,hogy a cserétől,de nem is használt neki.Ha 10 évig cseréled két évente a fékolajat lehet akkor is beáll a kocka.Persze azért 2-3 évente én is cseréltetem pedig a szerelőm hülyének néz.
Tamás008:elmész a Bárdihoz,Unixhoz katalógusból 2 perc alatt megmondják.
-
Tamás008
tag
Milyen váltóolaj a jó régi Swift be? '99-es Swift 1,3-as Kézi váltós. Váltó olajat szeretnék cserélni és nem tudom milyen való bele.
-
máyköl
veterán
válasz
roberto211 #27585 üzenetére
Mennyit kértek érte ha nem titok?
Javítás mennyi lesz kb.? -
dnelb
veterán
válasz
roberto211 #27585 üzenetére
paraginak pont hogy magas fordulaton nincs hangja. 2k alatt és 4k felett semmi, közötte és alapjáraton jó mély.
amugy nekem most fog visszamenni ugye gyárira a kocsi, ilyenkor ha elakarom adni a dobot lehet kérni új mubizonylatot v mivan? mert ugye rajta van a rendszámom, ha eladom másnak az nem hiszem h úgy jó.. -
roberto211
őstag
válasz
Barell #27583 üzenetére
Ha kellemesen öblös magasabb fordulaton akkor paragi elég rá.. Ez műbizonylatos is..
ha azt akarod h ordítson mint az állat és hangja legyen akkor katalizátor ki hátulra egy hd racinget, van dinamitdobtól veszel fast and furious dobot a hd racingből készítik ezeket na akkor lesz hangja de te füled is érezni fogja...Ez tényleg csak az elvetemült fanatikusoknak valók.. Mondjuk én szeretem a fordulatot és ezzel megegyező hangnövekedést.. Nekem gyári dob volt csak a katalizátor lett eltávolítva az ezresemen és szép hangja volt..
Más: na megnéztem ma a suzit... Jobb oldala kapott.. De horpadt csak nagyjából.. Egy darab motortartó bak ment tönkre.. Sárvédőt, mindenképp kell cserélni akkor egy j1 ajtót, mocitetőt nem lenne muszáj de ad hozzá így azt is akkor egy motorháztető zárat(nyílik de alul ferde bár lehet visszalehet kalapálni) és ennyi igazából.. Motor az ezres, hidegbe pöcröff beindult kb még egyig se tudtam elszámolni és a hőfok lent volt tehát nem előre melegített volt,, fordulatot szépen veszi, ajtók szépen csukódnak.. 2 nap meló és király autó lesz belőle.. Féltengely meg ilyenek szerintem újak, motor porszáraz egy szelepfedél tömítést kell max cserélni, hűtővíz tiszta... Fékbetét csere ráfér majd mert már nem annyira fog de ezen kívül jó.. 2-2,5 napos meló és jó autót lehet varázsolni.. Annyi amennyiért vettem megérte , pláne úgy h 2001es.. Jövőhéten vagy azután hozom el de lefoglalóztam.Ha egy 94es lenne akkor nem b@szakodnék vele de évjárat miatt igen..
-
Barell
senior tag
Sziasztok, Suzuki Swift 1996, 5 ajtó, 1.0. Erre keresnék olyan sportdobot ami a legkevesebb mókolás nélkül rá megy és nem hangos, csak kellemesen öblös, hallható. Akár linket is megköszönök!
-
dnelb
veterán
válasz
Motion_Blur #27579 üzenetére
mennyiszer volt fekfolyadek cserélve? amúgy ha megjavitjak, menj el és dolgoztasd meg az abst amíg van jég, és utána még 1 folyadék csere.
ők pl 45ért csinaljak, Suzumin is annyiért -
szabonagyur
félisten
válasz
roberto211 #27577 üzenetére
Ott azért valszeg más is kapott... ha megvan hozzá minden elem miért nem csinálja meg ő és úgy adja tovább? Itt valami nem kerek.
-
Motion_Blur
félisten
Teljesen megadta magát az ABS kocka az autóban, jégen darált egyet pár napja, akkor beesett a pedál és azóta se keményedett fel.
Ezzel a céggel van alakinek tapasztalata?
Ők lennének legközelebb hozzám.
-
pjen
félisten
válasz
roberto211 #27577 üzenetére
Szervízkönyvel ne foglalkozz,pár ezresért megoldják sok helyen.
-
roberto211
őstag
válasz
szabonagyur #27575 üzenetére
Oksa.. Ma megyek megnézni egy suzit.. Igaz a sárvédője sérült viszont végig vezetett szervizkönyves, 163e km, és elvileg tényleg nagyon fasza.. Csúszós időben belekoccantak aztán behorpadt pár elem de minden elemet ad hozzá az ember..
2001-es, ezekkel az "újfajta" ülésekkel nem tudom mi a neve, 5 ajtós..
-
Szajo
őstag
-
szabonagyur
félisten
válasz
roberto211 #27574 üzenetére
Egyszer sem írtam, hogy rossz. Olvasd el figyelmesen.
És továbbra is fenntartom meggondolva vegyél bármit is, ne felindulásból.
Mondjuk igaz a hűtővíz corsabol fogyott, olajat locsolta magából tehát eléggé hűtlen volt hiába fagyoskodtam kint a minusz 10be...
Ennyi pénzből szerinted a Suzuki sokkal jobb lesz? Nem lesz más probléma?
-
roberto211
őstag
válasz
szabonagyur #27573 üzenetére
Nem volt rossz ombre.
Csak nem az én világom tényleg... 2 napra mikor csúszós idő volt kibéreltem egy gls suzit és valahogy igen , megtaláltam közös hangsúlyt az autóval míg a kis corsaban csak voltam.. Amúgy tegnap elpasszoltam a corsát elég volt belőle... Nem sokára veszek valami suzit csak még keresgélek normálisan ,meg beszéltem pár érdi nepperrel lehet tud szerezni.. 1.0 vagy 1.3 gls-t keresek vagy sedanet..
Mondjuk igaz a hűtővíz corsabol fogyott, olajat locsolta magából tehát eléggé hűtlen volt hiába fagyoskodtam kint a minusz 10be...
-
szabonagyur
félisten
válasz
roberto211 #27531 üzenetére
Gyűjts pénzt és vegyél egy normális autót. Eddig a Corsatól voltál odáig, hogy mekkora bizniszt csináltál, most már mégsem jó. Ennyi pénzből ne várj tökéletest, ennek így semmi értelme.
Csak egy jó tanács...
-
Danex
addikt
válasz
dReFiX #27568 üzenetére
Itt láttam, a kereskedőtől még nem kérdeztem, csak így eszembe jutott.
12 hónapra: 57.600Ft
24 hónapra: 86 200Ft -
Danex
addikt
Hello, kiterjesztett garanciát csak vásárláskor lehet megvenni vagy a gyári 3éves garanciális időtartam alatt bármikor?
-
Stonerice
őstag
válasz
PH-User #27541 üzenetére
Szia.
Ugyan nem ertek hozzá annyira. De ha a stihl bozotvagomra gondolok ami melegen szinten nem indult akkor az jut eszembe hogy ujra gyűrűzés és szimering csere után már gond nélkül tette ezt. Ha nem megterhelő a költségeket tekintve számodra meger egy próbát.27564 lacy027
Én is cseréltem tegnap a termosztátot 82 fokosra. Most már melegszik a motor és a fűtésem is jónak tűnik. -
lacy027
tag
válasz
Stonerice #27563 üzenetére
Szia!
Én nem engedtem le semennyit. Lekötöttem a csövet, pontosabban a termosztát házával az is lejött, próbáltam felfelé tartani, hogy minél kevesebb follyon ki. Kb. fél-háromnegyed litert töltöttem rá utána. Calorstat by Vernet, 82 fokos termosztát került bele. Eddig nincs gondom vele (egy éve cseréltem), bár a gyári 88 fokos volt, így még nincs kizárva, hogy ismét cserélem, ezúttal 88 fokosra.
Nincs ragasztva, csak az alatta lévő párazáró fólia. Az viszont soha meg nem kötő ragasztóval van rögzítve, számtalanszor vissza lehet ragasztani. A belső kilincs körüli burkolatot, az ajtóbehúzót, iletve (ha van) az ablaktekerő karját kell leszedni, ezután már csak patenetek tartják a kárpitot. Érdemes melegebb időben kísérletezni, mert hidegben könnyen törnek a patentek. -
Stonerice
őstag
Lenne még pár kérdőjel. Swift 2 2002
1. Ahhoz hogy ne érje el a termosztátot a hűtőfolyadék a csere alkalmával kb mennyit kell leengednem a hűtőből? 1 litert mondjuk?
2. Központi zárat is javitanom kellene és az ajtó burkolat ahogy láttam ragasztott. Milyen ragasztóval ragasszam újra ha leszedem? -
Stonerice
őstag
Sziasztok.
Termosztát vásárlás előtt állok. Mi alapján deríthetem ki hogy melyik kell bele? 2002 es Swiftről van szó!
Mit ajánlotok? Gondolok márkára. .. Gyári kb 5x drágább. -
-
Jadro
veterán
válasz
kabdzsi #27552 üzenetére
Az nekem is megadta magát. Először mért ilyen 70 fok körüli értékeket, aztán most csak a két kis vízszintes vonal van.
A másik a vezető oldali napellenző. Valami megadta magát benne és most csak lifeg. Megoldottam átmenetileg, de most egyállású. Na ebből is csak gyárit találtam 10 ezer fölött. Muszáj lesz megvenni ha nem találok mást. Tippeket szívesen fogadok.
-
dnelb
veterán
válasz
roberto211 #27553 üzenetére
-
kabdzsi
tag
válasz
roberto211 #27553 üzenetére
Egy picike műanyagért igen, amiben valószínűleg csak egy termisztor van. Nekem megfelelne az utángyártott/használt is mondjuk fele annyiért.
-
kabdzsi
tag
Sziasztok!
Tönkrement az Ignisemben a külső hőmérséklet jeladó és folyamat nullát mutat a kijelzőn. Neten találtam eredeti Ignis jeladót, de azt aranyárban mérik. [link]
Szerintetek ha megnéznék pár bontót, akkor találnék ilyen jeladót? Esetleg neten tudtok használtat? (én nem találtam)
Előre is köszi!
-
PH-User
addikt
Holnap veszek egy féktisztítót és kipróbálom.
negroo - Nemrég cseréltem és egy olyan autóból lett kiszedve ami tökéletesen üzemelt csak lerohadt a kasznija. Nem hiszem, hogy pont pár napot bírt volna, ellenben kezdek én is a szivattyúra gyanakodni. Most olvastam egy másik fórumot, hasonló gondjuk volt, ők mérték is a szivattyút - úgy látszott rendben van, aztán végül csak kicserélték és megszűnt a probléma.
-
PH-User
addikt
Az az érdekes a történetben, hogy ha nem állítom le akkor ez addig megy hibátlanul míg benzin van benne, mondhatjuk úgy is: kimegy a világból.
Amikor melegen leállítom valahol és 'X' időn belül nem indítom újra akkor jön elő a hiba.
Beröffen, majd leáll, utána hiába próbálom újraindítani, semmi életjel csak teker az önindító míg van az akkuban szufla.
Ha eltelt megint 'X' idő (nem mértem meg, hogy mennyi) akkor mintha semmi sem történt volna, pöccre indul. -
Harkovz
aktív tag
Valaki szedett már szét SX4 külső tükröt?Újabb Swifté is ilyen)A jobb oldali nem fűt,meg kéne néznem.Az a gyanúm,hogy mikor cserélték nem kötötték vissza,vagy nem is fűthetőt raktak fel.
-
karlkani
aktív tag
Sziasztok!
Adott egy 1.3 GLX, 2000.12. havi, 8 szelepes "csoda". December óta második alkalommal csinálja azt, hogy indításkor csak egy kattanás van (kábelek felpucolva, új akkumulátor saruk). Szeptember közepén cseréltem akkumulátort, töltés rendben. Nemrég elkezdte csinálni (ha nagyon hideg van), hogy indítás után néha még nyekken is egyet az önindító. A behúzómágnesre gyanakszom. Mennyibe fáj a cseréje, érdemes felújíttatni, vagy jobban járok, ha veszek egy bontott önindítót?
Előre is köszönöm!
-
pjen
félisten
-
PH-User
addikt
válasz
roberto211 #27542 üzenetére
Gyertyákat 2e km ezelőtt kapott.
Elosztófedelet, kábeleket, rotort megnéztem/kimértem.
Trafót még nem néztem mikor nem indul, hogy egyáltalán van-e szikra.
Benzin folyatást az injektor csere után nem próbáltam, nem akartam lekötni a nyomócsövet.
Az injektor házának felső részét kristálytisztára mostam mikor befecskendező csere volt.
Kb. 1/3 tank benzinhez öntöttem 1dl 99%-os izopropil alkoholt, jegesedés kizárt. -
roberto211
őstag
válasz
PH-User #27541 üzenetére
Itt rengeteg hibalehetőség van... Egy egyszerű piti kis gyújtógyertyától fogva hengerfejen keresztül injektorig minden kb... de mindig a legegyszerűbbel kezdjük.
"Viszont ha benzint folyatok a torokba akkor egyből elindul. Nem akarom elhinni hogy mind a két injektor rossz illetve ez már a harmadik ha a szerelő tényleg kicserélte. Mi lehet még a baj? Köszönöm aki tudna segíteni!"
Én először azt tanácsolnám szánj rá fél napot, vegyél 2 üveg féktisztítót, szívócsőtől kezdve a fojtó/pillangószelepig bonts le mindent én még a fojtószelepházat is lebontanám és alaposan mindent megtisztítanék, átfújnám a 2 üveg féktisztítóval. De szó szerint mindent.. Injektort meg pláne, gumicsöveket is stb... Ha ez megvan vegyél egy mocitisztítót/injektortisztítót amit a tankba kell önteni töls bele legalább 15l pld shell 100as benyát és hajtsd meg egy ideig jó nagy fordulaton.. Ha elmúlt valószínűleg nagyon levolt kokszolódva valami.. Ha nem akkor lehet keresni a hiba okát tovább.
-
PH-User
addikt
Sziasztok!
2000 évj. 1.3 8V Swifttel van gondom, konkrétan az őrületbe kerget. Visszaolvastam a fórumon és volt egy tag akinek ugyanezt a hibát produkálta. Ez a tag 3 éve volt utoljára bejelentkezve, szinte kizárt, hogy tudna segíteni.
Ez a problémám: [link]
Kiegészíteném annyival, hogy üzemanyagszűrőt cseréltem és én is bontott befecskendezőt építettem be ami egy másik autóban tökéletesen működött.
Tanácstalanul állok a problémával szemben, s persze pont mindig a legrosszabbkor hagy ott és már szégyellem, hogy mindig vontatni kell... -
dnelb
veterán
válasz
Kornel #27537 üzenetére
tudom, erre utaltam... de akkor nem jött át
amugy érdekes, pályán mindig ezek a rossz 15éves 316-318 e46-ok keménykednek, meg új 1-es bmwk
a nagyobb bömbik valahogy türelmesebbek... lassan az e60 is leszúcsik a suttyó kategóriába, na akkor lesz majd sok baleset, azok mennek is azért, nem ilyen 11-12s 0-100ak mint ezek a szarok...
-
dnelb
veterán
Új SSS.
Jó lesz ez.. 150PS/245NM@990kg, 220kmh vmax... Csak egy mezei remap-al is igen komoly tartalék van még ebben .. -
roberto211
őstag
válasz
tboy93 #27530 üzenetére
Ugye.. Ne is mond... Úgy hiányzik, mint az állat. Megvette valami Érdi nő és a stop shop parkolóban szoktam látni, hátul gyerekülés még látni a polír "nyomait" mert ugye még munez polírozta fel kb tükörre 2 éve , a festék se kopott le a felnikről.. Mindig megszokam állni és nézni.. Tudom nem egy nagyértékű meg hhűűűdeszuper autó de bazze, behoztam golf 3 at nem találtam meg benne magam így nem is helyeztem forgalomba, 1.4 szívó lomha szar is volt meg talán kényelmetlenebb mint a suzukim.
Behoztam most a corsat ebbe 100-150km-t lelehet vezetni de utána már necces, plusz talán még annyira sem érzem magam biztonságba mint a suziba.. nem a kasztni miatt hanem maga az üléspozíció, a tülrök és egyebek miatt. Meg mindig minden aoróság előjön.. Most lehet aki német autón nevelkedett ezek apróságok de engem ezek az apróságok is úgy felb@sznak hogy valamelyik nap már megakartam rugd*sni.Én megszoktam az ezredes gls-embe h télen nyáron beülök, hiba nélkül indul és megy, és elvisz mindenhova..
Na ez is elvisz meg segített a sz@rba de annyit nem ér h forgalomba helyezzem.Most nézegettem hahun szoktak lenni jók ezresbe(nekem csak az kell valahogy az ezres engem megragadott
) ha itt nem lesz akkor meg hozok egyet normál áron... Ami patika , kintről..
Vagy lehet megkeresem a tulajt és visszavásárolom tőle.
-
válasz
roberto211 #27529 üzenetére
Bazeg, ki kellett volna lakatolnod az ezredest anno.
-
roberto211
őstag
300ig van esély hogy kifogjak valami gls vagy legalább elektromos ablakos régi 3 ajtósvagy sedan swiftet amit még alul nem a szent lélek tart össze?
Szaladgálós autónak kéne itt helyben meg futármelóra.. Ez a corsa, szervo nélkül nem hiszem hogy én világom így lehet inkább eladom külföldi okmánnyal hozzácsapok és veszek itt egy swiftet.. Mindig előjön valami kis apróság amitől már kezdek őszűlni.
-
lacy86
addikt
Hello!
Suzuki Swift2-be milyen izzo kell az elso lampakhoz? ( gyari )
( nem helyzetjelzohoz kell )Ha tudtok "jobb" izzot akkor johet az is? ( + honnan rendeljek )
Koszonom!
-
dnelb
veterán
válasz
VitaraIbolya #27521 üzenetére
a sony telefonokat úgy alapból elkene felejteni, jelenleg az okostelo ipar alját adják.. gyenge hardver, gagyi kijelzo, lassú szoftver, gyenge kamera, mindezt aranyaron... es ne a colt nézd hanem az arányt , a sonyknak brutális nagy a káva, pl az említett XZ 5.2esen akkora mint egy 5.5os G4...
iphonera +1, de legalább 6ost..
-
VitaraIbolya
újonc
válasz
Harkovz #27520 üzenetére
Lehet, hogy az lesz végül, a Z5 Compact, csak idegesítő, hogy az
- X compactban lézeres autofókusz, modern képstabilizátor, dupla tónusú vakú, nagyobb memória....
- Z5 compaktban pedig ez egy sincs, helyette vízállóság + 4K videó, erősebb proci, amik pedig a másikból hiányoznak.Szóval az X compactból és a Z5 compaktból lehetne összegyúrni 1 normális készüléket (+ egy harmadik teló külsejét). Nem értem, hogy a kisebb méretű készülékekből miért nem lehet 1 rendeset csinálni.
Egyébként közben olvastam egy tesztet, ahol elvileg azt írják, hogy a Sony-k jól csatlakoznak mirrorlinken keresztül az sx4 s cross -hoz, és mivel elvileg ugyanez vagy nagyon hasonló a Vitara fedélzeti rendszere is, így nagy valószínűséggel azzal is fog működni.
Itt olvastam erről:
https://mobilarena.hu/teszt/a_suzuki_sx4_s-cross_fedelzeti_rendszere/okostelefonos_csatlakozas.htmlKöszi szépen amúgy
-
Harkovz
aktív tag
válasz
VitaraIbolya #27519 üzenetére
Sony Z5 Compact nem jó?
-
VitaraIbolya
újonc
Vodás vagyok amúgy, de független készüléket keresnék.
A vodánál olyan díjcsomagom van, ami már nem is létezik, ha most kötnél szerződést nem választhatnád, plusz 15+ éve vagyok ott előfizetéses és ilyen egyéni havidíj-kedvezményem is van rajta."Kedvezményesen" csak díjcsomag váltással tudnék készüléket venni, azonban most olyan jó csomagom van, hogy nem éri meg hozzápiszkálni olcsóbb készülék miatt.
Ezért csak teljes áron nézem a készülékeket függetlenül. -
biker
nagyúr
válasz
VitaraIbolya #27517 üzenetére
iphone 5s next s díjcsomaggal 50.160Ft
nem ismerjük a szolgáltatód és a díjcsomagod, így magad keresgélhetsz csak -
VitaraIbolya
újonc
Köszönöm mindenkinek a tanácsokat!
Telefon árakhoz kapcsolódóan, lehet én nézek valamit rosszul, de én más árakat látok
"biker: iphone SE kb 29e Ft-ért utánad vágják"
"mdani01: 50 ezerért már nagyon szép 5S-t tudsz venni, nem újat persze"Soha nem volt Iphone-om, de most elkezdtem őket nézegetni, s nem tudom ti hol néztétek az árakat, de SE-t 110 alatt nem találok sehol, 5S-t viszont újonnan árulnak már 84ért függetlenül (akkor az nyilván jobban megéri garisan, mint használtan 50ért).
Volt olyan tanács is, hogy " Vegyél olyan telefont, ami ettől függetlenül leginkább megfelel az igényeidnek "
Ez egy másik probléma: Nem létezik ilyen telefon!1 kézzel akarom használni, így a 4,7 col körülieket preferálom, legyen víz és por álló, legyen olyan jó kamerája mint a sony-knak. Ne legyen csúszós üveg fogása (főként a samsungoknál jellemző ez).
A Sony X Compact tökéletes lenne, ha por és vízálló lenne és nem rontották volna el a dizájnját. Az Xperia XZ brutális magas árát inkább hitelre is kifizetném a minőségi fém ház, a vízállóság és a gyönyörű kameraképek/videók miatt, de a szintén csúnya a dizájn és mivel sajnos átlépi az 5 col méretet is ezek is nagyon elrontják
Külsőre legjobban a Sony Xperia M4 Aqua tetszik az 5col mérettel még visítva beleférne éppen, és fehérben egyszerűen gyönyörű! De kevés memória, sony-hoz nem méltó rossz kameraminőség, és tele van a fórum vele, hogy túlmelegszik, lefagy, nem képes rendesen venni a GPS jelet, akkumlátorához képest indokolatlanul gyorsan merül stb...
100 körül keresek telót, de ott tartok, hogy ha végtelen pénzem lenne sem találnék egy olyan telefont az egész piacon, ami minden szempontból jó lenne.
Ezért is próbáltam volna a kocsihoz minél kompatibilisebbet keresni, ha már az én igényeim nem tudja kielégíteni egyik sem.Végignéztem, amit írtatok GPS céljára programokat, és amit Biker írt sygic-et az egész jónak tűnik. Oké-oké fizetős, de pár ezer FT és sokkal professzionálisabbnak tűnik nekem, mint ez suzukis SD kártya.
Köszönöm szépen mindenkinek a tanácsokat, véleményeket!
)
-
Tigi
őstag
Mint írtam "nem kötekedés".
Ha valakit mégis megbántottam akkor bocsánatot kérek. -
Danex
addikt
Anyámról van szó, kb 85ben tette le a jogsit, de végig apám vezetett, aztán mikor próbálta muter újra a manuálist nem volt sikerélménye emiatt inkább nem is vezetett magától (meg ugye kb mindig apa vezetett).
Aztán meg 2006-tól már csak automata kocsink van és ha már ő fizeti akkor olyan lesz amit szívesen vezet.
-
-
Danex
addikt
Na voltunk megnézni élőben is a kocsikat (Vitara, S-Cross)
Nekem élőben jobban tetszett az S-Cross, kivülről, szimplán modernebb hatást kellt a dizájnja, illetve bentről az ajtón sokkal kevesebbnek érzem a műanyag mennyiségét
Ugye nálam olyan is fogja vezetni aki csak automatát tud, így ez is fontos szempont volt, na Vitarából legközelebb kéket fognak gyártani vele és csak márciusban legkorábban.
S-Crossból kb minden színből van nekik készleten automata váltóval.
Mivel az éves futási mennyiség nálunk nem jelentős (nagyon max 10-15K), így bízom benne, hogy a következő autóvásárlásig a turbó se kettyen meg.
Illetve 65ezer azt hiszem a +2 év garancia, ami szerintem must have.
-
biker
nagyúr
válasz
tboy93 #27503 üzenetére
nem adok igazat, ennek a funkciónak corelevel futási szint kellene, és nem kellene gyártófüggő legyen.
Amúgy a "miért nem jó" az nem érdekli azt, akinél nem jó, ez nem indok. ez védekezés. minthogyawindows azért szar, mert 8 trillió eszközön kell fuson, bezzeg az osxnem. Bocs, de el kell szeparálni a szolgáltatási szinteket, és nem lesz gond.
őgy, ahogy akármilyen telefon BT-ről tudja a telefon, a kontaktlista stb funkciókat, ugyanúgy kellene ennek is mennie.
Azonban ahogy Androidon egyusb kábel bedugástól ott kell gondolkozni, melyik üzemmódban fogsz tölteni, melyikben adatot másolni pendriveként, vagy épp frissítésre, ez nem megoldás
Az a megoldás, hogy igen/nem nem az, hogy opció1-2-3-4 -
szabonagyur
félisten
-
biker
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Hisense LCD és LED TV-k
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- Synology NAS
- iPhone topik
- Horgász topik
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
- Referencia Weboldallal Világítós bill+laptop bill magyarítás. Rania 3M -is! Touchpadok is.Posta ok
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! R9 3900X / RX 6700XT 12GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 1600X / GTX 1080 8GB / 32GB DDR4 / 256SSD + 2TB HDD
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- 2 TB-os Kingston NV3 M.2 SSD - 6000 MB/s olvasás