- iPad topik
- OLED monitor topic
- Apple asztali gépek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Az Intel szerint sokáig marad velünk az Intel 18A node
- Milyen házat vegyek?
- Frissítettél? Lehet, hogy ezért tűnt el egy funkció a VGA-dról!
- Veszélyben az adataid? Gond van a WD népszerű HDD-ivel
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			  #45185024 törölt tag válasz  Ren Hoek
							
							
								#19399
							
							üzenetére Ren Hoek
							
							
								#19399
							
							üzenetéreNem spekuláció viszont az látszik hogy nem csak a Shader számít, kicsit furák is a mostani kicsi shaderszámok, 
 de ha arra gondolunk hogy egyazon GCN verziószámon belül lesz 6000-es meg van 2000-es akkor nem szabad elfelejteni hogy ez a középkategória alja.Külön kérés: ha van itt UE4 Mantinees tudású ember nálam jelentkezzen. 
- 
			
			  Ren Hoek veterán válasz  Petykemano
							
							
								#19397
							
							üzenetére Petykemano
							
							
								#19397
							
							üzenetéreEddig úgytudom driver és arch vegyesen. Látszik, hogy a 480 már nem gyorsul akkorát asynctól. Mert ott már fejlesztettek ezen. Fury elég rendesen vissza van fogva... 480 már kevésbé. Ez azt is jelenti, hogy alapból ez tényleg egy középkategóriás chip, nem fog már akkora ugrást produkálni mint a több CU-t tartalmazó egységek. Persze ez csak spekulácó. 
- 
			
			
- 
			
			  Ren Hoek veterán válasz  oAcido
							
							
								#19394
							
							üzenetére oAcido
							
							
								#19394
							
							üzenetéreEzzel csak az a baj, hogy a valós játékokban nagy eséllyel nem foglalkoznak vele első prioritásban, hogy Maxwellre és Pascalra megírják a külön async kódot. GCN-ben ott a hardveres ütemező, konzolban meg ott a GCN. Total War erre jó példa... egyelőre nem aktív a Geforce-okon. Lehet megírják, de csak később... az tuti, hogy a GCN erre van kigyúrva. 
- 
			
			
- 
			
			  füles_ őstag [link] 
 So yeah... 3D Mark does not use the same type of Asynchronous compute found in all of the recent game titles. Instead.. 3D Mark appears to be specifically tailored so as to show nVIDIA GPUs in the best light possible. It makes use of Context Switches (good because Pascal has that improved pre-emption) as well as the Dynamic Load Balancing on Maxwell through the use of concurrent rather than parallel Asynchronous compute tasks. If parallelism was used then we would see Maxwell taking a performance hit under Time Fly as admitted by nVIDIA in their GTX 1080 white paper and as we have seen from AotS.Mennyi valóságtartalma van ennek?Valaki lefordítaná azt a sok technológiai blablablát amit a srác említett?  
- 
			
			  Balazs_ senior tag válasz  Ren Hoek
							
							
								#19384
							
							üzenetére Ren Hoek
							
							
								#19384
							
							üzenetéreCsak saját vélemény: nem lehet, hogy azért nem tolta az AMD a speckó kiterjesztéseket eddig nagyon, mert félt attól, hogy emiatt az Nvidia által támogatott játékokban az Nvidia bedurvul és olyan effektekre 'kényszeríti' a fejlesztőket pénzért, ami az AMD-n hatalmas teljesítménycsökkenést okoz? 
 Azért a Project: Cars elég szarul futott még egy pár hónapja AMD-n, lehet máshol is lehetett volna teljesítményvesztést előteremteni a megfelelően nagy pénzeszsák csörgetésével...
- 
			
			  Ren Hoek veterán válasz  #45185024
							
							
								#19380
							
							üzenetére #45185024
							
							
								#19380
							
							üzenetére1060... nekem egyre inkább úgy tűnik, hogy az Async gyorsulás legalább egy jó része azért van, mert alapból az AMD nem túl acélosan használja ki a GPU-t, ehhez komoly async ütemezés kell. NV alapból jobb, cserébe kevesebbet gyorsul. Fury - 1060 pl... Mondjuk ha a GPUopen Shader intrinsics-et elkezdik komolyan használni GCN-en, akkor oda billen a mérleg. Nem tudom amúgy, de segghülye amatőr Teréz anyák ülnek az AMD vezetőségében/salesben? Ezt a lépést kegyetlenül meg kellett volna lépni az első GCN konzolok megjelenésével. 
 Lehet káros a PC piacnak... de egyik ok amiért ennyire gáz az AMD market share. Simán visszaszerezhettek volna vele egy rakás %-ot, mikor a Maxwell kalapács elkezdte beverni a szögeket.
- 
			
			  Puma K nagyúr válasz  cyberkind
							
							
								#19378
							
							üzenetére cyberkind
							
							
								#19378
							
							üzenetéreTudod hogy van ez... kell a hsz, hogy legyen rang      
 Azt meg így lehet szerezni napi 1-2-3 értelmetlen beböfögött hozzászólással.Forrás, leírás vagy bármi egyéb infó nélkül  A képről a TR-t, a 970-et és az FPS számokat tudtam értelmezni... de hogy mi az a 2 másik kártya az kérdéses számomra továbbra is. 
- 
			
			  #45185024 törölt tag Jó akkor tessék: Lehet értelmezni ki hova várta. 
 Mondjuk egy picit érdekes a kártyaösszeválogatás. 
- 
			
			  #45185024 törölt tag  
- 
			
			  he7edik. addikt A TressFX3.0 kívül milyen más AMD ficsúrok lesznek még a Deus Ex-ben? 
- 
			
			  #45185024 törölt tag  
- 
			
			  Laja333 őstag válasz  #45997568
							
							
								#19351
							
							üzenetére #45997568
							
							
								#19351
							
							üzenetéreNekem is több problémám volt eddig a 950M telepítésével, mint bármelyik Radeon telepítésével. Lehet nálam befolyásolja az is, hogy ez az Intel+NV GPU rendszer látszólag nem igazán kiforrott (a tisztán AMD laptopokhoz képest). 
 Legutóbbi driver telepítésnél is látszólag végigtelepített mindent, majd a végén kiírta, hogy a grafikus driver telepítése nem történt meg... 
- 
			
			  #45997568 törölt tag válasz  mcwolf79
							
							
								#19352
							
							üzenetére mcwolf79
							
							
								#19352
							
							üzenetéreOtt is voltak gondok, mindenhol vannak (csak nem kell a pajzsra emelni egyiket a masik elleneben), ez egy ilyen sport  A teljesitmenyre kivancsi vagyok, 2025-on megy most a kartya, Kombustor alatt nem melegszik 40Cig sem (viz termeszetesen), a tobbit meg majd a topkijaban. A teljesitmenyre kivancsi vagyok, 2025-on megy most a kartya, Kombustor alatt nem melegszik 40Cig sem (viz termeszetesen), a tobbit meg majd a topkijaban.
- 
			
			  mcwolf79 veterán válasz  #45997568
							
							
								#19351
							
							üzenetére #45997568
							
							
								#19351
							
							üzenetéreHát ja, xar NV driver-ek. 
 Végülis az AMD-nél csak"ajánlott" DDU-t használni, mert a saját telepítője nem bírja lepucolni a régi fájlokat, minek következtében hajlamos meghülyülni a rendszer.
 ( nem kell jönni azzal, hogy ez "urban legend", 290-nel és 390X-szel is tapasztaltam, és guglizni sem kell sokáig, hogy találj ezzel kapcsolatos dolgot furcsa anomáliákról, tehát nem user error)
- 
			
			  TTomax félisten 
- 
			
			  #45997568 törölt tag válasz  mcwolf79
							
							
								#19348
							
							üzenetére mcwolf79
							
							
								#19348
							
							üzenetéreEzt nem lehet elnezni  Lement egy adag frissites, ugy hogy valamelyik volt a hianyzo darab. AMD driverben benne van minden ami kell, bar az utobbi idoszakban ott nem volt gondom mar szoftveresen, ez meg tipikus. Nalam belefer, en szeretem tweakelni a rendszereket,, szoval ami jol megy az mar gyanus  Nalam minden NV cucc az elejen kicsit furan mukodik, uh nem vagyok reprezentativ minta, kap most ez a tarsasag is egy eselyt, van ami itt jo es eros, van ami masik oldalon. 
- 
			
			  #45997568 törölt tag válasz  TTomax
							
							
								#19346
							
							üzenetére TTomax
							
							
								#19346
							
							üzenetéreHa megnezed a kepet, akkor bal oldalt a driver, jobb oldalt felul a driver neve a konyvtarban alatta meg a windows system info  Megoldodott a "problema" kozben, megnezzuk mit tud a srac, bar mivel munkara (is) lesz ezert Windows alatt nem lenyeges a driveres korites. Csak vicces hogy a Ti-knel is igy indult, most ennel is. Messze van ez meg a "berakom es megy"-tol  Amugy 1080FE, semmi csicsa, csak a legszuksegesebbek Amugy 1080FE, semmi csicsa, csak a legszuksegesebbek A hullo mar kitagadott A hullo mar kitagadott 
- 
			
			  #Morcosmedve veterán válasz  ->Raizen<-
							
							
								#19344
							
							üzenetére ->Raizen<-
							
							
								#19344
							
							üzenetérePersze ki lehet kapcsolgatni dolgokat, hogy elég legyen, de a 970 után a 980-on is jobb volt játszani, sajnos elrontották a sávszélt...de aztán ott is állandóan a VRAM végén voltam, pedig nálam mindig min60FPS a cél, tehát így vannak beállítva a játékok, szóval nem a GPU volt a kevés. 980 ti-nél a legjobb az arány szerintem (FHD-n) Tessék, vígan elmegy 4,5GB-ig, ha úgy van. Aztán hogy az új API-k alatt mi lesz, kérdéses, nem látjuk azt, pl. a Doom patchnél sem, hogy egetverően változott volna a memóriatörlés. 
- 
			
			  ->Raizen<- veterán válasz  #Morcosmedve
							
							
								#19343
							
							üzenetére #Morcosmedve
							
							
								#19343
							
							üzenetéreNem tudok több címről, pedig gyakorlatilag mindent kipróbáltam vele.  És az nem 3.5 gb vram hanem fizikailag 4, csak ha az utolsó 500 mb is be akar már telni akkor esik le a sávszél 22 gb/s-re. Nem képes minden játék betelíteni a ramot, főleg ha az aa-val csínján bánik az ember, nekem elég az fxaa többnyire, vagy msaa 2x. Többi kapcsoló maxon. És az nem 3.5 gb vram hanem fizikailag 4, csak ha az utolsó 500 mb is be akar már telni akkor esik le a sávszél 22 gb/s-re. Nem képes minden játék betelíteni a ramot, főleg ha az aa-val csínján bánik az ember, nekem elég az fxaa többnyire, vagy msaa 2x. Többi kapcsoló maxon.
- 
			
			  #Morcosmedve veterán válasz  ->Raizen<-
							
							
								#19329
							
							üzenetére ->Raizen<-
							
							
								#19329
							
							üzenetéreEttől sajnos sokkal több játékban kevés, arról nem bészelve, ahol a Fury (X) lenne például. Mondom, amíg nincs nagyobb VRAM-os kártyád, nem tudom elmagyarázni, látni kell, szinte nem volt az elmúlt 2-3 év AAA játékai kötül olyan, hol ne lett volna kevés, a GTX970 botrány vajon miért derült ki? Mert elfogyott a 3,5 és laggolt a maradék ~4-et beírva... nem értették az emberek. Elég megnézned pl. az árnyékok/textúrák mikor töltődnek be gyorsabb mozgás alatt. (#19333) players111: Lehet javaslatokat tenni az új nickemre  De ne itt, az nV offban. De ne itt, az nV offban.
- 
			
			  bil tag Nna majd csinalok egy tesztet Kabini+igpvel. Lesz vagy 100 pont ;-) 
- 
			
			  Peat;) veterán válasz  Harley quinn
							
							
								#19335
							
							üzenetére Harley quinn
							
							
								#19335
							
							üzenetéreVagy 1050 legújabb pletykák szerint. Ez a ram kérdés érdekes, főleg fhd középkategóriában mert olvasgatva a max textúra látható előrelépést nem is jelent az említett két játékban. Csak úgy van. Ameddig meg csak e-penis funkció a csúszka és semmi láthatóságot nem eredményez én azt mondom mesterséges gépigény növelésről van szó amit nem is tudok hova rakni, mert vannak nagyon erős 4 gigás vga-k azért a piacon amiket még el kellene adni. Lehet ilyen olcsó a memória hogy a 4 gigásról dupláznak a legtöbb kategóriában 8-ra, de hogy érdemben ki lesz-e használva...pl. 480-ason...kötve hiszem. Talán új konzolok után, de az még másfél év. 
- 
			
			  daveoff veterán válasz  Harley quinn
							
							
								#19335
							
							üzenetére Harley quinn
							
							
								#19335
							
							üzenetéreA pletyka az platyka, az meg tény, hogy ami most jön az 6 gigás lesz. (#19333) players111: 20-25% 
- 
			
			  #35434496 törölt tag válasz  #Morcosmedve
							
							
								#19327
							
							üzenetére #Morcosmedve
							
							
								#19327
							
							üzenetére"Kedves hpeter" Szia bolhás!  Az a topik lassan tényleg a vicc kategória lesz. Egyébkènt egy msi gaming 1080 hány %-al gyorsabb mint egy 980 Ti? Az a topik lassan tényleg a vicc kategória lesz. Egyébkènt egy msi gaming 1080 hány %-al gyorsabb mint egy 980 Ti?
- 
			
			  ->Raizen<- veterán válasz  Harley quinn
							
							
								#19330
							
							üzenetére Harley quinn
							
							
								#19330
							
							üzenetéreIgen, ez lesz a tendencia, másképp hogy adnák el a vga karikat.  A watch dogs-el kezdődött, az már ki is írta hogy 3 gb vram ajánlott, azóta nincs megállás. Mesterségesen generálják ezeket a gépigényeket, avultatják el elég gyorsan az amúgy gyors cuccokat, low level ide-oda. Csak én már nem dőlök be a marketing rizsának. Majd ha több mint 1 tucat cím nem indul el legalább a vasamon , és fut türhetően, akkor váltok. A watch dogs-el kezdődött, az már ki is írta hogy 3 gb vram ajánlott, azóta nincs megállás. Mesterségesen generálják ezeket a gépigényeket, avultatják el elég gyorsan az amúgy gyors cuccokat, low level ide-oda. Csak én már nem dőlök be a marketing rizsának. Majd ha több mint 1 tucat cím nem indul el legalább a vasamon , és fut türhetően, akkor váltok.
- 
			
			  daveoff veterán válasz  Harley quinn
							
							
								#19330
							
							üzenetére Harley quinn
							
							
								#19330
							
							üzenetéreAz 1060 6gb-os, 3 gigásról egyelőre szó nincs. 
- 
			
			  Harley quinn tag válasz  ->Raizen<-
							
							
								#19329
							
							üzenetére ->Raizen<-
							
							
								#19329
							
							üzenetéreIgen de egyre több játék lesz ami meg lépi a 4GB-át, és néha jól tud jönni pl gyorsabb játék betöltés és ritkább Vrm törlés. A 3GB GTX 1060 pedig szerintem már most is kevés tud lenni. 
- 
			
			  ->Raizen<- veterán válasz  #Morcosmedve
							
							
								#19325
							
							üzenetére #Morcosmedve
							
							
								#19325
							
							üzenetéreKedves hpeter. Konkrétan eddig kettő darab játéknak kevés a 4 gb ram igen... A doom nak nightmare grafikához, és a ryse of the tomb raider max textúra részletességéhez. Minden máshol elég FHD-ban. Ettől a két játéktól sokan vakultak, és rohantak 8 gb vramos vga-t venni. Ennél sokkal többet kell lerakniuk az asztalra , ha azt akarják hogy többen vegyenek ekkora memóriával felszerelt videókártyát. 
- 
			
			  mcwolf79 veterán válasz  #Morcosmedve
							
							
								#19327
							
							üzenetére #Morcosmedve
							
							
								#19327
							
							üzenetéreAddig, amíg tényleg az "öreg" DX11 lesz a szűk keresztmetszet vígan elleszünk a 980 Ti erejével. 
 Majd egyszer a JÖVŐBEN ha elkezdenek özönleni a DX12-es játékok (nem ma lesz), akkor ráérünk váltani. De lehet még akkor is lehet majd húzni, legfeljebb a 980 Ti nem fog tudni, csak 60 fps-t a 80 helyett.
- 
			
			  #Morcosmedve veterán válasz  cyberkind
							
							
								#19326
							
							üzenetére cyberkind
							
							
								#19326
							
							üzenetéreMilyen jó, hogy már nem olvasom azt a topikot, elején próbálkoztam, de hagyjuk...  az egész, egy vicc. az egész, egy vicc.
 1070-et nézegettem, de ha lenne se írnék be semmit. Viszont elég sokat rágódok, hogy a Ti ára ha lentebb megy, a VGA-k beállta után, best buy kártya lesz (használtan)... csak a fránya valódi DX12/Vulkan tudás kérdése...RX480 leszerepelt nálam egyelőre, várom a customokat, de nem ilyen nyomi 4+1 fázissal...az árak szintén kérdésesek. 
- 
			
			  cyberkind félisten válasz  #Morcosmedve
							
							
								#19325
							
							üzenetére #Morcosmedve
							
							
								#19325
							
							üzenetéreDehogy kevés, az 1070 topikban megmondták, hogy 4K-ra is elég meg sok is.    
- 
			
			  Abu85 HÁZIGAZDA válasz  Locutus
							
							
								#19321
							
							üzenetére Locutus
							
							
								#19321
							
							üzenetéreHa pedig beírsz a Guruba, hogy ajánljanak játékgépet, akkor GeForce-ot ajánlanak. Ellenben minden ajánlás csak ajánlás. Azt meg lehet fogadni, vagy sem. Nem kötelez rá senki. És egyik ajánláshoz sem írja oda senki, hogy az a legjobb választás. A végszót úgyis a vásárló mondja ki. 
 Nyilván a vásárló lehet csőlátású, és megy minden ajánlás után, vagy lehet megfontolt és utánanéz mindennek a vásárlás előtt, természetesen figyelembe véve az ajánlásokat. És ezt tök általánosan írom az ajánlásokra.Magát az ajánlót is sarokba lehet szorítani, ha nem írod le, hogy mire kell, mert akkor nagyon általánosan kell ajánlania. 
- 
			
			  Abu85 HÁZIGAZDA válasz  Locutus
							
							
								#19316
							
							üzenetére Locutus
							
							
								#19316
							
							üzenetéreIgen. Szerintem addig biztosan várni kell, amíg nem lesz GCN4-es FirePro. Itt a SolidWorks ajánlója AMD-re és NVIDIA-ra. A SolidWorks megrendeléseket teljesít, amikor a NV kéri meg őket, hogy adjanak ki anyagot, akkor az NV-t említik. Amikor az AMD kéri ugyanezt, akkor az AMD-t. Ez egy üzlet. Általánosan pedig ott a fenti két oldal, ami ugye nem megrendelés, hanem információbiztosítás. 
- 
			
			  Loha veterán válasz  Anubris
							
							
								#19302
							
							üzenetére Anubris
							
							
								#19302
							
							üzenetéreEnnyire hódított egész pontosan május végén Johan Andersson (Technical director - Frostbite) szerint: (vastagon kiemeltem a Battlefield 1 potenciális vásárlóit) Win10 gamer adoption (64-bit), Steam: 45%, Origin (Battlefront&BF4): 52%. Többre számított, ami utalás arra, hogy ugrott a Win10 DX12 only előzetes terv: Expected more to have done the upgrade from Win7 & esp Win8 by now Minden Battlefield 1 demó DX11-ben futott és a zárt alfában is DX11 az alapértelmezett render, de van egy kapcsoló legfelül a DX12-höz, ami még nem működik. Ezek alapján nagyon valószínű, hogy a Battlefield 1 futni fog Win7 64biten is, és a DX11 -es render lesz az alapértelmezett, de lesz benne DX12 támogatás is. 
- 
			
			Érdekes. Akkor ezekszerint az RX480ra "csak" várni kell. Ami nem épp előnyös céges környezetben, dehát nem is ide találták ki mint megoldást, ez nyilván ugye csak egy spórolás lett volna részünkről, kiindulva abból a 390 is jó volt gagyibb helyekre. Viszont az továbbra is fura nekem, hogy ha FirePro-ra is optimalizálnak, akkor az miért nincs az ajánlottak között. Továbbra is teljes bedobással Quadrora gyúrnak minden anyagukban, és minden hardver javaslatukban is. Firepro-ról említés sincs. 
- 
			
			  Abu85 HÁZIGAZDA válasz  Locutus
							
							
								#19312
							
							üzenetére Locutus
							
							
								#19312
							
							üzenetéreA Solidworks optimalizál mindenre. Csupán a FirePro és a Quadro előnyt élvez. Ez amiatt kell, hogy nekik van hitelesítési rendszerük, ami ellenőrzi az AMD és az NV FirePro és Quadro VGA-it, hogy megfelelnek-e sebességben és működésben. Ez garantálja, hogy ha ezek közül vásárolsz, akkor a hitelesített meghajtókkal biztosan működni fog a program. Sajnos a Radeon és GeForce VGA-kat nem hitelesítik, mert azokra egyik gyártó sem fizeti be a díjat, de nyilván egyébként a lejelentett problémákat a Solidworks javítja, csak az nem prioritás. Nem lehet helyrehozni az OpenGL-t driverben. A problémát az adja, hogy minden egyes eljárásnak egy tucat alternatívája van. Ezek az egyes hardvereken eltérő teljesítménnyel működnek. A Solidworks azt csinálja, hogy minden egyes GPU-ra külön OpenGL optimalizálást ír, annak érdekében, hogy kezeljék az API töredezettségét. Az egyetlen megoldás áttérni DirectX-re vagy Vulkanra. Ezek az API-k nem engedik meg, hogy ugyanarra a problémára több megoldás legyen definiálva. 
- 
			
			  Abu85 HÁZIGAZDA válasz  Locutus
							
							
								#19309
							
							üzenetére Locutus
							
							
								#19309
							
							üzenetéreTúl új a hardver, így nincs hozzá még a programban optimalizálás. A Solidworks esetében az OpenGL a probléma, ugyanis az egy olyan töredezett API, hogy minden hardverre specifikusan végig kell menni egy optimalizálással, és csak utána lesz jó. Hiába tekintik az OpenGL-t szabványnak, a gyakorlatban nem az. Magában az API-ban minden egyes problémára létezik legalább egy tucat eltérő sebességű megoldás, és minden hardveren más megoldás jelenti a fast path-ot. Ugye a Vulkan fő fejlesztési alapja ezért például az volt, hogy minden problémára csak EGY megoldás legyen, és az legyen gyors. 
- 
			
			Jut eszembe, arról esetleg van infód, hogy az RX480-al miért lagol baromira a solidworks? Tavaly teszteltük 390-en, azzal jó volt. Most meg egykét WS-be utánrendeltünk volna 390-et, és kijelentették hogy nincs nem is lesz, vegyünk RX480-at. Hozattunk egyet tesztelésre, és valami baromira nem jó... 
- 
			
			  Abu85 HÁZIGAZDA válasz  Habugi
							
							
								#19306
							
							üzenetére Habugi
							
							
								#19306
							
							üzenetéreAz OpenGL az mindegy, mert minden gyártóra külön specifikus OpenGL kód van az ID-nél. Olyan kód, amivel a legjobban megy. Emiatt számos gyártóspecifikus kiterjesztés is fel van használva. A Vulkan esetében már van egy alapként szolgáló szabványos kód, illetve egy gyors kód. Utóbbi lényegtelen, mert csak az AMD éri el, és a Vulkan 1.0.17 azért kell hozzá, mert ebben van benne az a SPIR-V implementáció, ami megengedi a rendszernek, hogy a gyors shadereket fordítsa a hardver virtuális ISA-jára. 
 A többiek csak szabványos SPIR-V-ket fordítanak, tehát oda elég az 1.0.8. Egyébként nyilván elfogadja azt is, ha a driverben újabb Vulkan implementáció van, de nem szükséges.
- 
			
			  #45997568 törölt tag válasz  stratova
							
							
								#19305
							
							üzenetére stratova
							
							
								#19305
							
							üzenetéreEleg vegyesen jonnek az eredmenyek, van ahol Vulkan > OpenGL, van ahol hasonlo az eredmeny a fentihez, bar tobbsegeben a Vulkan elonyet kihozok vannak, beallitas beli difi lehet, kiderul. 
- 
			
			  Habugi addikt válasz  daveoff
							
							
								#19304
							
							üzenetére daveoff
							
							
								#19304
							
							üzenetéreElvileg NV-n még nem működik az Async, se TSAA-val sem sehogyan, majd ha lesz akkor elvileg nálatok is szépen lelépi az OGL-t.., Pascallal legalábbis biztosan. Egyébként ID-nél mizu..?! 
 OGL-ből Radeonok 4.3-al mennek, NV-k pedig 4.5-el.., OK.Vulkan..?? 
 NV-k 1.0.8-al, Radeonok pedig 1.0.17-el??Ezt vajon miért csinálják folyamatosan?  
- 
			
			  Abu85 HÁZIGAZDA válasz  cyberkind
							
							
								#19259
							
							üzenetére cyberkind
							
							
								#19259
							
							üzenetéreDX11 standard és DX12 + GPUOpen shader intrinsics. A Vulkan opció, de nem biztos, hogy meglesz a megjelenésre. A DX11-ből csak alap kódot készítenek, de még nincs eldöntve, hogy belerakják-e a véglegesbe. Lehet, hogy tartják a WDDM 2.0-s minimum igényre vonatkozó tervet, és akkor csak DX12 jön. 
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Készpénzes / Utalásos Videokártya és Hardver felvásárlás! Személyesen vagy Postával!
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 6/Apple Watch Series 7/Apple Watch Series 8
- Nagyakkus! Dell Latitude 5430 i7-1255U 16GB 512GB 14" FHD 1 év garancia
- LG 49SE3D-B 49" FullHD LED Monitor
- Nokia 8 Sirocco / 6/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest

 
								 
							 
								 
							 
								 
							
 
								 
							 
								 
							 
								 
							 
								
 
								 
								 
							 
								
 
								 
								
 
								 
							
 
							 
								 
							![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

 
							
 
								 
							 
								

 
								 
							 
								 
								
 
								 
							 
							 Azt még megnézem cpu oc mennyit számít(most alap).
 Azt még megnézem cpu oc mennyit számít(most alap).
 
								 
								 
							

 
							 A teljesitmenyre kivancsi vagyok, 2025-on megy most a kartya, Kombustor alatt nem melegszik 40Cig sem (viz termeszetesen), a tobbit meg majd a topkijaban.
 A teljesitmenyre kivancsi vagyok, 2025-on megy most a kartya, Kombustor alatt nem melegszik 40Cig sem (viz termeszetesen), a tobbit meg majd a topkijaban. 
								
 Amugy 1080FE, semmi csicsa, csak a legszuksegesebbek
 Amugy 1080FE, semmi csicsa, csak a legszuksegesebbek  A hullo mar kitagadott
 A hullo mar kitagadott  
								 
							 És az nem 3.5 gb vram hanem fizikailag 4, csak ha az utolsó 500 mb is be akar már telni akkor esik le a sávszél 22 gb/s-re. Nem képes minden játék betelíteni a ramot, főleg ha az aa-val csínján bánik az ember, nekem elég az fxaa többnyire, vagy msaa 2x. Többi kapcsoló maxon.
 És az nem 3.5 gb vram hanem fizikailag 4, csak ha az utolsó 500 mb is be akar már telni akkor esik le a sávszél 22 gb/s-re. Nem képes minden játék betelíteni a ramot, főleg ha az aa-val csínján bánik az ember, nekem elég az fxaa többnyire, vagy msaa 2x. Többi kapcsoló maxon.
 
								
 
								 
							 
							 
  
								

 
								 
							 
								 
								 
							 
								 
								
 
							 
							





