- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Az NVIDIA ipari AI-felhőt épít a németeknek, együtt az OpenAI és a Google
- Két új Ryzen közül választhatnak a kézikonzolok
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nekem nem tűnik megvalósíthatónak ez az élképzelés.
Sokkal több fejlesztőt kellene sokkal hosszabb ideig megvenni, hogy az emberek annyi GF-ot vegyenek ezáltal, ami miatt később pénz nélkül is megérje a CUDA/PhysX párost aktívan használni a nyílt rendszer helyett.
Hamarabb dől össze a PC játékipar, minthogy ez összejöjjön.
Sztem az nV inkább Fermit akar préselni a PS4-be, vagy hasonló tervekre gyanaxom. Vagy ez már eldőlt? -
Abu85
HÁZIGAZDA
A GeForce brand feláldozható, de szerintem nem akarják megtenni, amíg lehetetlen helyzetbe nem kerülnek. Most még megpróbálják ezt a játékvásárlásos dolgot, amivel a zárt rendszereik felé terelik a fejlesztőket. Ebben rövidtávú haszon nincs, de hosszútávon kialakíthatnak a zárt szabványokkal egy egyeduralmat, ami bőségesen megérné az egy-két éves vergődést. Nem lesz más, aki támogatja a CUDA-t és a többi zárt rendszert. Ha pedig belépnek a konkurensek a támogatók közé az még jobb. Ipari szabvánnyá fejlődhet a CUDA, és a fejlesztést az NV végzi.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Gondol erre az NV ... ebben az esetben hagyják a piacot a fenébe, majd teljes erővel a Tegra cuccokra koncentrálnak. Amíg eladható a GeForce, addig meg kell teremteni az igényt a Fermire. Jelenleg a Metro 2033 ezt szolgálja. Ha veszel érte Fermit ... örülnek, ha nem, akkor nem. Ez tiszta sor.
-
Crytek
nagyúr
Abu 85: Itt irod hogy igy akarnak meg ugy akarnak eladni Fermit egyből párba meg miden.
Csak arra a tisztelt Nvidia nem is mer gondolni hogy pc-re játékra a lőtéri kutya se fogja venni a szarjait mivel aránytalanul drága a tudásához képest??
Előbb veszek konzolt és tolom ott az ilyen atom gépigényes game-eket minthogy vegyek 150 ezerér egy szart ami a 90 ezresnél alig jobb. -
antikomcsi
veterán
Azért mostanság, ahogy gyűlnek az infók egyre több "jó" dolog derül ki a hamarosan érkező új kártyákról.
Talán egyszer majd itt is olvashatunk róla.
-
syberia
veterán
Bár lenyomná a mostani vga árakat a megjelenése után a Fremi
30k körül beneveznék egy 4890-re -
Cyberpunk
félisten
válasz
Dark KillerX #5178 üzenetére
Hja azon a felbontáson még szép
Kivi lennék Full HD-ban mit művelne, de nem túl nehéz megjósolni
-
RI/OS
addikt
válasz
Dark KillerX #5178 üzenetére
LoL, hát olyan felbontásban ja.
-
-
Dark KillerX
addikt
1280*960-ban minden high-on,Dx10-es beállítás mellett 4*AF-el 0*AA mellett szépen megy a Metro a külső havas terepeken
,semmi szaggatásnak a jelét nem tapasztaltam egyenlőre.Azt hiszem ha végig így fut,akkor nem kell nekem Fermi,amúgy se.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
janos666 #5170 üzenetére
Mind a kettő post process. A geometriához egyik sem nyúl. A Bokeh filter, amúgy tényleg ilyen maszatolás. Elég nehéz leírni a lényegét, de mondok egy példát. Este van és a hídon áll egy csaj (lányoknak, vagy melegeknek pasi
). A teljes híd ki van világítva. Ha közelről fókuszálsz a csajra (vagy a pasira), akkor a mögötte lévő lámpafények többszöröződnek, a táj is homályos lesz. A JC 2 ezt akarja megvalósítani, szerintem meglehetősen rosszul.
-
janos666
nagyúr
Nem értek németül, a 2. a geometriával csinál valamit? Első ránézésre olyan, mintha a távoli textúrákat maszatolná el, de váltogatva és kémlelve a távolabbi modellek geometriája sokkal természetesebbnek tűnik. Nem úgy, mint mikor tesszelálást nézegetek így ami több töréspontot visz be, hogy az ív jobban ívnek tűnjön, hanem inkább mintha lekerekítené a görbület-törés vonalait, méghozzá valami olyasmi függvénnyel, mint Gass baácsi normál eloszlásának integrálgörbéje. Persze ezt csak a rájuk feszített textúrák manipulálásának segítségével, nem magában a vektortérben ütyködik. De ez csak tipp. De ez csak olyan jobb is meg nem is, mert egyszer maszatolásnak tűnik, egyszer pedig tök jó ötletnek, amitől természetesebbnek tűnnek a modellek. És végülis ezt a háttérben található elemekkel teszi, azoknak valamelyest mindegy is, ha maszatolódnak egy kicsit. -> Maradhat.
rumkola - Jaja, a Crysis játéknak is jó, és mellesleg még kimagaslóan szép is. A Batmant-t viszont félbehagytam valami felfújt dögnél, akiből a befecskendező csöveket kellett volna leszaggatni, miközben fejjel rendszeresen nekem rontott.
-
cszn
őstag
válasz
rumkola #5166 üzenetére
De előre nem lehet ezt tudni.
Vagy te honnan tudod, hogy mennyire jó? Én még nem nagyon láttam kritikát se. Most töl... akarom mondani délután megyek megvenni.
Az persze igaz, hogy nem egy CoD 5,8,13 amit kapásból rengetegen megvesznek. Csendben azt is megjegyezném, hogy a Crysis (ami most is állandó hivatkozási alap) egy tök semmilyen tucatjáték.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
tzsolesz #5160 üzenetére
Ez az új jövőkép. Megfelelő termék nélkül kell valami, ami a GeForce-hoz köti a vásárlókat. Más megoldást én sem látok, túl gyorsan fejleszt, és túl agresszívan árazhat az AMD. Ezt a versenyt csak akkor lehet megnyerni, ha a játékok effektjeit megvásárolja az NV. Ez esetben lényegtelen, hogy mennyire gyors a Radeon, a GeForce az egyetlen út az effekthez. Kellő játék terítése mellett a Radeonok árazásával sem kell törődni. Rá lehet akasztani a 700 dodós árcédulát bármire. Ha kell az effekt fizesd meg, más hardver úgysem támogatja.
-
janos666
nagyúr
válasz
rumkola #5155 üzenetére
Hát az biztos, hogy a JC2 dekoratív egy játék. Én nemigen fogok vele játszani (max megnézem a grafikát a saját monitoromon is), de azok a videók, amiket eddig láttam látványosak, és megragadóak, aki szereti azt a stílust, azok körében erős vásárló, és ha menet közben is ilyen hangulatos lesz, akkor még egy tetemesebb fanréteget is gyűjthet magának.
De van abban DX11 feture? Úgy rémlik DX10-es, szóval semmi tesszelálás, és hasonlók, amikkel villoghatna a Fermi, ha rászabják. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
rumkola #5152 üzenetére
Ezzel demózták a CeBIT-en a kártyákat. Később majd jön róla a Press is. Más amúgy nincs. Minden értelmes játékot elvitt az AMD. A BattleField Bad Company 2 lenne az egyetlen lehetséges opció, de mivel a DICE az AMD-vel kötött szerződést, így nem mondhatják azt, hogy fantasztikus a GeForce és sokat segített az NV. A BC 2 csak az EA-s szerződésen keresztül használható fel, ami csak annyi, hogy az EA hivatalosan GeForce-ot ajánl a játékhoz, meg az ajánlott gépigényben csak GeForce lehet (a fejlesztők meg Radeont ajánlanak
).
Most megjelenő játék a Supreme Commander 2 és a Dawn of War 2: CR, de ezeken szintén AMD szerződés van. Az előbbin már régóta, míg az utóbbin csak most lett, mert lejárt a TWIMTBP szerződés.
Ami elérhető volt a Metro 2033-on kívül az a Just Cause 2 (valszeg azt is megemlítik). Minden mást elvitt az AMD. -
rumkola
nagyúr
válasz
janos666 #5148 üzenetére
oké, de azt tudjuk hogy az nv-nek van annyi esze, hogy launch-ra valami olyat választ húzócímnek ami tényleg az, nem ilyen metrókkal bohóckodik
tényleg kíváncsi lennénk, honnét és kitől jön megint az, hogy ebbe az nv nagy pénzeket ölt stbstb.most látom abut
hol van az, hogy ez a fermi nyitócíme? -
vhunor
őstag
Szerencsére nem akarok játszani vele, mert 10-15 órányi fps ticsungért nem adok ki 10 ezret (ilyen hülye vagyok, veszem a szoftvereket
). Kijött a virágbolti verzióhoz a, hm, indítómotor?
5-10 percre megnézném azt a csudálatos grafikát, amihez ilyen szuperszámítógép kell.
smkb: egyetértek, amíg a fejlesztők nem biztosak saját programjukban és inkább a biztos pénzt választják egy gyártótól, addig akkor is ebben a helyzetben lennénk, ha Rendition Verité-re (
) venné meg a gyártó a progit.
-
lsc
nagyúr
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ki mondta, hogy rosszul fog futni a saját vasán. Egyszerű ez a politika. Az NV-nek az a legjobb, ha eladja a GTX 470 és 480-akat, akár kettesével is, hiszen még jobb, ha rögtön SLI-t épít a júzer. A tesszelláció meg egyértelmű, hogy mindenhol erősen visszaveti a teljesítményt. Rengeteg extra háromszög keletkezik, amelyek még számos futószalagon extra terhelést jelentenek a hardvernek. Nem mindegy, hogy mennyi háromszöget textúrázol fel. Ezek a Fermin sem maradnak ki.
rumkola: Nem demózna, demóznak. Ez a játék a Fermi nyitócíme.
janos666: Az AFR előny a DX11 mellett. Mivel a képkockák feldolgozása két külön GPU-n megy, így a memória kivételével minden megduplázódik. A Hemlock például rögtön két tesszellátort és ezzel dupla setupot kap.
A HD 5890 egyelőre parkolópályán van. A GTX 480 ellen elégnek ígérkjezik a HD 5870 2 GB is. Az eddig kiszivárgott tesztek többsége extrém magas felbontáson készült, azaz arra játszottak, hogy a HD 5870 kifogyjon a VRAM-ból, és ezzel verhető legyen. -
janos666
nagyúr
És mennyire haverok az AFR és DX11? Találtak azóta többé kevésbé korrekt workaround-okat azokra a problémákra, amik felvetődtek még a DX10 kibontakozása idején (mikor még amúgy sem használták az új eljárásokat). Vagy máig sem lettek népszerűek azok az eljárások, amik legjobban zavarják az AFR-t? (Vagy ezek összességében beleférnek az amúgy is tág szórású átlagos CF/SLI hatásfokba?)
(#5146) smkb
És az nv-nek miért baj, ha van olyan játék, ami normál bállításokon jól fut a kisebb kártyákon is, de a MAX-hoz már (legalább) két darab GTX480 is kell SLI-be (főleg, ha az 5890-nél így lányegesen jobban teljesít, szóval "emberi keretek közt" Geforce SLI ajánlott hozzá)?(#5147) rumkola
Ha legalább mutatóba DX11 és jobban fut Geforce-on, akkor miért ne lenne jó egynek a listán? Én még remélem, hogy jobb játék lesz, mint a S.T.A.L.K.E.R. -> ahol a készítők is azt akarták, hogy senkinek se legyen kedve rendesen leírni a játék címét. -
rumkola
nagyúr
Ha valami azonos beállításokkal jobban fut valamin mint egy másikon, az pont nem marketingcsárt. A marketingcsárt az, amikor oldalakon keresztül bizonygat valaki valamit, hogy miért jobb ill. miért lesz jobb.
Gyakorlatban aztán persze mégsem jobb.Am nem tudom honnét veszitek, hogy az NV egy ilyen - már bocs - szar, ismeretlen metro játékkal demózna....
-
smkb
őstag
Amíg nincs Fermi teszt metro 2033-al, addig ezt így nem állíthatod. Ugyanennyi háttérinfóval én meg azt mondom, hogy ha már az NV adta a pénzt és ott volt a játék fejlesztésénél, nyilván nem annyira hülye, hogy olyanra készíttesse el a játékot, hogy a saját vasán is rosszul fusson
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A tesszellátor számos dologtól függ. Ennek csak egy része a setup, ott van még a két shaderes fázis, ami az árnyalókat terheli, és ott az extra háromszögek feltextúrázásával és árnyalásával járó extra meló. Jelentősen jobbra nem érdemes számítani. A Metro 2033 alatt egy 10 FPS-be tuti benne lesz a tesszellálás a GeForce-on is. Egy GPU-val ez a játék maxon játszhatatlan lesz.
-
smkb
őstag
De. Pont ezért lett így elkészítve a Metro 2033. Úgyhogy nincs ezen csodálkozni való hogy nem értjük miért így került bele a motorba... pontosan a fermi miatt, mert azon meg jobban fog hasítani. Ez az a pont valószínűleg ahol az NV pénzt adott, a metro gárdája meg elfogadta.
Továbbra is azt tartom, ezért nem az NV-t kell szidni, hanem azt aki elfogadja, hogy pénzért elkurvul. Ha nem tennének ilyet a fejlesztőcsapatok, NV-nek is fel kellene hagynia ezzel módszerrel, de amíg lefekszenek a pénz előtt....
-
RI/OS
addikt
Áh, ha maxon akarsz játszani, ehhez abból is multi gpu kell.
Ha kikapcsolom a CF-et, 15-16 fps, msaa nélkül.
Ha kikapcsolom a tesselációt és az advenced dof-t akkor játszható 30-35 fps.Ha bekapcsolom a CF-et, játszható maxon,tess on, advenced dof on, msaa 0, kb. 30-35fps.
Egyedül nem fog jól menni fermin se, ez biztos.
-
" Gondolom ők se terveztek bele ekkora ventit, csak hát TSMC... keresztbe tett."
Én meg gondolom, hogy Te se hiheted azt, hogy a TSMC a hibás azért mert az NV által tervezett chip g@ci meleg
A TSMC-t lehet blamelni a kihozatali arány siralmassága miatt (bár ahoz is van köze annak, hogy mekkora méretű chipet tervezett az NV
) de a hőmérsékletet ne kenjük már rá
Ez igen is az NV sara, ezt el kell fogadni, vagy lehet tovább flashelni a zöld szemcsiben
-
rumkola
nagyúr
Viszont azt most boritékolom, hogy a Crysis 2 lesz az etalon megint, évekig. Megnéztem a videót róla, hátbakker az durva. Teljesen mindegy hogy milyen reklám logó pörög majd az elején.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
rumkola #5135 üzenetére
Nem ... a BattleForge azért gyorsul, mert nincs extra effekt hozzáadva a DX11 módhoz, ugyanúgy néz ki, mint DX10-ben. A többi játékban az extra effektek egy része DX11 alatt kapcsol be.
vhunor: Speciel a Metro 2033 nem használja a DX11 beépített optimalizációit a tesszellálásra, így ennél a játéknál az is probléma lesz. A többi játék esetében van visszaskálázás is, és a LOD, valamint a tesszellálás mértéke is megfelelően van kalibrálva.
Azt nem tudni, hogy a Metrosok miért áltak elő ilyen rendszerrel. Vagy nem volt még tapasztalatuk, vagy valamiért szándékosan magasra akarták tolni a gépigényt. Nyilván a sok háromszög nem tesz majd jót a setupnak és a textúrázásnak. A DOF meg egy Post Process effekt, az eddig is zabálta a hardvert. Annak az erőforrásigénye kb. megfelelő. Valszeg a későbbi patchekben ez még változhat. A PC-s port bugos egy csöppet, így nincs teljesen kész. -
Cyberpunk
félisten
Hát igen úgy néz ki hogy visszajőnek a régi szép idők. Én még emlékszem arra hogy bőven 100k fölött mérték a felső kategóriás kártyákat is nem csak a csúcs kategóriát
Ez van ha nincs verseny akkor az árak megszaladnak.Egyébként én úgy gondolom hogy jobban járunk ha megvárjuk a HD6000-es szériát.
Elnézve a jelenlegi DX11-es játék felhozatalt, egyáltalán nem nagy érvágás az ha ma még nincs valakinek DX11-es kártyája.
Talán javítanak valamit a tesszalláción is mármint nem vetti majd őket annyira vissza teljesítményben mint a HD5000-ket.
Egyébként várható hogy még az idén megjelenik az új generáció az ATI-nál? -
vhunor
őstag
Igen, az, és egy negyedmilliós PC-n nem lehet maximális beállítások mellett élvezhetően futtatni. Ez nem röhej, hanem szégyen az elkurvult és rövid távban gondolkodó fejlesztőkre nézve, ugyanúgy, ahogy a Crysis és a Stalker esetében is az volt.
Amúgy is, a csilivili grafika manapság már nem nagy kunszt. Biztos nekem alacsonyak az igényeim, de nekem a Mass Effect 2 grafikai szintje egy kicsit magasabb felbontású textúrákkal tökéletesen elég lenne mindenféle játékban. Ha azt a k*rvasok energiát a grafika helyett a játékmenetbe, alapvető designba fektetnék, sokkal jobban járnánk.
Mellesleg elég volt megnéznem a God of War III titános részét, hogy az amúgy tisztességes teljesítményű PC-met ki akarjam vágni az ablakon, de ugyanez igaz az Uncharted 2 vagy GT5 esetében is. Vicc kategória lett a PC-s játékipar, ahol szarul optimalizált és játékélményben egy kalap szárított molylepkét nyújtó programokkal vetetik meg a 400-600 dolláros VGA-kat.
Abu85: "Egyre jobb ez a PC-s játékipar."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
rumkola #5123 üzenetére
Nem írtam, hogy az NV szar. Egyszerű tényt közöltem, az elmúlt évek legrosszabbul optimalizált játékai TWIMTBP program keretében születtek. Ezt más is látja. Lásd fentebbi hsz-ek. A Metro 2033-nak nagyon egyszerű a feladata. El kell adnia a GTX 470 és 480-at (főleg párossával), erre vették meg a játékot.
Más játékokkal más a szerződés. Bár ott is láthatunk érdekességeket. PL.: Batman AA és NFS: Shift (1.0-ás változat). Nem hiszem, hogy ez mindenkinek az előnyére válik. Sokkal jobb lenne, ha az NV a hardverek fejlesztésébe ölné az energiáját. Talán még árverseny is lenne, és nem az AMD kínálná az összes szegmensben a legjobb terméket (áron felül persze). Emlékezhetünk, hogy a HD 4800 és a GTX 200 csatájánál milyen elégedett volt mindenki. Az árak is tök jók voltak. Aztán az NV-nek beütött, hogy ha ezt a felfogást folytatja, akkor csak rövidtávon van élete ezen a piacon, így elő kell húznia a zárt rendszereket, és a fejlesztőkkel szerződéseket kell kötni, hogy az egyes effektek csak GeForce-on legyenek elérhetőek. Az AMD ment tovább az úton, szépen fejleszti a killer hardvereket, amiket most annyiért ad, amennyiért nem szégyell. Ez több szempontból sem jó a fogyasztónak. Egyrészt, nagyon drágák a kártyák, másrészt a zárt szabványok felemésztik a piacot. Két választás van. Vagy vesz a júzer nagyon drágán nagyon gyorsat, vagy hasonló áron lassút, de legalább van AA a Batman-ben. Ez az egész Bullshit. És láthatóan a drágán csak a gyors megy el, így az NV-nek jó lenne a terveit még egyszer átgondolni. Abban sem vagyok biztos, hogy a Metro 2033 meghozza a várt eredményt, csak egy újabb csapatot küldtek az enyészetbe. Szerencse, hogy kint van Xbox 360-on, ami megmentheti a projektet és a fejlesztőket.(Sajnos ezt a Flagship Studios és az Action Forms nem mondhatja el, így ők csak köszönetet mondhatnak a néhai "támogatásért")
-
rumkola
nagyúr
aha értem, eddig azt hittem ez a twimlófasz csak egy reklám a játékok elején...
szóval a 300 nv reklámos játékból 3 szar (amiből ráadásul 2 vagy talán mind a 3 valami ukrán ratyi) akkor egyből rohadék nvidia...))
nemáááármi van a többi 200 játékkal, amiből mondjuk 40 db. simán AAA+ os cím és kurva jól játszható normális gépeken is
azok véletlenül sikerültek normálisra, vagy netán programozni tudó fejlesztők csapkodták a billentyűzeteket a fejlesztéskor?igen Keldor, jelenleg nv van a gépben, bár 6 hónapot nem bírt ki még vga nálam
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
rumkola #5120 üzenetére
A BattleForge a legtöbb konfigon fut. Teljesen játszható NV-n is. Az, hogy az AMD-n jobban megy, a DX10.1 és a DX11-nek köszönhető. Előbbi +20, míg az utóbbi +55%-ot jelent a DX10-hez viszonyítva. Az NV DX10.1-es kártyáin is kimérhető a +20%, csak gyengék a kártyák, így senki sem foglalkozik vele.
A Metro 2033 beállt a STALKER: Clear Sky és a Cryostasis sorába. Ezek a legrosszabbul optimalizált játékok az elmúlt évek alatt. Mind TWIMTBP. Ezt láthatóan sokan összerakják, talán nem alaptalanul.
Egyedül a STALKER: Clear Sky fejlesztői próbáltak javítani, így gyorsan le is léptek az NV-től, de egy rosszul összerakott motoron nehéz változtatni. Szerencsére a CoP már jelentős előrelépés. -
rumkola
nagyúr
Mondom én,...
Kijött egy szar ukrán játék, és egyből rohadék az NV mert biztos ő miattuk megy szarul.PPP
Komolyan mondom Ti nem vagytok komplettek.DDDD
Másik példa meg állandóan a Battleforge. Az meg NV-n játszhatatlan, de persze ott nincs az hogy szemét AMD, áááá dehogy. Ott az van, hogy megint az NV a hülye szar.
))
Kegyetlenek vagytok, hihetetlen. És az a legdurvább, hogy ez így évek óta, mint valami ovis gyerekek. Szakadok
-
Dark KillerX
addikt
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha csinálnak egy rendes GPU-t, akkor most még versenyképesek lesznek, de két év múlva már nem. Saját zárt szabványok kellenek, mert a rendszerszintű integráció megfolytja a cég PC-s érdekeit. Nem lehet ellene versenyezni. Láthatod, már eltűntek a chipset bizniszből is, pedig az komoly jövedelemforrás volt, amíg működött. NEm rövidtávon gondolkodnak, hanem hosszútávon. Ha a saját zárt rendszereik terjednek el, akkor mindenképpen kell venned egy GPU-t is a CPU mellé, függetlenül, hogy az Intel és az AMD elkéri a pénzt az IGP-ért is.
-
rup1u5
nagyúr
-
keIdor
titán
Ez nevetséges... inkább csinálni kellett volna egy rendes desktop GPU-t és versenyezni rendesen az ATI-val, nekem nem tetszik ez a megveszem őket kilóra stratégia... lehet szemét leszek de: kívánom legyen bukás.
smkb: Éppen ellenkezőleg, ha normális gépigénye lett volna PC-re vettem volna meg. Te csak azt látod, amit akarsz, mégpedig engem anti-PC-snek.
A PC meg pont azért drága, hogy többet nyújtson, nem? Akkor is drágább sokkal a PC, ha lehúzom a grafikát konzol szintre. Nekem nem a PC-vel van a bajom, mint játékplatformmal, hanem ahogy szétverik ilyen hülyeségekkel. 10 éve játszom PC-n, ha annyira utálnám már nem lenne, főleg nem i7 meg X2...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Dark KillerX #5112 üzenetére
Nem ez NV az egyetlen hunyó, azok is felelősek, akik beszállnak a The Way It's Meant To Be Paid bizniszbe. A metrósok is a saját bőrükön tapasztalják meg, hogy ez így nem lesz jó, aztán lehet sírva futni az AMD-hez, mint a Stalkeres csapat, csak addigra már oda a játék.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Persze. Szerinted, hogyan lesz az NV-nek pénze, ha nem kell a játéknak a GTX 470-480. Pár effekt aktiválásához rögtön érdemes kettőt berakni.
rumkola: Ha ugyanaz a program megjelenése, akkor gyorsabb DX10 és DX11-ben. Ilyenre példa a BattleForge. Ellenben a Metronál DX9 mód alatt egy csomó grafikai elem kimarad, azokat nem kell számolni.
-
rumkola
nagyúr
-
CSiMi_
tag
Én kb 1 éve raktam fel a windows 7 beta-t. És már jó idelye nem volt egy említésre méltó játék, aminek jó a sztorija, a grafikája, és a fizikája. Haverokkal beszéltük, hogy biztos azért pang a piac, mert várják a DX11-et, és biztos majd, ha kijön a végleges 7 akkor jön a hardver, és a game özön. Hát az Ati kissé késve, de kiadta az 5000 szériát. De az Nvidia... Kijelentette valami buzerátor szóvivő, hogy a DX11 nem csinál fps-t. Hát ha nem is csinál, de sokan rá vannak kattanva az új cuccokra... És nem értem, hogy engedheti meg egy ekkora cég mint az Nvidia, ekkora baklövést. Szerintem 1 hónappal az oprendszer megjelenése előtt már kezdeni kell a gyártását. Nem fél évre rá...
-
rumkola
nagyúr
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ugyan ... ők döntöttek úgy, hogy zárt rendszerre fejlesztenek. Tökéletesen lehetett tudni ennek a kockázatát.
A launch meg lesz tartva 26-27-én. Már van egy pár oldal, akik biztos kapnak kártyát addigra. A többiek majd várnak. A kereskedelmi start is meglehet április közepe fele. -
priti
addikt
Egy újabb hetet qrtak el az idiotizmussal, mindig ez van amikor kapkodás van. Kiszállítás után jönnek rá, hogy rossz a BIOS, elképesztő. Szerencsétlen csapatot sajnálom, akik a Metro-t fejlesztették, ma jön ki a crack a warezos verzióhoz, gondolom meg kell várniuk a Fermit vele, így mire ki tudnak jönni a játékkal a nép fele már végigviszi, nem elég hogy eleve egy szűkebb réteg a célközönség a magasabb gépigény miatt, még ez is. Ennek is csak az a vége , hogy nem érdemes PC-re játékot írni.
-
zuchy
őstag
Mondjuk az igaz, 20W-os venti tud szeleket csinálni.
Az más kérdés, hogy én nem bírnék megmaradni mellette. Gondolom ők se terveztek bele ekkora ventit, csak hát TSMC... keresztbe tett. A GTX280, 285 hűtése sem volt hangos, jól megtervezett példányok voltak.
De ide több hűtési teljesítmény kellett. -
zuchy
őstag
válasz
rumkola #5097 üzenetére
Vízzel jó dolog lesz az fesz emelgetés, biztosan menne, de léggel necces. A HD5970-en 400W-os TDP-t bíró hűtő van, az egész kártyán, illetve a szellőző nyílástól a ventiig, és annak is 300W-os a TDP értéke. A fermin látszólag valamivel kisebb lesz a hűtő, bár az is igaz, hogy a HD5970 hűtőjét méretezték túl. Ami nem is baj.
A vak is azt mondta, hogy majd meglátjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Milyen egeret válasszak?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Autós topik
- Automata kávégépek
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 5500 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 9070 XT GAMER PC termékbeszámítással
- Targus Universal USB 3.0 DV1K-2K Compact docking station (DisplayLink)
- BESZÁMÍTÁS! Asus H110M-K i7 6700 16GB DDR4 480GB SSD GTX 1660Ti 6GB Rampage SHIVA FSP 550W
- Azonnali készpénzes félkonfig / félgép felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest