Hirdetés
- Korszakok keverednek a HYTE legfrissebb, lekerekített külsejű házában
- Egy éven belül háromszor csinálta ki saját CPU-ját a Corsair méregdrága PC-je
- Miért fárad gyorsabban az iPhone akku, mint az androidos?
- Most állítólag törölték a korábban pletykált GeForce RTX 50 Super sorozatot
- Eleinte nem kíméli majd a pénztárcákat a Panther Lake
- TCL LCD és LED TV-k
- Projektor topic
- Billentyűzet gondom van
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Milyen egeret válasszak?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Bambu Lab 3D nyomtatók
Új hozzászólás Aktív témák
-
rudi
nagyúr
Az tuti, hogy bizonyos szimulátors aspektusai vannak a játéknak - pl. nem lehet akárhogy belerohanni egy kanyarba és akármit csinálni benne - de a valóságtól eléggé messze van a Shift. Ami nem is gond, mert nem szimulátornak csinálták. Nekem elsősorban a test test elleni dolog megvalósítása nem tetszik. Lazán tudtam úgy előzni 200-zal, hogy az egyenesben szélárnyékba húzódtam és alámentem a kocsinak, benyomtam alá a sajátom orrát és nemes egyszerűséggel a hátamra vettem és átmentem alatta. Direkt tpróbáltam többször, alig lassultam, és tobbnyire a hátamra vett kocsi is simán jött utánam. Az egész kalanddal ha fél másodpercet veszítettünk a mögöttünk jövőhöz képest

A másik nagy "öröm" az volt, amikor a pehelysúly Lotusom úgy pattant le az A4-es Audiról mint a gumiladba. Mondom, adok én neked, vettem egy A4-est, kipécéztem egy Lotust és bamm, ugyanabban a kanyarban (Spa, rajt utáni jobbos, fel a dombra) ugyanúgy elszálltam mint korábban. OK, centrifugális erő, de belső íven is megcsinálta!

Ami meg a monotonitást illeti. Szerintem egy idő után eléggé uncsi tud lenni a játék, meg nem kell keményen dolgozni, hogy legyen mindig elég lé új kocsira, meg nincs olyan offline ranglista, amin az előre kerülés motiválna. Ebből a szempontból a GRiD szerintem fényévekkel jobb volt.
Összességében szerintem a Shift NFS viszonylatban elég jó lett, de úgy érzem, nem érte meg az árát. Nekem kvázi egy könnyű kis GRID folytatás kellett volna, amit szépen lehet kezelni billentyűzetről is, erre meg kaptam egy olyan cuccot, ami inkább kormányos, gyakorlást igénylős. Ha viszont ilyen játékot akartam volna, akkor egy Simbines mókával, vagy az LFS-sel sokkal jobban jártam volna. De sebaj, gyorsan túladok a Shiften és majd meglátjuk, milyen lesz a Dirt 2.
-
heihachi
addikt
Ez érdekes, amit írsz, csak bullshit. Dobj egy videót, ahol gyors körben akármilyen autóval nem csúszik meg egyszer sem a kocsi hátulja. Bármikor linkelek neked ezer ilyet Forza, GT, RACE, rFactor sorozatokból, és hogy legyen mihez viszonyítanod, itt egy a GTR sorozatból, hátsókerekes autóval, csak hogy érdekesebb legyen: [link]. Szerintem nem fog sikerülni ilyet linkelned, ugyanis itt a játék szerves része az alattomos, hirtelen megcsúszás, amit minden pályán minden autó csinál minden kanyarban, az adrenalin magasan tartása miatt - ez a Shift "szimuláció". Ez nem feltétlenül rossz, csak épp attól, hogy nehéz, még nem élethű

gulupeti: Azért ez így sokkal korrektebb (és szerényebb) megfogalmazás

-
whiz
aktív tag
"És az, hogy ezt nem egyszerű megcsinálni, szerintem csak azt mutatja, hogy a játék a valósághoz viszonylag közeli szimuláció"
Ez még talán igaz is (ámbár egy ideje szimulátorozok, és ehhez képest vért izzadok [inkább csak izzadtam, mert elegem lett] a Shiftben), de nálam az verte ki a végső biztosítékot, hogy a gép egész egyszerűen csal, ha túl jó vagy. Legalábbis nálam többször is akkor jött elő, amikor épp nagyon pöpecül nyomtam.
Volt olyan, hogy már rég tapostam a féket egy komolyabb kanyar előtt, az meg még bőven a gázon állt, szállt bele a pirosba (fent hagytam az ideális ív csíkját), és a kanyarban külső íven(!!) úgy húzott el mellettem, hogy én csak lestem. Persze füstölt mint barom, de ugyanúgy 200-zal ment tovább, kihúzatva az egyenesben, rám is vert rögtön 2mp-et - duel verseny volt, így buktam.
Másik ilyen szintén duelnél jött ki. Második futam, ugye én indítok hátulról. Már magam mögött tudtam a rohadt kis gt2-esét, amikor egy S kanyarban szintén 200 körül megjátszotta ugyanezt. Mármint ő még taposta a gázt, amikor én fékeztem ezerrel, nehogy elszálljak. Mögülem kivág, mint állat, és fizikát meghazudtolóan a két kanyart effektíve figyelmen kívül hagyva, az aszfalthoz ragadva bealázott, mint a szemét.
Hát anyád...Másnál nem fordult elő ilyen?
Komolyan, nekiállok majd játszani megint, és felveszek minden kört fraps-szel, tutin lesz bizonyíték (csak bírja a gép) is.
Új hozzászólás Aktív témák
- 170 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4090
- magyar billentyűzet - 165 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- 164 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4090
- Microsoft Surface Hub 2s - Interaktiv 4K monitor/ All in one PC - I5 8. generációs - Piaci ár alatt
- Benq - LU951- 5000 Ansi Lézer projektor - Piaci ár alatt
- IKEA (HAVREHOJ) tablet tartó
- HIBÁTLAN iPhone 14 256GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3534
- Microsoft Windows, Office & Vírusirtók: Akciók, Azonnali Szállítás, Garantált Minőség, Garancia!
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 13, Xiaomi Redmi Note 13 Pro, Xiaomi Redmi Note 13 Pro+
- Vállalom Xianomi Okos kamerák, szoftveres javíttását
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő




