- Gaming notebook topik
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Milyen videókártyát?
- OLED TV topic
- ASUS blog: Panorámás gépházak három méretben
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 10***(X) "Zen 6" (AM5)
- Apple asztali gépek
Új hozzászólás Aktív témák
-
JmL
csendes tag
Szevasztok !
Nekem egy AMD 5200+os procim van amit tuningolni akartam.
El is olvastam [ezt], valamint darál0w és harry3 beszélgetését. Tegnap el is kezdtem csinálni, visszaosztottam az NB-t és a HT-t, stb. Idáig jutottam: [link]
Na már most, mivel nagyon kezdő vagyok, először is azt kérdezném hogy mit javítanátok rajta. Ezzel a beállítással stabilan megy a gép, Prime95ben is teszteltem, nem volt gond. Viszont Prime teszt alatt néztem a hőt, és pár perc múlva 74 volt a maximum :\
Alapjáratban 48, ha játszom péel a cod4-el, akkor is csak 55 körül. A proci fesz 1.400V-n van.
Szóval ezzel kapcsolatban az lenne a kérdésem hogy mennyi lenne a normális hő, valamint meddig tudnám feltolni a feszt, vagy ez már sok ?
És az utolsó kérdésem hogy BIOS-ban láttam egy olyat hogy DDR Voltage, és NB Voltage.
Az NB Voltaget feltettem 1.40V-ra. Viszont az a DDR Voltage nemtudom hogy mi, a cikkben sem láttam olyatOtt a választható opciók: 1.90, 2.00, 2.10, 2.20, 2.30, 2.40. Most auto-n van
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gaming notebook topik
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- FOTÓS beárazás
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- Milyen videókártyát?
- Vírusirtó topic
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i7 4790K 4mag 8szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- AMD Ryzen 7 5700X processzor eladó /Garanciás/