Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rudi

    nagyúr

    válasz JohnR #120 üzenetére

    Wörkszösítetted a Lambót? Én is egyből beletaláltam, bár works nélkül használom. Egyébként a sávok alapján a worksös Corvett is ugyanígy 20 fölé kap, számok alapján pedig a Nissan GTR worksre módosítva tűnik nagyon jónak. Kipróbálni még nem volt időm, majd talán hétvégén.

    Ami meg az AI-t illeti, alap fokon tényleg barom, viszont maximumon dícsérik. Persze, amikor ugyanazzal az autóval mögötte haladva egyszerre fékezek vele (ergo ő később fékez), és én leszállok, de ő ideális íven marad, az eléggé szomorú.

  • rudi

    nagyúr

    válasz whiz #114 üzenetére

    Hosszú! Lesznek endurance menetek is. Például Nürburgring 3 kör vagy 10 kör Spa. Meg van ott 30 kör egy 8-as alakú minipályán, aminek kereszteződés van a közepén. Roncsderbi rulez :DDD Egyébként ezen a részen volt számomra eddig alegszemétebb verseny, 10 kör az Ambush Canyonon. Nagyon nem fekszik nekem az a pálya, mindig elkapkodom 1-2 helyen.

  • rudi

    nagyúr

    válasz attila421 #104 üzenetére

    Szerintem Te kevered a szezont a fazonnal. Az, hogy valami jól irányítható vagy sem, annak vajmi köze van a szimulátorsághoz. Igen, az analóg irányítás egy autós játékban több mint örvendetes. De ez nincs platformhoz kötve, PC-n is van analóg gamepad, konzolon is van kormány.

    Amitől szimulátor lesz egy játék, az a valósához közeliség maximalizálása, valamint a hiba- és hülyeségtűrés minimalizálása fogalmakkal definiálható. Ebben a Shift, Grid, Testdrive széria eléggé keveset tud felmutatni, de nem is ez a céljuk. A tuninggal meg az van, hogy a Shiftbe háromfélét építettek be, szerintem több nem is kell. Lehet ezt-azt venni az autókra, ami növeli a teljesítményt és javít a látványon. Aztán a teljesítmény kapcsán van külön tuning rész, ahol lehet mindenféléket állítgatni (ezek valósságossága is messze a szimulátor szint alatt van szerintem). És ott a használhatóság szempontjából a legnagyobb tuning, vagyis a vezérlés beállítása. Még billentyűzettel játszva is érdemes ott állítgatni, komolyabb kontrollerrel pedig kötelező. Egy jó controller setup érthet akár többet is mint egy erősebb motor.

  • rudi

    nagyúr

    válasz zozoo83 #100 üzenetére

    Veyron? Hétvégén toltam vele márkaversenyt (valamelyik Silverstone verzión), nekem sokkal jobban feküdt mint a Zonda F. Kezesebb, megengedőbb, ugyanabból a kanyarból kijövet, ahol a Zonda még lazán keresztbe áll félgáznál, a Veyron simán kijött teljes lendülettel. Persze, kormányt használok, nem billentyűzetet. A meghívásos versenynél a jó kis fullos Nürburgring van, azt bizony szépen be kell gyakorolni, nincs mese. Ez a feladat még engem is vár, de nem sok kedvem (és időm) van hozzá.

  • rudi

    nagyúr

    válasz KvPt #62 üzenetére

    Az tuti, hogy bizonyos szimulátors aspektusai vannak a játéknak - pl. nem lehet akárhogy belerohanni egy kanyarba és akármit csinálni benne - de a valóságtól eléggé messze van a Shift. Ami nem is gond, mert nem szimulátornak csinálták. Nekem elsősorban a test test elleni dolog megvalósítása nem tetszik. Lazán tudtam úgy előzni 200-zal, hogy az egyenesben szélárnyékba húzódtam és alámentem a kocsinak, benyomtam alá a sajátom orrát és nemes egyszerűséggel a hátamra vettem és átmentem alatta. Direkt tpróbáltam többször, alig lassultam, és tobbnyire a hátamra vett kocsi is simán jött utánam. Az egész kalanddal ha fél másodpercet veszítettünk a mögöttünk jövőhöz képest :D

    A másik nagy "öröm" az volt, amikor a pehelysúly Lotusom úgy pattant le az A4-es Audiról mint a gumiladba. Mondom, adok én neked, vettem egy A4-est, kipécéztem egy Lotust és bamm, ugyanabban a kanyarban (Spa, rajt utáni jobbos, fel a dombra) ugyanúgy elszálltam mint korábban. OK, centrifugális erő, de belső íven is megcsinálta! :D

    Ami meg a monotonitást illeti. Szerintem egy idő után eléggé uncsi tud lenni a játék, meg nem kell keményen dolgozni, hogy legyen mindig elég lé új kocsira, meg nincs olyan offline ranglista, amin az előre kerülés motiválna. Ebből a szempontból a GRiD szerintem fényévekkel jobb volt.

    Összességében szerintem a Shift NFS viszonylatban elég jó lett, de úgy érzem, nem érte meg az árát. Nekem kvázi egy könnyű kis GRID folytatás kellett volna, amit szépen lehet kezelni billentyűzetről is, erre meg kaptam egy olyan cuccot, ami inkább kormányos, gyakorlást igénylős. Ha viszont ilyen játékot akartam volna, akkor egy Simbines mókával, vagy az LFS-sel sokkal jobban jártam volna. De sebaj, gyorsan túladok a Shiften és majd meglátjuk, milyen lesz a Dirt 2.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés