Hirdetés
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen processzort vegyek?
- Otthoni időjárás-állomás
- Hisense LCD és LED TV-k
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Apple MacBook
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
Új hozzászólás Aktív témák
-
albiosz
őstag
Nem nagyon. Küszöbön van egy kis rozsda, azzal lehetne foglalkozni, de ezen kívül rendben van.
1 éve volt műszakin, akkor elég sok mindent rendberaktak, cseréltek szakszervizben.(#26698) dedike: így lesz.
(#26697) kornelka: 500-ért ha meglátnék egyet, én meg se nyitnám a hirdetést. 450-ért feldobom és akkor 400-ért talán elmegy.
-
albiosz
őstag
Sziasztok!
Fájó szívvel, de hamarosan elhagyom a topikot. vettem egy Fókát.
Szerintetek mennyiért lehet elpasszolni ma egy 2003-as Swiftet? 1.3 16V GLX Cool IV. Ez gyakorlatilag az utolsó régi Swiftek közül az egyik. Belepakoltak mindent, amit találtak még a gyárban. Klíma, el. ablak, tükör stb. Tudom, hogy ettől még egy régi stift marad, de azért gondolom előny a magasabb felszereltség. Téli és nyári garnitúra is van, a nyárit tavasszal vettem. Kb. 3000 km lehet bennük.
Természetesen rákerestem a hahun és látom az árakat, de nem tudom mennyiért viszik el ténylegesen ezeket. Fölöslegesen áll most itt 2 autó. 400K szerintetek reális lehet érte?
-
Motion_Blur
félisten
ABS kocka téma:
http://www.abskocka.hu/ - van esetleg tapasztalat? vajon mit jelenthet a "felélesztés"?
a másik oldal: [link] - itt cserét írnak, illetve ki kell szereltetnem előtte a tömböt, magyarán nem tudok odamenni az autóval...
Ma az esőben nyomtam egy vészfékezést, dolgozott is rendesen az ABS utána viszont amíg haza nem értem, nem keményedett vissza a fék, nem jött vissza a hidraulikus nyomás és szinte tűzfalig tudtam nyomi a pedált, kb. 20% fékhatás mellett
-
dnelb
veterán
válasz
meroly #26691 üzenetére
Érdemes, persze, lehetőleg olyanba amivel nincs kapcsolata a kereskedésnek ( ha onnan veszed ). A távolság meg ne érdekeljen, lehet veszel 1 olyat ami közel van, de később sokkal többet rálocsolsz, mint az a +5k benya pénz amivel a lehetséges jobb vétel távolabb van. En is borsodbol mentem pestre anno a kocsiért, megérte.
(az más kérdés hogy volt mellette 300ért drágábban egy 43k-s futású piros sport, kicsit bánom azóta. de sztem tuti törött volt, meg tekert.. aztán lehet nem, de nyugtatni jó magam vele
)
-
-
meroly
veterán
Erről vélemény? [link]
GC + AC felszereltséget keresek alapból, szóval tudom mi nem lesz a kocsiban nem gond. -
Hego
tag
válasz
Kornel #26686 üzenetére
Hm, mit jelent a használt téli? Mennyire használt? Elég durva az a 46 méteres fékút a középkategóriás használt télitől, egy új 4 évszakos Nexen Nblue 4season meg 23 méteren - pontosan feleannyi - áll meg. És amúgy mi az a Nexen?
Sose hallottam még róla...
Más: Elég fisfosnak érzem a személygépjárművem világítását, nem szeretek így éjszaka vezetni. Említettétek itt többen a Nightbreakert, hol és pontosan milyet érdemes venni?
-
válasz
Kornel #26683 üzenetére
Érdekes téma, én is olvastam a tesztet. Érdekes módon nekem ebből a táblázatból, a négyévszakosokból a Quatrak 5 tetszett legjobban. Száraz nedves úton max 1,2 méterrel rosszabb mint a CC (kevesebb mint 10%), viszont a keményebb telet szimuláló műgyantán több mint 20%-al jobb.
Én mondjuk alapvetően a toyota iq-ra gondolkozom ezen, ott már nagyon vacak a nyári és elég régi a téli is (és megy évente vagy 7 ezret, főleg városban). Mondjuk tegyük hozzá hogy jobb is hogy a quatrak 5 tetszik mert abból van iq-ra méret, cc-ből nincs
-
Kornel
veterán
válasz
LuckyL #26685 üzenetére
Ez az autonavigatoros teszt.
Az első már éles mérésünk 20 perccel 23 óra előtt kezdődött, az utolsót hajnali fél hatkor fejeztük be. Volt tehát némi, mintegy 2,5 Celsius foknyi hőmérséklet-eltérés. Míg az első méréskor még „csupán” mínusz 1,5, hajnalban már mínusz 4 Celsius fokot mutatott a hőmérő − tehát nagyjából a teszt megvalósíthatóságának határán mértünk. Ilyen hőmérséklet mellett ugyanis még nem fagyott le a ciszternából szivattyúzott 4-5 Celsius fokos esővízzel locsolt pálya, ugyanakkor az összekötőszakaszok már igen. A hagyományos aszfalt is kapott folyamatos esőztetést, hiszen tesztünknek megszokottan része volt a száraz és nedves aszfalton, továbbá a vizes műgyantán vészfékezés, továbbá utóbbin a kapaszkodási képesség vizsgálata.
-
válasz
Kornel #26683 üzenetére
ennél a táblázatnál amit linkeltél lehet tudni hogy hány fok volt a külső hőmérséklet?
azért lennék kiváncsi, mert elgondolkoztam ezen a 4 évszakos gumi dolgon, de kérdés hogy mondjuk egy 0 fok körüli hőmérsékletnél is ilyen jól teljesít nedves aszfalton? mennyire keményedik fel olyankor az anyaga vajon
vagy ez inkább 10-12 fokra vonatkozik?nem megyünk sokat az audinkkal kb 10 ezret évente és nem igazán van kedvem ehhez az éveként 2x i gumicseréhez
ezért kérdezem, nem kötekedésből
-
Kornel
veterán
Szárazon és vízen egyértelmű a negyevszakos előnye.
Mugyantan (jeges szimuláció) is vannak jobb negyevszakosok, mint téli gumik.
Akkor ezek szerint egy barum vagy michelin alpin sem ajánlott?Egyébként én továbbra sem nézem semmibe se ezt a tesztet, mert a gumik téli képességeiről semmit sem tudunk meg ezáltal, de azt azért jól mutatja, hogy kedvesen es szarazon mi a helyzet.
-
Kornel
veterán
Jégen ma (megyeri híd mindig lefagy 0 fok korul már, a duna miatt) direkt állat módjára mentem, persze magam előtt es után helyet hagyva, kanyarban is, és hogy jó nagy sebességről tudjak szép fekutat venni, egyelőre itt se történt semmi váratlan.
Normális közlekedés esetén nem látom azt a helyzetet, amikor ez nem lenne elég. -
pjen
félisten
-
Kornel
veterán
Azon is elgondolkoztal, hogy száraz es nedves úton is a minőségi negyevszakosok elvertek a téli gumikat is?
Tehát az esetek 95%-aban télen ez a jobb választás.
Kérdés mire készülsz.
5% hora es vagy jégre, ahol jobb a minőségi téli gumi, vagy szárazra és nedves utra, ahol jobb a minőségi negyevszakos.
Ennyi a kérdés.
Tehát magyarra fordítva, szárazon vagy nedves úton kell veszfekezned, akkor hosszabb lesz a fekutad. -
hzsolee
őstag
Üdv!
Suzuki Swift sedan 2002 1,3 16v(g13bb). Ha jól sejtem a képen jelölt rész valami gyújtás jeladó. A motor és a jeladót tartó tömb közé milyen tömítés kell ? Picit könyezik az olaj ezen a részen. Egy autósboltban csak az elosztós verzióhoz tudtak tömítést mutatni, ami egy o-gyűrű és egy formatömítés volt.Előre is
-
pjen
félisten
Sziasztok.Az autónavigátor honlapján fent van az évi szokásos téli gumi teszt.Jó és kiváló minősítést csak valós téli kapott.A legjobb 4 évszakos is csak még megfelelő.Azért elgondolkdtató.
-
meroly
veterán
válasz
roberto211 #26676 üzenetére
Köszönöm, szerintem erről beszélt a szerelőm, hogy megcsinálja gyertyánként a mérést, aztán gondolom a kipufogó előbb feltűnt és azt cserélte, nem tudom a mérésig eljutott-e a papi, rákérdeztem de mondta hogy rendben van.
Meglátom lehet megnézetem vele újra, ha nem nézte meg. -
roberto211
őstag
válasz
meroly #26669 üzenetére
"Hogy lehetne kideríteni, hogy rendben van-e vagy van még valami gondja?"
Méress egy kompressziót.. Ha valamelyik nagyon eltér akkor dobd ki a kukába a motort és vegyél bontottan 25ért egy literes motort, rakasd be és problem solved.. Az h ette a hűtővízet nem túl bíztató jel..
" Alapjárat ingadozott üzemi hőmérsékleten": Sok mindentől lehet. Nem megfelelő üzemanyagellátás, nem megfelelő gyújtás,stb,stb..
" Aztán a Csopaki emelkedőn lerepült az egyik gyertyáról a gyújtókábel,": Nekem a golfnál volt ez, kirohadt az egyik)(pontosan kettő) gyertyamenet és mikor nagy nyomás felett van a gyertya akkor úgy kilőtte azt hittem,hogy rám lőttek valami pisztollyal.
Persze, literes motor megölhetetlen ha rendesen karban volt tartva, minőségi vagy legalább normál minőségű alkatrészekkel,kenőanyagokkal.. Méress egy kompressziót és utána megmondja a gép h mi a pálya..
-
yanna
addikt
válasz
roberto211 #26663 üzenetére
U..xnál mindegyik akku már csak 1 év garis tudomásom szerint, ill. állítólag máshol is.
-
PRDZsolesz
aktív tag
válasz
roberto211 #26667 üzenetére
Kiderült, hogy valóban az akksi volt a ludas. Most kapott valami magyar gyártmányú Electric Power akkut, remélem beválik.
-
meroly
veterán
Sziasztok!
Némileg aggódom, így szeretném leírni mi történt és szakértői véleményt vagy akár hasonló tapasztalatot kérni rá, ha volt ilyen.
Suzuki Swift 1999, 1.01) Alapjárat ingadozott üzemi hőmérsékleten - EPG szelepcsere (persze motortisztítás és alapjárati motor csere után).
2) Aztán a Csopaki emelkedőn lerepült az egyik gyertyáról a gyújtókábel, kis idő után visszaraktam, majd kiderült a gyertya se túl jó már, így kábelt, gyertyát is cseréltünk.
3) Majd továbbra is hangos volt, alig ment, mint kiderült a kipufogó rossz, kicserélték. Hűtővíz is fogyott kb a min-max között volt félúton és lement min-re, feltöltöttük, azóta az nem mozdult.
Most már tünet nincs, egyedül az talán hogy mintha kicsit erőlködne alapjáraton, vagy lehet én hallok már csak félre, nem tudom. Teljesítményre, és még fogyasztásra is rendben van, de mivel mindenhol azt írják a motor megölhetetlen, így furcsállom a dolgot, mintha nem olyan hangja lenne mint az események előtt.
Hogy lehetne kideríteni, hogy rendben van-e vagy van még valami gondja?Nem nagyon értek hozzá egyébként, így ha valamit rosszul írtam vagy rosszul fogalmaztam, azért elnézést.
Köszi előre is -
^Clown
addikt
válasz
Tollas7 #26627 üzenetére
Nekem is ugyan ez volt, egy szaki az alábbiakat mondta:
- sárvédő alatt a kábelkötegnél átlyukad
- esőelvezető szétrohad
- A oszlop tövénél, a taposó és küszöb találkozásánál indul meg a korrózió
- esetleg az esőelvezető eltömődött falevéllel, ekkor is be tud folyni a víz.Nálam a 3. pont volt, eredmény: taposó + küszöb csere, nem volt olcsó mulatság. Remélem tudtam segíteni.
-
roberto211
őstag
válasz
PRDZsolesz #26666 üzenetére
Ha az önindító nyögve nyelősen teker és szív a pumpa akkor igen... Ha már az önindító se teker csak kattan egyet akkor is lehet még az akksi csak akkor már annyi sincs benne h megtekerje az önindítót..
-
PRDZsolesz
aktív tag
Köszi mindenkinek, remélem tényleg csak az akksi a sz@r.
-
válasz
PRDZsolesz #26662 üzenetére
Nekem pl. Varta bevalt, exiderol jokat hallok mindenkitol, de abbol is a premium ami igazan jo. Nekem anno a swiftben banner volt, azzal se volt bajom.
-
pjen
félisten
válasz
roberto211 #26663 üzenetére
Én is Lestit használok,nincs panasz.
-
roberto211
őstag
válasz
PRDZsolesz #26662 üzenetére
Általában exidet szoktak javasolni,de én azt mondom tökmindegy.. Mindegyikre adnak kb 2 év garit. Én a suzukimba rocketet vettem és tökéletes volt,télen nyáron hóba fagyba mindig indult pöccre..Bírta a napi 25-30 indítást pizzafutár korszakomba stb stb.. Rocketel én megvoltam elégedve lesti akkutol vettem..
-
PRDZsolesz
aktív tag
Sziasztok!
Ignisbe milyen akksi az ajánlott? 10 év után megadta magát a gyári, így eddig ez a kérdés nem foglalkoztatott, ezért nem is nagyon tudom, milyen kellene. Gyújtás még van, a pumpa szív, de nem nagyon teker. Gondolom ez akksi baj. Előre is köszi!
-
domojko
senior tag
válasz
roberto211 #26659 üzenetére
Szerintem én nem támadtalak semmivel téged. Elsőre is értettem h ez a te szubjektív vélemenyed. A saját autóddal azt teszel amit akarsz. De mivel ezt a topikot nem csak te olvasod, hanem mások is, és ha a te véleményedet fogadja meg valaki, akkor hasonlóan járhat mint én. Mivel a te véleményedre nem reagált senki akinek erről más a véleménye, vagy tapasztalata, ezért bátorkodtam leírni h én hogy jártam. Sajnálom ha belegázoltam valamidbe,( hogy ezt te támadásnak vetted) nem volt szándékomban. Csupán csak felhívtam a figyelmet arra h a te véleményed nem biztos h helytálló. Szerintem ugorhatunk is a témáról.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
domojko #26656 üzenetére
Én ugyanígy jártam, csak én idén (több mint 10 éves korában) cseréltem le a löttyöt benne. Nekem mondjuk 2 napig tartott, de lekopogom eddig nem adta meg magát a termosztát
Szerintem a hűtőtisztító folyadék jó cucc, én is ilyennel takaríttattam ki a rendszert: [link] nyilván teljesen tökéletes nem lett, de több 5 literes desztvizet és napot már nem akartam elb*szni rá
Még annyit meg fogok tenni hogy a tél előtt leengedem az egészet, mert most "csak" -25 fokos. És mivel én -36 fokra kevertem be, ez ugye azt jelenti hogy maradt azért benne az utolsó desztvizes töltésből is. És a kenési szerepe miatt fontos a kb. -36 fokos elegy, nem a hőmérséklet miatt.
-
roberto211
őstag
válasz
domojko #26656 üzenetére
" de én ilyenekbe nem az h nem hiszem hanem fölöslegesen tartom...""
Szerintem az én-el mindent megválaszoltam.
Nem azt mondtam h nagy sz@r az egész és senki ne használja hanem h ÉÉÉÉN.. Van különbség a kijelentések között igaz? Nem egyből támadni kell az embert hanem még egyszer átolvasni. -
domojko
senior tag
válasz
roberto211 #26648 üzenetére
"Vannak ezek a hűtőrendszerek tisztító folyadékok de én ilyenekbe nem az h nem hiszem hanem fölöslegesen tartom..."
Azért ezt nem kellene ilyen bátran kijelentened.
2006-os swift, 4,5 évesen került hozzám, ez idő alatt szerintem nem volt hűtőfolyadék cserélve benne. 2 éve, vagyis 8 éves korában úgy gondoltam h lecserélem. Szép zöld volt nem látszódott semmi kosz, a fagyállósága is rendben volt. De szerettem volna nyugodt lenni h ez is le lett cserélve. Egyik ismerősöm lebeszélt a hűtő tisztításáról, mondván h szép tiszta folyadék jött le belőle, és egyébként sem öreg autó. Hallgattam rá....nem kellett volna. Le lett cserélve, piros korróziógátlós folyadék került bele. Kb 4 hónap mulva majdnem felforrt a vizem, de szerencsére időben észrevettem. Nos az uj folyadék leoldotta az összes retket és korróziót ami benne volt. Szép sötétbarna rozsdás szutyok lett a vacsi uj hűtőfolyadék. A szennyeződés hazab@szta a termosztátot. Nem a termosztát a nagy tétel mert 3k-5k közötti összeg, hanem az a fél napos szopás ami a cserével jár. És persze utána lehet tisztítani a rendszert, és újra felfagyálózni. Szoval mindenki döntse el maga h érdemes rögtön tisztítani cserénél vagy sem. -
Harkovz
aktív tag
Még egy teszt:http://tesztelok.hu/suzuki-sx4-s-cross-atvaltozomuvesz/
-
Harkovz
aktív tag
Na megvolt a rúgó csere. Két óra alatt kész lett. Utángyártott Magnum rúgót kapott 15 ezer a kettő.Kicsit talán jobb lett a rugózás. Arra is rá jöttünk mi okozza a törést. A festés alá bemegy a víz, elkezd rohadni a rúgó, és eltörik. Már a másik rúgón is látszott a festés hiánya. Igazából ennyi év alatt ennyi költség még nem sok. Nagyobb baja sose legyen. Majd még lehet elviszem futómű állításra, hogy jól áll - e a csere után.
-
a_tesz
Korrektor
válasz
Tollas7 #26627 üzenetére
Szia!
Ezzel már sokan találkoztak régi swiftesek közül, a probléma nagy valószínűséggel az első sárvédőlemez alatt keresendő. A hossztartón van egy illesztés, ami körül el szokott kezdeni rozsdásodni, és azon át folyik be a víz.
Itt egy kép is róla (internetről szedtem):
Ha a dobbetétet kiveszed (egy műanyag takaró), alatta már egy lámpával benézve látni fogod, hogy ez-e a baj.
Remélem, segíthettem.
-
napey
tag
válasz
Tollas7 #26627 üzenetére
Nem lehet, hogy eldugultak a vízlefolyó lyukak? Amik a szélvédő alatti "vályúban" vannak, ahol az ablaktörlő motorja meg mechanikája is van. Nekem is ez a gondom egy 2005-ös ignisszel, befolyik a víz, sztem a pollenszűrő dobozán keresztül, valahogy bejut a lefolyni nem tudó víz a szellőzőrendszerbe és onnan a kocsiba. Én sokat állok fák alatt és az onnan ráhulló levelek okozhatták. Csak nem tudom, hogy lehetne kipucolni a lefolyókat.
-
roberto211
őstag
válasz
Tollas7 #26645 üzenetére
Kocsi alá fekszel, látsz a hűtő alatt egy műanyag csapot(fehér) elől, kitekered , leengeded összeset, amikor kifolyt utolsó csepp is visszatekered.. Bekevered a hűtőflyadékot kb -30,-35 celsius fokra, és a hűtő tetején lévő ovális "fém" vagy nem tudom már milyen kupakot letekered és ott beöntötd a szükséges mennyiségű hűtőfolyadékot. Ha ezzel megvagy a kiegyenlítőbe is kicseréled a folyadékot(határozott mozdulattal felhúzod a műanyag tartályt),feltöltöd maxig... Kupak rá, beindítod autót fűtés max és hallgatod ahogy elindul a venti és nézed mikor fúj meleg levegőt belül.. Ahogy forrót fúj leállíthatod és kész.. A légtelenítés a swiftnél automatikus ha jól tudom.. Ja igen... Ha a kiegyenlítőtartályból miközben ment a fűtés lejjebb ment a folyadékszint akkor visszatöltöd. Pár napig nézed és ha oké, akkor jól csináltad. Igazabol nincs mit elrontani.
Vannak ezek a hűtőrendszerek tisztító folyadékok de én ilyenekbe nem az h nem hiszem hanem fölöslegesen tartom...
Ennyi lenne.
Utána egy benzinkutassal meg kiegyenlítőből beméreted h hány fokosra keverted be , kivéve ha előre bekevertet vettél... De én jobban szeretem magam bekeverni töményből.
-
Tollas7
csendes tag
Üdv a Szakiknak! [:
Legyenszíves vki leírni a hütőfolyadék cseréjének a menetét egy 2001-es 1.0 swift-en.
Előre is köszönöm!!! -
samen
csendes tag
Sziasztok!
2006-os Swift 1.3,olyan problémám lenne,hogy ha feltekerem a fűtéskapcsolót 4-es fokozatra az alapjárat el kezd nagyon ugrálni.Felmegy 1600-ig majd úgy visszaesik h szinte majdnem lefullad.Eddig csak hideg motornál csinálta,de most már akkor is ha eléri az üzemi hőfokot.Ha kikapcsolom,illetve lejjebb veszem a hiba megszűnik.Diagnosztikán nem adott ki semmilyen hibát,aksi rendben van.Van valakinek valami ötlete,h ez mitől lehet?
Köszi előre is a segítséget! -
Studi
veterán
válasz
roberto211 #26638 üzenetére
Ezt gyanítom én is, mivel ment az olaj az égéstérbe, az csinálhatta ki.
De erre már nemigen tolnék nagy összeget, valami költséghatékony megoldás kellene.
Nyitott rendszer meg abszolút nem játszik, nullásozom, ráadásul eleve ezres váltó miatt magasabb fordulaton, így is nagyobb a hangzavar, mint kellene. -
dReFiX
senior tag
https://youtu.be/XW_qW22-UxE
-
Harkovz
aktív tag
Egy semmit sem érő teszt: [link]
-
Studi
veterán
Szakértsetek!
Még mindig 2002-es big block
16v-vel járok. Ha bemelegszik a motor, éktelen és elég hangos fémes csörgés jön a középső kipufogódob felől alacsony fordulatnál. Mi lesz az, érdemes-e hozzányúlni, és ha igen, mibe fog ez kerülni? Vagy gurítsam a Dunába?
-
gerii
addikt
Azzal valaki már szembesült, hogy a Vitarában még annyira sem látok ki felfelé, mint a gombóc Swiftben? Annyira alacsonyan van a szélvédő teteje, hogy az brutál.
-
Tollas7
csendes tag
válasz
roberto211 #26628 üzenetére
Azthiszem ezeket is kizárnám.
-
Kornel
veterán
Akkor a tények.
Nem mindegy hogy valaki 180, vagy épp 184...
Illetve a magasság nem feltétlenül tükrözi a labhosszt.
Pl. sajnos vagy nem sajnos, de kurva hosszúak a lábaim, ezért sok mai autóban kényelmetlenül ülök, ez van. Lehet kóstolgatni, aki látott már, akár topic talin, simán láthatta, hogy pl. ég, IS250-ben nem férek el, úgy, hogy ne az egész lábam/terdem a középkonzolban legyen.
Suzukik közül sorrendben:
Gomboc swiftben teljesen hatratolva az ülést, és felemelve elferek, marad hely a labamnak, mivel nem túl nagy a középkonzol, és magasra is kerül az ulespozicio.
Régi swiftben az első lábtér a gombóchoz képest parádés, bár itt is majdnem teljesen hátra volt húzva az ülés.
Splashben a magas ülés, és a középkonzol hiánya miatt szintén teljesen jo a lábtér.
Sx4-et kétszer vezettem, a középkonzol más kialakítása miatt nekem a gombóc swiftnel is szűkebbnek tűnt, de erről nem akarok tényeket állítani, mivel hosszú távon nem vezettem, csak 1-1 probakort.Ehhez képest pár mai autóban bőven kisebb az első lábtér a vastag középkonzol miatt, pl. alfa 159, ami nagy almom volt.
Tehát összességében nem minden a magasság, a labhosszt is bele kell számolni a képletbe, szerencsés, akinek nincs ilyen gondja, nalam így esett ki az autók 95%-a, hogy ha a kényelmet is figyelembe vettem most, 2,5M-s keretnél...
Ez van 😉 -
Tollas7
csendes tag
Üdv a Szakiknak! [:
Adott egy 2001-es 1.0 swift amivel olyan problémám van hogy eső után áll(kocsi is ilyen helyzetben van) a víz a padlón jobb oldalon, ajtók környéke sem vízes, nem sikerült kiderítenem a forrását eddig. Vmi ötlet? előre is köszi
-
Harkovz
aktív tag
válasz
roberto211 #26625 üzenetére
Igen nagyon rendben van az biztos. Élőben a külsejével sincs gond. Nekem tuti a következő autóm. Csak az kérdés mikor.
-
Harkovz
aktív tag
https://m.mobilarena.hu/teszt/a_suzuki_sx4_s-cross_fedelzeti_rendszere/bevezeto.html
-
roberto211
őstag
Meg de a swift meg sx4 teljesen másra van kitalalva azt biztos tudod. Sx4 nél nem az a szempont h kitaposd a belet és 9,9,5 alatt 100on legyél. . Másik meg valakinek ez egyáltalán nem kritérium vagy szempont hogy hány mp alatt van 100on. . Lehet neki megfelel úgy ahogy van..
Másik én nem csak az ülést hanem a tamlat is állítom ha van rá lehetőség. Ezt probaltatok?
Tboy : Nem,egyáltalán nem csak néha kib@sszak a biztit itt is ott is.
-
válasz
roberto211 #26620 üzenetére
Mostanában nagyon harapós kedvedben vagy
-
dnelb
veterán
válasz
roberto211 #26620 üzenetére
mind2 ülés fullra hátravolt tolva, csak így férek el. és külön kiemeltem hogy ez átlagmagasság, szal calm down. mellesleg nem írtam hogy nem kényelmes, csak azt hogy sokkal kevesebb a hely. ez meg igaz. ez van. Az 1.6 4wd GS 120 lóval 11.5 alatt van 100on, és 175 a vége. Az 1.5 swift meg 9.5-10, attól függ hogy váltasz, hidd el hogy ezt nagyon megérezni.
(#26619) CoolBoy323 : én elfogadom ha szerinted jobb, de indokold meg akkor. én próbáltam. ez nem válasz hogy sztem jobb, mert csak. mivagyte, nő ?
-
roberto211
őstag
Mindenki jön itt azzal a óriási übernagy magassagaval meg a rettentően nagy és hosszú labaival. ...Érdekes én sx4 en tanultam kb 600km t kellett benne vezetnem és miért nem éreztem. kicsinek/kenyelmetlennek? Mert talán betudtam állítani normálisan az ülést lehet azért ? És azért van köztünk egy 20cm különbség alsó hangon; ) És mégis elfertem a több mint 2 meteremmel. . Fura mi? Egyedüli panaszom eddig egy sz@r kis matizra volt ami nem csoda...... De azért 180 centit ne állítsunk már be úgy h kiemelkedően magas és minimum egy scross kell vagy a6 avant h elferjen. Kezdte ezt a hosszúlábas dolgot kornelka utána te én meg a 2meteremmel problemamentesen mondhatni kényelmesen letoltam majdnem 2 évet régi swifttel. Lehet csak az ülést kéne normálisan beallitani vagy nem tudom és egyből ellehet férni.
Furgesegre reagálva meg szerintem azért az 1.6 (!) Azaz nem az 1.5 hanem 1.6vvt sx4 tud fürge is lenni ha nem sajnálják. . 1.5be sima motor van tudtommal 1.6ba meg 120 lovas vvt,nyilván nem lesz egy 1.5 vvt swift karaktere de megyeget szépen.
De amúgy meg te mondtad h vegyen dízelt. .
-
dnelb
veterán
válasz
lakisoft #26612 üzenetére
mi? milyen dízel
1.5 GS van nekem
CoolBoy323 : mégis miben jobb? Fék ugyanaz, fürgeségben gyengébb, kanyarban nem tapad be úgy mint a swift, viszont magasabban ülsz. Ha öreg lennék értékelném. Akármit is mondasz, elől kevesebb a hely a konzol miatt, a lábam is nehezebben fér fel, valamit a térérzetet össze se lehet hasonlítani. kb mint egy régi swift, pedig átlagmagasságom van, csak hosszú lábakkal (183). Sx4-be 10k-t, swiftbe 40k-t lassan beletettem, csak összetudom hasonlítani. Csomagtartó minimálisan nagyobb, de ennyi előnye van. Én az 1.5-öm max akkor adnám oda egy 1.6 GS-ért, ha ráfizetnének .. a 4x4-nek meg nagyon sok előnye van, parasztvakítás. az sx4 nem terepjáró, csak magasabb egy minimálisan.
-
lakisoft
veterán
válasz
CoolBoy323 #26614 üzenetére
Autószerelő látta már? Olajcsere rendben volt mindig?
-
válasz
CoolBoy323 #26614 üzenetére
~fél óra pluszt jelent egyebkent
Nem fogsz tudni mit csinalni vele. Ha szetbombazod a kocsit es leszigeteled az ajtokat, tuzfalat, tetot, padlot, csomit, akkor se lesz jelentos a kulonbseg, tudom, mert tobb haverom is haverom megcsinalta a hifi miatt
Arrol nem is beszelve, hogy a fent emlitett szigeteles also hangon 150k huf.
-
válasz
CoolBoy323 #26611 üzenetére
Menj 110-el a palyan, kevesebbet eszik, halkabb. Max kicsit kesobb ersz oda
6.-at nem erdemes berakni, hosszan kifejthetnem, de a lenyeg, hogy az optimalis fajlagos fogyasztashoz 130-nal az a fordulat kell amin most porog, nem kevesebb
SzivoB-nel meg csipsznek nem sok értelme van.
Marad a csere vagy megszokod.
-
dnelb
veterán
válasz
CoolBoy323 #26608 üzenetére
ez biztos jó ötlet? van a családban egy sx4 fele kmel mint a swiftem de tuti nem cserélném el.. semmi hely nincs benne elől, meg alig megy.. amúgy ja ultesd le. de jobb ötlet, add el és vegyél egy dízelt, ezekkel akármit csinálsz sokat fognak zabálni pályán. viszont az sx halkabb, azt alairom, dehat na, 60k vs 160k futás
-
CoolBoy323
nagyúr
No heteken belul cserelem a kis dragam (Swift 2005-ös, 43k km) faterom SX4-jere (2006-os, 65-70k km)
A gondom az SXel, h hangos... Mit lehetne tenni? Allitom nem volt ilyen hangos fiatalabb korabban (porgosen volt vezetve mindig, faterom Sumahernek hiszi magat
)
Valami tipp, h mit csinaltassak vele, hogy kevesebbet fogyasszon? Foleg autopalyan hasznalom majd (csipszezes pl, egy 6. Fokozat, vagy teleport, fluxuskondenzator stb)
Ja amugy az un S-Crossra csereli... Ha hagyom, es nem nyulom le
-
roberto211
őstag
Lehet ilyen mende mondakkal kivedeni de ettől nem lesz más a helyzet. . Ha itt látnál egy pár idős embert Érden h mit csinál lehet más lenne a véleményed. .
Na de persze vannak olyan öregek is taxisok közül ahol csak nézek és mondom h taníts mester. . Én felvagyok kapaszkodva kb a tetőre ő meg halál nyugodtan megoldja a helyzetet,, de ez ritkaság manapság úrvezetőkből. .
-
pjen
félisten
válasz
roberto211 #26603 üzenetére
Tudod az öregség olyan betegség amit Te is elkapsz,ha élsz addig.
-
roberto211
őstag
Hídd el hogy annak a 95% "sumajernek " akik mernek közlekedni az utakon és kihasznaljak 2x jobb a reflexe /reakcioideje ,helyzetfelismerese, és az autót is jobban tudja kezelni mint azok akik alig mernek a gázra lépni
Aztán benne van pakliban akinek nem de az első héten össze is töri magát a jogsi átvétele után..
Specko nekem az oregektol megy fel úgy a vernyomasom az utakon amit előttem művelnek h idegembe legszivesebben hagy ne mondjam mit csinálnék a jogsijukkal. . S nem hiszem h csak én vagyok ezen a véleményen. .
-
roberto211
őstag
válasz
Harkovz #26599 üzenetére
Én taxizashoz szeretném mert ugye feltétel a pav II ,aztán decemberbe megyek a II es csoportu alkalmassagira utána jelentkezek nkh hoz vizsgára utána meg taxis tanfolyamot (vezetői ) utána meg taxis vallalkozoit aztán itt eltaxizgatok valami bérelt taxival. . De persze először Pesten valami cégnél. Érden most fogyoba vannak a taxisok nekem meg valamennyire tetszik is a szakma. . Két év alatt se azért osszegurigaztam több mint 55e km-t 3x ausztria,akkor rengeteg futarkodas városba napi 2-300km ek voltak,szállítmányozás, soforkodes aztán így megtetszett ez a "szakma ".
Kornelka : pav III tudtommal "erősebb " a II nél így nyilván nem lenne meg..
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- iPhone topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen processzort vegyek?
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Otthoni időjárás-állomás
- További aktív témák...
- Li-Ion 18650 cellák, Samsung, LG, stb. Akku pakkok készítése!
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- 3D nyomtatott versenypályák, versenyzői aláírások
- Új Samsung Sony LG LiitoKala 18650 21700 25R 30Q 35E 40T VTC6 M50 M58T 50E Li-Ion akkucellák
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- AKCIÓ! GIGABYTE AORUS ELITE Z790 i7 14700K 64GB DDR5 1TB SSD 7900 XTX 24GB be quiet! SB 802 1000W
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 512SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Azonnali készpénzes INTEL CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Telefon szerviz helyben - Gyors javítás, akár 30 perc alatt!