Hirdetés
- A kezdet vége: viszlát, Model S!
- A Windowst és a macOS-t is váltaná a Google Aluminium OS
- Az X3D-s Ryzenekkel való bűvészkedés a Colorful alaplapjának fő profilja
- Ha sokat küzdünk a porral, a GEEEK megfizethető "házát" nem nekünk találták ki
- Nagyzási hóbortja van az ASUS legfrissebb, QD-OLED paneles monitorának
-
PROHARDVER!
Extrém tuning topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tidus
addikt
Én pontosan ilyen open day formációra gondoltam, néző közönség kizárásával, csak az érdekeltek részvételével, aztán ha vannak komoly eredmények azokat közhirré lehet tenni.
Egyébbként hihetetlenül hangzik de szinte érdektelen a számítógép tuning az átlag, de még a felsőfokú végzettséggel rendelkező userk között is.
Én személy szerint kezdő vagyok ebben a műfajban, mivel csak léggel űzöm ezt a hobbit, de nagyon is érdekel, azért vagyok itt. Viszont saját tapasztalatból tudom, hogy ha szóbakerül a tuning baráti körben v. a melóhelyemen, mindenki csak ámul néz, és azt kérdezi ez mire jó, miért jó százezreket fektetni egy gépbe. Erre példának egyik barátomat szoktam felhozni akinek a horgászfelszerelése ér százezreket, és azzal csak lógatni tud.
Egyébbként az öcsém informatika és torna tanár álltalános iskolában, ő azt mondta nekem hogy nem merné a gépében piszkálni a biost, hátha ellszáll valamelyik alkatrésze, viszont a bios angol rövidítéseit majdnem mindet tudja hogy mit jelent és mit befolyásol.
A támogatók alatt mit értesz?(#3603) Achill3uS: Zártkőrű rendezvényre gondoltam, úgymond "baráti" körre.
Új hozzászólás Aktív témák
- Router gondok
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Kávépörkölés
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen processzort vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra