Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tankblock

    aktív tag

    válasz daninet #18045 üzenetére

    // init parameters
    int aiParameters[3][5] = {
    {1,2,3,4}, // switch state 1
    {5,6,7,8}, // switch state 2
    {9,10,11,12} // switch state 3
    };

    // Ha különbozők kellenek akkor marad a struct

    struct myParameters {
    bool isNoGood;
    double dRandomValue;
    int iIntegerMe;
    };


    myParameters myParam[] = {
    {isNoGood = true, dRandomValue = 0.0, iIntegerMe = 1},
    {isNoGood = false, dRandomValue = 0.1, iIntegerMe = 2},
    {isNoGood = true, dRandomValue = 0.2, iIntegerMe = 3}
    };

    int giSwitctState = 0;

    giSwitctState = ReadSwitch();
    // itt hívódik 1x ami kell
    funcPntr_set(aiParameters[giSwitctState][0],aiParameters[giSwitctState][1],aiParameters[giSwitctState][2],aiParameters[giSwitctState][3]);
    //vagy itt
    funcPntrMagic_set(myParam[giSwitctState].isNoGood);

    Na valami ilyenre gondoltam....
    A sok ifből generált jumpok helyett egy sorfolytonos dolog lesz. Bővíteni nem nehéz, remélem átmegy a lényege. Esetenként nézd meg melyik mekkora kódot generál. If else megoldás és ez....

Új hozzászólás Aktív témák