Új hozzászólás Aktív témák
-
zozoo83
tag
válasz
Dr. Akula #150 üzenetére
Kinek micsoda, én pont azt az egyet nem tenném bele, mert a need for speed nem arról szólt sose hogy hány rendőrt nyírjak ki, szerintem sokkal jobb ha csak szimplán versenyezni kell, elvégre ez egy versenyautós játék, engem kifejezetten idegesítene, lehet ott van a gond hogy én eddig az összessel játszottam ami már a múlt század de ez speciel szerintem jól sikerült persze csak a patch-el együtt..
-
Dr. Akula
félisten
Police üldözés nélkül az NFS egy rakás szar. Talán majd a köv. rész.
-
zozoo83
tag
December 1-én jön a második patch!!!
Remélhetőleg sokkal játszhatóbb lesz a game, jobb iránytás, stb. De itt van miket javitanak egy nem rövid listában: [link] -
haris
őstag
Köszi a tesztet.
Nekem nem jönnek be a versenypályás játékok, úgyhogy én kihagyom ezek után. Pedig épp hétvégén lett új gépem az eddigi 2400+ / 9600XT után, úgyhogy ki vagyok éhezve "új" játékokra. -
Mtt
tag
Nagyon jó kis játék, nem rég adtam el az X-em de lehet újra veszek egyet, mert visszajött a gémerkedőkedvem a teszt olvasása és a képek nézegetése után...
-
Próbálgattam néhány napig, hátha megszokom az irányítást, de az, hogy billentyűzettel egy kanyart se tud bevenni csúszás , csikorgás nélkül és a drift-ben azonnal kipörög, arra buzdított, hogy még a helyét is sóval szórjam fel a vinyón.
Talán a bugok száma csökkent, de kormány nélkül tutira nem tesztelték eleget... így meg kuka. Inkább GRID, az még szebb is.
-
Slade92
aktív tag
Hát a törés még mindig gyengécske.
-
fagy53
nagyúr
válasz
bishoplogan #142 üzenetére
Az kimaradt az életemből és amint hallom, nem is baj!
-
fagy53
nagyúr
válasz
Blizzard.9 #140 üzenetére
Az éjszakai versenyek grafikája, a spórolás magasiskolája programozói értelemben, de a valóságra kivetítve olyan mintha az egész pályát nappali fénybe borítanák mesterséges fényforrásokkal.
A bill.-t sokan szidják, de hidd el kormánnyal sem könnyű csúszkálás, farolás nélkül kanyarodni.Kicsit olyan mintha akaratlanul is driftelve menne végig a pályán az autó. Kár, hogy nem lehet látni mi marad a gumikból! -
Blizzard.9
tag
Hát nekem nagyon nem jött be a játék.
Szerintem egyszerüen irányíthatalan. Legalábbis billentyűzettel biztos. Előszőr azt hittem bennem van a hiba ezért gyorsan mentem egy kört GTR Evulution-be is és érdekes módon ott bill-el is teljesen jól vezethető pedig az tényleg szimulátor. Itt csak csúszni lehet kanyarodás helyett. Az ütközésekről meg ne is beszéljünk, azok valóságtartalma vajmi kevés. Jah de ami a legjobban a tetszett az az éjszakai versenyeken az égkb semmi nem változik nappalhoz képest, tök világos van de ég le van cserélve egyszerüen feketére
-
Hát valóban az utóbbi nfs-ek közül szerintem magasan a legjobb
-
Zohan
senior tag
hmm fincsi a game nem? csak sztem kcisit nagy a gép igénye
-
_Scythe_
aktív tag
"senki se gondoljon Underground szerű tuning részletességekre, mert mint tudjuk évek óta nem kapunk olyan részletes és kiforrott tuningrendszerrel megáldott autós játékokat az EA-től."
Tovább megyek:
Őőő, kerekenkénti nyomás beállítás, szárny dőlés, fékerő elosztás, először van hatással a karosszéria a menetteljesítményre stb. stb. Ez nem elég részletes? Ez az első, ahol részletesen lehet tuningolni a Porsche óta, Gran Turismo szinten, ami nekem az etalon! Underground-ba részletes tuning? Engine pack 1..? Ezenkívül az egy hulladék árkád játék volt "catch up" rendszerrel, eleve ÉRTELMETLEN volt a tuning és NEM volt különbség az autók közt.
Amúgy meg aki nem NFS-en edzett toljad-tövig-a-gázt-úgyis-beveszedhez van szokva, az nyugodtan állíthatja experienced-re a nehézséget. Minden segédlett OFF kivéve ami gyárilag is van a kocsiba és + nincs valódi sérülés. Pro fokozaton tényleg csak kormánnyal. -
fagy53
nagyúr
Ja, retro.
Megérné nekem is, de a mostani kamaszok nagyon élveznék, mert egy csecsemőnek minden vicc új! Ezt a retrosítást a rallynál is behozhatnák, apropó rally - mikor jön ki az EA egy rallyval, mert már csak ez hiányzik a palettájáról.
Mint körverseny, nem sikerült rosszul a SHIFT, csak éppen nem ezt vártuk az NFS sorozatban. -
whiz
aktív tag
"amikor ugyanazzal az autóval mögötte haladva egyszerre fékezek vele (ergo ő később fékez), és én leszállok, de ő ideális íven marad, az eléggé szomorú."
Hja, ezen akadtam ki én is. Egyszerűen csal néha. A gáz az, hogy megteszi ezt easy fokozaton is (be kell vallanom, hogy volt olyan verseny, amihez kevés voltam, és levettem a nehézséget). Csak akkor elgondolkodom, hogy minek is a nehézség állítás a játékba?
-
csimav
őstag
a tesztet.
-
rudi
nagyúr
Wörkszösítetted a Lambót? Én is egyből beletaláltam, bár works nélkül használom. Egyébként a sávok alapján a worksös Corvett is ugyanígy 20 fölé kap, számok alapján pedig a Nissan GTR worksre módosítva tűnik nagyon jónak. Kipróbálni még nem volt időm, majd talán hétvégén.
Ami meg az AI-t illeti, alap fokon tényleg barom, viszont maximumon dícsérik. Persze, amikor ugyanazzal az autóval mögötte haladva egyszerre fékezek vele (ergo ő később fékez), és én leszállok, de ő ideális íven marad, az eléggé szomorú.
-
ashtm
csendes tag
Hát...feltettem a demót...10 percet élt meg a gépemen.
Irányíthatatlan az egész, és kérem, hogy senki ne jöjjön azzal, hogy hátsókerekes autó bizony kifarol, mert a Nissan GTR 4 kerék meghajtású és ugyanúgy dobálja a seggét itt, mint a többi autó.Marad a Grid, az legalább élvezetesre van megcsinálva.
Az EU az NFS-el és a FIFA-val is nagyon jól halad lefelé a lejtőn, bár a Most Wanteddel és a Pro Streettel még jól el lehetett szórakozni, de a Carbon és az Undercover is kritikán aluli lett.
-
Az új részeknek sajnos már semmi közük nincs a Need for Speed névhez. Én az 1-2-3-at tartom még annak igazán, plusz a Most Wanted. Azzal tényleg bezárult.
Azt felejtik el, hogy mi volt az alapkoncepció. Nem rosszak ezek az újfajta NFS-ek, csak ne ezen a néven adják ki őket, hanem valami más. Mintha a következő windows pasziánsz egy pókerjáték lenne. Mind a kettő jó játék lehet csak egyik pasziánsz, a másik póker. Mintha egy Die Hard sorozat következő epizódja egy romantikus vígjáték lenne. Nem az zavarna bárkit, hogy Bruce Willis olyanban játszik, hanem hogy DH név alatt jön ki. Mást várnak az emberek, és csalódnak. Na ilyen a NFS is mióta elb...ták. -
"Célunk a játék során nem más lesz mint a nyerés"
Minő meglepetés...
-
Rica
senior tag
Már az Undergroundnál is NFS függő voltam, the a Most Wanted-ot vagy két évig toltam minden éjjel. Aztán jött a Carbon és a többi atom szar ezzel együtt
. Ma már csak FC és Crysis. NFS történet és rendőrök nélkül olyan mint egy lófejú deszka nő.
-
Teasüti
nagyúr
-
JohnR
aktív tag
válasz
bishoplogan #116 üzenetére
Motorháztető. Minden autós játékot abban tolok végig, az van sztem a valósághoz legközelebb. A belső nézet is nagyon szép, és kidolgozott a játékban, de engem kicsit zavar a korlátozott kilátás (más autós játékban is), és a blur effekt a kormányon elég gagyi
Igazolásként néhány kép (arra azért büszke vagyok, hogy billentyűvel is inkább a pontossággal, mint az erőszakossággal nyertem, bár igen nehéz volt eltalálni a beállításokat):
Tipp: amint tehetitek (van elég cash) vegyetek egy LP640-et, maxra tuningolni és átépíteni (!), és az ver mindent (Veyron, Pagani etc.), az utolsó World Tour versenyeken amúgy is az lesz az igazi ellenfél.
Az alábújós trükköt pedig én is rendszeresen alkalmaztam a rajtnál, de nem tudtam az idióta AI-t lerázni ezzel...ennyit a szimulátorságról(az AI amúgy is erőssége a játéknak, ennél ostobább ellenfelekkel még a netes GRID-ben se találkozok, pedig ott sem erősség az IQ).
-
madár840
csendes tag
Nade főnök, hát hiába pakolom be egybe a gépet, az meg se moccan a rajtrácsról, csak felbőg a motor, aztán magától lecsökken a fordulatszám, és ez játszódik. Nade mindegy, amúgy sem vagyok oda a Corvette-ért, egy szar
. Ambush Canyon elég szar, némelyik amcsi kocsi úgy pattog, hogy abba sem hagyja, áh...
-
rudi
nagyúr
Hosszú! Lesznek endurance menetek is. Például Nürburgring 3 kör vagy 10 kör Spa. Meg van ott 30 kör egy 8-as alakú minipályán, aminek kereszteződés van a közepén. Roncsderbi rulez
Egyébként ezen a részen volt számomra eddig alegszemétebb verseny, 10 kör az Ambush Canyonon. Nagyon nem fekszik nekem az a pálya, mindig elkapkodom 1-2 helyen.
-
zozoo83
tag
Szerintem nem biztos hogy az a gond hogy ATI vagy NVidia, az én ATI HD4850-emmel, 1280X1024 fullra állitva mindent, meg se nyekken, teljesen simán fut, sose akadt meg egy pillanatra sem!
Az egyik haveromnak meg erősebb procija van egy valamilyen 8xxx NV vga-val, az már ha jól tudom támogatja a pyshx-et mégis sokszor beszaggat neki a játék, még 800X600-ba is mediumon, pedig FRAPS szerint 40FPS alá nem megy mégis szaggat... -
Silenzio
addikt
Persze. Mert minden játékkedvelőnek van napi 6-7 órája gémelni. Én hetek óta nem tudtam leülni egy kiadósat játszani.
Néhány észrevétel: A csillagok gyűjtögetése sokkal fontosabb a pénz gyűjtögetésénél, a versenyek jó része úgyis kirendelt kocsival zajlik. Szerintem nem célszerű nagy számú autót vásárolni, egyik sem lesz versenyképes hosszú távon.
A másik meg: a nehézség és a segédletek részt nem értettem, a játék eleji teszt csak irányadó, bármikor bármilyen tekintetben szabadon állítható. Ja igen, és a gyári beállításoknál (alulkormányzottság, kerék-dőlésszög) sokkal jobbakat is be lehet állítani, olyanokat, amikkel tán már kormány híján is végig lehet játszani.
-
zozoo83
tag
Én azt találtam ki hogy bemegyek utolsóként de teljesitek egy tiszta kört
De én egyenlőre még az első helyet sem érem el benne, pedig én is kormánnyal tolom, ez az egy verseny van eddig ami ilyen durva, valamiért nagyon rossz az irányitása és többet vagyok a ut mellett mint rajtaA többi verseny viszont gyerekjáték..
Valakinek van valami jó kormánybeállitása??
-
JohnR
aktív tag
Szép volt, jó volt, pénzt nem ér...
Végigtoltam, és furcsa volt visszatérni a GRID-re. Vártam, hogy kanyarodjon helyettem, és ha a féket nyomom, nem áll még a gázon
Ha valamit megveszek, elvárom tőle, hogy minden bemeneti eszközzel irányítható legyenBillentyűzettel vittem végig (megtanulható az irányítás, csak türelem kell hozzá), néhány teljesíthetetlen versenyen kívül (1-2 drift, duel) mindent megnyertem. És a vicc poénja a játék végén volt: feloldottam bónuszban azokat a kocsikat, amik úgy viselkednek/vezethetőek, mint a GRID-ben... A segítségek sajnos bill.-el nem segítenek (az elején kevés a segítség a kezelhetetlen kocsikhoz, a végén sok/zavaró a tuningolt kocsikhoz).
Egyszer mindenkinek ajánlom (törésálló billentyűvel), kormánnyal biztos jobb vélemény is lehet róla.
Grafikával/ gépigénnyel nincs gond: win7 64bit-en jól játszható full grafon 1440x900-ban a konfigomon (ATI-n azért időnként hullámzik az fps a beépített nv bugok miatt). Bár +2GB sztem stabilabbá tenné...
És ez csak játék, szimulátort kinn a Hungaroringen keressetek, a többi csak mese... -
whiz
aktív tag
válasz
attila421 #104 üzenetére
"a konzol ugy függ össze a simmel hogy sokal jobban lehet érezni az auto irányitását! nem pedig ugy hogy nyomok egy gombot és megy teljes gázzal hanem ahogy nyomom a kart az ugy gyorsul!"
Én pl. PC-n játszok, de kormánnyal. Ilyen verzióra nem gondoltál, mielőtt nagyot akartál mondani?
-
rudi
nagyúr
válasz
attila421 #104 üzenetére
Szerintem Te kevered a szezont a fazonnal. Az, hogy valami jól irányítható vagy sem, annak vajmi köze van a szimulátorsághoz. Igen, az analóg irányítás egy autós játékban több mint örvendetes. De ez nincs platformhoz kötve, PC-n is van analóg gamepad, konzolon is van kormány.
Amitől szimulátor lesz egy játék, az a valósához közeliség maximalizálása, valamint a hiba- és hülyeségtűrés minimalizálása fogalmakkal definiálható. Ebben a Shift, Grid, Testdrive széria eléggé keveset tud felmutatni, de nem is ez a céljuk. A tuninggal meg az van, hogy a Shiftbe háromfélét építettek be, szerintem több nem is kell. Lehet ezt-azt venni az autókra, ami növeli a teljesítményt és javít a látványon. Aztán a teljesítmény kapcsán van külön tuning rész, ahol lehet mindenféléket állítgatni (ezek valósságossága is messze a szimulátor szint alatt van szerintem). És ott a használhatóság szempontjából a legnagyobb tuning, vagyis a vezérlés beállítása. Még billentyűzettel játszva is érdemes ott állítgatni, komolyabb kontrollerrel pedig kötelező. Egy jó controller setup érthet akár többet is mint egy erősebb motor.
-
attila421
csendes tag
a konzol ugy függ össze a simmel hogy sokal jobban lehet érezni az auto irányitását! nem pedig ugy hogy nyomok egy gombot és megy teljes gázzal hanem ahogy nyomom a kart az ugy gyorsul! tuning: grid volt benne tuning? nem volt! a váloság? váloságban csak pályán vesenyzel? te meg mielött belém kötsz elötte gondolkoz nem biztos hogy vagyok akkora kocka minte de megprobálhatjuk hogy kinek van igaza pl test drive tuning volt benne sport auto volt benne és szép környezet is! szerintem ebbe inkább illet a tuning mint a shiftbe én még mindig maradok az állás pontomnál hogy ez a játék egy szar!
-
madár840
csendes tag
Lehet hogy csak egyéni probléma, de nálam a Corvette z06 nem műkszik. Elkezdődik a verseny, a motor felbőg, de az autó nem megy sehova, egy helyben áll!?
-
rudi
nagyúr
Veyron? Hétvégén toltam vele márkaversenyt (valamelyik Silverstone verzión), nekem sokkal jobban feküdt mint a Zonda F. Kezesebb, megengedőbb, ugyanabból a kanyarból kijövet, ahol a Zonda még lazán keresztbe áll félgáznál, a Veyron simán kijött teljes lendülettel. Persze, kormányt használok, nem billentyűzetet. A meghívásos versenynél a jó kis fullos Nürburgring van, azt bizony szépen be kell gyakorolni, nincs mese. Ez a feladat még engem is vár, de nem sok kedvem (és időm) van hozzá.
-
zozoo83
tag
Azért néha kifejezetten idegesitő a játék, olyankor legszivesebben letörölném a francba, sztem nem túl jó az irányitás, legalábbis nem minden autónál..
Pl, valaki meg tudta csinálni a Bugatti Veyron-os meghivásos versenyt? Arról szivesen megnéznék egy videót akinek sikerült!
-
Nem láttam belőle túl sokat, de kicsit olyan Pro Street feelingem van (ami nekem bejött, tessék, kövezzetek meg) Ha emberi áron lesz sztem ezt is beszerzem.
-
rudi
nagyúr
Az tuti, hogy bizonyos szimulátors aspektusai vannak a játéknak - pl. nem lehet akárhogy belerohanni egy kanyarba és akármit csinálni benne - de a valóságtól eléggé messze van a Shift. Ami nem is gond, mert nem szimulátornak csinálták. Nekem elsősorban a test test elleni dolog megvalósítása nem tetszik. Lazán tudtam úgy előzni 200-zal, hogy az egyenesben szélárnyékba húzódtam és alámentem a kocsinak, benyomtam alá a sajátom orrát és nemes egyszerűséggel a hátamra vettem és átmentem alatta. Direkt tpróbáltam többször, alig lassultam, és tobbnyire a hátamra vett kocsi is simán jött utánam. Az egész kalanddal ha fél másodpercet veszítettünk a mögöttünk jövőhöz képest
A másik nagy "öröm" az volt, amikor a pehelysúly Lotusom úgy pattant le az A4-es Audiról mint a gumiladba. Mondom, adok én neked, vettem egy A4-est, kipécéztem egy Lotust és bamm, ugyanabban a kanyarban (Spa, rajt utáni jobbos, fel a dombra) ugyanúgy elszálltam mint korábban. OK, centrifugális erő, de belső íven is megcsinálta!
Ami meg a monotonitást illeti. Szerintem egy idő után eléggé uncsi tud lenni a játék, meg nem kell keményen dolgozni, hogy legyen mindig elég lé új kocsira, meg nincs olyan offline ranglista, amin az előre kerülés motiválna. Ebből a szempontból a GRiD szerintem fényévekkel jobb volt.
Összességében szerintem a Shift NFS viszonylatban elég jó lett, de úgy érzem, nem érte meg az árát. Nekem kvázi egy könnyű kis GRID folytatás kellett volna, amit szépen lehet kezelni billentyűzetről is, erre meg kaptam egy olyan cuccot, ami inkább kormányos, gyakorlást igénylős. Ha viszont ilyen játékot akartam volna, akkor egy Simbines mókával, vagy az LFS-sel sokkal jobban jártam volna. De sebaj, gyorsan túladok a Shiften és majd meglátjuk, milyen lesz a Dirt 2.
-
hejesírásó
senior tag
felraktam, toltam 20 percet, leszedtem.....
-
atike
nagyúr
Én is billentyűzettel küldöm, nagyon is megy...
(csak szerényen)...
Az tény, hogy ez azért visszaállította a Need 4 Speed kopott nevét - nagyon jól sikerült ez a rész! Jó a cikk is!
-
madár840
csendes tag
Hát, valami féle csalást én is tapasztaltam a game-ben. Pl a duel race-ban, amikor az első futamban én indulok az élről, eléggé nehéz megtartani a vezető pozíciót. A második futamban, hátúlról indulva sokkal egyszerűbb megszerezni az elsőséget, érdekes... Nameg az ideális ív 10-ből 7 helyen el van cseszerintve, tényleg baromság, nem lehet kikapcsolni vhogy???. Billentyűzet csak az erős idegzetűeknek való sztem, én vettem inkább kontrollert, így már tűrhető.
-
GEFORD
csendes tag
Köszi a tesztet, jó lett. Miután elolvastam meg is szereztem a játékot és nekem nagyon bejön. Mostanában ezt szoktam tolni. Persze a star wars clone wars the republic heroes mellett
-
balu72
tag
Remek teszt.köszönjük!
-
Timyyy
őstag
Tényleg nagyon jó játék, a Flatout 2 óta egy autóversennyel sem játszottam ennyit, mint a Shift-el. És az a jó, hogy normál esetben nem is lehet végig pörgetni egy hét alatt se. Ezalatt értem azt hogy délelőtt meló/suli, du hazaérés, egyéb dolgok, és talán 1 v 2 óra játékra szánt idő. Remélem lesz még több ilyen is, ami ennyire le fog kötni...
-
Sanyix
őstag
Így van, nfs pu-ban volt bizony tuning, csak nem optikai. Viszont durva autószörnyeket lehett vele csinálni. Pl a kedvenc alanyom a 944 s2 turbo-volt. Azt leültetve a kocsit, motort tuningolva bizonyos kanyarokban már vigyázni kellett hogy ne borulj fel, mert az alváz a kanyar külső ívén leért a földre és faszán szikrázott.
Na meg a 78-as 911 rs2.7 turbo... hát az egy kis rohadékká vált egy fulltuning után. Ment mint az állat, de egy kis figyelmetlenségre is irányíthatlanná vált.Amúgy szerintem az nfs shit egy szar
pár hete volt szerencsém próbálni egy eredetit, azt leszámítva hogy bizonyos amd-ati alapú gépeken iszonyatosan megy (köszönjük kedves nvidia, remélhetőleg csődbe megy... ilyen féreg cég mér versenyhelyzethez sem kéne), fizika vicc bár csillaghajó mozgás helyett felfedezni benne valami autós féleséget(de nem közelíti meg a pu fizikáját sem, pedig azt hazudták olyasmi lesz), na meg semmi kreativitás nincs benne, semmi ami nfs-é teszi, csak sima körverseny egy 3065x lerágott csont.
Ja amit a legborzasztóbbnak tartok benne, hogy ha kikapcsolod a segítségeket, akkor is azon az útvonalon kell menned amit a fejlesztők akarnak, különben nem kapsz pontokat. VICC
Megint bedőltem a köcsög ea-nek, hogy olyan lesz ez mint a régi nfs-ek, és megint hazudtak mint jópár éve teszik. Innentől leszarom az nfs-t, bebizonyították hogy csak hazudozni tudnak mást nem.
-
Gebriel
veterán
A megcsúszások nem a vezető hibái ebben a játékban...
Miért mondasz butaságot?
A linken rekord időt mentek, mehetett volna óvatosabban is megcsúszás nélkül.
Mondom ezt mind azért mert igen is lehet úgy leautózni kört, hogy ne csúszón meg az autó. Beállítás kérdése.
RS4 sikerült..három körből egyet
Sajnos nincs videó rögzítésre alkalmas készülékem a fényképezőmön kívül, és a telefonomon kívül ezek meg nem erre a legalkalmasabbak.. -
dangerzone
addikt
Nem nem .
Például veszem az új nissan skyline esetét, mert azzal mentem a legtöbbet.
Mikor 100-on van a mutató, akkor 120 környékén megyek. Ugye ,ha mérföldet jelezne, akkor 160-nal kéne mennem. Viszont, 160 környékén ,meg megint azonos a két mutató, később megint eltérnek.
Másrészt azért sem lehet mérföld ,mert pl az rs4-es is 280-ig, vagy meddig van skálázva. És nem hinném, hogy 400 fölötti km/h-s sebességre tervezték.Az rs4-est ha tudod nézd már meg légyszi, nagyobb tempónál hatalmas az eltérés. Legalábbis nálam.
-
heihachi
addikt
válasz
dangerzone #79 üzenetére
mérföld / kilométer? Csak tipp
-
dangerzone
addikt
Másnál is előjött az a játék baki, hogy a kilóméter óra mutatója nem annyit mutat, mint a reális sebesség? Nálam speciel kevesebbet. Eddig minden kocsinál előjött, de leginkább az rs4-es audinál.
-
twollah
nagyúr
Szerintem jo a jatek, bar a casualt reszt vehettek volna egy kicsit arcade-osabbra.
Ha minden segitseg be van kapcsolva, akkor kesz sinautozas a jatek.
Ha egy fokozattal feljebb veszem a nehezseget, akkor mar nekem tul nehez az iranyitas. -
BalaNce87
addikt
szerintem is sokat csúsznak a hátsó kerekes autók. Hiába próbálok meg nagyon óvatosan kormányozni, így is meg meg csúszik a segge. Persze, ha lepadlózom...500-600 lovat
Bakos te mivel játszol? Ha esetleg joyyal tolod, modd már el miket állítasz be. Értem itt a holttereket stb. Illetve még egy kérdés, a kormányzás, gázadás stb érzékenysége az mit jelent???? -
heihachi
addikt
Nem értek egyet. Továbbra sincs egy olyan videó sem, ahol a kocsik ne csúszkálnának (illetve a linkelt videó nem külső hátsó nézetű, a fele nem látszik annak, amit látni szeretnénk, mégis van legalább 4 csúszás a videón). A megcsúszások nem a vezető hibái ebben a játékban, hanem erről szól a játék: alattomos, de kontrollálható megcsúszások, ha kell, ha nem, gyakorlatilag autósból ügyességi játékba tolva át az egészet.
Ettől még persze lehet, hogy van aki élvezi. A PGR4 sem élethű, ott is csúszik a kocsi, mégis jól elvagyok vele
-
KvPt
tag
Ez után a videó után én inkább mégse csinálnék, lévén csak jóval lassabb autóm van egyenlőre, és ebből a videóból is remekül kiderül, hogy bizony lehet farolás nélkül vezetni, még ilyen vadállat autót is. Ahol volt némi csúszás, az is azért volt, mert elfékezte magát, illetve mert túl gyorsan ment bele a kanyarba, szóval az nem a játék hibája, hogyha ilyenkor megcsúszik.
-
heihachi
addikt
Ez érdekes, amit írsz, csak bullshit. Dobj egy videót, ahol gyors körben akármilyen autóval nem csúszik meg egyszer sem a kocsi hátulja. Bármikor linkelek neked ezer ilyet Forza, GT, RACE, rFactor sorozatokból, és hogy legyen mihez viszonyítanod, itt egy a GTR sorozatból, hátsókerekes autóval, csak hogy érdekesebb legyen: [link]. Szerintem nem fog sikerülni ilyet linkelned, ugyanis itt a játék szerves része az alattomos, hirtelen megcsúszás, amit minden pályán minden autó csinál minden kanyarban, az adrenalin magasan tartása miatt - ez a Shift "szimuláció". Ez nem feltétlenül rossz, csak épp attól, hogy nehéz, még nem élethű
gulupeti: Azért ez így sokkal korrektebb (és szerényebb) megfogalmazás
-
whiz
aktív tag
"És az, hogy ezt nem egyszerű megcsinálni, szerintem csak azt mutatja, hogy a játék a valósághoz viszonylag közeli szimuláció"
Ez még talán igaz is (ámbár egy ideje szimulátorozok, és ehhez képest vért izzadok [inkább csak izzadtam, mert elegem lett] a Shiftben), de nálam az verte ki a végső biztosítékot, hogy a gép egész egyszerűen csal, ha túl jó vagy. Legalábbis nálam többször is akkor jött elő, amikor épp nagyon pöpecül nyomtam.
Volt olyan, hogy már rég tapostam a féket egy komolyabb kanyar előtt, az meg még bőven a gázon állt, szállt bele a pirosba (fent hagytam az ideális ív csíkját), és a kanyarban külső íven(!!) úgy húzott el mellettem, hogy én csak lestem. Persze füstölt mint barom, de ugyanúgy 200-zal ment tovább, kihúzatva az egyenesben, rám is vert rögtön 2mp-et - duel verseny volt, így buktam.
Másik ilyen szintén duelnél jött ki. Második futam, ugye én indítok hátulról. Már magam mögött tudtam a rohadt kis gt2-esét, amikor egy S kanyarban szintén 200 körül megjátszotta ugyanezt. Mármint ő még taposta a gázt, amikor én fékeztem ezerrel, nehogy elszálljak. Mögülem kivág, mint állat, és fizikát meghazudtolóan a két kanyart effektíve figyelmen kívül hagyva, az aszfalthoz ragadva bealázott, mint a szemét.
Hát anyád...Másnál nem fordult elő ilyen?
Komolyan, nekiállok majd játszani megint, és felveszek minden kört fraps-szel, tutin lesz bizonyíték (csak bírja a gép) is.
-
-bh-
aktív tag
-
gulupeti
senior tag
Azért nem próbáltam meg billentyűzetről, mivel az előzetes hírek alapján nem egy underground 1 szerű játékot várhattunk (meg ugye itt van nálam egy Momo), hanem szimulátoros jellegűt. Kormánnyal is simán el lehet dobni a járművet, ha nem figyel az ember, gondolom a billentyűzetre ez fokozottan igaz.
Véleményem szerint kár is lett volna billentyűvel próbálkozni, igazából így kellett volna, hogy fogalmazzak. -
KvPt
tag
Annyira kell össz-vissz figyelni, hogy ne fordítsunk túl sokat a kormányon, illetve ne menjünk bele túl gyorsan a kanyarba és ne adjunk túl nagy gázt közben. Ezt persze nem könnyű mindig összhangba hozni, de némi gyakorlattal azért, az esetek nagy részében meglehet csinálni. Nekem is volt már olyan futamom, ahol az összes kanyart sikerült "tisztán" bevennem. És az, hogy ezt nem egyszerű megcsinálni, szerintem csak azt mutatja, hogy a játék a valósághoz viszonylag közeli szimuláció. Nem is értelek igazából, azt várod, hogy ilyen autókat csak úgy elvezetgetsz lazán? Hát azért ez tényleg nem egy arcade, 10 éveseknek való játék, szóval nem lehet elvárni, hogy egyből tudd vezetni az autókat. Gondold el, igaziból mennyi ideig kéne tanulni?
-
boeing
őstag
-
Teasüti
nagyúr
válasz
attila421 #57 üzenetére
Na ez sokkolt.
Hogy függ össze a vérbeli simes és a konzol?
A tuning megléte kizárt egy szimulátorban? Mit is nevezünk szimulátornak?
Valóságban talán nem tuningolnak? Te mit értesz tuning alatt?
Mielőtt válaszolsz, nézd már meg mit is jelent ez az angol szó!No offense. Csak most tényleg besokkoltam.
-
attila421
csendes tag
boeing hallod vérbeli? de én meg azt mondom hogy a vérbeli szimulátoros emberke enmn pcn küldi hanem konzolon! és mégegy kérdés vérbelisimulátoros vagy? billenyüzeten küldöd? szerintem ez egy nagy kapal szar lett ez a game én 5 perc után meguntam szerintem sehol sincs a gridhez képest és ha annyira szimulátoros akkart lenni akkor a kurva tuningtol miért nem tudot megvállni az EA? szerintem ez közel nincs olyan jo mint a grid!
-
KvPt
tag
Hát akkor gondold végig újra. Szerinted eltudnál vezetni egy igazi autót billentyűről? Nem hinném... Ehhez a játékhoz egyszerűen túl pontatlan a billentyű, illetve elég sokat kell gyakorolni ahhoz, hogy normális szinten tudj benne menni, amire a legtöbb embernek nincs igazán türelme (de azéert nem lehetetlen).
Azok akik nem tudnak farolás nélkül kanyaradni, ne a játékot szidják, hanem próbáljanak ügyesebben autózni, mert igenis belehet venni a kanyarokat szépen is (ha csikorog a kerék, az még nem jelenti azt, hogy farolunk). -
gulupeti
senior tag
Attól szimulátoros, hogy Logitech Momo Racinggel próbáltam (mindenféle segítséget kikapcsolva amit a játék felkínál) és nagyon frankón lehet vele kezelni a vasakat, míg például egy Gridet véleményem szerint egyáltalán nem. Az sokkal inkább pörgősebb, arcade jellegű gamepados játék. Ugyanúgy pl. a Colin Dirt billentyűvel játszhatatlan volt, többször próbáltam sikertelenül, azonban Momoval azt is nagyszerű. Persze nem azt mondtam, hogy a Shift szimulátor, csak szimulátorosabb, realisztikusabb mint pl a Porsche Unleashed.
-
commanDOS
senior tag
Onnan vettem észre, hogy ez végre egy jó NFS, hogy először elindítottam és jó 20 percet játszottam vele még mielőtt bármivel is molyoltam volna
Nem tökéletes szimulátor, de megtalálták az egyensúlyt a szórakoztató autókázós játék és a komoly versenyzés között. Nekem bejött.
Ha a pro street 10/3, akkor ez legalább 10/7 (nálam).
Ha szimulátor akkor meg GT Legends, GTR evolution, rFactor... -
anjani182
őstag
Én G25-el játszottam a játékot, már a 4. szintnél tartok.
Szerintem simán lehet játszani kormánnyal, rendesen váltani kell, azt hiszem a segítségeket alacsonyra állítottam, és a legjobban azt a nézetet szeretem, amikor a km óra és a fordulat van előttem, semmi belső nézte vagy ilyesmi!
Végeredményben annyit mondok, nem szoktam sokat játszani, de a kormány és a H váltó miatt lekötött most ez a játék, még ha szokni is kellett, ráadásul így kicsit nehezebb is, de élvezetesebb! Hatalmas a játék!
Magánvélemény, de szerintem ez a játék nem való billentyűzetre, és kontrollerre...
-
marcus.fenix
aktív tag
Need For Speed: Shift - Need For Shift - Del
-
blazsey2
senior tag
A teszt jó lett
a játék szintén zenész
úgyhogy én tökéletesen elégedett vagyok.Egyébként 1997 óta elég sok autós játék megfordult a kezeim alatt és a Gran Turismo óta régen éreztem ilyen bizsergést amit ez a játék okozott!Egyszerűen szerelem első látásra.
-
capulet75
addikt
A Gran Turismo-t sem adja át a vezetés élményét tökéletesen hiszen játék.De az adja át a legjobban.
Egy progrmhiba folytán lett benne egy tizenhétezervalahányszáz lóerős s4-esem.A játék lekezelte. -
BalaNce87
addikt
Ahogy elnézem belső nézetből jobban megy a játék (jobban fut), lehet ezért is dolgozták ki ennyire, rákényszerítenek hogy úgy toldjad
-
gulupeti
senior tag
"Bár a Porsche Unleashed résszel sajnos nem volt szerencsém játszani; állítólag az a legszimulátorosabb NFS rész."
Ezt nem tudom, hogy ki állítja, de annak idején nem keveset toltam ezt a játékot, de a Porsche Unleasheadet még komoly jóindulattal sem nevezném szimulátorosnak, legalábbis én nem vettem észre, hogy az lenne. A Shift már jóval inkább az. A Porschet nem keveset toltam billentyűvel, míg a Shiftet már meg sem próbáltam.
-
Joe.36
addikt
Nagyon szép grafika
-
QuToR
tag
Érdekes, hogy a tesztelő kolléga nem vette észre, hogy van egy nagy baj ezzel a gaméval, mégpedig az, hogy szarul írták meg. Akadozik!!! i7-975 - Asus Mars-al is akadozik. Nem azt mondom, hogy diavetítés, de vannak helyzetek mikor belassul elkezd "reccegni" és ez nagyon idegesítő. Van szerencsém PS3-on is tolni a játékot, és ott is recceg.... Szal nem tudom, nincs ez kicsit elcseszve???
-
capulet75
addikt
Mármint a Ps.
-
capulet75
addikt
Szép meg tök jó kocsik de sajnos nem a Gran Turismo.Azthiszem ha valaki már játszott "azzal" akor az az etalon.Az első GT irányithatósága messze veri ezt.Pedig az valami nevetséges teljesitménnyel rendelkezik.
-
-
Voyage
aktív tag
válasz
BloodyEddie #26 üzenetére
ProStreet?
Úgy tudom játékokról volt itt szó.gyk.: pro street egy szar, semmihez nincs köze, valósághoz pláne, játéknak meg bűnrossz...
-
Vasinger!
nagyúr
válasz
BloodyEddie #26 üzenetére
De édi.
Kiállasz az öcsi mellé. Bár jogosan. Meg is nyert egy eredeti PS-t. Nem gyengém nyomja.
-
BloodyEddie
őstag
"úgy, hogy ezzel a casual és a hardcore játékosok igényeinek is eleget tegyenek."
Pont ez a baj, ez a játék nem tudja eldönteni, hogy szimulátorként, vagy arcade játékként viselkedjen.
(#14) Gebriel: Ezt ne annak mondd, aki ProStreet versenyeket nyert...
-
whiz
aktív tag
Ezzel én még a demóban találkoztam, reméltem valamit alkotnak a srácok. Hát nem. Zsír egyenes, taposom a gázt, aztán hopp kanyar (sok szar beláthatatlan pálya miatt ez elég sokszor előfordul, hogy "hopp kanyar"), fékezésre nincs esély, bamm bele a kanyarodó tömegbe. Úgy szálltak szét (az egyik szabályosan felrepült fölém, én meg átmentem alatta), mint a legyek, de komolyan. Én meg röhögve hasítottam el onnan. No comment.
A játék egyetlen igazi erénye a grafika. Én semmi egyéb dolgot nem találtam benne, ami miatt a képernyőhöz szegezett volna. Márpedig ez nálam kevés... -
Vasinger!
nagyúr
Hangok: Tökéletesek lettek szinte minden kategóriában, kivéve a zene listát.
Aki ezt írta, az nem hallotta az NFS: MW-ben a hangokat. Ott mikrofonnal vették fel az összes autó hangját, most meg mű üveg hang szinte mind.
-
fagy53
nagyúr
Tehettek volna bele, de nem találtak osztályt neki!
Az irreális csúszkálás bizonyos esetekben igaz, pl hátsókerekes autó tolja ki az orrát a kanyarból, csúszva természetesen, vagy az elsőkerekest sűrűn megelőzi a fara...
Szerencsére a Tuning opció segít helyéretenni a dolgokat, lehet guminyomással, kerékösszetartással, fékegyensúllyal stb operálni. -
Nem feltétlenül a kanyarokról beszélek. Válassz ki egy viszonylag egyenes és szélesebb pályát , és bármilyen sebességnél fék nélkül kezd el kanyarodni (persze ne 300-nál).
[link] ebben a videóban talán látszik, mellette látszik a másik nevetséges dolog, úgy löksz fel egy kocsit, mintha egy nagy kartondoboz lenne....
-
PAtr0n
addikt
Nagyon jó a játék, de gy szimulátortól még mindig messze áll. Szerencsére ezt feledteti a fenetikus belső nézet!
Ami engem is nagyon idegesít, az az autók irreális csúszkálása. Még egy erős RWD kocsinál megérteném, hogy kanyarban gázadáskor dobja a seggét, na de, hogy egy FWD autóval egy kicsit élesebb kanyart (~90°) 70-80-al már alig lehet bevenni anélkül, hogy ne forduljak keresztbe, az vicces. A Trabantommal hasonló kanyarokat simán beveszek, ráadásul nem ekkora sebességgel.
Apropó. Tehettek volna bele Trabantot is -
smkb
őstag
"és végül a kanyarodás mint olyan ismeretlen fogalom , a kocsi fara nemes egyszerűséggel kicsúszik és nem tudsz mit tenni , csak sodródsz ki a kanyarból. "
Talán mert ez nem grid
Vezess egyszer hátsókerekes autót, és próbáld meg fékezés közben terelni be egy kanyarba... érdekes meglepetésekben lesz részed
-
Nem te vagy az egyetlen , szvsz aki már Gridezett életében annak ez nem jön be.... Kár hogy a cikk nem említi a hátrányait a játéknak, mindegy , majd én:
Csili-vili kocsik ... megvan az ára, komoly hardver kell hozzá
A hangok elsőre jók..... egy idő után unalmasak , és nem teljesen reálisak
Jó hogy van ideális ív .... de ha megpróbálsz rajta maradni rosszabb időt futsz , feltéve ha a pályán maradsz
törnek a kocsik .... ez ok de kb 2 felé törésmodell van , a kocsim minden egyes verseny után ugyanúgy nézett kiés végül a kanyarodás mint olyan ismeretlen fogalom , a kocsi fara nemes egyszerűséggel kicsúszik és nem tudsz mit tenni , csak sodródsz ki a kanyarból. Röviden ennyi , és akkor még nem is beszéltem a tucatnyi bug-ról.
mod: ezért biztos letámadnak majd, de nem számít , az vesse rám az első követ aki játszott már Griddel.
-
maputo
tag
Lehet, hogy én vagyok az egyedüli, akinek nem jött be... Még az LFS-t is jobban lehet billentyűzettel irányítani, mint ezt.
Porschéhoz pedig: tényleg volt benne tuning, de nem optikai. Lehetett pár új felnit venni, pár autóhoz új motorháztetőt, de ennyi.
-
Xirtam
veterán
Szép és jó, de a hangokat enyhén túl értékelted! Hiszen kb 15 fajta hang van...és minden kocsi alá az van betéve fejlesztés után!
-
bishoplogan
senior tag
Köszönöm a gratulációkat
-
Tituka
senior tag
fasza teszt
jó játék...
-
boeing
őstag
Grat a teszthez,ilyen game is kell,aki meg vérbeli simulátoros mint én,annak ott van a Király a GTR,GTR2,RACE07,STCC,GTR EVOLUTION,RACE ON.
-
Gebriel
veterán
Remek tesztet olvastam
-
Kicsit nem késő ez a teszt? Sztem azoknak akiknek megvan már végigtolták.
-
Devid_81
félisten
Nem olvastam vegig a cikket (meg), de nekem ott lett eleg belole amikor pl csak az accountod betoltese utan veszi vissza a hangerot a game, addig minden koxon megy.
Foleg a legelso ki logo+hang, azt hittem leszakad a fejem.
A menuje+beallitasai...nah azt hagyjuk, sok esetben ki sem lehet lepni amugy a jatekbol, mert nem enged vissza a main menuig.
Online-LAN gamehez meg kell csinald az elso kort, mert nincs addig Online menu.
Es most biztos megkoveztek ezek miatt -
"senki se gondoljon Underground szerű tuning részletességekre, mert mint tudjuk évek óta nem kapunk olyan részletes és kiforrott tuningrendszerrel megáldott autós játékokat az EA-től."
Ez csak az NFSU utáni időszakra igaz, mert a Porsche Unleashed emlékeim szerint sokkal részletesebb volt az autó fejlesztését nézve.
A többivel egyetértek.Köszi a tesztet!
-
-XadAnuX+
őstag
Köszönjük a tesztet!
Én amióta elkezdtem játszani vele, egyszerűen nem tudok elszakadni tőle.
Vettem is egy kormányt hozzá, és így még jobb!
A kedvenc játékom.
Üdv!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Linux kezdőknek
- Samsung LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Steven: Sokat utazó kávéfüggők ide!
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- Garanciális MSI Katana GAMER 15,6"240Hz!i5 12500H(16X4,5Ghz)RTX 3060 6 GB VGA,32-64GB RAM/1TB SSD
- Bivaly MAGYAR Lenovo P1 gen2 (Core I7 32 Gb 1Tb 15" 4K 4Gb Nvidia) Laptopom eladó!!!
- HP ProBook 640 G8, 14" FHD IPS Touch, I5-1145G7 CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11
- HP ProBook 640 G8, 14" FHD IPS Touch, I5-1145G7 CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11
- HP ProBook 450 G7, 15,6" FHD IPS, I5-10210U CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i9 9900K 8 mag 16 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! HP ZBook 15 G6 munkaállomás - i7 9850H 16GB DDR4 RAM 512GB SSD Quadro T2000 4GB WIN10
- SanDisk Extreme Portable 8TB (SDSSDE61-8T00-G25)
- Ultimate előfizetés új fiókra akár 2105 Ft/hó áron! Azonnali, automatizált aktiválással, csak Nálam!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA Chieftec 600W
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged