Hirdetés

Aktív témák

  • Yutani

    nagyúr

    LOGOUT blog

    Két hír az elmúlt napokból a Fudzilláról:

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    RV630 3 blokkal és 24 Unified Shaderrel rendelkezik (04.30.)
    Rugalmas mikroarchitektúra

    Az RV630 nem egyszerűen egy felezett R600 chiplesz. Nem 32 Unified Shader lesz benne, ahogy kellene, minthogy ez a fele lenne az R600-nak, ehelyett 24 lesz csak benne. Ugyanakkor 8 textúrázó egységgel, 24 aritmetikai egységgel és 4 ROP-pal rendelkezik majd.

    Biztosan korlátozó tényező lesz a 128 bites memória interfész, de hát az ATI követi az Nvidiát, és a chipet minél megfizethetőbbé és kisebbé kívánja tenni. A legrosszabb dolog az, hogy az RV630, azaz a Radeon HD 2600 sorozat június végére csúszik.

    Amit eddig tudunk, abból azt látjuk, hogy végül is gyorsabb lesz a G84-nél, azaz a GeForce 8600 GTS kártyáknál.
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Az RV630 A12 minták hibásak (04.30.)
    A 3D motor nem működik

    Már szóltunk arról, hogy az ATI késlekedik az RV630-cal, a Radeon HD 2600 generációval, mivelhogy van néhány problémája. Kiderült, hogy a jelenlegi mintáknak komoly hibái vannak. Néhány mintának gondjai vannak a 3D motorral, míg másokon nem működik a HD tartalom kezelése.

    Ez annyire rossz, hogy ez azonnal két hónapi csúszást jelent az ATI-nak, mivelhogy nem lesz semmilyen RV630 kártya június végéig.

    Erre csak azt tudjuk mondani, hogy a fene egye meg!
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    [Szerkesztve]

Aktív témák