Hirdetés
- Milyen monitort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen processzort vegyek?
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- RAM topik
- 4K-s okosmonitor huppant le az MSI tervezőasztaláról
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
-
PROHARDVER!
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
bghistvan
senior tag
válasz
Dexter17 #95520 üzenetére
Szia!
Bemásolom ide egy lapcsaládon belüli topik bejegyzésem, pár hozzászólásommal ezelőtt nem véletlen fejtettem ki a véleményem a márkára vonatkozó és jellemző garanciális ügyintézéssel.
Esetemben nem oledet érintett a dolog, hanem egy QLED Q80 65" tv a főszereplő.
Tehát :
"Referálni szeretnék a 2023.11.17 - 2024.01.19 időszak közötti, kvázi 2 hónapos ügyemről!
Korábban már leírtam, hogy a QE65Q80A Samsung QLED tv-m mélyhangja elment, tavaly november 17-én bejelentettem, és egy nagyon hosszadalmas "javítási" folyamat vette kezdetét házhoz kiszállás keretén belül a gyártó elsőszámú garanciális márkaszervize részéről.
A hangszórókat cserélték, viszont a szerelési folyamatnak köszönhetően a tv hátlapja és maga a keret belső része sérült, nem tudták visszarakni rendesen, elállt a hátlap.
Természetesen kértem, hogy állítsák vissza az eredeti állapotára a tv-t(itt extrémen belassult az ügymenet a samsung support és a szervíz részéről is), majd egy új javítás folyamatot kíséreltek meg egy új hátlappal, de azzal sem sikerült orvosolni a helyzetet.
Leakartak rázni, hogy alig észrevehető, szinte nem is látszik, hátul is van stb.... ők nem foglalkoznának vele, a support pedig csak türelemre intett, én továbbra sem törődtem bele, és minden létező kommunikációs csatornát megragadtam ahhoz, hogy nyoma legyen a megkereséseimnek/panaszbejelentéseimnek.
A jelenleg is hatályban lévő fogyasztóvédelmi törvényekre való hivatkozásokkal , mind az elektronikus úton és a tértivevénnyel elküldött leveleimben álló tartalmakban arra hívtam fel a gyártó figyelmét, hogy jogorvoslattal fogok élni, mert a készülék érintésvédelmi szempontok alapján sem felel meg a biztonságos használatra azontúl, hogy a szervíz kontár munkájának köszönhetően egy erősen esztétikai hibás készülék lett a tv-ből,nem beszélve arról, hogy a törvényben álló javítási határidőből is kicsúsztak!
Míg nem adtam nagyobb nyomatékot feléjük, addig a szokásos sablon lerázó dumák, de a végére szerencsére úgy alakult, hogy csereutalványt állítottak ki amit a forgalmazónál érvényesíthettem, pénz visszafizetés formájában, mivel az adott típusból már nem volt készleten."Nekem elég idegőrlő procedúrával járt ezt végig csinálni, viszont az én ügyem teljesen más jelleggel bírt, kvázi napnál is világosabb volt a" szakemberek " károkozása.....szerintem nem számít náluk a termék értéke, én speciel anno 400e felett vettem a tv-t cirka több mint 2 éve. Nagyon kíváncsi leszek arra, hogy a tiéd hogy fog zárulni, és sok szerencsét, sok türelmet /sikert kívánok hozzá.
Ui:
Nekem már nagy háztartási géppel is évekkel ezelőtt meggyűlt velük a bajom, de az újabb friss élményemnek köszönhetően(ami túlnyomórészt a garanciáztatási folyamatnak köszönhető), én a jövőben személy szerint tiltólistára raktam őket 😏[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen monitort vegyek?
- Kingdom Come: Deliverance II teszt
- BestBuy topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Hyundai, Kia topik
- Milyen processzort vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...