Hirdetés
- Itt a Microsoft szörnyprocesszora, ami 132 maggal tarolhatja le a felhőt
- Melyik tápegységet vegyem?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Egérpad topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- Hisense LCD és LED TV-k
- Milyen monitort vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
rudi
nagyúr
Az tuti, hogy bizonyos szimulátors aspektusai vannak a játéknak - pl. nem lehet akárhogy belerohanni egy kanyarba és akármit csinálni benne - de a valóságtól eléggé messze van a Shift. Ami nem is gond, mert nem szimulátornak csinálták. Nekem elsősorban a test test elleni dolog megvalósítása nem tetszik. Lazán tudtam úgy előzni 200-zal, hogy az egyenesben szélárnyékba húzódtam és alámentem a kocsinak, benyomtam alá a sajátom orrát és nemes egyszerűséggel a hátamra vettem és átmentem alatta. Direkt tpróbáltam többször, alig lassultam, és tobbnyire a hátamra vett kocsi is simán jött utánam. Az egész kalanddal ha fél másodpercet veszítettünk a mögöttünk jövőhöz képest

A másik nagy "öröm" az volt, amikor a pehelysúly Lotusom úgy pattant le az A4-es Audiról mint a gumiladba. Mondom, adok én neked, vettem egy A4-est, kipécéztem egy Lotust és bamm, ugyanabban a kanyarban (Spa, rajt utáni jobbos, fel a dombra) ugyanúgy elszálltam mint korábban. OK, centrifugális erő, de belső íven is megcsinálta!

Ami meg a monotonitást illeti. Szerintem egy idő után eléggé uncsi tud lenni a játék, meg nem kell keményen dolgozni, hogy legyen mindig elég lé új kocsira, meg nincs olyan offline ranglista, amin az előre kerülés motiválna. Ebből a szempontból a GRiD szerintem fényévekkel jobb volt.
Összességében szerintem a Shift NFS viszonylatban elég jó lett, de úgy érzem, nem érte meg az árát. Nekem kvázi egy könnyű kis GRID folytatás kellett volna, amit szépen lehet kezelni billentyűzetről is, erre meg kaptam egy olyan cuccot, ami inkább kormányos, gyakorlást igénylős. Ha viszont ilyen játékot akartam volna, akkor egy Simbines mókával, vagy az LFS-sel sokkal jobban jártam volna. De sebaj, gyorsan túladok a Shiften és majd meglátjuk, milyen lesz a Dirt 2.
-
heihachi
addikt
Nem értek egyet. Továbbra sincs egy olyan videó sem, ahol a kocsik ne csúszkálnának (illetve a linkelt videó nem külső hátsó nézetű, a fele nem látszik annak, amit látni szeretnénk, mégis van legalább 4 csúszás a videón). A megcsúszások nem a vezető hibái ebben a játékban, hanem erről szól a játék: alattomos, de kontrollálható megcsúszások, ha kell, ha nem, gyakorlatilag autósból ügyességi játékba tolva át az egészet.
Ettől még persze lehet, hogy van aki élvezi. A PGR4 sem élethű, ott is csúszik a kocsi, mégis jól elvagyok vele

-
heihachi
addikt
Ez érdekes, amit írsz, csak bullshit. Dobj egy videót, ahol gyors körben akármilyen autóval nem csúszik meg egyszer sem a kocsi hátulja. Bármikor linkelek neked ezer ilyet Forza, GT, RACE, rFactor sorozatokból, és hogy legyen mihez viszonyítanod, itt egy a GTR sorozatból, hátsókerekes autóval, csak hogy érdekesebb legyen: [link]. Szerintem nem fog sikerülni ilyet linkelned, ugyanis itt a játék szerves része az alattomos, hirtelen megcsúszás, amit minden pályán minden autó csinál minden kanyarban, az adrenalin magasan tartása miatt - ez a Shift "szimuláció". Ez nem feltétlenül rossz, csak épp attól, hogy nehéz, még nem élethű

gulupeti: Azért ez így sokkal korrektebb (és szerényebb) megfogalmazás

-
whiz
aktív tag
"És az, hogy ezt nem egyszerű megcsinálni, szerintem csak azt mutatja, hogy a játék a valósághoz viszonylag közeli szimuláció"
Ez még talán igaz is (ámbár egy ideje szimulátorozok, és ehhez képest vért izzadok [inkább csak izzadtam, mert elegem lett] a Shiftben), de nálam az verte ki a végső biztosítékot, hogy a gép egész egyszerűen csal, ha túl jó vagy. Legalábbis nálam többször is akkor jött elő, amikor épp nagyon pöpecül nyomtam.
Volt olyan, hogy már rég tapostam a féket egy komolyabb kanyar előtt, az meg még bőven a gázon állt, szállt bele a pirosba (fent hagytam az ideális ív csíkját), és a kanyarban külső íven(!!) úgy húzott el mellettem, hogy én csak lestem. Persze füstölt mint barom, de ugyanúgy 200-zal ment tovább, kihúzatva az egyenesben, rám is vert rögtön 2mp-et - duel verseny volt, így buktam.
Másik ilyen szintén duelnél jött ki. Második futam, ugye én indítok hátulról. Már magam mögött tudtam a rohadt kis gt2-esét, amikor egy S kanyarban szintén 200 körül megjátszotta ugyanezt. Mármint ő még taposta a gázt, amikor én fékeztem ezerrel, nehogy elszálljak. Mögülem kivág, mint állat, és fizikát meghazudtolóan a két kanyart effektíve figyelmen kívül hagyva, az aszfalthoz ragadva bealázott, mint a szemét.
Hát anyád...Másnál nem fordult elő ilyen?
Komolyan, nekiállok majd játszani megint, és felveszek minden kört fraps-szel, tutin lesz bizonyíték (csak bírja a gép) is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Itt a Microsoft szörnyprocesszora, ami 132 maggal tarolhatja le a felhőt
- LEGO klub
- Melyik tápegységet vegyem?
- Kutya topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Battlefield 6
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- sh4d0w: Kalózkodás. Kalózkodás?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- V.Milán: Lapdiffúzor nyomáseloszlása: gondoltad volna?
- További aktív témák...
- DELL latitude 5410 Tartós Üzleti Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 8Gb 256GB SSD FHD IPS
- Apple iPhone 13 Pro Max 128GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 14 128GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 64GB,Átlagos,Dobozával,12 hónap garanciával
- Apple Watch Ultra 2,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! 10TB WD Purple Pro SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy S24+ / GyáriFüggyetlen / 12/256GB / 12Hó Garancia
- Lenovo ThinkPad T14S Gen1 Intel i5-10310U Refurbished - Garancia
- GIGA AKCIÓ!!! AKTIVÁLATLAN iPad Air M2 11" WiFi + CELLULAR 512GB!!! KÉK
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest






