- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Gaming notebook topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Milyen TV-t vegyek?
- Projektor topic
- Milyen alaplapot vegyek?
- Házi hangfal építés
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- 3D nyomtatás
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Gamepad
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Pedig ezt emulálásnak hívják. A DirectX 11 konkrétan szabványos tesszellációt fogalmaz meg, amihez fix funkciós egység az ajánlott. Ez az egység mindenféle szoftveres segítség nélkül a bemenetére érkező adatot olyanra alakítja, amilyet a szabvány előír. Ha nincs ilyen egység a hardverben, akkor az általános számításra használt egységek fogják a funkciót emulálni, mégpedig úgy, hogy a szoftver megmondja nekik mit csináljanak. Ennyi az egész.
Minden általános egységgel kiváltott fix funkció emulált funkciónak számít. A word meg az excel az program, messze nem ugyanaz a kettő.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez természetes.
A gyökvonás nincs hardveren, ezeket így a rendszer nem értelmezi. Az ISA szintje felett gondolkozol ezért nem érted az emulálás és a fix funkció lényegét. A hardveres szinteken érdemes ezeket a fogalmakat összehasonlítani. Fix funkció, amikor az API előírásainak megfelelően szoftveres beavatkozás nélkül üzemel a hardver, míg az emulált funkció, amikor a szoftver mondja meg a hardvernek, mit csináljon.
DirectX 11 function paper pontosan leírja a GPU fejlesztőknek, hogy mi kell a DX11 futószalagjához. Ennél több dokumentációt nem fog gyártani az MS. Ha valaki emuláltan akar valami megoldani, akkor természetesen megteheti. Semmi probléma, csak az egyes futószalagok követelményeinek feleljen meg a szoftveres megoldás.
Az alkalmazott ISA teljesen mindegy az emulálás szempontjából. Az a fontos, hogy tudja a hardver a funkciót, vagy az általános számítási kapacitáson oldják meg.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
P00By
nagyúr
-
P00By
nagyúr
Zotac GeForce GT 220 1 GB Vigyázat a teszt teljesítmény függőséget okozhat!
Hír: Zotac Announces GeForce GT 220 and 210-based Graphics Cards
-
VinoRosso
veterán
Nyilván nem is erre gondolt, hanem hogy mennyire fut rajta hatékonyan a kód. Ahoz hogy egyátalán fusson le kell butítani az OS-t, mivel a GPU nem tud annyit amennyit egy proci( nem hiszem, hogy tud pl privilegizált módba váltani), sokkal kevésbé felxibilis, bár ha a fermi c++ban programozható lesz, akkor evvel elég sok probléma megoldva, más kérdés, hogy mennyire lesz gyors, BLAS-al biztos az lesz, de a 25 ezer rendszerhívást összevissza kezelni nyilvántartani, multitaskolni stb nem valószínű, hogy ez lesz a legalkalmasabb. Viszont addig csoda lesz, míg 1 progi fut rajta, ezért lesz jó a singularity neki, mert ott szét vannak választva futási környezetek szerint a processek, és olyan mintha tényleg csak 1 progi funta az egész gépen. Ez szépen ráhúzható egy jófajta MIMD-re, csak rohadt kemény magok meg atom ütemező kellenek hozzzá, már ha az ütemező hardveres lesz, de miért ne lenne, ha már lúd legyen kövér... és gyors Egy spéci OS számításigényes feladatokra, pl játékok futtatására, kissé konzolosan hangzik
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De ezt nem értem, hogy miért jó a fejlesztőknek. Az egész játék motorját úgy építik fel, hogy konzolra és PC-re ugyanaz legyen. Ha az NV odadob nekik egy motort, akkor az már eleve pluszmunka egy portolásnál. A DX11 meg itt teljesen kiesik, a fejlesztőnek az a lényeg, hogy egy gépre vagy géptípusra egyetlen mindent támogató API legyen, és az sem baj ha a visszafelé kompatibilis. Ezt a CUDA sehogy sem kínálja. Nem reszelgetni és optimalizálni, akarnak a stúdiók, hanem minimális erőforrás befektetésével programozni, a többit meg majd az API elintézi. Pontosan ezt nyújtja a DX11 ... ezért fejlesz az API-ra eddig több, mint 20 stúdió. Az optimalizálás pedig csak akkor lesz kérdéses, ha az NV a Fermit odapakolja az érintettek alá, addig csak az AMD kártyák gyakorlati eredményeit tudják mérni, lövésük sincs, hogy a Fermire a megváltoztatott algoritmus, hogyan hat majd.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Zeratul
addikt
Nem fogják megírni DX9/10re mert visszaskálzódik, max annyira durván nem fognak mindent tesszeláltatni. Lesz lépcső csak míg DX11ben szépen látszanak majd a kövek domborulatai, addig DX9ben csak egy odahányt tapéta lesz a felülete. Na meg a DX11 nem csak tesszelációról szól, bár az egyik leglátványosabb eleme az már biztos.
[ Szerkesztve ]
-
rocket
nagyúr
"Dirt2-ben láthatólag úgy oldották meg, hogy teljesen irreleváns területeken alkalmazzák a tesszelációt, ahol nem zavaró ha valakinek a DX10-es kártyája miatt nem jelenik meg."
Pontosan igy van, egy ideig kirakat featurekent ott lesz a DX11, de semmi revolucio nem lesz, lenyegeben ugyanaz fog tortenni mint a DX10 megjelenesekor.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Honnan jött ez a DX9 kompatibilis konzolos szöveg. Ez hülyeség. A konzolban található GPU-knak saját fejlesztő környezetük van. Nem kötődnek egyik DX-hez sem, minek is nekik API, amikor csak egy célhardver létezik. A Xenos még mindig tud olyan dolgokat, ami a DX11-be sem került bele.
A portolás nem abból áll, hogy átfordítják a konzolos kódot. A rendert ugyanúgy meg kell írni PC-re. A DX11 annyiban előny, hogy vannak szabványos specifikációk, ami miatt nem kell egyes eljárásokhoz több algoritmust keresni, továbbá az API visszaskáláz DX9-ig, ami abban segít, hogy a DX9-es render mellé nem kell írni egy DX10-est. Ergo: olcsóbb, gyorsabb és hatékonyabb fejlesztés. Aki ebbe nem ugrik bele, az hülye. De láthatóan kevés hülye van még az NV szerint is, mert ők is a DX11 nagyvolumenű elterjedését prognosztizálják. Azzal a kitétellel, hogy 2010H2-re várják a tömeges inváziót. Az AMD ugye már most DX11-et hirdet.
Én alapjában azt látom, hogy a játékáradat istenigazából 2010Q2-től kezdődik meg, év végére pedig rengeteg DX11-es cím lesz.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
A dx11 skálázódás + tesszelációs dologban részben tévedsz.
Nyilván, úgy fogják használni a tesszelációt, hogy a régi karikon is normálisan nézzen ki normal map használatával, ahogy eddig is.
Az ilyen lépcsős túlzásokra azért sincs szükség, mert mit ér, ha megspórolnak vele 30db polygont? Semmit. Ráadásul több pöcsölés megcsinálni a lépcsőzetes displacement map-et, mint polyból összedobni a lépcsőt.
A nagyobb körvonalakat meg lehet csinálni rendesen is, ettől nem lesz lassabb a játék. A régi karikon meg megy rá a normal map, a dx11-es karin meg tesszeláció + displacement.
Nem kell ettől megijedni - szerintem.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Hát az AMD a Q3-ban üzemszintű nyereségről számolt be, csak a GF húzta le a nyereséget, így a korábban prognosztizáltnál tovább tarthat a nyers tőkeállomány. Ha a jelenlegi kis veszteségű állapotot tartják, akkor jövő őszig nem lesz probléma. Ha Q4 felszökik nyereségben, akkor 2010-ben bőven el lesznek a tavasszal kapott tőkével. Sokkal jobb már az AMD helyzete, mint egy-két éve. Már nem igazán vannak csődközelben.
Amúgy nemtom olvasod-e a híreket, de a Win 7 óta egy csomó AMD-s notiról számoltunk be. Ma például az MSI Wind12 frissítése épül az új ultravékony platformra.
gbors: Én még a félkoherenciától is fosok. Hogy tud erre a programozó készülni, ha még nincs sample a kezében. A pletykált drivergondok is lehet ide vezethetőek vissza. Erre pedig nincs igazából megoldás, ha nagy a probléma, akkor ki kell kapcsolni az L2 cachet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A részvényárak sokmindentől változhatnak. Nem feltétlen kell logikát keresni az üzleti oldalt tekintve. Egy-egy bejelentés hatására nőhet, vagy csökkenhet drasztikusan az árszint. Jelenleg az Intel részvényára is esik.
Azért az Intel már hónapokkal ezelött bemutatta saját megoldását, míg az AMD-re épülő termékek hivatalos startja csak a Win 7 utánra volt várható, most szállingóznak az üzletekbe. Az Acer Ferrari One-t, ami az első 2nd gen UT gép volt már meg lehet venni a magyar nagykereknél. Árat nem mondhatok, de olcsó.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
tzsolesz
nagyúr
Ha minden igaz, akkor az Nvidia hosszú idők óta először újra visszatért a szabványokhoz.
Nagyon úgy néz ki, hogy csak elterelő hadművelet volt a tavalyi szerencsétlenkedése.
Ha a speckók igazak, akkor újra csak az ATI nyakának ugrik a kis gekkó.Én mondjuk éreztem, hogy nem fogja Ő olyan könnyen adni ezt a piacot. Túlságosan nagy a potenciál a DX11-ben. Ez csak egyet jelent: Nem DX10 szindrómát. Ez működni fog végre, és valóban átállhatunk DX9-ről, egy új mindenki által 100%-ig támogatott modernebb API-ra.
Mondjuk én már nyár végéig mindenképpen a 4850-el fogom tolni. Van még egy csomó játék, amit játszani szeretnék vele.[ Szerkesztve ]
-
tzsolesz
nagyúr
Tények? Hol vannak itt tények egyáltalán a GF100-ról is? Sehol, a topic címe ezért is találgatós. -->lásd: (#3239) Bluegene: utolsó mondat,<-- erről beszélek.
Az pedig, hogy az AMD bevezette azt a stratégiát, hogy még menet közben is csiszol a teljesítményen (Rv790), és tud meglepetéseket hozni gyártástechnológiai fronton is (Radeon 4770) az kérlek szépen már tény.
Ilyenkor mindent figyelembe kell venni.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
keIdor
titán
És a PC-den majd az Alan Wake? Lehet ezt feszegetni, csak nem érdemes.
Mindenki tudja, hogy több van a mai PC hardverekben, de ha nem akarják kihasználni, akkor cseszhetjük... de persze a drága hardvereket évente cseréld le...
Nagyot fogok röhögni, ha a Natal-al az Xbox tovább fogja húzni, mint az egész DX11 bikakaka...[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Raymond
félisten
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Gondolom csak a diszkrét GPU piacra gondolt, ott senki sem kereset sokat az elmúlt egy évben. Leszámítva az utolsó negyedévet, amikor jöttek a HD 5000-ek.
Nyilván a Quadro és a Tesla hozza az NV nyereségét.rup1u5: Teljesen jó ez a táp.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Semmit sem fog változni. JHH már régóta mondogatja, hogy a vállalat nyereségének 70%-áért a Quadro felel. A diszkrét GeForce vonal alig ad hozzá a nyereséghez valamit, többek közt ezért szerepel a fontossági lista végén.
A részesedésben sem várható sok változás. Az olcsó GeForce-okból több áll rendelkezésre, mint a HD 5400-5500-as kártyákból. A középkategória felett pedig hibába adnak el egy csomó Radeont, ha az a teljes piac 7%-a. Láthatod, hogy a Steam-en a játékos kártyák körében a HD 5700 és 5800 viszi a prímet, de kis részét teszik ki a piacnak.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
MPowerPH
félisten
"A 4000-es szériával bizony nem keresett jól... sehogy sem keresett, megkell nézni a negyedéves beszámolókat."
Ez butaság. Pont hogy ez a széria mentette ki az AMD -t, mivel akkoriban a processzor piacon elég gyenge volt, és ha nincs a vga ágazat, akkor most nagy bajban lennének. Olvasd el újra, az NV volt bajban már a GT200 esetében is, mivel már a megjelenés előtt csökkentették az induló árat, terven felül.
A profit az csak a single vga piacra értendő. Természetesen az NV nem erre a piacra termel legfőképpen, úgy ahogy az AMD -nek is vannak más ágai. Pl. chipgyártás elég rendesen visszavetette az AMD -t.
Idézek az AMD össz piaci eredményéből:
"A 2009-es év egészének mérlege: 5,4 milliárd dollár árbevétel és 304 millió dollár nettó nyereség. Egy évvel korábban a forgalom 5,8 milliárd, az eredmény pedig 3,1 milliárd dolláros veszteség volt."NV esetében ott az Ion, és a Tegra, bár az még nem hoz akkora nyereséget, mint amit elvártak tőle. És persze itt vannak az NV legtöbb hasznot hozó termékei, a professzionális grafikus kártyák, melyek haszonrése 70% körüli. A chip gyártó részleg sincs könnyű helyzetben, az Intel sok borsot tört az orruk alá.
És honnan lehet látni. 2008 -as pénzügyi évre az NV netto nyeresége majdnem 800 millió dollár volt 4.1 milliárd dolláros forgalom mellett. Míg 2009 -re a 3,4 milliárd dolláros árbevétel mellett 30 millió dollár mínuszt halmoztak fel.
Az elmúlt negyedévben, amit január 25. -én zárt le az NV, növekvő tendenciát mutattak, főleg az árbevétel terén, a nyereség itt sem volt extra nagy. Hiába, Karácsony volt.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
2010 q1 -re én is kíváncsi leszek, bár a TSMC miatt az AMD is gyengélkedik, mivel vinnék a VGA -t, csak nincs elég. Tulajdonképpen ezen túlkereslet miatt is lesz az áremelés, sajnos.
De azért azt nem szabad elfelejteni, hogy külföldön máshogy mérik ezeket a kártyákat. Ott az embereknek annyi egy 5870, mint itt egy 5850, képletesen. Válság ide vagy oda... Ha belegondoltok, akkor elég kevés ütőkártyája maradt az NV -nek az 5000 -es széria megjelenésével. GTS250 és a GTX260 még reális vétel lehet a középkategóriában.(én így látom) Fölötte kihúzva, alatta nagyjából kiegyenlített a helyzet.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
siriq
őstag
Egyet ertek veled. Nekem sem tunik szebbnek. Valahogy olyan erzesem van: hasonlo de nem az, kopottabb. Pedig aktivan nyuzom mind a ketott(Spec most varok a bad company dobozra addig nem).
Meg mindig nincs 1000 oras BF3 nev, kozben mar masok is erdeklodnek utana... Mar bevallottan nincs 1000 ora neki... Varjunk Dec 31-ig a Mantle-a.
-
Oliverda
félisten
Ejnye...már megint ez a tájékozatlanság.
Bevétel Profit
2008Q3 385 47
2008Q4 270 -10
2009Q1 222 -5
2009Q2 251 -16
2009Q3 306 3A 4000es széria 2008Q3-ban debütált.
Szerintem ebből talán már te is ki tudod számolni, hogy ebben az időszakban 19 millió dollár profitot termelt a grafikus üzletág. Tehát a "nem termelt profitot" meg az "AMD egész VGA szegmensére nézve sem", elég nagy hülyeségek.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Feljebb még arról habogtál hogy nem termelt profit. A jobb oszlopban amelyik érték előtt nem szerepel negatív előjel az profit. Vagy te újra szeretnéd értelmezni a közgazdaságban használatos fogalmakat?
Ezt a bizonyítványt szerintem inkább ne fényezd tovább...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A GTX 470-ek már készek. A GTX 480-okra vonatkozik ez a késés. Azoknak nincsenek meg a végleges paraméterei (pontosabban ma meg kell lenni, mert péntek van), ezért nincs még róla kiszivárgott teszt. Egy normálisan kivitelezett starthoz még legalább egy hónap kellene, de mivel nincs idő, így nagyon rövid határidőn belül kell dolgozni.
Gyártani már gyártják őket. Ellenben az NV-nek egy olyan maximális speckó kell a GTX 480-ra, ami reálisan kivitelezhető és elfogadható mennyiségű kártyát eredményez. Ami a CeBIT-en is nagy kérdés volt, hogy 512 vagy 480 SP lesz.Ahogy az NV is említette már az elején lesznek szállítási problémák.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ki mondta, hogy rosszul fog futni a saját vasán. Egyszerű ez a politika. Az NV-nek az a legjobb, ha eladja a GTX 470 és 480-akat, akár kettesével is, hiszen még jobb, ha rögtön SLI-t épít a júzer. A tesszelláció meg egyértelmű, hogy mindenhol erősen visszaveti a teljesítményt. Rengeteg extra háromszög keletkezik, amelyek még számos futószalagon extra terhelést jelentenek a hardvernek. Nem mindegy, hogy mennyi háromszöget textúrázol fel. Ezek a Fermin sem maradnak ki.
rumkola: Nem demózna, demóznak. Ez a játék a Fermi nyitócíme.
janos666: Az AFR előny a DX11 mellett. Mivel a képkockák feldolgozása két külön GPU-n megy, így a memória kivételével minden megduplázódik. A Hemlock például rögtön két tesszellátort és ezzel dupla setupot kap.
A HD 5890 egyelőre parkolópályán van. A GTX 480 ellen elégnek ígérkjezik a HD 5870 2 GB is. Az eddig kiszivárgott tesztek többsége extrém magas felbontáson készült, azaz arra játszottak, hogy a HD 5870 kifogyjon a VRAM-ból, és ezzel verhető legyen.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Asus a gyártó. Asus dobozon található az akár 50%al magasabb eredmény.
namármost, az Asusnál az "akár..." kezdetű mondatok olyanok mint az NPteljes problémák: könnyű rájuk példát találni, de általános esetben nehezen megoldhatóak. ismerve az asust valszeg kap majd az ember mellé egy feszállító programot (ami akár csinálhat is valamit, ld LoadLineCalibration a P5Knál), meg jobb esetben akár egy megerősített hűtést és akár egy megerősített PCBt. csakhogy, mivel nagyon kevés chip van, ezért egyetlen helyen van legyártva az összes GTX480. tehát az asus max programot tud adni (PCBbe nicns beleszórás, handpickelni meg mégjobban ilyen kis kártyaszámnál nem biztos, hogy megy). ami a thermal throttling miatt a gyakorlatban sokat nem fog érni (feszelvevés és órajelcsökkentés túlmelegedés miatt). nesze semmi fogd meg jól?
másrészt, ha mégis menne: 50%os órajelemelés az már 450W, erre még egy olyan jó 20%os feszemelés esetén is már 600W fölött vagyunk. namost létezik folyékony nitrogén is, csak kérdés, hogy a pottal hogy lehet a VRMeket is hűteni. pontosabban: hogyan akadályozható meg, hogy a VRMek túlmelegedése miatt a kártya ne throttlingoljon be azonnal. azoké a VRMeké, amik biztosan nincsenek 350W fölé méretezve (szórás miatti ráhagyással), és már így is majdnem a határukon vannak (ld az elmélkedések, hogy miért kellettek ilyen drága alkatrészek a kártyára). fogas kérdések ezek...
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
aktív tag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Meg az is kérdés, hogy hova pozicionálják. A GTS 450 és a GTX 460 768 MB között alig van árkülönbség, azt meg a tuningos GTS 450-ek átszelik.
(#7540) smkb: félrekattintott szvsz, előfordul.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
toldy
őstag
Hát igen, a 450 erős árban a 460 meg igen csak alulvan árazva.
Ha 450 kicsit olcsóbb ( kb 26) lenne a 460 meg kicsikét drágább ( kb 48) akkor már talán lenne értelme.A gondom onan indult hogy a 450 kicsit gyengének érzem, a 460 768mb meg nem szeretnék tápot venni ( és sfx méretben meg 22k a 450w táp) jelenlegi 300w ugyan elmenne, de tuningnak lőttek. Aztán most így változásoklesznek rákérdeztem, hátha.
[ Szerkesztve ]
Az élet nem habostorta.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Akkor lehet, hogy mégis 128 TMU lesz a GTX 580-ban, mert 64 TMU-val már a Crysis is nagyon vérszegény, a második rész még igényesebb lesz, mert lesznek szép 3D-s textúrák is benne, ami halál ezeknek a kártyáknak. Mondjuk azt nem értem, hogy miért nem 2D-s tömbökkel dolgoznak, mert az a mostani Fermiken hatákonyabb.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Oliverda
félisten
Az Intel-nek nagyobb szüksége van az Oracle-re mint az Oracle-nek az Intel-re. Amennyiben megvenné az nV-t akkor elképzelhető, hogy idővel könnyes búcsút vennének az Intel-től mivel egyszerűen már nem lenne rájuk szükségük.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.