Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Milyen alaplapot vegyek?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Egér probléma
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Vezetékes FEJhallgatók
- OLED TV topic
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
30z.Samu
félisten
válasz
DigitXT #51192 üzenetére
Igen, biztos eljön ez a pillanat is egyszer.
Kiválthatja a megváltozó anyagi körülmény, vagy egyszerűen egy bizonyos kornál/tapasztalatnál rájön, hogy tulajdonképpen nem is kell neki ilyen motor. Vagy esetleg családot alapít és nem akarja, hogy annyira aggódjanak érte, ha motorra ül. Vagy ki tudja még mi...
-
wolfnet
tag
válasz
DigitXT #51192 üzenetére
Próbáltam a 400-as burgit, és nem tartom rossz járműnek. Eleve ha robogózok akkor nem az van benned hogy hűde megyünk - szerintem -, hanem inkább az hogy nekem baromi jó, mert mindenkinél kényelmesebben, gyorsabban érek oda ahova sietek.
Plusz nem fizetek a parkolásért. Szóval én szeretem a robogós életformát, nagyon is. Csak most az életembe kell ez a szakasz is, mert nagyon szeretnék külföldi túrákat tenni nyáron, illetve természetesen az országba is, kényelmesen, sok csomaggal.
Amúgy nekem az is volt a koncepcióm hogy nem adom el a kis hondát soha! Nagyon megszerettem, nagyon a szívemhez nőtt. Viszont első körbe beszarattak a robogó rendszámmal, második körbe akkor rászántam magam hogy lepapíroztatom, mert a jogsim is elkészült, ekkor viszont közölték hogy mivel minden szükséges okmány hiányzik kb 150ezer lenne lepapíroztatni (khm anyád!), ezért eladtam vidékre egy házaspárnak akik nagyon jó tulajdonosai lesznek. Hölgy tulajdonosa lett a kis Pumbának!
Így alakult, de ha lesz sok sok lóvém akarok egy t-maxot vagy egy pcx-et. Olyan szépek.
-
DigitXT
félisten
válasz
wolfnet #51191 üzenetére
Azért az 50 lovas motorodról visszaülni akármilyen kanapéra érdekes lesz.
Robogóban az már minimum SW600 szint. (400-asok sehol nincsenek.)
Szerk: mondjuk láttunk már olyat, aki 1000-es Gixxerről ült 400-as Majára.
És nem volt "gixxer", mert ugye már kiélte magát: Majában nem AZT kereste. -
wolfnet
tag
válasz
DigitXT #51173 üzenetére
Na király akkor jó. Mert a 100-asnál is az utazó tempónál nagyon jól lehetett játszani a gázzal, de ez ugye maximum 55-60ig volt így.
Egyre jobban hajlok oda hogy ha majd megint összeszedek ennyi pízt kell egy kanapé robogó.
@huszi.gyb: pontosan ez amit mondasz. Ahogy ráültem a 100as vasra kisimult az életvonalam. Csak az országúton fostam továbbra is. Most pedig gyakorlatilag happy time lenne, csak mire összeállt minden vége a szezonnak.
-
30z.Samu
félisten
válasz
Mr.Peter #51189 üzenetére
Én úgy vagyok vele, hogy előbb-utóbb muszáj, ha hideg napokban is akarok motorozni és emellett vigyázni magamra. Viszont 40-50 ezrem most nekem sincs motoros ruhára. De valami kell az alsó testrészre, mert jön a hideg. Nézegettem a ruhákat, protektorokat...szerintem jövőre egy rahedli pénzt el fogok erre szórni.
-
30z.Samu
félisten
Vagy inkább ez? Most az az elsődleges cél, hogy ne fázzak alul, felül nincs gáz, a bőrkabát meglepően jól tartja magát.
-
30z.Samu
félisten
Azt hiszem most jött el az a pillanat, amikor szerválnom kell egy motoros nadrágot.
Mintha egy éreztem volna valami szellőt a lábamon hazafele jövet...
Szerintetek ez jó? -
30z.Samu
félisten
válasz
szentkuti11 #51184 üzenetére
Ja tényleg...
huszii, gyönyörködhetsz.
DigitXT: Az túlzás, hogy aláz, inkább kielőzgetem azokat, akik nem képesek 50-nel vagy 60-nal menni...
-
Dexar007
veterán
válasz
30z.Samu #51179 üzenetére
huszi.gyb nem erte ra,en pedig nem kockaztatok 200km-t Most probalom ravenni az eladot,hogy szepen hozza el Pestre, es majd meg utana engedjen is az arbol.
30z.Samu Meg szep,hogy mukodik,mivel ugy hirdeti.
De azt mondta,hogy az ara alkukepes. 95-ert van fent, 10-et minimum le kell csippenteni,5 ezer a benzinkoltsege,nekem 2 ezer a busz. Ugyhogy lehetne mondjuk 90 ha Pesten talalkozunk.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
30z.Samu #51176 üzenetére
Nekem is sokan mondták... Nagyobb motor: meg fogsz halni. Hát.. Nagyobb motor, gyorsabban megy, van erőtartalék. Mindezek után nagyobb, jobban észrevehető, és határozottan markánsabb a hangja (főleg tompító nélkül).
Statisztika a napi 1-2 elgázolni próbáló f@szról lecsökkent úgy havi 1-2re. Nem mindegy, hány hülyét kell kivédeni.
Melyiken is veszélyesebb?Decibelmérőm nincs, de azért meghallgatnám már az Addresst, hogyan durrog, és hogy hogyan gyorsul arra is kíváncsi vagyok.
Türelmetlenül várom a találkozót.
-
Dexar007
veterán
válasz
30z.Samu #51174 üzenetére
Vagy azt gondoljak,hogy ,,mennyeeh bazmeh a szaroddal" -- En ezt szoktam,mikor kocsiban ulok.
A gyori kymcostol megkaptam a szervizfuzetket. Ami inkabb ilyen munkalap feleseg. 2008 vegen volt benne 2540km,ekkor hatso kerek csere tortent mert lotyogot.+Egyszer volt olyan,hogy nem indult se hidegen se melegen,erre azt irtak,hogy ,,karbi pucolas".
Ja es fojtas kivetel is volt 2008 vegen.
Tovabb vagy nem gyujtotte a lapokat,vagy nem szervizelte.Az uzenet.:
"Meg vannak a papírjai a motornak.
Mellékletben a fontosabbak.
Ezen kívül van hozzá egy használati utasítás, és egy
javítási kézikönyv. "Bizakodo vagyok most nagyon.-Ugy mint eddig.
Igazabol az a gond,hogy Mo-n olyan robogot talalni,ami nem kulfoldrol lett behozva,es aminek ismert az eloelete, szinte lehetetlen-- Nekem egyszer sem sikerult. Mind a ket Yamaham olyan volt,hogy joskabacsiunokatestverenek a fia vette, vagyis elottem volt kb 8 tulajdonosa, az oraja pedig vagy 7x atpordult. -
30z.Samu
félisten
válasz
DigitXT #51173 üzenetére
Nekem sincs bajom a CVT-vel, kényelmes úgy a közlekedés. "Ha valamit komolyan vesznek, az a hangos kipufogós xenonos gyorsan haladó beöltözött motoros."
Amikor elgurul a gyógyszer és ellenállást nem tűrően nekiállok megelőzgetni a tötymörgőket, szerintem először azt se tudják milyen rendezvényen vannak.Olyan hamar felkúszik az az óra 50-ig, hogy csak na.
Biztos azt gondolják, hogy nem normális ez a fazon, hogy egy 50-es robogóval így űzi az ipart. Vagy biztos 125-ös...
Azért ésszel próbálom csinálni, de akkor is volt már, hogy kicsit meleg volt a pite, nem voltam biztos benne, hogy vissza tudok menni a sávba.
Tényleg, ezen a héten még nem is volt ilyen.
Úgy fest, sikerül betartani, hogy kulturáltan közlekedek...
-
DigitXT
félisten
válasz
30z.Samu #51168 üzenetére
Szedjen hangyát bokszkesztyűvel.
wolfnet: nagyobb ccm esetén bőven nem arról szól a CVT, hogy végig nyomatékmaxon motorozol. Ott vált: oda akkor pörög a motor, ha nyelezed. Bármely gázállás, ami kisebb a nyélgáznál, szükségképpen alacsonyabb fordulatszámot jelent. Az, hogy egy 50-est, vagy 100-ast folyamat nyelezni kell, hát istenem: egy 150-est, 180-ast, 250-est már nem, vagy 400/500-ast már nagyon nem. De ezt írod is, feltételezésképpen, nos megerősítem: ha van kraft, akkor teljesen kulturáltan lehet közlekedni a CVT-vel.
Nem csak züüüüüüm...
Btw. engem pont ezért irritáltak annak idején a robogók, mert mint a STIHL fűrész...
Nem is vettem 50-est.
125/150-nel kezdtem: az 50 4T poénnak jó volt bérelni, a rutinpályára járni, de köszönöm nem, Budapestre napi közlekedésre, nagyon "türelmesnek" kell lenni, hogy valaki ne élje meg állandó életveszélyként...
Most is írjátok, hogy kit, hogyan tolnak le, előznek meg: azért egy 125-ös jóval biztonságosabb ebben a tekintetben. De, hozzáteszem DE! Azt sem veszik nagyon komolyan... Ha valamit komolyan vesznek, az a hangos kipufogós xenonos gyorsan haladó beöltözött motoros. Akkor mindegy, hogy CVT, vagy manuális váltó: mennek félre az utadból, ha kell, letolni meg ugye esélyük sincs, mert mindig te vagy a gyorsabb. Ennek a stílusnak is megvannak persze a buktatói, amikor az ember azt hiszi, hogy mindenek felett áll, még a fizika felett is, és egyszer csak kimegy alóla a motorka. Nem akarok célozgatni, de... Jártam így.
-
30z.Samu
félisten
válasz
hori-zoli #51169 üzenetére
Nekem is volt olyan, a féket meg a dudát valahogy megtaláltam kapásból lelkes anyázás kíséretében. És akkor még nyitott volt a sisakom, szóval szerintem hallotta is.
Ha normálisan közlekedik az ember, akkor van életveszélyben, esküszöm.
Más: Kékestetőn már havazik. Ide ne merjen jönni karácsony előtt!
Akkor szépen essen szép nagy pelyhekben. Egye fene, a szilveszter is belefér, aztán tűnés! Motorozni akarok
-
wolfnet
tag
válasz
hori-zoli #51169 üzenetére
Hja, na meg amikor a kamionos előz meg így a 62-esen amiközbe 80al robogózok és oldal szél is elég intenzív. Azt hittem meghalok... erősen fékeznem kellett, és szinte a jobb oldali záróvonal/útpatkára húzódtam le teljesen, mert ahogy ment el a nyerges mellettem sávon belül a kerekei majd be szippantottak, utána pedig megdobott a szél. Nem sokon múlt az életem.
-
hori-zoli
tag
válasz
30z.Samu #51168 üzenetére
Ki is előz, nyugodj meg!!! De hogy??
Engem egy idióta autós úgy előzótt meg a múlthéten, hogy alig pár centire ment el melletem!! A szar is keresztbe állt bennem, pedig 65-el mentem az Aerox-al. Persze, szembe jöttek, azért centizet ki annyira!!
Aztán a vasútnál sorompót kaptunk, és ráförmedtem a faszsága miatt.
Annyit válaszolt, hogy jöttek szembe, azért ment el melletem olyan szűken.Azóta úgy motorozom, hogy az autóknak megfeleő bal keréksávban megyek, mint ha autóban ülnék! Így rendesen kikerülnek, ha tudnak!!
-
wolfnet
tag
válasz
30z.Samu #51166 üzenetére
Nya igen. Ezért volt egy 100as honda leadem. Kb 3 hétig bírtam azt hogy mindenki miattam ideges. De komolyan képesek voltak képtelen helyeken megelőzni, mert a 50es 4T-s robcsimmal 43-al tudtam felmenni a dombon és nem tudtak mögöttem még 10másodpercig 43-al menni.
Ezért bevállalnak egy tök veszélyes manővert. Másik hogy mindenki halál idegesen és pofátlanul viselkedett velem, amit szintén nem tudtam hova tenni. Aztán lett a honda, amivel a város táblán belül nyugalomban szálltam.
-
30z.Samu
félisten
válasz
wolfnet #51165 üzenetére
Nekem most egy 2008-as Address van, 4T injektoros. Az 50-55-öt simán viszi minden erőlködés és sz@rrá pörgetés nélkül. Ha 60-65kmph a cél, ahhoz viszont már tényleg jobban kell tekerni a gázt.
Városi közlekedéshez ez a motor ideális, mert 50-ig tényleg dinamikus. Az persze már kérdés, hogy az autósok 50-es táblánál is mennek 80-nal...
-
wolfnet
tag
válasz
30z.Samu #51164 üzenetére
Persze, ha összefutunk egyszer kipróbálhatod a bálnát.
Amúgy mindkettő egy élmény. Én nagyon nagyon vártam a váltót... sokszor agyhalált kaptam a cvt váltótól, mert nem mindig akarna az ember nyomaték maximumon közlekedni, illetve sokszor jól jött volna üresben gurulni. Egyébként imádtam vele közlekedni. Meg biztos sokat javul ez is, ha picit erősebb engine van mögötte, ami alul is nyomatékosabb. Nekem az állandó pörgetés miatt fájt a szívem csak.
-
wolfnet
tag
válasz
30z.Samu #51162 üzenetére
Az a helyzet, hogy nagyon jó dolog végre nem "megalázva" motorozni. Nyilván arra gondolok hogy nem tipornak el a járművek a föld színéről, nem röhögnek ki ha felveszek egy rendes motoros kabátot az smkp-mra, és a többi... viszont ezzel a géppel máshogy mész. Szóval nem mondanám egy ilyen laza szállásnak az egészet.
Én úgy robogóztam pl a városunkból a szomszéd falukba (nagyszülőkhöz, barátnőhöz stb stb), hogy gyakorlatilag kerékpárúton, kertek alatt, 30-40 el rotyogtam, nézelődtem, nyitott plexi, érzed az illatokat, uh bejött egy nyárfa szösz, jólvan majd kimegy...
érted. Felülsz erre a vasra és országúton mész el a kis faluba 100-al, élvezed hogy nem akarnak eltiporni, kicsit odafigyelnek rád, és eleve figyelsz mint az állat nehogy meghalj.
A robogózás az egy király dolog, és egy 250-es burgit egyszer még fogok venni az is ezer százalék!!
-
wolfnet
tag
válasz
30z.Samu #51157 üzenetére
Király! A robogózásban ugyan ezt imádtam. Felülsz rá, szállsz szabadon.
-
mormota
senior tag
görgőkkel kapcsolatbak lenne kérdésem:
Aprilia SR 50 Stealth 5,5 gr 15×12 mm a gyári méretekJelenleg nem tudom milyen van benne, szétszedni nem akarom.
melyik súlyú görgő hogyan befolyásolja a gyorsulást, végsebességet?
milyet tegyek bele, ha azt szeretném, hogy viszonylag jól gyorsuljon lámpánál, és menjen kb 60-at?városi használatra használom, azért ez a két szempont a lényeges: ne hagyjanak ott az autók a lámpánál, és ne gyaluljanak le menet közben se.
köszönöm a válaszokat
-
30z.Samu
félisten
Jó reggelt! Ma hajnalban valahogy jól esett motorozni, most nem csak azt éreztem, hogy "ezzel gyorsabban beérek, azért ülök fel." Élveztem, hogy gurulhatok még akkor is, hogy tudtam, hogy a boltot megyek nyitni.
Legszívesebben le se szálltam volna. Többségben ilyenkor a világomról alig tudok, szerintem közrejátszott, hogy most 1 órával korábban elmentem aludni és kicsit kipihentebb voltam.
-
wolfnet
tag
válasz
szentkuti11 #51150 üzenetére
& @kcsa: igaz! A csomagtartómba befér az 5 literes kis omv színű kanna amit vész esetére vettem.
be is teszem.
Viszont ez hogy nincs üzemanyag visszajelzés, meg benzin csap csavargatás van, ez borzasztó. Eddig mindkétszer a hatoson fogyott ki 100-nál az üzemanyag.
És akkor gyorsan kikuplungolsz, vészleállítasz, és elvitorlázol az út szélére.
D
-
wolfnet
tag
válasz
30z.Samu #51143 üzenetére
Ja.. elindultam délelőtt egy túrára. Hűvös volt de semmi csapadék nem volt, aztán délután megjött a ködszitálás majd a lassú folyamatos esőzés. Pfúh de fosadék az időjárás.
A gép jól vizsgázott egyszer sem csúsztunk meg, igaz vigyáztam is, jól is ment, megfagytam megáztam de bármikor megcsinálnám újra.
~120km elment ma, tulajdonképpen baromkodásra. Eddig a fogyasztásomat nem tudom meghatározni. Vásárlás után kb annyi volt benne hogy a kútig eljutottam, nyomtam bele 2500forintot, kb ~6.6l benzin. 100km után át kellett csavarni tartalékra. Utána nyomtam bele 3500-at, ~8.5l benzin, és újból 100km után kellett tartalékra csavarni. Igaz ebben az etapban volt egy végsebesség vizsgálat autópályán. (Ami 5 évvel ezelőtt történt tehát elévült bíró úr, csak tisztázzuk.
) Ezen felbuzdulva most teletankoltam, kicentiztem. Rajta ültem és úgy, nehogy az oldal sztenderd miatt fals eredmény jöjjön ki. ~12L ment a tankba, úgy hogy 17l-es a tank. Nem is értem, amúgy alig lötyögött valami az alján, de fotókat néztem hogy a fő csap elég magasról szívja az üzemanyagot... lehet hogy akkor tényleg tartalékon még egy 50-60km benne van a gépbe? Leírást nem találok róla az interneten természetesen.
-
Dexar007
veterán
huszi.gyb Nincs kedved pentek delutan motorozni egy jot Gyorbe?
Ezeket a kepeket kaptam a Kymcorol.: [link]
Aksija valoszinuleg majdnem halott,mert csak 2-3. rugasra hajlando indulni, de miutan mar ment egy kicsit akkor onindotoval is mukodik. Km ora nem mukodik, a megtett km-eket viszont szamolja. Elvileg kb 65-ot tud menni.A Sherlocki enem.: a mai napon kuldott kep.:[link]
Hirdetesben szereplo.: [link]Oktober 3-an adta fel a hirdetest, azota ment 60km-t,osztva 21 nappal, napi 2.85km,szorozva 365-tel 1042,szorozva 6 evvel ( 2008-as motor) 6257 km. Stimmel.
-
üszök
őstag
Mi ez a nagy csend? Mindeni elment tüntetni?
-
30z.Samu
félisten
-
Mr.Peter
aktív tag
válasz
Bogyó bá' #51135 üzenetére
Augusztus végén 1 hétig áztam a Duna mellett, pedig az volt a terv, hogy egy héten keresztül reggeltől estig pecázok. Volt vagy 13 fok, szél, állandó eső. Álom nyaralás.
Szerk.: Úgy néz ki, hogy egy kisebb tornádó készül, úgy, hogy gyorsan felpattanok a "viharvadászra", és elindulok a melóba.
-
wolfnet
tag
válasz
30z.Samu #51134 üzenetére
Haha!
Én arra emlékszem hogy június végén voltunk pár napra barátnőmmel és az sem volt 100%-ban nyár. Tehát 3 napból nagyon jó indulatúan 2 napig volt jó idő. (Jó idő ebben az értelmezésben strand időt jelenti.)
@bogyo112: kb... robogózáshoz tavaly csak protektor inget vettem fel, idén pedig nagyon sokszor rajtam volt a nyári kabát mert vagy az eső lába lógott vagy hűvös volt. Bezzeg amikor a rutin pályán rohadtunk akkor 34°C volt, a pályán pedig kb 60°C, a forgalomban meg hideg volt és esett az eső. Tipikus.
-
30z.Samu
félisten
válasz
wolfnet #51133 üzenetére
Az valami katasztrófa volt. Főnököm azt mondja nekem: Te is akkor kezdesz el motorral járni, amikor hűvös van már. Mondom miért, eddig mikor volt nyárias időjárás?
De most tényleg, egy hetet talán, ha volt nyárra emlékeztető idő...Az időjárás is olyan, mint a részeg biciklis, fel van borulva.
-
wolfnet
tag
válasz
30z.Samu #51130 üzenetére
Nagyon igazad van. Engem a hideg rettent el egyedül.
10°C alatt tényleg csak a kényszer tud rávenni a motorozásra. Bár bár bár, azért tavaly november első hetébe még robogóztam Dujv.-Fehérvár távon néha. 3°C-be indultam, 5°C-be érkeztem. Az kicsit azt mondom necces, de mégis baromira élveztem.
Szerintem amúgy ezek a hideg kalandok koptatták a legtöbbet a robogómon annó. Most gondold el, léghűtéses rotyival elindulsz országútra 70-80 végáttételen majdnem nyélen, úgy hogy amikor megállsz a végcélon akkor sincs bemelegedve jóformán. (Leállítás után langyi volt a kipufogó 1 óra motorozás után.) De hát a honda az honda. Király volt.
Elkanyarodtam..... szóval ja november közepéig én bevállalnám, utána már nagyon nem. Ha lehet hinni az időjósoknak talán addig még a hőmérséklet is elfogadható lesz. Hajrá robogózás!
-
wolfnet
tag
válasz
DigitXT #51126 üzenetére
Te lemaradtam erről a vételről. Keresem most hogy miről van szó de nem találom.
Valaki segít megtalálni?
Amúgy ja nekem ez a felesleges 30-40rugós lehúzás nem tetszik a vásárlásnál.
@30z.samu: most motoroztam nem csúszik ha van gumi a gépen. A szélre oda kell figyelni, de szerencsére konstans szél van, nem pedig lökdösős.
-
DigitXT
félisten
válasz
30z.Samu #51124 üzenetére
Neeeem, ezt magánszemélytől vettem, fórumtárstól.
De jó, hogy megvettem, mert ki tudtam menni vele személyesen Gödöllőre, hogy kiderüljön, a Madisonba való vezérműlánc típusával nagy bajok az agybajok. (Megadtak egy DID gyári számot: perszehogy nem az volt.) Ja, és ez a motor ~275K volt, amivel kifejezetten olcsónak számít. Erre jön még az átírás (ma este megyek az okmányirodába, az eredetvizsga - potom 15500 Ft - már kész): új forgalmi 6000, új törzskönyv 6000, vagyonszerzési illeték, 4500, összesen 16500 Ft. Szóval potom +32K, és az enyém is a drágaszág.
-
Mr.Peter
aktív tag
Félig már felkészültem a hideg időben való motorozásra.
Vettem egy maszkot (még rabláshoz is jól jöhet), illetve bekockáztattam egy gyanúsan olcsó, gagyi kategóriás fűthető kesztyűt.
A maszkot tegnap este már kipróbáltam, a nagy ködben nem jött rosszul, hogy nyitott plexivel is tudtam menni és nem fagyott le a fejem, illetve a nyakat is nagyon jól védi.
A kesztyű 12V-os, viszont a csatlakozását már a vásárlónak kell megoldania, csak egy drótot adtak hozzá.
Még jó, hogy korábban beszereltem magamnak egy szivargyújtó foglalatot. Egy régi Siemens A35 autós töltőt szétkaptam, kiszedtem az elektronikát, és beleforrasztottam a kesztyűhöz csatlakozó kábelvéget. Az aljzatban volt még egy 2A-es biztosíték is, az se feltétlen rossz, ha van. Szépen melegít a kesztyű, és a leírás alapján mosható is...
Majd ha kipróbáltam élesben leírom a tapasztalatokat. Egy biztos, hogy a nyári kesztyűmhöz képest melegebb, még fűtés nélkül is. Csak kár, hogy úgy néz ki mint valami síelő kesztyű.Szerk.: Akartam venni egy négyévszakos Shox gatyát is, de az meg elfogyott.
-
30z.Samu
félisten
válasz
DigitXT #51123 üzenetére
Az faja! És így vetted át arról a híres, nemes, rettenetes robogó szerviztől?
Oda mentem amúgy sisakot venni, mert ahova akartam, az zárva volt és másik kettőt is a környéken.
De sisak kellett, mert az előzőnek a csatja elszakadt és amúgy kellett egy zárt sisak. Szóval oda eltekertem, nem volt egy nagy kínálat sisak téren (4-5 kb...
), de az egyik megtetszett és elhoztam. Ott jött be egy forma megkérdezni az eladót, hogy az a szürke Suzuki mennyibe kerül.
Ha már összeírtad a motorodnak a pro/kontra jellemzőit, akkor én is.
Pozitívum:
-Szép a hangja a négyütemű kis erőműnek
-Keveset eszik (1,5-2 liter kb)
-Nagyobb testű, mint a Ran, így nem nézek ki rajta úgy, mint majom a köszörűkövön.
-Az emberek megfordulnak utánaPesten nem láttam még ugyanilyen motort, ezek szerint annyira nem elterjedt. Pedig jó kis motor, csak mindenki a 2T-ért van oda.
-Van csomagtér (A Ran-nak nem volt)Negatívum:
-Annyi talán, hogy kezdem kinőni az 50ccm-et.De a váltással még várok talán tavaszig.
-
DigitXT
félisten
válasz
30z.Samu #51122 üzenetére
Ja, én meg azt hittem gúnyolódsz.
Nem, nem hülyéskedtem... (Sajnos...
)
Felsorolás szintjén (a frissen átírt) 250-es Majáról pár tény. OFF, mert 125 ccm+.Negatívumok: km óra nem megy (a vételkor is tudtam róla), duda nem szól (ez talán a gomb hibája: szét kell szedni), néha nem indul (kattan a relé, de ennyi: talán a vészleállító kavar be), tanksapka be volt ragadva (megoldottam: rosszul volt visszatéve), a légszűrő porszáraz volt (megoldottam: légszűrőolaj), a főtengely szimering könnyezik (cserés), melegen a véglehajtás csúnyán nyüszög (nagyjából tudom, mi csinálja, majd szét kell kapni/megjavítani), kormánycsapágy be van rágódva (cserés), a 180-as jobban gyorsul nála (9000 rpm, Multivar
), a 180-asnak jobb a végsebessége (WTF kategória, de tényleg nincs elég áttétele 7000 fölött meg elgyengül). A zsíros varió korábbi állapotáról meg ne is beszéljünk. Azóta zsír nélkül használom. Ha zörög is picit, pont leszarom, de legalább megy.
Pozitívumok: csomagtartójában elfér 2 db fullos bukó, nagyon kényelmes az ülése (és alacsony: telitalpas megállás), a világítása gyárilag is "vállalható(bb)"
(H7 a tompított jobbról, H4 a refi balról, de majd csinálok dupla tompítottat, a H4-ből), nagyon finoman (hamar) fog a kuplungja, nagyon simán jár a motor (szinte siklik), burkolatilag rendben van: nem sokat volt megtörve (egy-két horzsolás, görbe fékkar), nem fogyaszt sokat (de még nem tudom, mennyit, mert 245 km-re tankoltam 10,6-ot, de gondolom nem csurig töltve vettem át
).
-
30z.Samu
félisten
válasz
DigitXT #51119 üzenetére
Én nem sértődtem meg akkor sem, ahhoz annál jóval több kell.
Azt elismerem, hogy néha tényleg zavar van az erőben és az is igaz, hogy bizonyos dolgokat (na jó, 95%-át) szájbarágósan kell elmagyarázni. De ha egyszer megértem, utána már nincs gond.
Azt hittem, hogy hülyéskedsz az előjövő hibákkal kapcsolatban és csak folytattam tovább a gondolatot.
51118) szentkuti11: Bocsi...
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
Dexar007 #51120 üzenetére
Anyám Agilityje 2007-es. 2012-ben került a családba, akkor órában 10k km-rel (gyakorlatilag nem hiszem, de mindegy). Akkor 180 000Ft-ot fizettünk érte.
Húgom Kymcojáról olvashattok, 45k-ért vettük, 65be vitték el, költöttünk rá, de kb 0-ban kijöttünk.
Utána 2T vs4T volt a kérdés, max. keret 140. Ennyiért lett volna egy 2 éves faceliftes Agility, és a Yamaha, amit végül megvett, mert ahol vette, ott szervizelik is neki, van kihez vinni.Szóval lehet jó, fiatal 50 4T-t venni, de ez nem az a kategória. Én ennyiért Hondát vettem (~20 éves), és azzal sem volt gond. Valamit valamiért.
-
Dexar007
veterán
válasz
szentkuti11 #51115 üzenetére
A vicc pedig az,hogy egyaltalan nem hibatlant keresek. Motorikusan legyen jo, es lehetoleg valamennyi burkolata a helyen legyen. Ez eddig egyszer sem jott be,igaz csak 4T-t neztem,azota emeltem is a teten,de akkor sem akar osszejonni.
Most bizakodo vagyok ezzel az Agilityvel. Mindenkepp jo jel,hogy megvannak a papirjai es,hogy csak 2 tulajdonosa volt. -
DigitXT
félisten
válasz
30z.Samu #51117 üzenetére
Agymenését? Szerintem itt kettőnk közül nem nekem szokott olyanom lenni:
avart érzek az erdőben/megsértődtél az elméleti váltástanfolyam után? Sebaj.
Anno volt egy szakmai tanácsom. (Nézd meg önmagában az első mondatát.) -
30z.Samu
félisten
válasz
szentkuti11 #51115 üzenetére
Ja neeeeem! Csak DigitXT agymenését folytattam.
A kis barátomnak kutya baja.
-
kcsa
veterán
válasz
szentkuti11 #51115 üzenetére
két dolog van: 1) tényleg csoda
2) bevallottan olcsót keres, bár már emelt az összegen, de jó állapotú, nem túl öregecske 4T az biza nem olcsó sajnos.
-
szentkuti11
addikt
válasz
Dexar007 #51112 üzenetére
Ahogy olvasom a kínszenvedéseidet, egyre nagyobb csodának tartom, hogy az elmúlt 1 évben kétszer is tudtam venni tökéletesen patent állapotú motort úgy, hogy egyszer se futottam lyukra.
(#51114) 30z.Samu: Nem ázott be a légszűrőd? Akkor előfordulhat a 4T-nél, hogy nehézkesen indul és nem tudja kiszámolni a levegőhöz szükséges benzint, tehát önti, mint az állat. Motowellnél tapasztaltam.
-
30z.Samu
félisten
válasz
DigitXT #51113 üzenetére
Nem tudom, furcsa, mintha kicsit sokat enne. Mentem vele kb 50-60 km-t és már elkezdett esni az üzemanyagszint. Meg ma nem is akart olyan könnyen indulni, biztos emiatt a hülye szeles, hűvös idő miatt. A tizedik rúgásra beindult, de mintha kicsit erőtlen lenne a kicsike. De ez szerintem csak ideiglenes állapot.
-
DigitXT
félisten
válasz
Dexar007 #51112 üzenetére
Lassan adagolja a hibákat... (Ma ledudáltam volna egy köcsögöt, erre kiderült,
hogy nem működik a duda. Jó, már pár napja kiderült, de közben elfelejtettem:
engem a km óra nem működése idegesít legjobban - nem a gyorshajtás miatt,
hanem a megtett távot nem tudom: se szervizperiódus se fogyasztási adat.)
De meg fogom csinálni hamarosan, "csak" vmi elektromos baja lehet. Vételnél
pedig eleve tudtam róla. (Mondjuk a dudáról nem, az egy kicsit meglepett, lol.) -
Dexar007
veterán
Kezdodik.:
,,Az Alján van egy kis burkolat sérülés, és a jobb kormány markolat mellett van a festés lenyúzva.
Le fogom fényképezni.
Indul rendesen, de (gondolom az akku miatt) hidegen, csak berugó karral. Viszont Kb. harmadik rúgásra már
megy is.
Minden működik rajt, egyedül a kilométer órával van valami, mert a mutató megakadt benne, de a megtett távolságot
számolja.Az árban szerintem meg tudunk egyezni, ha komoly a vételi szándékod, mert ésszerű keretek között alkuképes. "
Ezek meg mindig olyan dolgok,hogy ,,leszarom" kategoria nalam--es amire en hasznalnam.De aztan szemelyesen kiderul,hogy haat igen,itt is van meg valami,meg ott is.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
Dexar007 #51109 üzenetére
Ha eddig nem követted volna a dolgokat, szereztem kedvezményt alkatrészekhez. Ezt is felajánlottam a fórum tagjainak.
Ennyire rendes vagyok...
Győrbe bemenni nekem ~10km. Ha van időm, szívesen meglesem.
szerk.: Holnap nem igazán érek rá, péntek ok (olajcsere lesz az Agilityben, meg Simsonozás). Ezen kívül meg tudom lesni -
Dexar007
veterán
válasz
huszi.gyb #51108 üzenetére
Este er haza,holnap fog meg kepeket kuldeni.Ez volt a level elso fele,csak gondoltam lenyegtelen.:
,,Velem leveleztél eddig a „jófogáson” keresztül a tárgyban szereplő robogóról.
A képeket amit ígértem holnap tudom küldeni, mert ma estig dolgozom.
A kérdésekre viszont szívesen válaszolok."Nem lenne rossz ha rapillantanal,es elmondanad a velemenyed,mert tenyleg messze lakunk egymastol. De hol a trukk?
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
Dexar007 #51106 üzenetére
Ma 4-kor indulok Győrbe... Megnézzem?
Anyám Agilityjével is mehetek, hogy lássa, nem először ülök ilyen izmos gépen.
Pénteken ráérek megnézni...
szerk.: Fuvart tudnék szerezni, bár 400km-re nem lenne olcsó...
De ha nem akarsz fölöslegesen eljönni, megnézem, kipróbálom neked. -
Dexar007
veterán
Link Irtam,neki. Valaszul kaptam egy szep meset amit mindenki hallani szeretne.:
,,Tehát:
Nálam 2010 óta van a motor, előtte az Apósomé volt, aki újonnan vette Mosonmagyaróváron.
Tehát minden eredeti papírja meg van.
Mikor átvettem az Apósomtól, akkor volt benne kb. 6000km.
Én csak nyáron jó időben használtam, de most a nyáron nem ment többet 500km.-nél.
Ezért van benne kevés kilométer, amit garantálok, hogy tényleg annyi amennyit az óra mutat.
Most azért szeretnék megválni tőle, mert kihasználatlan, és csak a helyet foglalja a garázsban.Még azt szeretném megkérdezni, hogy a szállítás anyagi vonzatát hogyan gondoltad?"
Holnap jonnek elvileg a kepek, 200km van kozottunk,futom nincs, vonattal kell elmennem erte,hogy aztan labon haza hozzam.Az eddigiekbol itelve nem kis kockazat mindent egy lapra feltenni.
-
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
DigitXT #51098 üzenetére
Nem nézegetek, de van egy fb csoport, ahol hirdetem a bontásból megmaradt cuccokat, és ott jött fel a hirdetés
Dexar: Anyámé, van az a pénz, de annyit nem adsz érte.
Samu: Rendszámos 125-öst ennyiért ritkán látni, azért tűnt fel.
Most fogok felülni motorra, irány Szentendre, el kell mennem olajért.kcsa: Én dehogy foglalkozok vele. Japánbérenc vagyok. Csak ennyiért leggyakrabban 125/50-es van
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- RC modell földön, vízen, levegőben
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Milyen alaplapot vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Bomba ár! Dell Latitude E5530 - i5-3GEN I 4GB I 250GB I HDMI I 15,6" HD I Cam I W10 I Gari!
- Új Gigabyte 16 Aero 4K+ OLED i7-13700H 14mag 16GB 1TB SSD Nvidia RTX 4070 8GB Studio Win11 Garancia
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G2 - i5-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Felsőkategóriás merev csöves Gamer PC! I7 12700KF / RTX 3090 24GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD!
- HP EliteBook 830 G8 i5-1135G7 16GB 256GB 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest