- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Ismét analóg billentyűzettel jelentkezett a Cherry Xtrfy
- Amazon Kindle
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- iPad topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Apple MacBook
- Nem viszi sehova a Raptor Lake-et az Intel
- Apple asztali gépek
- Milyen egeret válasszak?
-
PROHARDVER!
Extrém tuning topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tidus
addikt
Én pontosan ilyen open day formációra gondoltam, néző közönség kizárásával, csak az érdekeltek részvételével, aztán ha vannak komoly eredmények azokat közhirré lehet tenni.
Egyébbként hihetetlenül hangzik de szinte érdektelen a számítógép tuning az átlag, de még a felsőfokú végzettséggel rendelkező userk között is.
Én személy szerint kezdő vagyok ebben a műfajban, mivel csak léggel űzöm ezt a hobbit, de nagyon is érdekel, azért vagyok itt. Viszont saját tapasztalatból tudom, hogy ha szóbakerül a tuning baráti körben v. a melóhelyemen, mindenki csak ámul néz, és azt kérdezi ez mire jó, miért jó százezreket fektetni egy gépbe. Erre példának egyik barátomat szoktam felhozni akinek a horgászfelszerelése ér százezreket, és azzal csak lógatni tud.
Egyébbként az öcsém informatika és torna tanár álltalános iskolában, ő azt mondta nekem hogy nem merné a gépében piszkálni a biost, hátha ellszáll valamelyik alkatrésze, viszont a bios angol rövidítéseit majdnem mindet tudja hogy mit jelent és mit befolyásol.
A támogatók alatt mit értesz?(#3603) Achill3uS: Zártkőrű rendezvényre gondoltam, úgymond "baráti" körre.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Ismét analóg billentyűzettel jelentkezett a Cherry Xtrfy
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Amazon Kindle
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Itt a Galaxy S26 széria: az Ultra fejlődött, a másik kettő alig
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- LEGO klub
- iPad topik
- További aktív témák...