Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
Érdekes téma a PHEV-k legendásan alacsony, 2 liter körüli vagy akár az alatti gyárilag meghirdetett katalógus fogyasztása. Esetemben, a Mercedes C350e-nél 2,1 liter/100 km, míg pl a BMW 330e-nél 1.9 liter/100 km a megadott érték.
Tisztában vagyok vele, hogy az ezek az NEDC szabvány idején megadott számok egyszerűen nevetségesek, valamint azt is tudom hogy teljes feltöltött akkumulátorral értendők. De még úgy sem áll össze a képlet. Esetemben a gyári megadott elméleti maximális elektromos hatótávolság 31 km (ami eleve egy vicc a valósághoz képest, de ez most részletkérdés, foglalkozzunk csak az elméleti számokkal), ami egy 100 km-es távot nézve a teljes út 30%-a. A hajtás másik részét egy 200 lóerő feletti turbós benzinmotor biztosítja, ami önmagában eléggé iszákos, legyen ez akkor a maradék 70%, azaz 70 km. Nekem ebből dehogy sem jön ki a 2 literes fogyasztás. Vajon amikor 100 km-re megadták a fogyasztási értéket, akkor egy teljes komplett 100 km-es útszakaszt számoltak, vagy pedig csak egy kisebb napi “lehetséges ingázós távot” arányosítottak a 100 km-hez, esetleg a 100 km alatt többszöri feltöltéssel számolva adták ezt meg? Vagy egyszerűen egyetlenegy feltöltéssel és egy teljes szünet nélküli 100 km-es szakaszt vettek alapul?
Értem én, hogy miután az akku lemerült, továbbra is használható hagyományos hybrid üzemmódban és ugyanúgy időközönként a motor ki-és bekapcsolgat, nem tudom, hogy ezt is beleszámolják-e. Azt is tudom, hogy a PHEV-k legendásan alulteljesítik a megadott számokat (jobban mondva felül), engem csupán kíváncsiság szinten érdekel, hogy egy etapban számolnak, vagy csak rövid szakaszt arányosítanak, mindössze egy teljes töltés vagy több?
Érdekes téma és már több külföldi fórumon is felmerült ez a kérdés.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Super 6GB Rampage SHIVA Thermaltake 500W
- Azonnali A320 B350 X370 B450 X470 A520 B550 X570 chipset alaplap felvásárlás személyes/csomagküldés
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Telefon felváráslás!! Xiaomi 13T, Xiaomi 13T Pro, Xiaomi 14T, Xiaomi 14T Pro
- Gamer egerek és billentyűzetek kitűnő árakon! Most extra 10% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest