Hirdetés
- Az Enermax tényleg nem viccel, ha az új tápjának garanciaidejéről van szó
- Egybegép lesz vagy ház? A Corsair sem tudja eldönteni.
- A Qwertykeys új klaviatúrái szépek, igényesek és sokrétűek
- Összement a mosásban az ASUS új VGA-inak PCI Express 5.0 csatlakozója
- Billentyűzet-választó: mechanikus vs membrános – kinek melyik a jobb?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Projektor topic
- VR topik
- Sikerült önállóan 1 GHz-re és két magra ugrania Indiának
- Apple MacBook
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- TCL LCD és LED TV-k
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- És akkor a memóriapánik után beköszöntött a HDD-pánik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rudi
nagyúr
Az tuti, hogy bizonyos szimulátors aspektusai vannak a játéknak - pl. nem lehet akárhogy belerohanni egy kanyarba és akármit csinálni benne - de a valóságtól eléggé messze van a Shift. Ami nem is gond, mert nem szimulátornak csinálták. Nekem elsősorban a test test elleni dolog megvalósítása nem tetszik. Lazán tudtam úgy előzni 200-zal, hogy az egyenesben szélárnyékba húzódtam és alámentem a kocsinak, benyomtam alá a sajátom orrát és nemes egyszerűséggel a hátamra vettem és átmentem alatta. Direkt tpróbáltam többször, alig lassultam, és tobbnyire a hátamra vett kocsi is simán jött utánam. Az egész kalanddal ha fél másodpercet veszítettünk a mögöttünk jövőhöz képest

A másik nagy "öröm" az volt, amikor a pehelysúly Lotusom úgy pattant le az A4-es Audiról mint a gumiladba. Mondom, adok én neked, vettem egy A4-est, kipécéztem egy Lotust és bamm, ugyanabban a kanyarban (Spa, rajt utáni jobbos, fel a dombra) ugyanúgy elszálltam mint korábban. OK, centrifugális erő, de belső íven is megcsinálta!

Ami meg a monotonitást illeti. Szerintem egy idő után eléggé uncsi tud lenni a játék, meg nem kell keményen dolgozni, hogy legyen mindig elég lé új kocsira, meg nincs olyan offline ranglista, amin az előre kerülés motiválna. Ebből a szempontból a GRiD szerintem fényévekkel jobb volt.
Összességében szerintem a Shift NFS viszonylatban elég jó lett, de úgy érzem, nem érte meg az árát. Nekem kvázi egy könnyű kis GRID folytatás kellett volna, amit szépen lehet kezelni billentyűzetről is, erre meg kaptam egy olyan cuccot, ami inkább kormányos, gyakorlást igénylős. Ha viszont ilyen játékot akartam volna, akkor egy Simbines mókával, vagy az LFS-sel sokkal jobban jártam volna. De sebaj, gyorsan túladok a Shiften és majd meglátjuk, milyen lesz a Dirt 2.
-
heihachi
addikt
Ez érdekes, amit írsz, csak bullshit. Dobj egy videót, ahol gyors körben akármilyen autóval nem csúszik meg egyszer sem a kocsi hátulja. Bármikor linkelek neked ezer ilyet Forza, GT, RACE, rFactor sorozatokból, és hogy legyen mihez viszonyítanod, itt egy a GTR sorozatból, hátsókerekes autóval, csak hogy érdekesebb legyen: [link]. Szerintem nem fog sikerülni ilyet linkelned, ugyanis itt a játék szerves része az alattomos, hirtelen megcsúszás, amit minden pályán minden autó csinál minden kanyarban, az adrenalin magasan tartása miatt - ez a Shift "szimuláció". Ez nem feltétlenül rossz, csak épp attól, hogy nehéz, még nem élethű

gulupeti: Azért ez így sokkal korrektebb (és szerényebb) megfogalmazás

-
whiz
aktív tag
"És az, hogy ezt nem egyszerű megcsinálni, szerintem csak azt mutatja, hogy a játék a valósághoz viszonylag közeli szimuláció"
Ez még talán igaz is (ámbár egy ideje szimulátorozok, és ehhez képest vért izzadok [inkább csak izzadtam, mert elegem lett] a Shiftben), de nálam az verte ki a végső biztosítékot, hogy a gép egész egyszerűen csal, ha túl jó vagy. Legalábbis nálam többször is akkor jött elő, amikor épp nagyon pöpecül nyomtam.
Volt olyan, hogy már rég tapostam a féket egy komolyabb kanyar előtt, az meg még bőven a gázon állt, szállt bele a pirosba (fent hagytam az ideális ív csíkját), és a kanyarban külső íven(!!) úgy húzott el mellettem, hogy én csak lestem. Persze füstölt mint barom, de ugyanúgy 200-zal ment tovább, kihúzatva az egyenesben, rám is vert rögtön 2mp-et - duel verseny volt, így buktam.
Másik ilyen szintén duelnél jött ki. Második futam, ugye én indítok hátulról. Már magam mögött tudtam a rohadt kis gt2-esét, amikor egy S kanyarban szintén 200 körül megjátszotta ugyanezt. Mármint ő még taposta a gázt, amikor én fékeztem ezerrel, nehogy elszálljak. Mögülem kivág, mint állat, és fizikát meghazudtolóan a két kanyart effektíve figyelmen kívül hagyva, az aszfalthoz ragadva bealázott, mint a szemét.
Hát anyád...Másnál nem fordult elő ilyen?
Komolyan, nekiállok majd játszani megint, és felveszek minden kört fraps-szel, tutin lesz bizonyíték (csak bírja a gép) is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Latitude 5440 - i7-1365U, 32GB RAM, 1TB SSD, jó akku számla, garancia
- Intel Core i7-10700 csere Intel Core i7-10700k - ra +KP
- Iphone 16 Pro Max 256GB Black Titanium
- Thrustmaster TX Racing Wheel Leather Edition Xbox PC force feedbak 3,9Nm garancia
- Western Digital Blue SA510 500GB SATA3 - Új - Eladó!
- REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40A9 USB-C Dock (ELKELTEK) - CSAK RENDELÉSRE
- LG 32GQ850-B - 32" NANO IPS ATW / 2560x1440 / 260Hz 1ms / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync / HDR 600
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Mini 128GB Blue-1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS4209, 94% Akksi
- Eredeti Lenovo 230W töltők - 4X20Z83995
- Dell Alienware AW3423DW 34 QD-OLED Gaming Monitor 27% ÁFÁS
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest




