Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
keIdor
titán
válasz janos666 #618 üzenetére
És amikor vérbe borult a szemed nem volt zöld?
Miért HD4870 512MB helyett mi lett volna jobb nV oldalról? 100k-ért GTX-260 196SP? Az is ugyanúgy lassú lett volna, +40k-ért, semmivel se lettél volna előrébb... nem az AMD-re kell haragudni az 512-es 70-es miatt, nV is adott ki 8800GT 256MB-ot, azt megszorozhatod 10-el, annyira szar volt az a kártya... meg kellett volna várnod az 1GB-os 4870-et, vagy AMD pisztolyt nyomott a fejedhez, hogy Július elején rohanj az első szállítmányok egyikéért?¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz janos666 #631 üzenetére
Hiba ... a Gothic széria kötelező mindenkinek. Süti játék az első és a második rész. A harmadik az csak a CP1.7 után lett jó, az alap az bughalmaz.
Amúgy az, hogy rajta van a PhysX listán nem jelenti azt, hogy GeForce PhysX-es, a procin számol a játékok nagy többsége.GuB3Ra: Igen ... néha érdekes dolgokra volt képes a főhős. Én úgy kezdtem, hogy a falus harc után belém jött egy vaddisznó, és repültem-repültem-repültem-repültem-,,, amíg ki nem léptem.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz janos666 #635 üzenetére
GeForce PhysX-et ezek a játékok használnak:
Unreal Tournament 3 (PhysX patch)
Ghosh Recon Advanced Warfighter 2
Warmonger
Mirror's Edge
Sacred 2 (PhysX patch)
Cryostasis
Terminator Salvation (PhysX patch)
Crazy Machines 2Ezek a játékok a PhysX kártyát használják:
Auto Assault
Bet on Soldier: Blackout Saigon
Bet on Soldier: Blood of Sahara
Bet on Soldier: Blood Sport
Cellfactor: Combat Training
Cellfactor: Revolution
City of Villains
Fallen Earth
Infernal
Shadowgrounds Survivor
Stoked Rider: Alaska Alien
Switchball
Ghost Recon Advanced Warfighter
Unreal Tournament 3
Ghosh Recon Advanced Warfighter 2
Warmonger
Mirror's Edge
Cryostasis
Crazy Machines 2Az összes többi PhysX játék procin számol.
Ezek a játékok fognak a jövőben GeForce PhysX támogatást kapni (PhysX kártya támogatás is lehetséges):
Darkest of Days
Dark Void
Shattered Horizon
Metal Knight Zero
Star Tales
Nurien
Metro 2033
U-Wars[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz janos666 #637 üzenetére
Az a lista szart sem ér ... a PS3-as Heavy Rain PC-snek van feltüntetve ... a Sacred 2 nincs is jelölve. Innentől kezdve logikátlan. Valamelyik webmester kifehérített pár címet.
schwartz: Jaja a zene nagyon odapakol.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Iron Funeral
őstag
válasz janos666 #975 üzenetére
Na ezt így konkrétan nem tudtam, hogy driver újítással van AA+HDR NV40/G70 karikon .
Még úgy is emlékszem mintha annó a pH! G80 teszben írnák, hogy végre van HRD+AA GF karin
A Source tudom, hogy nem csoda motor, annó jobbnak tartottam az id Thech4-et pl, de még az UE2 tuningolt változatai is szebbek sokszor... Csak a HL2 az HL2
Arról meg ne is beszéljünk, hogy az árnyékok átlátszanak a falakon, lépcsőkön stb... ilyen persze a Tech4-el nem fordult elő sosem. de még a Cry1-el sem...
Mondjuk, ha jól emlékszem annó a Valve tiltakozott is, hogy most minek kellett ez a DX10 mert nem is olyan jószerk.: G80 teszt, idézek a lap közepéről: "Az ATI korábban büszkén hirdette, hogy csak az ő termékei képesek egyszerre HDR-t és AA-t használni. Mostantól nem érvényes ez, ugyanis a G80-ban végre van egyidejű HDR és AA. A nagy dinamikatartományú renderelés extrája, hogy nem csak 64 bites, hanem 128 bites precizitással is végrehajtható."
[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
hugo chávez
aktív tag
válasz janos666 #1028 üzenetére
Hát, a Sandy Bridge-nél ([link]) 512 mega gddr-ről beszélnek, 64 GB/s sávszélességgel, de hogy ez a rendszermemóriából megy, vagy a gddr arra utal, hogy külön modul lesz, és egyáltalán ez mire elég, hát...
"sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari
-
félisten
válasz janos666 #1047 üzenetére
Őő, én arra gondoltam, hogy a leendő dx11-es nV kari tudni fogja-e a dx10-et, és dx10.1-et is?
Persze, elvileg tudnia kell, de azért merült fel bennem mégis a kérdés, mert a mostani nV karikra mondják, vagy mondták régebben, hogy még a dx10 sincs teljesen beleépítve a driverbe. (vagy a kártya se tudja teljesen? )(#1046) r1E3S3E7T: én máshog yemlékszem, de meg is keresem ahol ezt olvastam.
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
hugo chávez
aktív tag
válasz janos666 #1097 üzenetére
Talán opencl alól lenne ilyesmire lehetőség (azt elvileg az Ati, az Nv és az Intel is támogatni fogja), de ahhoz az kéne, mint írtad is, hogy a dx eltűnjön végre. Meg persze az opengl-en is kéne némi ráncfelvarrás, mert ha jól tudom, szerves része lesz az opencl-nek.
"sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari
-
hugo chávez
aktív tag
válasz janos666 #1099 üzenetére
Tiszta sor ez, ha a Microsoft beállna a Cuda, vagy az opencl mögé, vagy akár megfelelően kibővítené (compute shader?) a dx-et, akkor lehetne egy (majdnem) minden hardver/szoftvergyártó által támogatott közös fejlesztői környezet/platform.
"sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari
-
leviske
veterán
válasz janos666 #1099 üzenetére
Az OpenCl jobb esélyekkel indul, mint az OpenGL. Már csak azért is, mert nagyobb körülötte a felhajtás, mint a Compute Shader körül...
Más kérdés viszont, hogy a Khronosnak érdeke lesz-e jobban figyelembe venni a játékfejlesztőket, vagy az OpenCL is arra a pályára fut-e (tud-e egyáltalán arra a pályára futni), mint az OpenGL.
Valaki jobban hozzáértő meg fejtse már nekem ki, hogy mi a franc is ez az OpenCL és Compute Shader? Az eddigi diskurzus alapján arra tippelnék, hogy ezek lesznek játékok terén (esetleg nem csak ott) a DirectX és az OpenGL utódai. Jól gondolom, vagy nagyon összekavarodtam?
A Compute Shader kapcsán rémlik, hogy a shadereket tudják majd a szoftverfejlesztők minden jóság számolására befogni. Ideáig akkor elvileg értem... Akkor végülis az OpenCL (vagy társai közül az egyik, bár feltételezem, hogy itt az API-k közt nem lesz akkora különbség, így mindenki az open-t fogja választani) hozza el a szoftver rendert? Ezzel ekkor végül eljön az OS semleges játékok kora, vagy ennyi azért még nem elég az örömhöz?
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz janos666 #1113 üzenetére
Én ezt tudom. Ez olyan dolog, mint az RV870. Az sem létezik, mert Cypress a neve. Mindegy én szeretem ha valamit a nevén neveznek. Főleg a GPU-ra igaz ez. Allergiás vagyok a GT200-ra is, amikor G200 a hivatalos neve.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
VinoRosso
veterán
válasz janos666 #1127 üzenetére
nehogy már ennyire ne vágjátok, hogy hogyan néz ki egy OS ??? Mi a tökömet hív már a GPU-Z, hogy megkapja egy kártya adatait? Nézd már meg mire megy a GPU-Z, vagy bármelyik másik program driver nélkül
Te magad mondtad, hogy be van gyógyítva az infbe, de egyébként nem csak oda.
Viszont a meg kell követnem Abu-t, mert beugrott, h a magára chipre G200/G200b van írva.Viszont meg lehet nézni hányan hívják annak:
-
tlac
nagyúr
válasz janos666 #1135 üzenetére
a sima grubban tudtommal nincs lehetőség az acpi táblák módosítására
a grub2-ben a dsdt táblát lehet piszkálni (itt van az x58-as sli kulcs is)
a vista hackhez meg azt hiszem az slic tábla kellaz lehetséges, hogy vannak módosított grub-ok is, amik több mindent tudnak
de inkább az van, amit már az előbb is írtam, hogy a grub4dos indít el egy programot, ami módosítja a biost és ezután indul a win
(de az új aktivátorokhoz szerintem már grub sem kell)[ Szerkesztve ]
-
VinoRosso
veterán
válasz janos666 #1131 üzenetére
Nem kell BIOS mod ahhoz, hogy átverd a GPU-Z-t. Sőt még .inf-et sem kell átírni sem semmi mást. Egyszerű hardver telepítése varázsló elég, legördülő listából kiválasztasz egy előre konfigurált drivert(amelyik szimpatikus) és felrántod. Innéttől kezdve a GPU-Z azt látja amit felraktaál, tökmindegy milyen vas van a gépben. Olyannira semmi de semmi köze nincs a BIOS-hoz, hogy még az alap órajelek sem stimmelnek tehát ha mondjuk 8600GT-d van és 8600GTS-nek látja a progi, akkor az eslő fülön a 8600 GTS órajelei jelennek meg. Nem akarom bizonygatni, mert mi a túrónak magyarázzam, aki nem hiszi majd utánajár. Ennél sokal alattomosabb dolgokat is lehet művelni driver hackkel, én azóta nem trémárkolok mióta ezeket megtudtam. Nem tudom, hogy milyen drivert nem tud egyébként betölteni a GPU-Z, de ennek is utánajárhat aki akar, leszedi a drivert( én nem akartam ezzek szarozni), aztán elindítja és megnézi, hogy mit ír ki, szép kerek számokat fog látni.
Ami magyarázatot ad ezekre, ahhoz nem kell éjjel nappal a fórumokat bújnod, alap dolog, hogy az OS-t azért készítik, hogy szegény alkalmazásfejlesztő válláról levegyen egy csomó terhet. Vannak a szolgáltatások, és az alkalmazói programok ezeket használják, a GPU-Z pl a driver szolgáltatásait, ha itt belepiszkálsz a dolgokba, akkor bármilyen programot át lehet veni, mert közvetlenül semmi sem buzerálja a vga-t.
-
VinoRosso
veterán
válasz janos666 #1140 üzenetére
Hiányzó driver esetén (ha jól emlékszem) mindenre 0 Mhz-et/unknown-t ír, mint egy süket vak néma. Ugynaz a szindróma mint riva-val, amikor nincs, vagy nem ismeri a drivert. Pl.:
Állatorvosi ló:
- lehet látni, hogy a devicc idét siekrült kiszopálnia drivertől, meg a default órajelet, sztinte mindent amit úgy általában egy driver interfészén keresztül le lehet kérni a BIOS-ból. Minden más, ami be van drótozva(vagy valamiért nem sikerült lekérnie) az ánnón vagy zíró. Ezeket lehet átfirkálni ha akarod. Aaz órajelekből ill a ram méretéből ítélve ez egy G92-es GTS, a 169-es driverből meg rájön az ember, hogy valszeg még a G92 megjelenése előtt adták ki, ezért hiányoznak a dolgok.
tlac: Ez most beugratós kérdés? Nem HW<<>>Driver közti rétegől papoltam hanem Driver<<>>App közti rétegről. Ha ezt babrálod, azzal meg lehet csinálni, hogy az alkalmazások annak lássák(eméletileg, meg szerintem gyarkolatilag is, de konkrétumot ne kérdezz, mert nem csináltam ilyet). Pont ezért változattak a WDM-en NT6-nál, mert ezt egy csomó malware( leginkább rootkitek ) kihasználta. Bár sokra nem mentek vele, mert még a Vista megjelnése előtt a bluepill-el sikerült aláíratlan drivert is installálni NT6-ra, szal annyit ért mint halottanak a csók.
-
hugo chávez
aktív tag
válasz janos666 #1150 üzenetére
Szeptember 23-án, ha minden igaz, Clarksfield+Calpella launch lesz, (így még épp belefér a 2009 Q3-ba, amit ígértek), persze én nagyon tudnék örülni, ha az Nv is bemutatna valamit szeptember-októberben. Valamit, amivel szétalázza az Evergreent.
"sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari
-
félisten
válasz janos666 #1182 üzenetére
Oks, én nem értek hozzá, csak leírtam, amit olvastam. Valszeg nem is teljesen igaz, és csak szenzációhajhászás folyik.
tome.jr: Én is drukkolok, hogy a méretéhez képest is versenyképes legyen az új nV cucc, mert tavasszal, vagy nyár elején jó olcsón akarok venni izom VGA-t.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz janos666 #1186 üzenetére
Kérdés, hogy az mennyire lenne reális demonstráció.
Kiválogatnak valami jó példányt, ami 300W-os fogyasztással, de megy olyan frekin, ami odaver az 5870-nek, de a rossz kihozatal miatt a gyakorlatban csak alacsonyabb órajellel fogják kiadni a kártyát.
Csinált már ilyet az nv régebben is, legalábbis emlékszem valami variálásra a memória sebességgel.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz janos666 #1188 üzenetére
Az is fontos tényező, hogy most egy köhögős 40nm-es eljárásról beszélünk, ami a nagy csipeknek eleve nem kedvez, és az AMD már valamivel nagyobb tapasztalattal rendelkezik ez ügyben, és állítólag kedvezményt is kap a TSMC-től, ami kevésbé teszi szükségessé az rv870 felülfeszelését, mert se versenytárs, se túl nagy gyártási költségek.
Egyébként az RV790-et azért elég jól lehet húzni. Persze, azt nem tudom, hogy a GTX285 hogy áll tuningban, erről kevesebbet olvastam.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz janos666 #1191 üzenetére
Értem a logikádat, de én azért emlegettem az rv790-et, mert mire jön a gt300, addigra jöhet akár egy rv890-es is.
A gt300 feszeivel kapcsolatban meg nekem logikusabb az a gondolatmenet, hogy pont a nagy szórás, és az erős konkurencia miatt lesznek kénytelenek nagyobb alapfeszt megállapítani, hogy a rosszabb példányok is menjenek egy adott órajelen. Így a jobb példányokban (amik mennének kisebb fesszel is) több tuning marad.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
VinoRosso
veterán
válasz janos666 #1195 üzenetére
Szurintem se hazudnak csak hülyék, windowws platformon kvázi minden játék dx-et használ, így szinte midnen attól függ, hogy mikrofosék mikor púzzák el magukat. Amikor ez megtörténik, akkor odaáll a sok éhenkórász, és megpróbálja vitorlába fogni a szelet, hátha lendít egyet a hajójukon. Nyilván mindenki únja a bűzt, de nem sokan voltak olyanok, akik próbáltak fordított utat járni, széllel szembe hugyozni meg ilyenek. Az nv most éppen ezt csinálta, és egy kicist azt hiszem ezután a kijelentés után vizes lesz a gatyája, mert minden dx11-es kártyát a dx11 fog eladni. Persze ha ők mondjuk a nem dx-es VGA piacra gondoltak, ott nyilván nem fogja feltolni a dx11 a keresletet mert semmi köze azokhoz az eladásokhoz.
-
VinoRosso
veterán
válasz janos666 #1198 üzenetére
Az az igazság, hogy ez részben igaz, a dx9 vs dx10 miatt. Dx10 nagy blama volt mert elkapkodott fos, egyérszt a fejlesztőknak túl sok ráfordítást jelentett az átállás, és nem is érte meg igazán, mert a + amit adott kevésnek bizonyult. Másrészről nem volt kompatibilis az Xp-vel, Vista meg nem kellett a népnek, sőt inkább dx10-el próbálták lépre csalni az embereket. Viszont általában ez nem így megy, mert dx8, sőt leginkább dx9 bevezetése sikeresnek volt mondható, ahhoz meg hogy a featureit kihasználó king játékokkal tudjanak játszani a userek, kellett az SM2 meg az SM3 VGA. Dx10nél ez nem így volt, mert a legtöbb motor dx9et használt, és mivel a fejlesztők hosszú távon godolkoznak, nem írnak egy teljesen új motort csak azért, mert kijön egy új technológia, patchelés meg túl sok többletet nem hoz. DX10.1 javított némileg ezen, de nem volt ideje kifutni, viszont a vele kompatibilis hardverek kifutottak iletv jelenleg kifutóban vannak, DE és itt jön a lényeg, az új hardverek kompatibilisek lesznek vele,szóval az az újítások amik az évek aladt nem tudtak igazán betörni a piacra, most elterjedhetnek. Ha a mikrofos jól csinálta volna, akkor dx9.1-el hozza be azt ami a dx10.1 Xp-vel kompatiblis API-al, és nem buktázik a Vistával, hanem vár amig normálisan elkészül, és egy normális NT6-al(ami most a Win7) dx10 lett volna ami most dx11. Csak azért nem ezt csinálták szerintem, mert telítődött a piac az Xp-vel, és már nem tudtak mit eladni, ezért kellett valami ami kisöpri az Xp-t, csak nem jött nekik össze, mert kevés volt az idő a fejlesztésre. Persze az nvidia közben megerősödve kapva az alkalmon gondolt egy merészet, és szembement velük, de nem tudtak akkora lendületet venni, hogy rövid idő alatt sikeresek legyenek, de talán hosszú távon összejöhet nekik. Az ATI meg teljesen a MStól függ már, ha olyan blama lesz a dx11 mint a dx10 akkor hiába hoznak ki hiper szuper kártyát megszivják, ha dx11 után nem tud újítani a MS megszívják, akármi lesz a MS-al megszívják, mert ez az egyetlen bevételi forrásuk. Jó tudom van még egy csomó más projektjük is, de azok nagyon csírák, nem mondanám, hogy több lábon állnak.
(#1200) biggamer : Én nem ismerem azt a fajta madarat, de gondolom tud röpülni, ha már banról volt szó amúgy rérszvétem a ban miatt
[ Szerkesztve ]
-
VinoRosso
veterán
válasz janos666 #1523 üzenetére
Az xray 1.6 iszonyatosan durva lett, még simán dx10ben is, dx11 meg olyan részletességet visz a játékba sebességveszteség nélkül, hogy beszarás. Amit még nem tudok pontosan, hogy az A-life használ e compute shadert, az egyik atis dián láttam egy sejtető utalást róla, viszont ha igen, akkor szerintem simán az év játéka lehet.
-
zuchy
őstag
válasz janos666 #1523 üzenetére
Szerintem azért jó a teszelálás, lehet hozzászoktunk a sok szögletes, meg tűéles árnyékhoz, (amik sötét részében olyan fekete volt, hogyha beállítasz egy négert akkor világít a negró a szájában.) pl a FEAR 1-2-ben volt ilyen, én eléggé valóság hűtlennek találtam.
A Stalker-ben meg az egész katona feje van teszelálva, vagy inkább az egész komplett katona, és a szörnyek.
Ezek az új futior-ök már csak finomhangolások inkább, már ami a látványt illeti.
Meg a teszelálás csak közelre lesz alkalmazva. Erre írta valaki, hogy jó lenne ha messzire is, pl egy nagy víztartály, ami alapból szögletes lenne, de nem kell olyan részletességgel ráteszelálni...PC-STYLE.hu
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz janos666 #1575 üzenetére
Nyilván a GeForce-ra a selejtek fognak felkerülni, mivel erre a piacra nagyon nincs szükség ECC-re. A DP lényegtelen, max. szoftveres tiltás lesz, bár a DX11 követeli a DP-t, így meglepődnék ha le lenne tiltva. A közös cache nem sokat dob a grafikai teljesítményen, maga az emulálás már régen rossz dolog ... még az Intel sem merte bevállalni a textúrázás emulálását, mert egyszerűen nem éri meg. Ebből a szempontból a Fermit az SP-k Int egységei tehermentesíthetik, de akkor is brutális teljesítményvesztésről beszélünk. Nem beszéltve arról, hogy van lebegőpontos textúrázás is, ilyenkor az FP ALU-k lesznek az áldozatok, ami a számítási teljesítményből von le.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz janos666 #1600 üzenetére
Az AMD igazából sosem szaladt a jövőbe az NV maradt a múltban. Az R600 a DX10-re lett tervezve, míg a Cypress a DX11-re. Oda tervezték őket ahova való. Az aktuális API-ra.
A Fermin igazából már minden lehetséges, csak amíg célhardver ellen küzd a jelenbe, addig problémás az eladása.
Kis hasonlattal élve a Cypress egy F1-es, míg a Fermi egy raliautó. Az F1 csak aszfaltra való, de ezen a terepen kegyetlenül jó. A raliautóval mehetsz mindenhova, de nem érsz el akkora tempót, mint az F1 az aszfalton. A különbség annyi, hogy az F1-es kocsi az aszfalton kívül megpusztul, míg a raliautó megyeget mindenhol. A DX11 jelenleg az aszfaltot képviseli, és nem a Mikrofos marhasága véget, hanem azért, mert ezen a terepen a legnagyobb a sebesség függetlenül az autótól. Az, hogy lehet sarat dagasztani a Fermin-ralin nem jelenti azt, hogy képes lesz ott 50 km/óránál gyorsabban menni. Gondolom láttad a Larrabee videót az IDF-en. Ray-tracing meg szoftver render ... mégis mit kapott a közvéleménytől? => Ezt már 2003 láttuk a Far Cry-ban, mitől essen le az állunk? Ez itt a probléma. Ennyire elég a Larrabee ereje. A Ray-tracing fantasztikus, de majd a hatodik generációs Larrabee 8 év múlva szép grafikát is csinál vele. Addig pedig a raszteres fake megoldás a nyerő.A DirectX-be mindenkinek beleszólása van, az API-t közösen fogadják el, jóval a kiadás előtt. Az, hogy az NV nem hoz fel új dolgot, miért az AMD hibája. Mellesleg a Gather4-gyel mi a probléma? Általában a felhasználóknak tetszik, ha 25%-kal gyorsabban fut a kód hardver csere nélkül.
Az NV persze, hogy szidja a DX-et. A CUDA-t kell elterjeszteni, anélkül úgy sincs jövőjük a platformosodás miatt. Ha enyém lenne az NV én is szidnám, mint a bokrot. Nem lennék a saját pénzem ellensége.
Ide szemüveg nélkül kell írni. Ha valami jó, akkor az jó ... függetlenül, hogy Linux rulez.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
rocket
nagyúr
válasz janos666 #1626 üzenetére
Nem teljesen ertem mit akartal irni, eleg kusza lett
R600 kapcsan szinte nem volt olyan nap amikor egy pletyka ne adott volna remenyt azoknak akik a varakozast valasztottak a G80-ra epulo kartyak megvetele helyett, ehez hozza jottek az AMD (foleg Henri Richard) hazugsagai, sokan meg 1 hettel a megjelenes elott is azt gondoltak valami vilagmegvaltas van keszuloben.
Most is hasonlo tortenik a Fermi kapcsan, ez megy majd amig meg nem jelenik, es ki nem derul az igazsag.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
félisten
válasz janos666 #1677 üzenetére
Nem, de a win7 is pénzbe fog kerülni így nem izgat túlságosan. Pláne, hogy egy igen erőforrásigényes progi virtuális módban... Nem tudom, hogy jó ötlet-e.
(#1678) VinoRosso: 5.5-ös Lightwave szarakodik a viewport váltásnál. Néha újra kell indítani a programot. Bryce 5 lefagy render közben, ToonBoom Studio 2.12 néha fagy; főleg a timeline görgetése közben.
Mondjuk, a fenti progikat nem használom napi szinten (inkább 3dsMAX), de azért hiányoznának.
Amúgy sincs kedvem pénzt adni oprendszerre, vagy újabb progikra.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- GoodSpeed: SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- iPhone topik
- Politika
- VPN topic
- EA Sports WRC '23
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Fotók, videók mobillal
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
- PowerColor Red Dragon Radeon RX 5700 XT 8GB
- eMag GARANCIA! ZOTAC Trinity RTX 3080 10GB OC GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-
- GARANCIÁLIS! ASUS TuF RTX 3090 24GB DDR6X OC Videokártya! BeszámítOK