Új hozzászólás Aktív témák

  • Lifeforce

    őstag

    válasz #79335424 #3147 üzenetére

    Ezt már kitárgyaltuk egyszer, bizony előfordult, hogy egy 8 napos elállásból, látszólag bontatlan kütyü újra eladásra kerül.
    Bizony, a garisunk akire ez tartozik, hibázott.
    Nem harapunk meg senkit ha ilyen hibával cserélni szeretné a kütyüjét egy jobbra.
    Sőt, figyelembe vesszük a tortúrát, igyekszünk megfelelően korrigálni a problémát.
    Csak, hogy értsd... van egy másik oldal is.
    Pont itt van előttem egy CS918 amit szétszedtek, átfrissítettek, és a bootloaderét kinyírták, majd behozza garanciális javításra, mondván úgy sem vesszük észre. És ez nem az első eset.
    Ez a bolt annyira elvetemült, hogy a garancia lapjára ráírtam, hogy megvonjuk a garanciát, de ne menjen el savanyú arccal, kicseréljük neki. (gondolom leesett, hogy a mostani cs918 sokkal jobb mint amit akkor vett (amíg meg nem unom természetesen).
    Jól elkanyarodtam, de a lényeg az, hogy ha nekem jelzi mi a problémája, ha nálunk vette megpróbálom megoldani, és ezt írtam itt többször is. ;)

Új hozzászólás Aktív témák