Új hozzászólás Aktív témák

  • rudi

    nagyúr

    válasz KvPt #62 üzenetére

    Az tuti, hogy bizonyos szimulátors aspektusai vannak a játéknak - pl. nem lehet akárhogy belerohanni egy kanyarba és akármit csinálni benne - de a valóságtól eléggé messze van a Shift. Ami nem is gond, mert nem szimulátornak csinálták. Nekem elsősorban a test test elleni dolog megvalósítása nem tetszik. Lazán tudtam úgy előzni 200-zal, hogy az egyenesben szélárnyékba húzódtam és alámentem a kocsinak, benyomtam alá a sajátom orrát és nemes egyszerűséggel a hátamra vettem és átmentem alatta. Direkt tpróbáltam többször, alig lassultam, és tobbnyire a hátamra vett kocsi is simán jött utánam. Az egész kalanddal ha fél másodpercet veszítettünk a mögöttünk jövőhöz képest :D

    A másik nagy "öröm" az volt, amikor a pehelysúly Lotusom úgy pattant le az A4-es Audiról mint a gumiladba. Mondom, adok én neked, vettem egy A4-est, kipécéztem egy Lotust és bamm, ugyanabban a kanyarban (Spa, rajt utáni jobbos, fel a dombra) ugyanúgy elszálltam mint korábban. OK, centrifugális erő, de belső íven is megcsinálta! :D

    Ami meg a monotonitást illeti. Szerintem egy idő után eléggé uncsi tud lenni a játék, meg nem kell keményen dolgozni, hogy legyen mindig elég lé új kocsira, meg nincs olyan offline ranglista, amin az előre kerülés motiválna. Ebből a szempontból a GRiD szerintem fényévekkel jobb volt.

    Összességében szerintem a Shift NFS viszonylatban elég jó lett, de úgy érzem, nem érte meg az árát. Nekem kvázi egy könnyű kis GRID folytatás kellett volna, amit szépen lehet kezelni billentyűzetről is, erre meg kaptam egy olyan cuccot, ami inkább kormányos, gyakorlást igénylős. Ha viszont ilyen játékot akartam volna, akkor egy Simbines mókával, vagy az LFS-sel sokkal jobban jártam volna. De sebaj, gyorsan túladok a Shiften és majd meglátjuk, milyen lesz a Dirt 2.

Új hozzászólás Aktív témák