- Egymásra licitálnak a kiadók, hogy kihasználják a GTA VI késését
- A GEEEK új házainak nem lesz gondja a szellőzéssel, és az áruk sem vészes
- 500 Hz-re képes, kvantumpontos OLED monitor érkezik a Samsung névjegyével
- Letisztult külsejű, "lopakodó" alaplapok a Gigabyte égisze alatt
- Középkorian pokoli lett az új GeForce driver
Aktív témák
-
Thuglife
senior tag
Ez most sztem megéri!
Onkyo TX-SR307 -
ToxLee
őstag
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani erősítőt 50000 és 70000 között? Számítógépre kötném, játékra és néha film nézésre használnám. Teljesen laikus vagyok a témában, úgyhogy kérlek ne bántsatok.
-
dani3l
őstag
Hali!
Onkyo HTS-3305 házimozierősítőről van valakinek valami tapasztalata? Sima otthoni filmnézéshez, nem kell, hogy kivigye a falakat, de azért szóljon meg működjön rendesen.
Üdv.
-
daniel2121
őstag
Hát az annyi az annyi, hogy ha egy hozzávaló erősítő kb. 130-150.000k akkor még belefér de lehet hogy egy kicsit később. Azt írják a hifi guruk és nyilván igazuk van hogy a leggyengébb lácnszem a hangfal, azért koncentrálok én is arra leginkább. Az igaz hogy zenére inkább a 2utas frontok a megfelelők?
A BOWERS&WILKINS az milyen mondjuk a cm9 sorozat, oké tudom hogy 300k felett van csak a véleményre vagyok kiváncsi. -
dabadab
titán
válasz
vtechun #9341 üzenetére
Kozben sikerult megfejtenem a dolgot
(az ARC arra jo, hogy a hang "visszafele" is tud menni a kabelen, tehat a HTPC -(HDMI)-> erosito -(HDMI)-> TV lancnal immar mukodik az, hogy nem csak a TV kapja az erositotol a HTPC kepet, hanem a TV musorok hangjat vissza tudja kuldeni az erositore (felteve persze, hogy a TV tok uj es szinten ismeri ezt a feature-t), ez a regebbi HDMI verziokkal nem ment, ott kellett egy plusz SPDIF kabel erre)
Az erositonek nem kell tudnia igazan, hogy mi megy a kabelen, a hangot leveszi a tobbit meg valtozatlanul kuldi tovabb.
-
-
dabadab
titán
válasz
vtechun #9339 üzenetére
"ahogy tudom a 8-as széria mindegyike HDMI 1.4a kompatibilis."