Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • whiz

    aktív tag

    válasz attila421 #104 üzenetére

    "a konzol ugy függ össze a simmel hogy sokal jobban lehet érezni az auto irányitását! nem pedig ugy hogy nyomok egy gombot és megy teljes gázzal hanem ahogy nyomom a kart az ugy gyorsul!"

    Én pl. PC-n játszok, de kormánnyal. Ilyen verzióra nem gondoltál, mielőtt nagyot akartál mondani? :U

  • rudi

    nagyúr

    válasz attila421 #104 üzenetére

    Szerintem Te kevered a szezont a fazonnal. Az, hogy valami jól irányítható vagy sem, annak vajmi köze van a szimulátorsághoz. Igen, az analóg irányítás egy autós játékban több mint örvendetes. De ez nincs platformhoz kötve, PC-n is van analóg gamepad, konzolon is van kormány.

    Amitől szimulátor lesz egy játék, az a valósához közeliség maximalizálása, valamint a hiba- és hülyeségtűrés minimalizálása fogalmakkal definiálható. Ebben a Shift, Grid, Testdrive széria eléggé keveset tud felmutatni, de nem is ez a céljuk. A tuninggal meg az van, hogy a Shiftbe háromfélét építettek be, szerintem több nem is kell. Lehet ezt-azt venni az autókra, ami növeli a teljesítményt és javít a látványon. Aztán a teljesítmény kapcsán van külön tuning rész, ahol lehet mindenféléket állítgatni (ezek valósságossága is messze a szimulátor szint alatt van szerintem). És ott a használhatóság szempontjából a legnagyobb tuning, vagyis a vezérlés beállítása. Még billentyűzettel játszva is érdemes ott állítgatni, komolyabb kontrollerrel pedig kötelező. Egy jó controller setup érthet akár többet is mint egy erősebb motor.

Új hozzászólás Aktív témák