Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- ZIDOO médialejátszók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Egér probléma
- Bluetooth hangszórók
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rebourne
aktív tag
válasz
granini #38883 üzenetére
"A Blizzard fejlesztoi meg teszteloi ugyaolyan elhivatott jatekosok mint mi magunk. (Csak ok jo vegere szulettek a cerkanak es soktizezer dollart keresnek a kedvenc hobbijukkal) "
A játéktesztelés a legszarabb meló az ipartban. A Trenches Comic-nek immár kétévnyi anyaga gyűlt össze a témáról különböző teszterek tollából:
pl.:
"You learn to hate every game you test (with some small exceptions). You go to sleep thinking about them, wake up thinking about them and even dream about them. Hours spent in a small windowless room with little ventilation.
Trapped.
But in the end, it’s all worth it. Actually, no wait – it wasn’t. That bug you spent the last week trying to track down just got waived as a feature."
-
Gorneck
legenda
válasz
mikromanus #38898 üzenetére
Infernon nem müxik...párszor már le lett írva...
-
mikromanus
veterán
Hm... Nézegettem. Lehet van valami "agro" skill barbárnál, csak soloban valahogy kb mindegy "kire megy" a szörny. Próbáltátok már a Demoralize rúbnát a Threatening Shout -nál. A taunt elvileg azt jelenti, hogy gyűlnek rád a szörnyek mint szarra a légy. Vagy csak kapnak egy csinos "taunted" jelzést és megrohanják mögötted a DH-t így is?
Ha magadra húzod ezzel az ellent és a passzív a rúna hatását is duplázza, akkor kb folyamatosan mehet a terelés. A demoralize tart 6 másodpercig, a stun a ground stompnál 4 sec. Simán jó. 12 és 10 sec rajtuk a cd. -
Thrawn
félisten
Akinek kell a legköcsögebb (legritkább) unique pók, az jöjjön:
Zhelobb the Venomous -
kkf
aktív tag
válasz
jpeetr #38891 üzenetére
azt akarják, hogy ne CSAK agyatlan hent legyen 6LS-el a lecsóban állva, hanem taktikázni kelljen
én értem, és én sem helyeslem, de azért van az a küszöb, ami alatt nincs értelme az egésznek.
3%-os LS (0,6%)-sel azért már nem nagyon állsz meg a tócsákban, de a reflect ellen meg végképp kevés, ezért mondom én, hogy akkor felezzük 0,3-ra, és annak a duplája is csak 0,6.
másik meg, hogy azért egy barbárral ne kelljen már annyit kite-olnom, mint egy DH-val
jó, végül is még gyerekcipőben jár a dolog, szóval kár annyit spekulálni... -
mikromanus
veterán
válasz
Gorneck #38894 üzenetére
Nem is nagyon kell. Csak a sok XP é sePenis huszár (meg a trollhadtest) megszólja a kultúrált szórakozás elkötelezett híveit.
(#38884) kkf
Ha igazak az infók akkor kb így képzelik a barbár életpótlását:
Bloodthirsty
Each point of all Fury spent heals you for 165 Life. / Heal amount is increased by 1% of your Health Globe Healing Bonus.Wrath of the Berserker - Thrive on Chaos:
Gain 248 Life per Fury while under the effects of Wrath of the Berserker .Warcry - Invigorate :
Increase maximum Life by 10% and Life regeneration by 1651 per second while affected by War Cry.Seismic slam - Strength from Earth:
Gain 2% of your maximum Life for every enemy hit.Azért a DH se rossz
Vengeance Is Mine - Stimulants : Heal for 10% of maximum life each secondNem a "nerf" a gond a leachnél, hanem hogy kinyírják. A 0% az bárhogy is nézem nem versenyképes.
Így meg kiesik egy módszer a talponmaradásra ami jelenleg domináns a játékban. -
Gorneck
legenda
válasz
mikromanus #38892 üzenetére
Van olyan ismerősöm aki azt se tudja mijjaz az AH...akkor számít, hogy ti mit raktatok össze az esett holmiból? Ne a PHból indulj ki...bár ettől a PHn is van 1-2 ember aki nem bír mpl5-6 fölé menni...
-
mikromanus
veterán
válasz
Gorneck #38887 üzenetére
EZt azért kétlem. Az még hobbi szint bőven. Odáig minden "builddel" lehet életképes haladós karaktert összedobni. Ha meg az átgondoltabb, vagy kedveltebb skillekkel nyomulnak, akkor még könnyebb/olcsóbb teljesíteni. Mp5 az most már nem komoly kihívás senkinek. Vagyis kevesebbeknek kihívás mint akiknek laza. Az még magatalálósban is jól darálható átlagos beleölt idő mellett is. Vagy csak a korábbi "tesztünkben" nagyon mázlisak voltunk. Vagy csak neked az esik-kel azt jelenti, hogy hetente egyszer meghal.
-
jpeetr
aktív tag
1. mi lesz a barbár life steal skilljével? majd akkor az is life regen alapú life on hit lesz?
Majd kap más tulajdonságot, mint sok minden más. pl: monk FoT alapbol tudni fogja a teleportot, akkor minek a thunderclap runa? kap más tulajdonságot, ennyi
2. akkor lvl70-es itemen nem is generálódhat majd LS?
kérdezd a blizzard-ot erről, de nem sok értelme lenne LS-nek ilvl70 felett
én nem láttam sehol leírva, hogy lineárisan csökkenne, de az meg még nagyobb hülyeség lenne, mert már 0,05-ös szorzóval sem kellene már kb. senkinek.
nekem ez az jelenti, hogy szintenként csökkenni fog: "Life Steal is less effective when you are higher level."
3. SC-t miért kell HC felé terelni?
jönnek majd SC-be is a shieldes WD-k? ha nem akarsz ész nélkül grindolni, átmész HC-ba oszt jónapot, de így kb. megint amit egyik kézzel adnak, azt a másikkal el is veszik
még globálisan a 0,1-es szorzóval egyet tudok érteni, de hogy nulla...megint az lesz, hogy akkora balanszot akarnak csinálni, hogy a végén a korábban populáris buildeket, és tárgy tulajdonságokat rakják teljesen a partvonalra. (max. 250CHD from items???!!!)azt akarják, hogy ne CSAK agyatlan hent legyen 6LS-el a lecsóban állva, hanem taktikázni kelljen
-
mikromanus
veterán
válasz
jpeetr #38873 üzenetére
A "datamined" infók alapján más kasztnak is lesz ilyen erőforrás spend alapján élettöltés. Barbárnál láttam, csak szar. Önmagában jól néz ki, de az eddigi infók alapján minden fury generator rúnát és skillt nerfelnek ami nem alaptámadás. A WT ugyan átmegy fogyasztóból termelőbe, de így is szopacs a változás. Most is le lehetett vinni 1 fury/támadásra és passzívval meg BR-rel iszonyatos termelést nyomott. Ez kiesik. No, majd meglátjuk. Biztos nagyon szar lesz és az is biztos, hogy ettől még simán játszani fogok. Persze ha picit kezelik a lagosabb dolgokat kiegre... Mondjuk soloban nem vész. Max antiszociálisabb leszek még a msotani állapotnál is
-
kkf
aktív tag
válasz
granini #38885 üzenetére
dinamikus alatt nem automatikust értettem
inkább olyasmit, hogy a mostani statikus MP szintek helyett vagy még inkább mellett lenne egy kapcsoló (/players X-hez hasonló), amihez rendelve van néhány exponenciális függvény, és a fejlettségi szintedhez tudnád magadnak így teljesen kiszámíthatóan állítani a nehézségi és persze az ahhoz tartozó reward szintet. -
kkf
aktív tag
*** helyesbítés: nem kalkuláltam bele, hogy a nagyobb sebzés nagyobb LS-t is jelent, de arányaiban akkor sem annyit, hogy végjátékban ilyen 0,05%-okkal szenvedjünk és a legvégén meg abszolút nulla legyen...
-
granini
őstag
Hat azert a dinamikus nehezsegnek is megvan a maga arny oldala. Nem lehet mindig az adott fejlettsegi allapotodhoz hozzaigazitani a jatek nehezseget, mert akkor feher cuccban tolni normalon ugyanaz a nehezseg lesz majd (dps/hp) mint fullos gear-ben infernon. Azert valahol azt hogy valaki jol van gearelve (most mindegy hogy vette / kapta / talalta..) vhol muszaj jutalmazni azzal hogy magas szinten is jol fog daralni. Durva volna hogy esik egy upgrade fegyo, +35k dps-t ad, vegre tudnal vele jobban haladni erre a game dinamikusan feltolja a mob hp-t
aztadjamegnekik..
-
kkf
aktív tag
válasz
jpeetr #38873 üzenetére
oké akkor:
1. mi lesz a barbár life steal skilljével? majd akkor az is life regen alapú life on hit lesz?
2. akkor lvl70-es itemen nem is generálódhat majd LS? én nem láttam sehol leírva, hogy lineárisan csökkenne, de az meg még nagyobb hülyeség lenne, mert már 0,05-ös szorzóval sem kellene már kb. senkinek.
3. SC-t miért kell HC felé terelni?jönnek majd SC-be is a shieldes WD-k? ha nem akarsz ész nélkül grindolni, átmész HC-ba oszt jónapot, de így kb. megint amit egyik kézzel adnak, azt a másikkal el is veszik
még globálisan a 0,1-es szorzóval egyet tudok érteni, de hogy nulla...megint az lesz, hogy akkora balanszot akarnak csinálni, hogy a végén a korábban populáris buildeket, és tárgy tulajdonságokat rakják teljesen a partvonalra. (max. 250CHD from items???!!!)értem én, hogy taktikailag perpill elég kevés kihívást nyújt a játék, de azért az kicsit idegen gondolat számomra, hogy barbárral folyamatosan kite-oljam a reflektes meg poison-os pakkokat, mer a barbár az melee, meg jókötésű
a poisonosokat amúgy sem szabad sokáig húzni, mert fél perc alatt telefossák az egész képernyőt, és ugye a sok tócsa egymásra rakódik, tetejébe még annak a poison tócsája sem szűnik meg azonnal, amelyiket már legyilkoltad...én tuti nem fogok egy poisonos, reflektes, arcane-os sámán pakkot 10 percen át üldözni, de sztem más sem nagyon
vagy ha attól fosnak, hogy túl hamar fejlődnek a paragonnal elérhető statok miatt, és onnan már túl könnyű és érdektelen lesz (megint) a játék, simán csinálhatnának dinamikus nehézségi szinteket (is) a mostani statikusok helyett. -
granini
őstag
válasz
jpeetr #38881 üzenetére
Szemely szerint en is azt remelem amit te, hogy jot fog tenni a jateknak, ha az allok a lecsoban, utok/utnek, fel/le ugral a life-om tankolas helyett lesz vegre taktika, alternativa a skillezesben, nem ciki lesz a kite-olas hanem nagyon is kotelezo hasznalhato elem.. De ahogy te is mondtad senki nem kapott a szivehez, uh. sem most sem majd akkor nem kell sirni emiatt.. Valtozik a jatek, es a valtozas csak jo lehet..
A Blizzard fejlesztoi meg teszteloi ugyaolyan elhivatott jatekosok mint mi magunk. (Csak ok jo vegere szulettek a cerkanak es soktizezer dollart keresnek a kedvenc hobbijukkal b**sszakmeg..
) - nyilvan nem fogjak olyan iranyba vinni a dolgot ami a tobbsegnek, meg a casual gamereknek nem kedvez. Nem fognak keljfeljancsit csinalni a DH utan mostmar minden kasztbol, de nyilvan ok is rauntak arra amire itt sokan, hogy kvazi-hallhatatlan karakterekkel allunk mp10-en a tocsaban es X egysegnyi ido alatt leverjuk az elitet meg az ubert meg a wardent.
-
mpierre
veterán
válasz
jpeetr #38873 üzenetére
Ha sc-n kombinálnák ezt a gold és xp vesztéssel halál esetén - mint D2-ben - akkor szerintem több értelme lenne.
Azt már kibányászták, hogy itemenkénkt mi lesz a max regen? A wizem most is azon a 2,5k liferegenen éldegél, ha nem spectral bladdel megyek. Kíváncsi lennék mi lehet a max, mert a listát (dioprogress) elnézve egész komoly értéket össze lehet harácsolni.
-
Rebourne
aktív tag
válasz
granini #38872 üzenetére
Aye, a következő változások várhatók (a linkeket nem keresem újra, már betettem egyszer-kétszer, mindent fejlesztők mondtak):
- kisebb sebzés: nem az a cél, hogy a karit állandóan halálos veszélyben tartsák, hanem az, hogy a különböző játékstílusoknak legyen előnye/hátránya. Pl. az agresszív játékosok több sebzést kapnak be, így erősebb passzív védelem/heal szükséges; míg az óvatosabbak kevesebbet, cserébe a gearezés lehet lazább. Ez a választás jelenleg is megvan alacsonyabb MP-ken, de feljebb már mindegy milyen a játékstílus, erős védelem kell.
- sokkal kevesebb one-shot képesség, ill. kisebb, fokozatosan csökkenő sebzésű területre ható támadások: pl. Mortar esetén, kisebb sebzést kap, aki egy kicsit kimozdul, mint az, aki a mellel veszi le a lövedéket. Tehát ismét, díjazzák azt, aki csinál defenzív manővereket.
- nem lesz MP 8-10 (ez szintén a datamineból van), így a bekapható sebzés maximuma relatív alacsonyabb lesz a mostanihoz képest.
- saját tipp: csökkenteni fogják a monszter sűrűséget, relatíve növelik a hp-t (vagyis a konzolos modell). A jelenlegi sűrűség súrolja a rendszer határait. FoM farm esetén nagyob grp-ket már érezhetően nehezebben kezel le a játék, de ez csak az egyik ok. Kevesebb monsztert könnyebb kontrollálnia, könnyebb taktikusan játszania a játékosnak, és a single-target támadásoknak ismét lesz értelme.
Ennek a fényében kell az LS nerfet nézni
-
Rebourne
aktív tag
válasz
DjDanee87 #38863 üzenetére
"Itt az oldal közepe felé azt jelenti, hogy ráhúzták egész HS betát a Diablo serverekre? Ez is befolyással lehet a latencyre Diabloban, nem ?"
A linkelt oldalból még nem következik az, amit mondasz (csak az, hogy fizikailag egy szerverközpontban vannak), de egyébként valószínűleg úgy van. A Diablo III-nak már mordern, dinamikusan bővíthető-csökkenthető szerverinfrastruktúrája van, tehát az adatbázis-szervereken kívül megoszthatják egymás között a szervereket a játékok.
És éppen ezért kell az offline mód, mert a Blizzardnak sosem az lesz az érdeke, hogy mindenkit tökéletesen kiszolgáljon, hanem az, hogy optimális legyen a szerverek kihasználtsága. Így történhet meg az, hogy nem egyenletes a szolgáltatás minősége, még akkor sem, ha tökéletes a kliens kapcsolata a szerverközpont felé.
-
jpeetr
aktív tag
válasz
mpierre #38871 üzenetére
no igen, csak ezt akarják SC-re is átvinni kicsit.
Tulajdonképpen mivel ott nem számít a halál, így nincs más választásuk, mint hogy ellehetetlenítsenek bizonyos dolgokat, lásd LS.
Ha nincs LS, kénytelen leszel ráfanyalodni a LoH+Regen esetleg monknál spirit sent kombókra.Majd úgyis meglátjuk mi lesz
granini: szerintem senki nem kapott a szívéhez ijedtében. sőt személy szerin én úgy gondolom mindenképp jót tesz a játéknak
-
granini
őstag
válasz
jpeetr #38870 üzenetére
Ez megint egy olyan resz-informacio ahol nem kapunk teljes kepet, tehat teljesen felesleges ma, elore azon idegeskedni, kiakadni, aggodni, felhaborodni, hogy mi fog vagy nem fog mukodni majd a kiegben amikor majd elerjuk a lvl70-et.
A D2 is rendkivul lifesteal kozpontu volt, es motanaig a D3 is abszolut az. Arra a kerdesre, hogy "magas szinten, nagyon nehez fokozaton (jelenleg inferno mp8-10 mondjuk) hogyan marad eletben a karakterem..?" eddig mindig az volt a valasz, hogy resist, armor, life, dam.red, de elsosorban ugy hogy jo a DPS-es es azzal mukodik az 5-6% LS. Ut, es akkor gyogyul, es akkor talpon marad. Ez ma az elv.
Nem fog a Blizzard olyat csinalni, hogy ugy szunteti meg ezt a rendszert, hogy nem kinal alternativat. Nincs olyan verzio, hogy egy jol felszerelt lvl70-es karakter vegighaldokolja majd act5-ot.. Nyugodjunk meg holgyeim es uraim..
Lesz helyette iszonyat dps-es fegyo, meg valszeg erosebb es hatekonyabb lesz minden olyan egyeb life tolto skill ami eddig nem volt. Oszinten, life after kill-t, meg life regent eddig ki hasznalt..? Senki.. nem birtal annyit osszeszedni a slotjaidon ami felvette a versenyt az LS-es.. hat most majd ezek is kepbe kerulnek.
-
-
jpeetr
aktív tag
azt is el tudom képzelni, hogy 60-70ig folyamatosan csökken, legalábbis erre utal az első sor
pl:
*At level 60, Life Steal gains a 0.10x multiplier.
*At level 61, Life Steal gains a 0.09x multiplier.
*At level 62, Life Steal gains a 0.08x multiplier.
*At level 63, Life Steal gains a 0.07x multiplier.
*At level 64, Life Steal gains a 0.06x multiplier.
*At level 65, Life Steal gains a 0.05x multiplier.
*At level 66, Life Steal gains a 0.04x multiplier.
*At level 67, Life Steal gains a 0.03x multiplier.
*At level 68, Life Steal gains a 0.02x multiplier.
*At level 69, Life Steal gains a 0.01x multiplier.
*At level 70, Life Steal no longer functions.mpierre: megmondták, hogy a taktika felé akarják terelni a játékmenetet. ne lehessen az, hogy állsz mindenben, az életed ingázik le fel az LS miatt, hanem "gondolkodni" is kelljen
-
jpeetr
aktív tag
*Life Steal is less effective when you are higher level.
*At level 60, Life Steal gains a 0.10x multiplier.
*At level 70, Life Steal no longer functions.LOL?
szerk: nincs inna sisak chc nélkül
-
oxox
addikt
technikai kerdes
HC-n kiesett egy inna sisak critch nelkul
viszont all res-el, (egyeb res nincs rajta) egy darabot nem talaltam all ressel...jatektechnikailag van ennek a sisaknak ertelme, vagy nincs (dex+vit-es)???
kiraktam jo magas arral hatha valaki rarabol/lat benne fantaziat, bar a crtc-erth kar....
-
DjDanee87
addikt
válasz
killerjohn #38840 üzenetére
Itt az oldal közepe felé azt jelenti, hogy ráhúzták egész HS betát a Diablo serverekre? Ez is befolyással lehet a latencyre Diabloban, nem ?
-
Helmoras
őstag
Ma toltam haverral xboxon a gamet... ég és föld pc-hez képest, a konzol javára.
Az a bajom ezzel a loot 2.0 val most kihozzák nekem pcre és nézegethetem...mivel már minden kasztból csináltam 1-et... majd talán az uj karakterrel érdekessé válik számomra... nem bánnám ha a kiegészítőig bejelentenének még egy karaktert -
0Li
senior tag
válasz
Gyuri27 #38847 üzenetére
Egyetértek. Egy ideje "visszajöttek" sokan játszani a p/l 2.0 hallatára. Most megint egy kicsit elapadt a játékosok létszáma, aztán jönnek majd a blizzcon-os infók miegyéb, megint felpörögnek a dolgok, megint megjelenik pár régi arc online.
A patch-et amugy decemberre tippelném. Onnantól megint le lesz kötve a sok játékos RoS-ig. -
Gyuri27
félisten
válasz
Rayner #38846 üzenetére
Ők is tudják. Azért nem ennyire hülyék ülnek ott se.
Idén jön a nagy patch. Azzal mindenki el lesz egy darabig. Mindenki buffol magán picit.
Így le lehet keverni az ah-t. Utána meg mindenki a csuszaderrel lesz elfoglalva.
A változások Josh értő keze alatt jó irányba haladnak. Biztos vagyok benne, hogy 3-6 havonta lesz valami. -
Lézerparaszt
őstag
válasz
userxy #38815 üzenetére
DH -ról váltottam WD-re és nem gyengén durva a WD a DH-hoz képest is. DH-val volt 330k unbuffed, WD-vel van most kb 250 unbuffed és a WD még így is teljesen más szint. Ha meg szidni akartad a DH-t akkor azért megvédem, van 1-2 build amivel elég kemény ő is, igaz a partihoz nem nagyon tesz hozzá semmit
-
killerjohn
addikt
Vannak lobby, game és backend szerverek, de mivel az egész tetején egy load balance réteg van, és ez az egész egy éppen szétvagdosott, elcseszett fizikai hálózat mögött ül (megírták hogy elvágtak valami kábelt), ezért bármikor, bármilyen jelenség előfordulhat függetlenül attól hogy milyen szerveren játszol éppen.
-
mikromanus
veterán
válasz
granini #38813 üzenetére
partyarc skillek:
Barbi (ezektől se lesz a buli középpontja állítólag, bár ezt én nem tudhatom).
- Warcry
- Sprint party rúnával
- Ground stomp: összerántás + hosszú ideig stunol
Alulprezentált skillek és rúnák (miondjuk okkal):
- Ignore Pain - Mob Rule (5 secnyi 65% dam csökkentés mindenkinek)
- Hammer of the Ancients: globe és extra szajré
- Rend - Bloodbath (kérdéses): a vérző ellen ha meghal területsebzést okoz... nem túl sokat
- Threatening Shout: sebzéscsökkentés. Rúnából globe, vagy AS csökkentés ellenre, vagy MS csökkentésDH:
- Marked for Death: extra sebzés a célon
- Sentry: sebzéscsökkentés, vagy life regenMonk:
- Breath of Heaven: gyógyítás
- Mantrák
- Guiding light: extra sebzés aktív gyógyító skill után.
- Exploding Palm: brutál sebzéstöbblet hullák után területre
- Cyclone Strike: összehúzás, esetleg gyógyítás
- Serenity: egy sec party highlander mós
- Inner Sanctuary: kevesebb sebés, vagy gyógyításWD (Csak röviden): malac, para és vudu baba
Wizard: icetruck Killer, Under the Dome -
Rankerz
senior tag
-
MrCsiT
addikt
Sajnos gyakorlatilag 0 a használhatósága a bubinak : archon nem fogja felvarázsolni neked, hisz ezért nem jön ki archonból; cmww-nél meg az a gond - és ez akkor is igaz, ha nem egy lagkupac a szerver - hogy egész egyszerűen addig, amíg 6 mp-enként megújítod a bubit, akkor ÉPP abban a pillanatban fagyasztani IS nem fogsz tudni, és ha ekkor bemozog az elitke, és leszór mp10-en 3 sentry-t, akkor a csapat fele odahalhat, így többe lesz a leves mint a hús
(..mert hamarabb meghalnak alacsonyabb dps-t elszenvedve is, mintha feléledett játékosok ébredésének az idejét is hozzáadjuk. )
Nem mellesleg, más kasztok panaszkodnak, hogy ha nem újítod, akkor az összegyűlt lighningot, bogarat, akármit egyszerre kapják meg, mint sebzést, és instant halnak.. -
Thrawn
félisten
Ehhhehhheeeeee, találtam egy helyet ahol garantáltan van goblin
-
mikromanus
veterán
válasz
czpitti #38830 üzenetére
Tudományos alapossággal megvizsgálta a helyzetet nagyszámú elit leölése közben. Folyamatosan grafikonon vezette és az elmúlt napi egymilla elit killje alapján szembetűnő a változás. Persze lehet szimplán csak lag vagy "szerver virtuskodás miatt" a leachet nem eszi meg a támadásnál, de a reflect damját szépen számítja. Meg valami olyat is emlegettetek, hogy a rare monsterek erősebben visszapöccentik a sebzést rád mint a "mezei" kék elitek.
(#38831) Sárpac
A papírsárkány gyúlékony fajta. -
kkf
aktív tag
Ti tudtok valamit arról, hogy működnek logikailag a D3 szerverek?
Tegnap este első multi már egész jó volt még összerántott moboknál is filcen, aztán jött két lagfos, utána 1 óra múlva rám üzennek, hogy minden tök jó, joinoljak, és tényleg jó volt végig, utána megint szar volt.
Azt valószínűsíteném, hogy loginnál amire felcsatlakoztál szerver fog kezelni minden adatáramot logoutig, és nem játék kezdetkor dől el, hogy aktuálisan melyik szerver fog kiszolgálni, de akkor meg mitől fluktuál ilyen elbaszott módon? -
Sárpac
nagyúr
válasz
czpitti #38830 üzenetére
Vannak napok mikor pl. látványosan buffolják a refit. Pl ma is két refisen úgy pukkantam mint egy petárda. Vagy jön a fallen kisköcsög és egy csapással szíjat hasít a hátamból mikor máskor meg könyörögve térdelve várja, hogy elfussak mellette. Ilyenkor mindig megnézem, hogy nem e esetleg lecseréltem valami itemet a karin, de nem!
-
Muton
addikt
az miért lehet, hogy mp5-ben pillanatok alatt meghalok, amikor eddig nem így volt? nem megy megint az ls?
granini: Arcane István: egypercesek
év poénja!
-
MrCsiT
addikt
válasz
granini #38813 üzenetére
Egy jó cmww megfelelő as+chc -val felvértezve a "nyugalom"-bónuszt tudja adni egy partinak, mint legfontosabbat : a jégkocka lényecskék békésen tűrik leöletésüket. A parti dps-e ezek után csak mint időfaktor releváns, az xp és loot hullani fog..
(hm.. kissé leegyszerűsítettem, talán)
-
granini
őstag
Na addig is amig semmi nem tortenik szeretnem boviteni a tudasom a parti skillekrol. Monkot kb ismerem (owerave, AS mantra, guiding light, dodge) meg a barbart valamennyire (warcry, meg mondjuk movement speed) de a tobbi kasztot nem annyira vagom hogy milyen parti tamogato skillek vannak. Minden erdekel, szoval irjatok mar le foleg WD-k (bigbadvudu) meg Wizardok hogy milyen aktiv/passziv skillek vannak amik adnak dps-t, armort, life-ot akarmit az egesz partinak es szoktatok is hasznalni mert jo
Annak ellenre hogy van DH-m mondjuk az kulon erdekelne hogy vajon egy DH megis mit tud manapsag hozaadni egy partihoz. Vanneki valami buborekja ami allatt megno a sebzes vagy dmg reduce vagy mi..
-
Bird
addikt
válasz
killerjohn #38806 üzenetére
Rajtad kívül ezt itt senkit nem érdekel.... Szerencsére!
-
DjDanee87
addikt
válasz
hokuszla #38804 üzenetére
Elég érdekes elképzelés. Tegyük hozzá én is Stormshieldel mentem úgy kb paragon 30ig, de miután kipróbáltam egy Skornt nem tértem vissza már a tank léthez - sokkal lassabb úgy minden. Te nem tervezed, hogy lecseréled a pajzsot?
Így elnézve a cuccokat szerintem EHP csökkenés nélkül elég nehéz lenne DPSt szerezned, talán kesztyű crafttal. Viszont nekem kevesebb az allresem, armorom és HPm egy kicsit, mégis MP10en is tudok menni úgy hogy csak ritkán halok. Mondjuk a stunolós rúnája a HoTAnak biztos sokat segít ebben, de berserkerhez sem javasolt az insanity rúna még akkor sem igazán ha nem tudod végig fenttartani 2 percig Thrive on Chaossal. Ha csak fél percig fenttartod jobban jártál vele mint az Insanityvel.
-
killerjohn
addikt
Képzeljétek el, ahogy játszotok, és nem elég hogy a minimapon látjátok magatok körül a mobokat, de 10 képernyővel arrébb is látszanak a haverjaitok körül
Elite jelzőkkel, goblin jelzőkkel, látszik hogy melyik elite-en milyen affixok vannak, stb. És meg lehetne jelölni egy billentyűvel az egered alatti mobot, ami minden csapattárs képernyőjén is megjelenik, illetve ha nálad képernyőn kívül van, akkor is a minimapon mindaddig látszana amíg legalább 1 játékos közel van hozzá (2-3 képernyőnyire). Így a legegyszerűbb leírni: mint a csapaton belüli shared vision a StarCraft meccseken.
Na jól van, megyek aludni
-
Muton
addikt
ha tal rasha cuccok adnak 3% fire damot, akkor a Fire walkers kondenzcsíkja is jobban sebez? amúgy az mennyit sebez alapból?
-
hokuszla
senior tag
AH guruk!
Melyik cuccot figyeljem AH-ban, amin tudok DPS-t szerzeni EHP CSÖKKENÉS NÉLKÜL Neki 100M alatt?
-
Muton
addikt
válasz
nightmare13 #38800 üzenetére
200-ért sokan összetennék a kezüket. lassan 1200-ért is
Gorneck23: várható volt
kellene egy "most
kivételesenjó, hozzá ne merjetek nyúlni valamihez is" gombot kirakniuk valahová, amiből ha sokat bekapcsolnak, akkor nem engedik rá a játékra a bugfix gárdát, bárhogy is szeretnék -
Gyick
őstag
Ti melyik játékkal játszatok? Nálam slideshow van
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Medence topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- ZIDOO médialejátszók
- Battlefield 6
- Debreceni gyorsétkezdék, éttermek
- További aktív témák...
- 7 DARAB! DELL Latitude Laptop (Tartós-Golyóálló - AKÁR SULIBA IS ) 7410, 7430, 7440, 7320, 7320 x360
- Sony FE 24mm f1.4 GM
- 5 DARAB ! GAMER TERVEZŐ VÁGÓ LAPTOP -20 -50% NVIDIA 4050 , 4060 , 3070 , 3080 , Quadro 1000-5000
- AKCIÓ! GAMER PC: i5-14400F (10mag/16szál) +RX 6600/6700XT/6800/9060XT/9070 +16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA
- Dell Latitude 7410 Strapabíró Ütésálló Profi Ultrabook Laptop 14" -80% i7-10610U 16/512 FHD IPS MATT
- Nvidia Quadro M2000/ M4000/ P2000/ P2200/ P4000/ P5000/ RTX 4000/ RTX A2000
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A50/Samsung Galaxy A51/Samsung Galaxy A52/Samsung Galaxy A53
- LG 27GS60QC-B - 27" Ívelt - 2560x1440 - 180Hz 1ms - AMD FreeSync - Bontatlan - 2 Év Gyári Garancia
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Akció! Windows 10 pro OEM licenc kulcs 64/32 bit activation key licensz, liszensz,kulcs
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest