Hirdetés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
student
őstag
motowellek között van olyan tipus 2vagy4 ütemü ami kymco megbizhatóságú?
-
-
kcsa
veterán
válasz
wolfnet #53092 üzenetére
A kipufogógáz visszavezetést most köttettem le enyémről, annak károsanyag kibocsátás miatt van szerepe, de nekem inkább teljesítmény legyen, a katalizátor meg dolgozzon, ha már ki van fizetve
De mindenesetre igen, a fejlődést nehéz letagadni, cserébe az öreg vasak egyszerűbbek (bogyóbá japán perverziója nem számít
)
-
wolfnet
tag
Pontosan. Ez is lesz. Megszopatott rendesen.
Viszont ellen példa, a modernebbnek számító 2006-os Honda robogómmal azt csináltam amit akartam, pedig léghűtéses is volt. Igaz annak membrános karbija is volt nincs csap, véletlenül se folyik túl, nem szívja meg magát a motor, stbstb), meg mechanikusan de automatikusan tudott kipufogó felől szívni meleg levegőt ha (automata)szivatón ment, meg ilyen apróságok, meg amúgy kipu gáz visszavezetése is volt a hengerfejhez. Szóval látszik hogy a Honda az elmúlt 20 év trükkejit összegyűjtötte, és alátámasztja azt is hogy a modern motorok jobbak mint a régiek.
Volt olyan hogy 2°C-be mentem vele fehérvárra meg vissza, ~110 km összességében, és nyélen 85-90kmh-al. Annyira hideg volt neki, hogy effektíve nem melegedett be rendesen, tehát a kipu leömlő nem volt tűz forró. Az egyetlen hiszti amit mutatott hogy megevett 1 literrel többet, de ennyi. Lehet kopott a motor, de nem volt hiszti.
-
wolfnet
tag
Ja ja ja. Majd ez kiderül tavasszal hogy mi a helyzet. Amúgy ezer kilométert mentünk bármiféle probléma nélkül. Most az a helyzet, hogy minden régi suzuki motor tulajdonos azt szajkózza, hogy nagyon érzékenyek hidegben a gyertya szétb@szásra ezek a típusok. (Kortárs bandit, és gsxr is.)
Nevezetesen én elkövettem olyat hogy beindítottam, megmelegedett, de nyilván nem terhelés alatt járattam 3-6 ezres tartományban, majd leállítottam. Na és ilyenkor olyan alakul ki (nyilván télen 10°C os garázsban ez jelentősebb), hogy a gyertya sőt a henger is megmelegszik, de a hengerfej az nem és amikor leállítom a motort akkor a hideg hengerfej tönkreteszi a gyertyát. Itt két dolog is van, ha nem üzemmelegen állítom le akkor hajlamos megszívni magát, a másik meg ez a gyertya tönkretétel.
Na most még inkább hajlamos rá, ha nem bele specifikált gyertyával járatod. A szezon alatt majd többet tudok mondani, viszont az RF tulajok mindegyike panaszkodik a CR9EK-ra, 3 ezres futásokról beszélnek, meg volt akinél még kevesebb, a belevaló CR8EK-val viszont 16-18 ezrekről beszélnek hiba nélkül. Tény hogy utóbbi drágább egy kicsit, lehet ezért nem választják a szerelők könnyebb szívvel.
-
Bambalazs
senior tag
Két héten belül újra feldöntötte a szél a robogót és megint eltörte a balos fékkart. Egy biztos, most a kamera oszlop alatt parkol a gép, balról meg egy beton virágtartó gátolja abban, hogy felboruljon. Na most próbáld meg feldönteni, te genyó!
-
wolfnet
tag
Yo!
Szereztem végre rendes szerszámot megcsináltam a gyertyacserét. Vegyes érzelmekkel járt a művelet. Felemás gyertyák voltak bent ... meg pf na szóval lőttem egy fotót:
Balról jobbra sorba ahogy a hengerekben voltak. 1-2-3-4Az első gyertya (CR9EK) volt először a ludas amikor három hengerezett. Ez viszonylag újszerű és tiszta is, mert megtakarítottam, de ez is rossz igazából.
A második az pokoli állapotban van (CR8EK). Ez lehet a legrégebbi a sorból, viszont ennek ellenére ez a henger működött is vele hiba nélkül. (Lehet a teljesítmény kisebb volt). Viszont ez a belevaló gyertya!
A harmadik-negyedik nagyjából egyformán szarul néz ki. Látszik hogy a karbi beállítás elég bőséges, kormolja rendesen a gyertyákat a sok anyag, illetve hogy nem igen tudtak ezek a CR9EK-k öntisztulni.Belekerült a négy új CR8EK, szépen beállítva a 0.6mm-es hézaggal. Amúgy gyárilag majdnem jók is voltak a hézagok, egy gyertyán volt talán 0.7mm, szóval tapstaps ngk. Beszerelés után gyakorlatilag - ahogy mondani szokták - fél főtengely fordulat után szívatás nélkül azonnal kiegyensúlyozottan járt minden henger. Megmelegedés után csodálatosan forgott is.
Kivittem egy körre a havazás előtt +4-5°C volt itt nálunk. Szépen bemelegítettem 95°C-ra a vizet, elkezdtem kicsit kövérebben menni, csodálatosan forog. Szebben jár, könnyedebbül pörög fel, gyorsabban is. Megérte.
TAVASZT!!! TAVASZT!!!
-
huszi.gyb
senior tag
Áhh, van rá 1 napja.
Na jó, azért nem, de még januárban rá akarok ülni. Szerda délelőtt viszi el. (Délutános a héten, ahogy nekem lejött másodállás neki a motor szerelés).
(#53081) droving: Üdv itt!
Több dolog lehetséges: az utoljára tankolt benya felkeveredett, vizesedett, ezért nem indul.
A karbi eltömődött, tisztítani kell.
A légszűrő eltömődött tisztítani/cserélni kell.
A gyertya haldoklik (esetleg a gyújtás más része). először ezeket nézném meg.Az nem okozhat gondot, hogy 95-ös van benne, azzal is mennie kell. (Nem állt bent tartálykocsi, amikor tankoltál?)
-
kcsa
veterán
válasz
droving #53081 üzenetére
Egy dolog biztos: nem azért nem indul, mert 95-ös benzint tankoltál bele. Az esetleg előfordulhat, hogy dzsuvás benzint kaptál (pl tartály aljáról, vagy friss utántöltés).
Szikra, benzin van?
Ha nincs benzin, akkor karburátor tisztítás, az ment tele retekkel. Ha így van, ott többet ne tankolj.
-
droving
aktív tag
Sziasztok!
Örülök ,hogy van itt egy ilyen topik is.
Nos ezt most ki használnám.Van egy Kymco Titro 50-es 4 ütemű robogóm.
Eddig 100-as benyát kapott tökéletesen tette a dolgát.
2 Napja kapott egy teli tank 95-ös benyát.
Azóta nem akar be indulni rúgásra.
Hangja van de beindulni nem akar.
Van esetleg valami ötlete valakinek ?
-
-
Grillo
őstag
No, januárban szeretném elvinni a Scarabeot szerelőhöz, jó lenne, ha február végére újból járóképes lenne.
Első körben megkérdezem Kawasatit, akar-e vele szopni még, bár szerintem nem fog rá igényt tartani.
A kérdés, hogy akkor kihez vigyem? Itt Dunakeszin van valami robogós, de nem tudok róla semmit.Tipp?
-
Mr.Peter
aktív tag
Igen, a végénél áthúz, csak miután egyszer megütött már nem igazán fogdostam.
Lehetséges, hogy most hogy mozgattam a kábelt, a gyertya ki-be rakáskor, előjött ez a rejtett hiba, mert eddig nem hallottam.
A gyenge szikra magyarázhatja azt, hogy sok állás után nehezebben, most pedig egyáltalán nem indul?Na már találtam is alkatrészt, csak sajnos Miskolcon van.
-
kcsa
veterán
válasz
Bogyó bá' #53066 üzenetére
Na ja. De előre tervezetten rákölteni x darab százezrest, azért eleve feltételez némi perverziót, a szopóroller meg csak úgy jön
szerk.: mondjuk én még így is egész olcsón megúsztam. Ha nem jön körbe a nem tervezett baleset, akkor nagy bajával együtt is megállok ~120k környékén, és ennyiért kompletten át lett nézve, és ami látható hiba volt, az javítva, kizárólag gyári alkatrészekkel. Szerintem nem vészes.
-
Mr.Peter
aktív tag
válasz
huszi.gyb #53056 üzenetére
A karbi nem rég volt tisztítva, és akkor is makulátlan volt.
Úgy emlékszem, hogy műanyag tankos, és tele van.Nekem inkább az volt szembetűnő, hogy ha kiveszem a gyertyát, és közben indítózom, akkor nem csak a gyertyánál szikrázik, hanem valahol a gyújtó szár végénél, ahol rámegy a két csatlakozó, ott is van valamilyen pattogás.
Lecsavaroztam a vázról, hogy ne érjen semmihez, hozzá, hátha ez a baj, de így se volt jó. -
huszi.gyb
senior tag
Mondjuk 50 2T injektorosat ezek után sem vennék.
4T-ből jó a karbis, jó az injektoros... Most karbis van, viszont ha sok hengeres gépem lesz, abból injektorost keresek majd...btw Shadow 600 karbis vagy injektoros?
szerk.: Közben én is megtaláltam.Ütésálló az jó.
V2 meg V2...
-
huszi.gyb
senior tag
Nálam nem ez volt a szempont. Karbis többet eszik, de olcsó. Csak az maradt ki, hogy ezen a motoron spéci karbi van, se a 25-ösön, se a 150-esen nincs ilyen. Mert van rajta egy gyorsító szelep, hogy erősebb legyen a 25-ösnél, különben értelmetlen lenne. (Tehát ez a motor kivétel). Ettől még jó lehet a karbis, de utána kell nézni.
Mindegy, most már rendbe lesz téve, utána egy darabig megint jó lesz.
Úgy valahogy, ha valamit nem akar, nem kell erőltetni
Vagy nagyobb kalapáccsal odab@szni. -
Mr.Peter
aktív tag
Hát, jó... ha nem megy akkor nem erőltetem.
Mára befejezem kedves barátom bütykölését, és megpróbálom
valami mással felb@szni az agyamAkkor azt hiszem, hogy a telelés kipipálva. Márciusban újra próbálkozok... pedig azt terveztem, hogy néha néha megyek egy kört.
-
huszi.gyb
senior tag
-
Mr.Peter
aktív tag
válasz
Norbika88 #53046 üzenetére
Kipróbáltam a gyújtás nélküli rugdosást, de nem sikerült beröffenteni.
Kiszedtem a gyertyát és totál el volt ázva. Megtisztítottam, visszaraktam, de utána sem indult. Megint kivettem és megtisztítottam, és most ott hagytam , nem raktam vissza a gyertyát.
(Tanulság: Nem szabad lerakni a robogót, mert többet nem indul be)
-
Norbika88
senior tag
válasz
Mr.Peter #53043 üzenetére
Én is elővettem a motyowellt. Nem is kellt sokat rugdosni, ahhoz képest hogy másfél hete áll.
10perc melegítés után mentem egy kört, napos szeles időnk van itt.
Múltkor nehezebben indult akkor kivettem a gyertyát, megtisztítottam utána elsőre röff volt.Töltött káposztával szélben ennyi
Leadnék -10-15kg magamról mekkora tunning lenne
-
z0l1ka
aktív tag
válasz
Mr.Peter #53043 üzenetére
Akkor én szerencsésebbnek érezhetem magam ,én is kb két hete tettem le a Malaguti f15-öt , én is szintén garázsban tartom viszont nem fűtött és eléggé szellős is
lényeg hogy nem ázik ,abban a gondolatban voltam ,hogy rugdoshatom egy párszor mire beindul de nem
2.-rúgásra beindult
Viszont én az aksit azt bent tárolom ilyenkor szobahőmérsékleten
Én is csak annyit tudok mondani amit az előttem szóló, ha úgysem akkor nézd meg a gyertyát hogy benzines e
-
Mr.Peter
aktív tag
Ebéd után tartottam egy kis testmozgást... megpróbáltam beindítani a robeszt.
Már 2 hete nem volt használva, a 10-15 fokos garázsban pihent.
Indítóztam egy csomót, rugdostam is jó pár perig, de semmi.
Kivettem a gyertyát, úgy is rúgtam rá párat, majd hagytam kicsit pihenni, addig kerestem egy másik gyertyát, beraktam, de továbbra sem akart beindulni, hiába küzdöttem.
Mit lehet ilyenkor csinálni? Amikor használtam, még 3-4 fokban is beindult pár rugás után. -
Rent
senior tag
10x6mm, valamint 4mm mély. Ilyen anyacsavarra lenne szükségem.
Ha valaki tud ebben segíteni, előre is köszönöm!
-
kcsa
veterán
csúszóanya néven találtam.
-
Rent
senior tag
Tegnap kiszedtem az akksit, hogy feltöltsem, hát teljesen megfeledkeztem az anyákról és az egyik eltűnt a fűben. Nem tudjátok véletlenül, hogy hol lehet beszerezni az akksihoz anyacsavart? Az akksi egy Rider CTZ7S-BS kb így néz ki: [link] Téglalap formájú anya kell hozzá.
-
hoby36
senior tag
Sziasztok!Vettem a Gilera Runneremre egy sportkipufogót.Leszedtem a gyárit,de nem láttam,hogy lenne rajta tömítés a hengernél.(lehet leesett és nem vettem észre)Létezhet,hogy nem kell hozzá?
-
huszi.gyb
senior tag
Ezzel egyetértek. Én csak az elhasználódott gumi/ zsír új (de még csúszós) közti különbséget éreztem. Az nagyon meglepett...
Ruhából én inkább minőségit vettem, használtan. (Dainese... Kb 1 éve rám jött, hogy lehet, le kéne cserélni egy újra... Megláttam az árakat, és elvetettem az ötletet.
) Kabátból a robogós kabátok is jobbak a semminél, bár azért azt a kis szivacs protektort nem lehet összehasonlítani a gyorsaságis kemény műanyag+szivaccsal szerintem. Ennek ellenére az új nadrágom szivacsos. Robogóra szerintem elég... Ha másik motorom lesz, akkor arra veszek másik ruhát is. Úgysem mostanában lesz.
Ezek nálam is tapasztalt dolgok. De tény, hogy a bőr ruhában térden ugráltam vagy 50m-t aszfalton, és nem is fájt. (Fogadásból, nem hitték el.) Gerincvédőt ritkán használom (Lidl 10kHUF), de a semminél jobb. Persze, ha van pénzed, akkor fel lehet öltözni jól.
Az egyik srác, akivel a jogosítványt együtt csináltam vett egy zsír új CBR1000RR Repsolt+ Dainese ruha. Csak a ruházata több volt, mint 1 milla.
De ettől függetlenül a sisakból kifogtam egy (szerintem) tűrhetőt. Ár-érték arányban szerintem jó vétel volt. A többi jobb, mint a semmi, vagy használt. De eddig mindig megvédtek.Idővel majd nyilván cserélgetem én is, de egyelőre maradnak.
-
kcsa
veterán
válasz
huszi.gyb #53026 üzenetére
igyekszem olyan témában határozott véleményt alkotni, amit megtapasztaltam. Olcsó gumi, sisak pont ilyen.
Kabátom es kesztyűm most is kb a legolcsóbbak ami még vállalható. (20+5k)
De a gagyi sisakok egyszerűen annyira szarok jellemzően, hogy kidobott pénz.
Gumiból is jártam olcsóbb kategóriással motoron - gyári Sava volt. Azóta tudom hogy motornál mi a különbség (de autósból is: Kléber Krisalp téli gumi hihetetlen fos)
Nem muszáj mindenkinek egyetérteni, de az ár egyértelműen tükrözi a minőséget, aztán mindenki eldöntheti hogy számára mi a fontos.
Nálam pl. kabát < sisak. -
huszi.gyb
senior tag
válasz
Something_ #53027 üzenetére
Valahogy úgy. Ami marad a motorgenerál után, az motor részlet.
Nyilván gumija is válogatja, meddig használhatod. Meg köztünk szólva RR nem épp 0fokos motorozásra találták ki.
Kivéve szöges gumival, jégen.Robogónál nem kap akkora terhelést, így kevésbé is melegszik (gondolom). Szentendrén, ahol olajat szoktam venni GSXR tulaj a boltos. Ő is mondta, hogy lehet vele menni 20 fok alatt, de ha nem melegszik be rendesen a gumi, nem lehet húzni neki. Ésszel gixxerezni meg nem jó. -
Something_
őstag
válasz
huszi.gyb #53026 üzenetére
+ motor-részlet?
A robogóhoz én kaptam rokontól jó állapotban lévő motowell sisakot. Kényelemre 0 volt, párásodott egyből ha megálltam, engem zavart, hogyha hűvösebb volt, fel kellett hajtani a plexit. Hangos is volt, viszont így visszagondolva a Shoei sem sokkal halkabb, viszont a pinlock miatt sosem párásodik, ami brutál jó tulajdonság és nyilván az ára miatt sokkal kényelmesebb.
A gumi témához meg egyetértek huszi-val, azon én sem spórolnék, habár ilyen szar időben (10 fok alatt, főleg hideg gumival) a Metzeler Sportec M7 RR is megcsúszott fékezéskor..
Rá 1 hétre le is raktam a motort, nekem elég volt, nem akartam összetörni, pedig nem fáztam sosem.
November 30-án raktam el téli alváshoz, addig minden nap mentem vele :-)
Remélem március végén már elő lehet venni :-) -
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
wolfnet #52982 üzenetére
Még nem olvastam végig, hogy mire jutottatok... De sisakból, gumiból is olyat választok, amiben bízok. Kezdetben egy használt (4000Ft-os sisakom volt, 50-esen, ideiglenesen). Aztán vettem a Kappát. Nagyon masszív, 1 éves elmúlt, továbbra is bírom. Bogyónak ugyanilyen van. Akcióban 20k körül fogtuk ki... (40k-s sisak volt más boltban). Készletsöprés volt, mérethiány... stb
Gumiról meg csak annyit mondanék, hogy a 4 éves Bridgestone ami Maján volt (öreg, kopott), indulásnál vizes úton elkapart. Az extrém csúszós frissen feltett Michelinnel szintén esős úton jöttem haza, és nem kapart el... Ez azért hatalmas különbség... Jobb nem bele gondolni, mennyire tapadhatott a régi gumi (persze, amikor új volt, nyilván az is jó volt). De ebből kiindulva nem kísérleteznék olyan márkákkal, amiről hallottam rosszat (Vee Rubberről is hallottam, hogy vizesen csúszós, ContiTwistről is... ) És itt kcsa-nak adok igazat. Megveszed a szart, és jársz vele amíg el nem kopik (életveszély), vagy lecseréled idő előtt normálisra (kidobott pénz), vagy veszel normálisat, még ha összeszorított fogakkal is. (Én ezt választottam)
szerk.: Ja és mielőtt azt hinnétek, hogy a bőröm alatt is pénz van: használt bőr cucc (kabát+nadrág), plusz az "új" szövet nadrágom is használt (alig használt, újszerű 6000-ért). Szóval ki lehet fogni. Téli kesztyűt piacon vettem, egy olyan embernél aki motoros kiegészítőket árult. Új, bőr, 3500 (már csere érett, sok km-t kibírt, télen-nyáron). Szóval ki lehet fogni, csak foglalkozni kell vele.
-
Bogyó bá'
nagyúr
- Hideg van.
- Nálunk rohadtul fúj a szél.
- Pár perce tettem magam mozgássérültté egy tudományos, ergonómiai kísérlettel.... -
wolfnet
tag
Szép idő, 5-7°C, kis szél, dupla réteg ruha mindenből és irány meghajtani a vasakat emberek!
Erre vártam! Kicsit füstöl az egyes henger, még nem heverte ki a 30 kilométeres üzemenkívüli állapotot. Amúgy nagyon sok üzemanyag lötykölődhet a katalizátorban is, szóval ideje meghajtani ahogy szereti, alapos melegítés után.
-
30z.Samu
félisten
-
wolfnet
tag
Nyugi fiatalok!
Én minden motoron szarul éreztem magam, amíg nem jöttem rá hogy nem csak a méretválasztás a fontos, hanem a felépítés is. Egész eddig naked-et akartam mert k@rvajól néznek ki. Aztán amikor kipróbáltam még akkor is tetszett (tanuló vasak). Aztááán amikor országutaztunk vizsgán szakadó esőben 5°C mellett, akkor már nem tetszett annyira.
(Tény hogy nem csak a motor tehet róla.) Mindenképpen túra vasat szerettem volna, mert nem akartam és soha nem is akarok hasalni. Ültem pár percre hasalós motoron és borzasztó, nekem a derekam nem bírja, sajnálom (amúgy ... iszonyatosan jó volt
csak a hátam leszakadt fél óra után).
Az RF azért tetszik, mert a hagyományos rotyogós naked-től egy icipicit előrébb dőlve ülsz, de nem fáj a hátam rajta 1,5 óra után sem. Nekem inkább a lábam fájt rajta, egész konkrétan úgy érzem nem tudom elég hosszan kinyújtani a lábam. Tudjátok amikor már 2 órája seggelsz a vason, akkor inkább tespednél mint szorosan fognád a térdeid között a tankot. Az RF-ben ez az egyetlen ami "sportmotoros" és ez amúgy nagyban növeli a biztonságérzetet, csak hosszú távon fárasztó. Viszont a felső testem csodálatos! Nem fáj semmim, és nem fárad el a csuklyás izmom sem olyan gyorsan, mert tehermentesíti a felső testemet a széltől az idomszett. Nincs alulról felcsapó levegő, nincs elölről rám terhelő levegő. 3-4°C-ban amíg nem esik, addig csak a kezeim fáznak a motoron és a térdeim.
@bogyo112: teljesen igazad van, ha viszont 1 óránként megállok egy 10 percre pihizni, akkor az egész teljesen vállalható. Ha messzire megyek, akkor nekem amúgy is meg kell állni 1-2 óránként tankolni mert a pacik éhesek. És ha már megálltam az minimum 15 perc. Megtankolom, bemegyek a shopba veszek valami csokit, beírom a telefonomba a fogyis programot
megkapom hogy 20 liter
szar
.
-
30z.Samu
félisten
Jó reggelt! Ez már fanatizmus, vagy csak szimplán elvonási tünet, de most így elsején úgy gurulnék egyet csak úgy céltalanul. Itt most nincs olyan vészesen hideg és az utak sem csúsznak.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Akkor hadd magyarázzam másképp: másfél órát én sem bírok ki a nyeregben, olyankor már ordítani tudnék kínomban. 6x1-et meg simán, minden szenvedés nélkül. Rendszeresen megállok, kinyújtózkodok, hajolgatok egy kicsit (ilyen címszóval gyakorlatilag körülnézem a motort, ez amúgy sem árt), és persze - eléggé el nem ítélhető módon - mindezt egy szál cigivel a pofámban. Szükség szerint pisi / kávé (helyben főzve, nem vicc, "komplett" konyhám van a bal oldaltáskámban gázfőzővel!
), pár korty víz a kulacsból. Ha egyedül megyek, akkor ez nem kérdés (nem kell alkalmazkodni senkihez), az erdélyi úton előre így beszéltük meg Laci barátommal (ő fiatal, egészséges, nem dohányzik, de elfogadta a "feltételeimet"), a mostani, "nyuggerekből" álló társaságom meg bagózik, így ennél sűrűbben is meg szoktunk állni. Többnyire szép helyekhez időzítjük a megállást, ott fotózgatni is szoktam.
(#53008) kcsa: remélem, a lényeg azért átment: ha kicsit is kényelmetlen már a nyeregben, akkor állj meg, és pihenj, mozogj. Utána ugyanígy tovább...
-
Bambalazs
senior tag
A testi épség megőrzése és a biztonság jobb befektetés, mint utólag a gyógykezelés (vagy rosszabb)... Másfelől nem árt figyelni az akciókat sem, ha már spórolásról van szó. Nekem így sikerült beszerezni egy 55 ezres Bering kabátot 29-ért.
Új hozzászólás Aktív témák
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Nintendo Switch
- Baldur's Gate 3
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Spórolós topik
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Robotporszívók
- Xbox Series X|S
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 11 64GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3027
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS B550M R7 5700X 32GB DDR4 1TB SSD RX 6800 16GB Zalman i3 NEO Gigabyte 850W
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3036
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest