Aktív témák

  • Alpi.

    addikt

    A magok száma csak egy dolog. Manapság már nem annyira ritka, ha egy játék egész jól skáláz magokra. De ! Ez nem azt jelenti, hogy bármilyen platformból egy sokmagos biztosan jó is lesz. Nagyon jól hangzik, hogy veszünk egy kicsit régebbi, de maxos (legyen egy Xeon ha már említve volt) alapot, bepattintunk egy erősebb vgat és jók vagyunk. Azért egy játéknak azon túl, hogy a cpu számítási kapacitás adott (mivel jól fut több szálon is) még marad pár olyan "igénye" ami simán térden lőheti a végeredményt. Pl. ramok (nem a sávszél hanem a latency pl.). Desktop téren sokszor nem is számolunk a ramokkal, merthogy szinte nem is kell. Általában egy valamire való "gamer" konfigba a ramok is megugorják az Spd szintet. Nem kell sci-fi, de lent, egy kis emelés is nagyon sokat jelent ! Itt, egy szerver konfig borzasztó minusszal indul(hat). Több csatorna, Spd-s ramokkal, stb. Minden tényező adott ahhoz, hogy játékokban elvérezzen ! Lehet, hogy jól néz ki a sávszél, mert van több csatorna, szépen működik is a cpu teszteken. Adja a pontokat. Csak játékra ettől még lehet rossz. Nem azt mondom, hogy minden esetben elvérzik, mert biztosan vannak játékok, amik kevésbé érzékenyek azokra a dolgokra, ahol egy workstation gyenge, de általában az a konzekvencia, amit &rew is írt. Ezek miatt égek ki, mikor látom a "Gamer konfigokat" single channel rammal.... Ha egy dolgot kéne mondanom, ami a legrosszabb hatással van a játékokra általánosan és nem mondhatnám a bányászat / scalperek miatti nonszensz vga árakat :DDD , akkor a Dual helyett egy jó kis Single ramot mondanék. :B

Aktív témák