Hirdetés
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Házimozi haladó szinten
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen egeret válasszak?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Chieftec Vista ház: kisebb halaknak
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
dReFiX
senior tag
válasz
tomi5244 #26791 üzenetére
15 darab Swift maradt a lehetőség autó készletén 2017re. Az önerőt pedig akkor kell fizetni ha meg van az autó alvázszama.
Scrossra pedig nem kell fel évet várni, csak néhány kereskedés a saját készletet erőlteti. Leghosszabb idő az 1,4T gl+ sx4 indigó kék színben a sláger most. Előre csak 10% kell többit amikor itt az autó és át vette a szalon.
-
Kornel
veterán
Szerintem a K12B - egy 1T körüli autóban - minden idők legjobb fogyasztású suzuki motorja, ami itthon elérhető volt.
Nekem volt ezres swiftem is, és többet evett, mint a splash, annak ellenére, hogy nehezebb is, és az alaktenyezoje is biztosan nagyobb a magas építése miatt. -
Kornel
veterán
Swift 1.2 nagyatlag 6,07 liter
Swift 1.3 nagyatlag 6,63 liter
Vitara 1.6 nagyatlag 6,92 liter
Vitara 1,4T nagyatlag 7,8 liter
Lehet itt szépíteni a dolgokat, de a lovak zabbal mennek.
Azt kell megérteni, hogy a vegyes fogyasztás az nem egyenlő azzal, hogy valaki beáll országúton 90-re, vagy pályán kamion mögé 100-ra. Ilyen felhasználás mellett a splash evett nekem 4,8 litereket.
De ha uvegeltem neki pályán, akkor belenyalt a 6,5-7-be is, de mégse mondom, hogy 5 litert eszik az autó, mert nálam olyan felhasználás mellett (napi 40 km országút )annyi volt, másnak Budapesten meg 7 liter...
Spritmonitor jó támpont egy autó valós átlagfogyasztásának megítélésében, a nagy számok sosem hazudnak. -
CoolBoy323
nagyúr
válasz
Kornel #26790 üzenetére
Vitara 1.4t amirol beszelek.
Nekem a palya ami fontos, de nem mertem 1.2swiftet venni. Pedig most kurva jo arban van... 2.7milla a GLX (vagyis GL, de minden benne van ami GLXben kiveve a kulcs nelkuli inditast)
Maradt az SX4, ma hasznaltam eloszor palyan... A pillanatnyi amit kiir kb 1l-re tobb mint a swiftem
-
tomi5244
őstag
válasz
CoolBoy323 #26784 üzenetére
Reméljük még marad 1-2 példány elvétve
Elvileg már december közepe táján be tudom indítani a folyamatot, mert addigra lesznek meg a papírok.
Fogyasztáshoz annyit, hogy pályán nagyon nem közlekedem, sőt, éves szinten 1-2 alkalom csak. 80-90-100as tempó közúton. Meg némi araszolás a munkába pár km. Ha a vitara kevesebbel, vagy legrosszabb esetben annyival kijön mint az 1.4es 16v 90le corsám, akkor már jó vagyok, mégiscsak egy új autó.
De ha nem jön össze a vitara, akkor maradt még a baleno 1.2 GL, de azt végső esetre tartogatom. Személyes megtekintés alkalmával nem nyűgözött le az az anyag ami benne van.
-
Kornel
veterán
válasz
CoolBoy323 #26788 üzenetére
Az a vegyes nem ugyanaz a vegyes.
1.2-es swift jó 1 literrel is kevesebbet ehet t az 1.3-asnal.
Volt swiftem is, meg a splashem az 1.2-vel.
Saját tapasztalatból tudom.
Vitara meg 1.6-al biztos nem eszik kevesebbet sehol sem az 1.2-es konyebb swiftnel.Pjen: az 1.3-as igen.
Az 1.2-es mondom hogy kevesebbet eszik, akár elhiszizek az 1.3-bol nézve, akár nem. -
Kornel
veterán
válasz
CoolBoy323 #26786 üzenetére
Vitara jelenleg az S-en kívül 1.6 szívóval megy.
Az biztosan többet eszik mindenhol, mint az 1.2-es swift.
Sőt szerintem az 1.2-es swift még pályán az 1.4T-nel is kevesebbet ehet akár, swift 130 korul elvan 6,5-bol. -
Kornel
veterán
válasz
CoolBoy323 #26784 üzenetére
Vitara többet eszik, mint a k12 swift.
Viszont kevesebbet, mint az M13 swift.
Csodák nincsenek. -
tomi5244
őstag
Értem, köszi!
Nekem, január, február környékén lesz aktuális autóvásárlás a lehetőségautó jóvoltából. Eljátszottam a gondolattal, ha tényleg sokat kell várni a vitarára, - és mondjuk addigra nem lesz készleten swift - akkor vitarára fizetnék be, és mondjuk tavasz vége - nyár elejére nagyobb tőkével tudnék beszállni/fizetni a hitelt. Tehát mondjuk a banki önerőt kifizetném a megrendeléskor, de a többi sallangot - ami akár több száz ezer is lehet - azt meg ráérek mikor átveszem a kocsit.
De még sok minden közre játszhat, a vitara azért költségesebb autó, mint egy swift. Még ha nem is fogyaszt sokkal többet(?)
-
válasz
Motion_Blur #26776 üzenetére
Minden tiszteletem és elismerésem azoké, akik erre képesek (mind megélhetésként, mind autó tulajdonosként), de én ezzel biztosan nem fogok foglalkozni.
Igaz mosóban sem volt még a kocsi, pedig már két és fél éves. Eddig csak kézzel mostam, és mindig körbenyaltam utána...
...persze így is valaki rábaszta az ajtajára a sajátját, így a díszléc felett lett egy horpadás a jobb első ajtaján.
(Aki kitalálta ezeket a szűk parkolókat, azt is fejbe lőném kérdezés nélkül. Mintha nem lenne elég terület mindenhol.)
(#26780) tomi5244 :
Ahogyan kornelka mondja, csak előleget (van ahol foglalót) kell fizetni.
-
tomi5244
őstag
-
tomi5244
őstag
Most a swiftet elkaszálták, így véleményem szerint valamelyest erősödni fog a gyártó kapacitás. 2-3 hónap még oké, de fél évet én se várnék autóra. Maximum akkor ha van alternatív autóm addig, és mondjuk csak sárgát tudtak volna adni
Szerintem amúgy egy metál fehér bármelyik autónak jól áll, főleg ha gyakran van rendbe téve.
-
CoolBoy323
nagyúr
válasz
Motion_Blur #26776 üzenetére
Ugy azert konnyebb, ha van garazsa az embernek
SX4 most megtanul a csillagos eg alatt aludni... De gondolkozom vmi fedett helyen, cdak tul dragak. Vmi tipp? XIV kerben?
-
Motion_Blur
félisten
válasz
dedike #26770 üzenetére
Nekem már közel van a 12 évhez, de... [link] ez csak igény kérdése. Nem bírom elviselni amikor retkes az autó, meg azt se ha rásüt a nap és csupa (mosó)karc + matt..
5-6 évente új autót nem tehetem meg, de ha vennék, az is menne egyből mondjuk ide: [link], vagy ide: [link] meg lehet azért nézni a before-after képeket
-
máyköl
veterán
válasz
CoolBoy323 #26766 üzenetére
Nem tudták megoldani.
Olvastam erről egyszer egy cikket, egyedül a Ferrari -nak van egyedi technikája a pirosra, amely nem fakul hamarabb, de gondolom nem is annyiból gazdálkodják ki a fényezését az autónak, mint a Suzuki. -
Harkovz
aktív tag
válasz
Kornel #26760 üzenetére
Ha bele gondolsz milyen sok országban árulják, és most hirtelen sokan akarnak az új modellből, nem akkora csoda ez. Kis idő múlva lecseng az újdonság ereje akkor győzik majd a megrendelést. Erre az időszakra nem vesz fel plusz embert meg állit be új gyártósort. Ha itt ekkora az igény S-Crossra akkor nyugaton mekkora lehet? Ha más gyár is csinálna ilyen kocsit amire ekkora az igény lehet ugyanúgy várni kéne.
-
válasz
Motion_Blur #26769 üzenetére
5-6 évente új autó?
Az autó még mindig használati tárgy szerintem, mit számít milyen 10 évesen? Akinek meg 8-10 éves kocsija van, ne várjon szalon állapotot. Én biztosan egy fillért nem költök a fényezésére egyetlen autónak sem.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
CoolBoy323 #26766 üzenetére
Ahogy a kolléga írta, vagy kerámia vagy 3-4 havonta prémium viasz.
-
válasz
CoolBoy323 #26766 üzenetére
Lehet arra vigyazni, csak foglalkozni kell vele.
-
Kornel
veterán
válasz
CoolBoy323 #26766 üzenetére
Dehogy oldották.
Kitolni ki lehet persze a fakulást, rendszeres autoapolassal.
Ujan kell rá egy fasza kerámia bevonat, aztán 2-3 évente megismételni. -
CoolBoy323
nagyúr
Ma mar csak megoldottak, h ne fakuljon...
Puding probaja az eves -
Kornel
veterán
válasz
CoolBoy323 #26763 üzenetére
Azzal is van gond.
De alapvetően bruttóban is keveset fizetnek itthon.
[link]
És még lehetne azóta is több cikket linkelni a témában.
Ma már oda jutott több cég, hogy a növekedés gátja lett a munkaerőhiány.A piros (és kisebb mértékben a sárga) szín gyorsabb fakulasa is tény, alább a tudományos magyarázat.
[link] -
válasz
CoolBoy323 #26763 üzenetére
Egyaltalan nem. Nezd meg a sarga autokat pl, botrany hogy fakul a fenyuk.
-
CoolBoy323
nagyúr
válasz
Kornel #26760 üzenetére
Nem azzal van a baj, h keveset fizet a suzuki, hanem azzal, h allambacsi sokat akar (brutto-netto)
Tboy93: ez mekkora PHassag, mar bocs
minden szin ugyanugy oregszik, koszolodik!!! Volt mar sarga, feher, fekete, szurke autonk a csaladban, es mind pont ugyan olyan...
Azert nem vartunk, mert amugy tetszett a szin -
válasz
Kornel #26760 üzenetére
Ugy ertem, nekem megerne egy altalam kivalasztott szin fel evet, mintsem egy masik ami epp keszleten van. Ha mar uj autot vennek
De persze ertem mit mondasz.
Piros egyebkent eleg halatlan szin, 10 evesen mar siman elut a muanyag elem a fémtől, mert mashogy fakul a napon
-
biker
nagyúr
válasz
CoolBoy323 #26758 üzenetére
Gyonyoru! Piros/fekete vitaram van, johogy bejon ez a szin
-
válasz
CoolBoy323 #26758 üzenetére
En azt meg lazan kivartam volna
-
dnelb
veterán
válasz
CoolBoy323 #26745 üzenetére
-
válasz
CoolBoy323 #26755 üzenetére
Mennyire sokat? 2-6-12 honap?
-
Harkovz
aktív tag
válasz
CoolBoy323 #26745 üzenetére
Ha jól látom ez GLX mert benne a radar.Igaz?Akkor ez 5,8M körül volt?
-
Harkovz
aktív tag
válasz
CoolBoy323 #26747 üzenetére
-
Harkovz
aktív tag
válasz
CoolBoy323 #26745 üzenetére
Nagyon szép!Ez a szín meg a barna meg a kék tetszik!Nehéz lenne választani!Az összkeréken is gondolkodom,hogy kell-e még nekem az.Már csak télen használom ha van tél és hó.
-
válasz
CoolBoy323 #26749 üzenetére
Mutogassad csak, mutogassad...
...tegnap állt egy csomó a Budaörsön is...
...de ha lecserélem az enyém, a Ti lelketeken fog száradni.
-
Kornel
veterán
válasz
CoolBoy323 #26747 üzenetére
Sajátod?
1.4T? -
Kornel
veterán
válasz
CoolBoy323 #26745 üzenetére
Szerintem is kva jó.
Főleg belül, szerintem simán hozza a Ford szintet belülről.
Persze nem VW, na de nem is kerül annyiba. -
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #26743 üzenetére
Vártam már ezt az érvet, ami nem állja meg a helyét.
Tudtommal egyik motor sem közvetlen befecskendezéses, gyakorlatilag a régi receptet követték, egy kis köbcentis szigora raakasztottak egy turbot.
Na már most a boosterjet olyan technikai megoldásokat vonultat fel, amikhez képest az említett motorok gyerekjáték szinten vannak.
Én szeretném ha ezek is ugyanolyan megbízhatóak lennénk, mint az M és a K motorkodu erőforrások, mert akkor nem kéne gondolkodni a következő (vélhetően új) autómon, hogy mi legyen 😉 -
roberto211
őstag
válasz
Kornel #26739 üzenetére
Sokan nem tudják, de Japánban azért Suzukinak a kei carokban van nem kevés tapasztalata a turbós motoroknál. Oké nyilván nem annyira új fejlesztés mint a boosterjet de nem kezdők. G,M,K motorsorozatnal bizonyitottak nem hiszem h ennél esnenek el. Turbó idővel tuti elhalalozik ez nem kérdés de ugye ez nem motornak a hibája.
-
Land
veterán
Vitara FL mikor várható?
Jó lenne ha a GL+-hoz idővel hozzácsapnák az 1.4-es turbós motort és mondjuk 4.7 millióért el lehetne hozni. Akárhogy nézegetem ezt az új S Crosst még mindig nem tetszik. -
Motion_Blur
félisten
1.5 dCi nekem is bejön, jelenlegi céges autómban az van, 120 pacis változatban.
Megy mint a golyó, nem kokszol. Mondjuk 3 évesen durva is lenne. -
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #26738 üzenetére
Sajnos az csak feltételezés egyelőre, hogy a bossterjet ugyanolyan megbízható lesz, mint az eddigi M és K kodu szívó suzuki erőforrások.
Én is örülnék, ha az lenne, de fogalmam sincs róla.(A mostani 1.5 dci-k pedig már egyik típushiba sem tartalmazzák, amik az első években megvoltak, pl. hajtokar csapagy, stb., és az olajcsere periódus is 15 vagy 20k km már csak, nem véletlen)
-
roberto211
őstag
válasz
Kornel #26737 üzenetére
Kiforrott igen, de szeirntem még mindig megbízhatatlanabb mint egy suzi akr a boosterjet akár a szívó..
4-5 éven belül könnyen szopórollerré vállhat ha pld az ember megveszi és esetleges kiadásokat nem tudja fedezni, már pedig itt nem mindenki tud a zsebéből kirántani párszáz ezret hirtelen szerintem.
De ha már dci akkor inkább 1.9. Megbízhatóbb tudtom szerint mint az 1.5
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #26736 üzenetére
TCe még olcsóbb.
Azért az 1.5 dCi már egy teljesen kiforrott motor, akárki akármit mond is.
Úgy mondom ezt, hogy abszolút nem vagyok francia autó párti, sőt... -
Kornel
veterán
válasz
dReFiX #26734 üzenetére
Ahogy néztem már 5 felett kicsivel dci van.
1.4T scross is 4,8M, már ha van, mert több hónapos a várólista😉
Ennek ellenére ha műszakilag beválik, nalam simán lehet befutó még.
De a megane is tetszik ám.
Egyébként ha már valaki 5M-t kiad egy autóért, akkor már nincs messze egy kis niro se 😉 (7M) -
Harkovz
aktív tag
Tegnap egy parkolóban láttam egy S-Crosst. Szürke színben. Nagyon szép az a kocsi, már sötét volt, világított, a hátsó lámpák is nagyon jól néznek ki! És semmi hangja sincs. Nagyon jól sikerült autó. Sikerre van ítélve.
-
lacy027
tag
válasz
lacy027 #26716 üzenetére
Folytatván a beszélgetést magammal, ma elmentem egy boltba reléért, de ilyen típus nem volt. Az eladó szerint azonban a kapcsolóban lévő dióda a hibás, akkor szokott a relé össze-vissza kattogni, 10 forintért adott is egyet. Otthon átforrasztottam... és igaza volt.
Nembaj, most van egy drága tartalék kapcsolóm.
-
roberto211
őstag
93 wift reális ára ha szép és jó állapotban van sztem 140-170e ft között mozog.. Na most egy hátsó lámpáért biztos,hogy nem fogják gtk-ra venni mivel egy hivatalos bontóba is max 10e ft.. De ha elmozdult az alváz/nyúlvány/ küszöb leszakadt,stb,stb akkor lehetséges igen... képet tudsz mutatni? Vagy mi sérült?
-
sysrq
őstag
válasz
roberto211 #26724 üzenetére
Áh! 1993 Swift 1.3
-
sysrq
őstag
Üdv urak! Ma este ügyesen se...betolt egy X6-os BMW, a szerelő szerint esélyes hogy már az egy törött hátsó lámpáért gazdasági totálkárra veszi a biztosító, volt valakivel hasonló? Mi ilyenkor a lehetőség?
-
Tamás008
tag
Milyen gyújtógyertyát tegyek a Swiftembe? 1999-es 1,3-as 8-szelepes. Érdemes 2 vagy 3 pólusút választani, jobb lesz valamivel, vagy jó a szimpla? Milyen márkát vegyek bele Bosch, NGK, Denso?
Kösz a választ. -
lacy027
tag
válasz
lacy027 #26702 üzenetére
Ugyan nem volt ötlet, de ma végre tudtam szerezni egy bontott ködlámpa kapcsolót, még szerencse, hogy nem kezdtem el mindent szétbontani. A ködlámpa kapcsolójában lévő relé halt meg, a bontott kapcsolóval helyreállt a rend. Pedig már komolyabb problémára is gondoltam, de mégsem egy francia, hanem egy japán autó a Swift.
-
roberto211
őstag
válasz
domojko #26714 üzenetére
Puding próbája az evés.. Nekem is szerintem azt tettek a literes swiftembe tizen x évig mikor az volt, de én 15 év után tettem 5w30 eneost és tökéletes volt.. Mondjuk az is igaz úgy úszott párezer km után a dzsuva olajban mint annak a rendje gondolom "átmosta" a jó olaj..
-
domojko
senior tag
Elnézést az OFF-ért. Hugomnak egy 2012-es 3 hengeres 1.2-es Nissan Micra-ja k13 HR12DE van. A kezdetektől fogva szervizben csináltatta az olaj cseréket. Mondtam neki h ne dobjon ki 20k-et erre, majd lecserélem neki. Megnéztem az ajánlást, hasonló mint a suzukinak. 0w20 vagy 5w30 lenne a megfelelő hozzá. Közben kiderült hogy a szerviz folyamatosan 10w40-et rakott bele.
Most van 77k km az autóban, kb 10k-ént volt cserélve az olaj. Szerintetek érdemes még 5w30-at rakni bele, vagy ne is próbálkozzak, maradjon a 10w40?
-
Thome
veterán
válasz
roberto211 #26706 üzenetére
Hát el is szomorít, ha ez is indiából jön, garantáltan nem lesz új swiftem. Pedig nem hinném hogy azzal baj lenne, de sajna a "csakmer indiai", ezért nem. De mondjuk majd az ár, tesztvezetés, tesztek után ez még változhat.
-
domojko
senior tag
válasz
CoolBoy323 #26709 üzenetére
Szerintem nem jó. Úgy tudom az opel középfurat 60-as, a suzukié kisebb.
-
yanna
addikt
válasz
huliganboy #26708 üzenetére
Első körben meg kell nézni, hogy nem hiányzik-e a hűtőfolyadékból. Utána üzem melegen meg kell tapogatni az összes vízcsövet, talán kiszűrhető valami.
1. Gagyit nem vennék, bár sok példa volt már "márkás" f@s alkatrészre is.
2. Alvázszámmal be kell menni egy normális alkatrész kereskedésbe, valószínű ott meg tudják mondani. Bár így is láttam már olyat, hogy több félét hozott a "gyári" program. Ilyenkor nincs más, össze kell hasonlítani a kiszerelt alkatrésszel.
3. Amennyiben vezérműszíj hajtja a vízpumpát, akkor minden vezérlés cserénél illik vízpumpát is cserélni. -
CoolBoy323
nagyúr
2005-os swift 14" lemezfelnije jo Opel Astra F-re??
-
huliganboy
addikt
Sziasztok!
Van egy Swiftem 2001 1.3L 8V sedan autóm.
Pár napja szinte nincs fűtés az autóban. A bal oldali részen jön meleg levegő de a jobb oldali részen csak hideg. A bal oldali részen sem a megszokott hőmérsékletű levegő jön, hanem hidegebb. Mi lehet a gond? Létezik, hogy a fűtőradiátor adta meg magát? Vagy hol érdemes keresgélni.
A vízhőfok rendesen felmegy üzemi hőmérsékletre, nem forr és nem marad hideg sem, tehát a termosztát gondolom jó.Valami tippet tudtok mondani?
Más:
Jön pár szerviz:
1. Első lengéscsillapítók cseréje.
Milyen típus ajánlott? Érdemes a kereskedők saját márkásait kipróbálni vagy sokkal megbízhatóbb a márkásabb, és megéri e a +7-15 ft/db árat?2. Vezérlés csere:
Keresgélek itt az online webshopokban, de mindig több mérettet ajánl az autómhoz. Valaki meg tudná erősíteni a pontos típust méretet? Itt mindenféleképpen márkásabb (gates vagy continental) lesz a nyerő...3.Itt motoszkál bennem, hogy cseréljem e ki a vízpumpát vagy ne? Nagy gondom nincs vele, de ha szétszedik már jó lenne, előéletét ugyanis nem tudom én már 100.000-et bele raktam. Itt is kérdéses a márka stb???
Köszönöm
-
roberto211
őstag
-
lakisoft
veterán
Na rendbe rakattam én is az életveszélyes autómat. Féktárcsa és fékbetét csere megvolt. Valamint a lengőkarok is ki lettek cserélve. Most az autó úttartása nagyságrendekkel jobb. Viszont a fék sokkal rosszabb lett. Nem fog annyira mint az előző elkopott tárcsával és betéttel. Előfordulhat, hogy nem megfelelő a fékbetét?
emlékeztetőül: Swift 1999 1.3
-
lacy027
tag
Arra lettem figyelmes, hogy a tompított világítás nem kapcsolható le. A helyzetjelző és a távolsági kapcsolható, a tompított csak a sokadik próbálkozásra kapcsol le, vagy ha nem, akkor egy nagyobb fogyasztó bekapcsolásának hatására (gyújtás ráadása vagy a tolatólámpák felkapcsolódására).
Később észrevettem, ha megpróbálom lekapcsolni az egyébként nem égő hátsó ködlámpát, elalszik a tompított, mint ha ködlámpa lenne. Ha lehúzom a ködlámpa kapcsolóját, helyreáll minden. A hátsó ködlámpa biztosítékja ki volt égve, kicseréltem, erre a tompított kikapcsolt állapotában vadul elkezd kattogni a ködlámpa kapcsolójában a relé, viszont bekapcsolt tompított mellett rendesen működik, kapcsolható a hátsó ködlámpa. Pár napja még működött. Ma kiszedtem a kilométerórát (nem először csináltam), kb. azóta van ez. Ki érti ezt... tönkremenne egy egyébként ritkán használt ködlámpa kapcsoló, vagy valahol összeérnek a vezetékek? Leírom, hátha van ötlet.
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Formula-1
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Házimozi haladó szinten
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Motoros topic
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i7-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A70/Samsung Galaxy A71/Samsung Galaxy A72
- Keresünk dokkolókat
- SzoftverPremium.hu
- Lenovo ThinkPad dokkolók: USB-C 40A9/ 40AY/ 40AS/ Thunderbolt 3 40AC/ Hybrid USB-C DisplayLink 40AF
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest