Hirdetés
- VR topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Soha nem szabta ilyen pénztárcabarátra új CPU-it az Intel
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Ilyen olcsó sem volt még egy Apple notebook
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- Hobby elektronika
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali informatikai kérdések órája
-
PROHARDVER!
Extrém tuning topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tidus
addikt
Én pontosan ilyen open day formációra gondoltam, néző közönség kizárásával, csak az érdekeltek részvételével, aztán ha vannak komoly eredmények azokat közhirré lehet tenni.
Egyébbként hihetetlenül hangzik de szinte érdektelen a számítógép tuning az átlag, de még a felsőfokú végzettséggel rendelkező userk között is.
Én személy szerint kezdő vagyok ebben a műfajban, mivel csak léggel űzöm ezt a hobbit, de nagyon is érdekel, azért vagyok itt. Viszont saját tapasztalatból tudom, hogy ha szóbakerül a tuning baráti körben v. a melóhelyemen, mindenki csak ámul néz, és azt kérdezi ez mire jó, miért jó százezreket fektetni egy gépbe. Erre példának egyik barátomat szoktam felhozni akinek a horgászfelszerelése ér százezreket, és azzal csak lógatni tud.
Egyébbként az öcsém informatika és torna tanár álltalános iskolában, ő azt mondta nekem hogy nem merné a gépében piszkálni a biost, hátha ellszáll valamelyik alkatrésze, viszont a bios angol rövidítéseit majdnem mindet tudja hogy mit jelent és mit befolyásol.
A támogatók alatt mit értesz?(#3603) Achill3uS: Zártkőrű rendezvényre gondoltam, úgymond "baráti" körre.
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo Thinkcentre M920t Tower/ M920s SFF / számla, garancia
- GMKTec NucBox M6 Ultra mini számítógép - R5 7640HS 16GB 4800MHz DDR5 512GB SSD AMD Radeon 760M W11
- iPhone 17 256 GB Black - Bontatlan !! www.stylebolt.hu - Apple eszközök és tartozékok - Számlás
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max