- Steam Deck
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- 3DMark (2013) eredmények
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Shield TV-t csinált a Shieldből az NVIDIA
- Ízléses, masszív és praktikus mikrotorony jött a Jonsbo műhelyéből
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Autóhifi
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#32839680 #51491 üzenetére
Durva lenne, ha nem lehetne mátrixműveleteket mással csinálni. Azt hiszem sokmillió program nem futott volna az elmúlt 30 évben a számítógépeken.
Mint írtam a DirectML alapvető követelménye a compute shader. Bármelyik hardver, ami képes compute shaderre, már képes lefuttatni egy DirectML-re írt, mátrixműveletekkel turván teletarkított kódot. Tehát úgy 2009 vége óta majdnem minden GPU. A modernebb hardverek abban különböznek, hogy ezeket a mátrixműveleteket gyorsabban is megcsinálják, mert a feldolgozóik modernebbek, és/vagy nincsenek FP32-es precizitásra korlátozva, hanem menet int8, vagy kellően modern rendszer esetében az int4 is. Nyilván nem mindegy, hiszen int4 mellett nyolcszor annyi operációt is elvégzel, mint FP32/int32-ben, és a dedukció így is működni fog. Nem mellesleg a modernebb hardverek sokkal robusztusabb cache-rendszeréről, ami a gépi tanulásnak eléggé fontos eleme, hiszen akkor igazán optimális a végrehajtás, ha a feladatokat a lapkán belül tartod. Ezért vannak durván kitömve cache-sel a direkten AI-ra tervezett gyorsítók.
#51463 Z10N : Úgy tudom, hogy 6T SRAM. Tehát eléggé más, mint a rég box eDRAM-ja.
#51471 morgyi : DXR 1.0-ban is mindegy ez. Sosincs olyan helyzet a DirectX pipeline-ján belül, ahol egyszerre történik textúra mintavétel és ray intersection. Akkor kellene külön busz az RT-re és a textúrázásra, ha lenne fixfunkciós BVH az RDNA 2-ben, mert akkor az a részegység is ide lenne felfűzve, és akkor már lehet számítani konkurens végrehajtásra. De a Microsoft és a Sony programozható bejárást kért az AMD-től, így a fixfunkciós módszert már az elején elvetették. Helyette intrinsics ops van bejárásra.
Az NV azért használ független adatbuszt, mert nekik van fixfunkciós BVH-ra szabott részegységük, amit etetni kell textúrázás közben is. De textúra mintavétel és ray intersection egymással párhuzamosan náluk sincs, ezt maga a DirectX pipeline nem engedi.#51477 morgyi : Az NV is csinálhatná azt, hogy a fő ALU-kat egészítik ki int16/8/4 feldolgozásra, és akkor nem kellene nekik sem tensor core, de mivel van tensor core, így felesleges tranzisztort költeni a fő ALU-k okosítására, eleve baromira sokat elköltenek a tensor core-ra. Tehát jelenleg az igaz, hogy az NV-n ezek nem működnének tensor core nélkül, de ha másképp tervezik a hardvert, ahogy mondtam fő ALU-kat kiokosítják, akkor persze ugyanúgy mennének a tensor core hiányában is.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#32839680 #51456 üzenetére
Nagyjából. De valójában ez már régebb óta benne van a driverben, csak Turbo néven. Most meg Rage mód lesz a neve. Egyszerűen csak egy alapértelmezettől eltérő órajelskálázási profil. Az ötlet tehát nem új, de láthatod, hogy a Rage mód jobban hangzik, mert erről beszél mindenki.
#51459 morgyi : A multimédiás blokk a Renoirban található VCN továbbfejlesztése. Tudja ugyanazt, plusz még tud AV1-et. Ezeknél a blokkoknál már nem nagyon lehet újat mutatni, mert alapvetően csak az új formátumok támogatása kerül beléjük. Ez megtörtént.
#51462 arn : Az AMD megoldása ugyanaz. Ugyanazokat a DirectML kódokat tudja futtatni. Ez egy szabványos API, ami akármelyik, compute shadert futtató hardveren lefut. A különbség annyi, hogy az RDNA2 tartalmaz dedukcióra szabott adattípusokat is, így nem kell például FP16-ban dolgoznia, hanem jó int4-ben is. Ebből szedik a teljesítményt az AI hardverek, hogy a pontosságit visszaveszik eléggé kicsire, mert a dedukcióhoz az is elég. A tréninghez kell nagy pontosság. A dedukcióhoz csak el kell döntened, hogy a képen az a róka róka-e, és ezt meg tudja csinálni a hardver alacsony precizitással is, innen jönnek azok a veszettül nagy TOPS értékek.
A hardveres implementáció sokban különbözhet, mert a DirectML nem igazán szab meg erős feltételeket erre. Kb. compute shadert kér és ennyi, ez a de fakto követelmény, amin túllépve metaparancsokkal lehet kezelni a hardveres specializálódást. Ilyenek lesznek minden hardveren. -
válasz
keIdor #51440 üzenetére
Hát jelenleg kiszivárgott tesztek szerint 3-5 % lesz a különbség ha megnézd ezt a SAM táblázatot.
A memória ugyan kevesebb de gyorsabb, ami miatt jó a sávszél plusz az RT teljesítmény is jó ami vagy számít vagy nem nehéz megmondani, egyén függő. Szerintem nem fognak hozzányúlni az árához.
Amihez hozzá kellene az a 3070 mert ennyiért viszont nem jó így egy 6800 mellett ennyi rammal és kisebb teljesítménnyel.
A 3070 ára 420$ MSRP-n jó lenne ( mint a Pascalnál az GTx 1070 , az is annyin jött) a 3070 Ti pedig még ha csak 10 GB GDDR6 ( x?)rammal jönne akkor is jó lenne 499 dolláron . Akkor ez megszabná a kisebb 3060 -3060 Ti árát is ,amihez AMD is kénytelen lenne hozzá árazni 6700 - 5700 kártyák árait nagyjából. Ezzel ha nem is olcsó, de elfogadható szegmensbe menne bele újra a középkategória mindkét gyártónál,minek nagyon sokan örülnénk. -
Jack@l
veterán
válasz
awexco #51487 üzenetére
A saját "szarjukat" már 10+ éve "eröltetik". Nem találsz olyan céget aki ne cuda-s kártyákkal dolgozana deep learning, AI, képfeldolgozás, renderelés ágazatokban. Sw támogatás a két oldalon kb 1:10 arányu. Persze ha lövésed sincs ezekről akkor nyilván minden rózsaszín. Volt Pl. egy híres cég aki a maga nemében a legjobb render engine-t szállítja, pár éve megpróbálkoztak egy cuda-opencl forditóval, ami elvileg lehetővé tedszi a programjukat AMD kártyán futtatni. A kezdeményezés elég gyorsan kifulladt, azóta sincs amd támogatásuk.
Játékra jó lesz az amd, ha igazak a kiszivárgott mérések, komolyabb dolgokra nem. -
paprobert
őstag
"A neuronhálóra az AMD ad sajátot, de elfogadja például a Microsoftét is, vagy a fejlesztőknek fel lesz kínálva, hogy az Azure-on készítsenek saját verziót. Aki Xboxra kiadja a játékát, annak ez ingyenes."
Akkor ezzel meg is válaszoltad a néhány hete tárgyalt kérdést, hogy ki fogja belerakni a pénzt abba, hogy legyen egy elterjedt, nem NV-only megoldás.
Jó lesz ez.
-
X2N
őstag
válasz
Malibutomi #51479 üzenetére
Tensor Core nélkül nem lenne rtx se, nézz egy Quake 2 RTX-et denoiser nélkül, az is Tensore core-on fut...
Szerinted minek készítette az nvidia a Titan V-t évekkel ezelőtt? Az a kártya még ma is megállná a helyét.
-
awexco
őstag
válasz
Malibutomi #51479 üzenetére
DLsS az elképzelés jó , csak a megvalósítás túl erőltetett lett.
-
awexco
őstag
válasz
Malibutomi #51479 üzenetére
parszt vakítás ...
-
arn
félisten
válasz
#32839680 #51471 üzenetére
Nem tudom hogy masok hogy csinaljak, de en ott is ugyanugy az nvencet hasznalom, mert a proci nem fog tudni nekem 4k60p x265 videot realtime kodolni. A proci nem eleg, es nincs mar tul nagy elteres minosegben, plane ha utana youtubera lovod, ami eleve sokkal nagyobb kulonbseget csinal a minosegben, mint ami az nvenc es az uberpengere belott swes enc kozott lenne.
-
arn
félisten
válasz
Malibutomi #51455 üzenetére
Meg annyi, hogy pcn, mivel a konzolok elott jarnak sebessegben, regota az megy, hogy teljesitmenytemetoket talalnak ki, hogy feltornazzak a felhasznaloi igenyeket.
Ilyen pl az fps, az egeszen retegigenyeket kiveve siman elvoltak az emberek 30-60 fpsel a gyorsitas feltalalasa ota (elotte a 30fps uber volt), belottek ennyire, a tobbi meg ment a grafika tupirozasara. Amikor ennek is elertek esszeru hatarait, jott, hogy legyen 4k meg 120 (+++) fps. A raytraceszel viszont jol labon lottek magukat, mert nem tudnak ilyen teljesitmenyigenyes dolog mellett ennyi kepet.
Szoval epp olyan mesterkelt lenne ennek eltulzasa, mint a korabbi dolgok, mert be lehet loni egy jol kinezo dolgot, de az emberek uberhighexteme modban akarnak jatszani kiscsillio pixel mellett, es azon fogjak mericskelni ezeket a kartyakat. Nem a szukseg, hanem az igeny megteremtese vezet ide.
-
Z10N
veterán
válasz
BoneDragon #51288 üzenetére
-
awexco
őstag
Gyanítom , hogy sw lehet rdna2-re is írni. (Videós Cucok)
Én úgy látom , AMD a piaci igényeket akarja kielégíteni , Mig az NV a saját ötleteit akarja a piacra ráerőltetni.DLSS illetve az AMD féle megoldásban lehet utóbbi gyengébb de nem hibás képet fog eredményezni. Sebesség kérdéses. Az lesz a befutó , azt fogják alkalmazni ami kevesebb munkába kerül .
-
arn
félisten
válasz
#32839680 #51459 üzenetére
A cunkent egy rt accelerator erre utal
az ilyen prezentaciok mindig a pozitivumokra koncentralnak, biztos vagyok benne lesz hatulutoje is, a tensor es a feltolt rt magok nem disznek vannak az nv gpujaban.
a videokodolasos reszere mar en is varok, mert az rtx nagy dobas volt, ezt a reszet sokkal tobbet hasznalom, mint a rt egyseget (asszem techdemokat neztem meg osszvissz). -
arn
félisten
válasz
Malibutomi #51455 üzenetére
Ez a fejlesztokon mulik, lehet lesz opcio ra, hogy skalazhasd, es az egyik opcio ok lesz, a masik meg leterdel a lassabb kartyan.
-
arn
félisten
Itt nem csak a lehetosegeknek van szerepe, hanem annak is, hogy ebbol mit tudnak a kozeljovoben tegylegesen kihasznalni. A 2000el elindultak egy uton, most folytattak, de ha a piac masfele megy, akkor feldughatjak. En az amd megoldasat most konzervativabbnak gondolom, rajuk volt eddig jellemzo ez az eloreszaladas, amivel sokszor belefutottak egy pofonba a piac reszerol.
a dlss2 nekem jo dolognak tunik a rt mankozasara, a megvalositas remek. Az amdnel meglatjuk mire mennek, az nvnal valszeg nem veletlenul csinaltak dedikalt egyseget erre, es a video enkodolasnal is hasznaljak zajmentesitesre, es a gyakorlatban is nagy ugras volt a realtime videokodolasnal.
-
awexco
őstag
Nézd meg a grafikonon az nvidia kártyák rt teljesítményét majd próbáld értelmezni a 6000 es AMD karik ról írt PCX cikk egy részletét :
" A gond ott van, hogy az Nvidia mindezek mellett fejlettebb, lényegében végre használható Ray Tracing lehetőséget kínál, "
Nemtudom , sírjak vagy nevessek ... Sok köze nem volt a témához aki irta kb ... -
Z10N
veterán
"Akkor irom ugy, hogy nagyobb reszesedest fog az amd szerezni ebben a korben, az eddig latottak alapjan."
Igy legyen. Meg is erdemelnek mar. Csak nem kene elfelejteniuk, hogy a banyasz laz idejen mennyi Polarist vettek a nepek (tobb okbol is). Meg az rx480 idejen szajkozott sweetspot termek otletet. Aztan kaptunk egy vicc kategorias5500XT-t. $200-ert ennel tobb kell (1440p), ha mar az XSS komplett rendszerkent tudni fogja $300-ert."Az nv is csinalhat meg olyan refresht, ami kevesbe szamolas orientalt es jobban fokuszal a raszterre - a kisebb gpui alkalmasabbak erre"
Peldaul egy "2600" szeriat? Az erdekes huzas lenne."Szvsz az nv at fogja gondolni hamar ezt az egeszet, es gyorsabban jon valasz, nem ket ev mulva."
Remeljuk ez versenyt fog indukalni, mert mar raferne a piacra. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Felesleges a texel/pixel fill rate-et és a számítási teljesítményt hasonlítgatni. Az arányok azért ilyenek, mert az AMD úgy tudja skálázni az RDNA-t, hogy nem kell az ideális arányokat felrúgni. Az NV úgy tudná jobban skálázni az Ampere-t, ha több GPC-t építene be a rendszerbe, de a belső buszuk ideálisan nem tud kiszolgálni 6-nál több GPC-t, a 7 az már túl van a határon. A GPC-n belüli TPC-k száma is limitált, azokat sem lehet a végtelenségig beépíteni, a raszterizálójuk kb. 5-6 TPC-t tud normálisan kezelni. Ha beledobnak tízet, akkor csak azt érik el, hogy lesz négy kihasználatlan TPC-jük per GPC. Emiatt csinálták azt, hogy rámentek a co-issue-ra a TFLOPS-oknál, mert az még egy vállalható tényező, hogy egy ütemezőre ráraknak két SIMD-et, és ha van két egymástól nem függő warp, akkor az úgy skálázódik, és aránylag kis tranzisztorköltség is, de ők is tudták, hogy ahhoz, hogy egy játékban ezek a TFLOPS-ok elérhetők legyenek, kis, na jó nagy túlzással a bolygók ideális együttállása is kell, tehát a gyakorlatban a megadott TFLOPS felével érdemes számolni, mert az mindig elérhető, nem kellenek hozzá ezer évente bekövetkező csillagászati eseménye. Úgy már azért nem olyan eltérők az arányok.
#51451 arn : 184 TOPS-szal, ha a Navi 21 elméleti maximumát tekintjük. De a valóságban ennél azért komplexebb a dolog, mert erősen számít a cache-rendszer is, illetve a multiprocesszorok belső felépítése. Az eddigi mérések alapján viszont az Infinity Cache durván meg tudja ám boostolni a gyakorlati AI eredményeket. Emiatt az elmélet sokszor nem sokat ér.
#51452 Mumee : Mert a Rage mód nagyon függ a környezettől. Hidegben működik erősen. Erről elég sok adat van már a másik doksiban.
-
arn
félisten
válasz
Malibutomi #51448 üzenetére
Az mar a folyamanya, hogy raszterrel nem kepesek tartani a tempot. Amire keszult, abban jo lenne, csak nem fogunk ilyet latni a rajtkor. Ugy meg nehez eladni.
Nezd meg a texel/pixel sebesseget a flopsokhoz kepest a ket gyartonal. Teljesen mas kavehaz, a bignavi is kozelebb all ilyen szempontbol a 2000hez, mint a 3000.
-
-
arn
félisten
Akkor irom ugy, hogy nagyobb reszesedest fog az amd szerezni ebben a korben, az eddig latottak alapjan. Az nv is csinalhat meg olyan refresht, ami kevesbe szamolas orientalt es jobban fokuszal a raszterre - a kisebb gpui alkalmasabbak erre, a 3080+ gpukat nagyon a raytracere gyurtak, ezert is van elszallva a fogyasztasuk. Szvsz az nv at fogja gondolni hamar ezt az egeszet, es gyorsabban jon valasz, nem ket ev mulva.
-
Mumee
őstag
Sima 6800 nem 6800XT !!!
RT ON High Quality
TimeSpy: -
arn
félisten
válasz
devast #51439 üzenetére
Arra kivancsi leszek milyen lesz, mert nincsenek tensor magok. Lehet csak egyszerubb felskalazas, raszamolt fotofilterekkel.
Az nv gpuja nekem fejlettebbnek tunik, de epp azzal fogjak oket megverni, amit eddig ok hasznaltak, hogy az adott igenyekre gyurjak ki a gput igy ebbol a fejlettsegbol sokat nem latunk. Az elozo korben megengedhettek maguknak ezt a luxust, akkora elonyuk volt, de ez ebben a korben vissza fog nyalni. A piac nem nyitott ezekre a ficsorokre olyan gyorsan, mint szamitottak ra.
Meg a video enkodolasrol irhatnanak vmit... mert az nv ezekben az app orientalt dolgokban most eleg jo. Nalam meg kicsi jatek, sok munka. Jatekra most inkabb amdt valasztanek, az alkalmazasos reszet varom. -
Z10N
veterán
"erdekes lesz, hogy befolyasoljak ezt a konzolos rt cimek"
Elvileg ugye AMD optimalizaltak lesznek."amd = raszter, foleg kisebb felbontasra"
Johetne is valami utos $150-250-ert. Kulonben meg jovore is a Polaris lesz a retro slager."szvsz a nepek az amdt fogjak valasztani pcn, foleg az elso tesztek alapjan."
Mennyibe mernel erre fogadni? -
arn
félisten
rt xboxon. Igy mar eselyes, hogy pcn is tobbet latjuk.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Van csak Turbo profil a neve. Ha gondolják átnevezhetik, de különbséget nem jelent.
#51310 Simid : A cikkben visszaolvasható, hogy mit írtam. A Rage mód 3-8% a környezettől és alkalmazástól függően. Ha hűvös környezet van, akkor például nagyon tud menni.
Az SMA 5-6% átlag, de vannak kiugró esetek, mint a Forza Horizon 4, vagy a Horizon Zero Dawn, de a Death Stranding is többet profitál.
#51391 devast : Az AMD nem saját megoldást készít az AI upscalingre. A FidelityFX Super Resolution adja magát a rendszert a DirectML-hez és compute shaderhez, ez támogatni fogja az Xbox Series S/X és PC-s gépeket, illetve az xCloudot. A neuronhálóra az AMD ad sajátot, de elfogadja például a Microsoftét is, vagy a fejlesztőknek fel lesz kínálva, hogy az Azure-on készítsenek saját verziót. Aki Xboxra kiadja a játékát, annak ez ingyenes. Emiatt nincs erről még szó, mert a FidelityFX Super Resolution nem csak az AMD technológiája, hanem egy évek óta zajló kooperáció a Microsofttal.
#51398 Pug : A SAM-hoz nem kell programoldali támogatás. Ez itt csak abból áll, hogy ha aktív a SAM, akkor a teljes VRAM kapacitása host visible és host coherent flages. Ha nem aktív, akkor a VRAM-ból csak egy 256 MB-os terület ilyen. Direkten erre nem kell célozni, a fejlesztőnek csak azt kell eldöntenie, hogy milyen adatokat rak eszközlokális flages memóriába, és mely adatok mennek host visible és host coherent flages részbe. Ennyi az egész. A rendszer kompatibilis ide-oda, csak annyi történhet, hogy ha sok egy játékban a host visible és host coherent flages memóriába rakott adat, akkor 10%-kal is gyorsabban fut SAM-mel. Ha nagyon sok, akkor hozható a 20%-os extra tempó is. Ennél több azért ritkán, mert azért a PCI Express 4.0-nak is megvannak a maga korlátjai.
#51422 CME : Azok a játékok profotálnak a SAM-ből 5-6%-nál többet, amelyek viszonylag sok host coherent és host visible flages, GPU számára is szükséges adattal dolgoznak. Például Forza Horizon 4, vagy a Decima motoros cuccok, Death Stranding és Horizon Zero Dawn.
#51425 Pug : Nem kell hozzá fejlesztő oldali támogatás. Ez igazából nem egy célozható funkció. Az a kérdés, hogy mennyi CPU és GPU által használt adat megy host coherent és host visible flages memóriába. Ha kevés, akkor 5-6% az előnye, ha relatíve sok, akkor 10-20% közötti. Nagyon sok amúgy nem mehet, mert a PCI Express 4.0 így is limit marad, tehát a 20% fölötti extra azért ritka lesz.
-
#09256960
törölt tag
Nehéz úgy beszélni valamiről hogy nincs a mondanivalóm mögött a táblázat noSAM része ezer hála.
Van az Useless meg az useful videjás, Bé az useful féleségNagyon jó ez a SAM no SAM, ez olyan mint a Tom , nem tom
Nagyon fontos háttérinformáció lenne ehhez hogy az előnyhöz kell-e tenni valamit... programozni kell AMD supportként a játékot a már beszélt formában vagy csak egy driver bekapcsolás ? mert ugye kitárgyaltuk hogy a SAMot egy speciális általunk kezelt háttértárként is lehet használni és nem mint általános gyorsítótár.
De nagyon igéretes a dolog, elképesztően nagy előny lehet a teljes AMD gépre fejlesztés, persze AMDnek is.
-
arn
félisten
válasz
#98320896 #51419 üzenetére
Nekem eddig kb ez a velemenyem, de a rt a a keves info miatt eleg esetleges.
amd = raszter, foleg kisebb felbontasra
nv = rt cimekhez, de 3080tol felfeleerdekes lesz, hogy befolyasoljak ezt a konzolos rt cimek. szvsz a nepek az amdt fogjak valasztani pcn, foleg az elso tesztek alapjan. az nv tulsagosan eloreszaladt, feleslegesen pakolt bele ekkora szamolasi teljesitmenyt a kozeljovo jatekaihoz, uj generacio jon, mire ki lenne hasznalva - de ott az amd is korrigalhatja a konfigot, illetve addigra keves lesz az nv ramja.
-
Z10N
veterán
-
Z10N
veterán
Nah, megjott az ugyeletes pug...
"Egyreszt a kollega nem a Videocardz-ra ertette"
"hagyjuk mar azt a videocardzot"
A kollega majd megmondja mire gondolt. A gyamja vagy? De azert meselj meg."Arrol mar ne is beszeljunk, hogy teged nem erdekel, ergo a meg a topicban se vagy hajlando visszaolvasni"
Arrol mar ne is beszeljunk, hogy a tenyen volt a hangsuly es csak odaraktam kiegeszitesnek, de azert meg probalkozzal."de azert annyire erdekel, hogy belinkelj egy contentet, ami vagy 5szor ki lett mar targyalva..."
Ad1) Mi az, az "annyire"?
Ad2) otszor, magyarul igy irjak, vagy 5x.
Ad3) Ha mar belekotsz valakibe legalabb helyesen le tudnad irni...
Ad4) Masodjara mondom, hogy kiegeszites volt a teny melle. Ergo latszik nehez felfognod, hogy nem erdekel az RT teljesitmenye."es utana meg nyomod a megszokott ipari flegma stilusod"
Ad1) Mondja ezt az, aki belepofazik masok dolgaba keres nelkul. Nincs jobb dolgod?
Ad2) Senki se kerdezte a velemenyed, de ennek ellenre mindig belepofazol.
Ad3) Bagoly mondja verebnek."well played, you wom the internet today...."
Nem tud meghatni, a gunyolodasod. Egyebkent mi az a "wom"? Ha mar angolul probalsz figurazni legalabb helyesen tudnad leirni. Epic failA jovoben hanyagoljuk egymast, mert mar unalmas vagy.
-
Petykemano
veterán
válasz
#09256960 #51402 üzenetére
Az általános iskolákban a kommunikációt valahogy úgy tanítják, hogy egy ábrán ábárázolják a küldőt, a fogadót, a közeget és az üzenetet és talán időnként felkerül az ábrára az is, hogy a kommunikáció csak akkor történik meg, ha az üzenetbe kódolt a küldő szándéka szerint küldendő információt a fogadó fél megfelelően tudja dekódolni, vagyis azonos nyelvet beszélnek.
Úgy tűnik, egyesek kommunikációs rendszerének gépi tanuló almodulja úgy deformálódott, hogy bármilyen üzenetet amit egy bizonyos küldő (Coreteks) küld, azt "Traversal Coprocessorként" dekódol.
-
Devid_81
félisten
válasz
Malibutomi #51415 üzenetére
Nem gorgettem feljebb, kollega mindig gyorsabb mint en
-
Devid_81
félisten
AMD Radeon RX 6800 faster than GeForce RTX 3070 in Time Spy
Alleged AMD Radeon RX 6800 Time Spy and Tomb Raider (with DXR) performance leaks out
It's safe to upgrade now
-
Egyreszt a kollega nem a Videocardz-ra ertette, hogy hagyjuk, hanem az adott contentre, amit linkeltel...
Arrol mar ne is beszeljunk, hogy teged nem erdekel, ergo a meg a topicban se vagy hajlando visszaolvasni, de azert annyire erdekel, hogy belinkelj egy contentet, ami vagy 5szor ki lett mar targyalva... es utana meg nyomod a megszokott ipari flegma stilusod... well played, you wom the internet today....
-
Busterftw
nagyúr
válasz
Piszmaty76 #51394 üzenetére
Steamcharts alapjan atlag 4-5000 ember jatszik vele, aligha hivnam rengetegnek.
Aztan arrol nem beszeltunk, hogy ezekbol mennyien jatszanak 4K textura csomaggal (ami eleve nem eleg kiakasztani a vramot), es hanyan moddolnak annyira, hogy az oskovulet motor osszefossa a memoriat.A top 25-ben nincs benn, ahol a 25. jatek aktiv jatekosainak szama atlag 21ezer.
Tenylegesen keves. -
Z10N
veterán
-
Mumee
őstag
válasz
Malibutomi #51403 üzenetére
Igen. Én is pont írni akartam. Több forrás is hozott 36fpst.
3080 57fps -
#09256960
törölt tag
válasz
Petykemano #51396 üzenetére
Nem mindegy ??? Vedd meg a 3090-et és ne gondolkozz
Legyé má jó fogyasztói társadalom...Én azt tudom elképzelni hogy a VRS (Variabe Rate Shading) adja a gyorsulást , és a nem használt magok ennek megjóslásában segítenek be a SAM (Smart Acces Memory)-n keresztül.
Nem reális hogy ennyire gyors a 6800 XT hogy sok helyen a bencseken megveri a 3090-et is, ABU nem válaszolt a kérdésemre de egyértelműen ott van a képek alatt hogy SmartAccesMemory enabled. -
Mumee
őstag
Sima 6800 Timespy és Tomb Raider RT ON high settings.
Sottr RT ON high 4K 46fps 2K 80fps
[link]Ez 3070-nél jobb RT eredmény.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- BenQ PD-2700-U Monitor - Designer 4K 27"
- Eredeti Windows 10 / 11 Pro aktiválókulcs AZONNALI SZÁLLÍTÁSSAL!
- HGST HUH721010AL5200 10TB 7.2k SAS HDD, DELL branded, nettó 38000Ft + ÁFA, 1 év garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 2000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest