Hirdetés
-
2026-ban hozhatja saját IGP-jét a Samsung
ph Persze nagy kérdés, hogy mennyire lesz majd valóban saját tervezésű.
-
Visions of Mana - Esélyes, hogy elkaszálták a PS4 verziót
gp Egyelőre hivatalos bejelentés még nem érkezett, mindössze egy apró szóbeszédnek lehetünk tanúi.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
szentkuti11
addikt
Sajnos ezekhez az ,,új" 4 ütemű japán 50-esekhez nem olcsó az alkatrész. Annyi a szerencse, hogy nem is kell hozzájuk túl sűrűn. Érdemes még megnézni a Suzuki Address V50(G)-t és a Lets 4-eket is. Korrektebb áron vannak, mint a Honda/Yamaha, technikailag meg szerintem egy fokkal sem rosszabbak, mint az előbb említett márkák darabjai.
-
-
golyani
addikt
nekem 2,6-2,8 körül eszik a 2T aerox, azért ez annyira nem rossz . meg szezononként kb 2 flaska olaj.
tsigalko87: nem kopott a szíjad? hasonló volt nekem is a kopott szíjjal + 6g görgőkkel, de erre csak azután jöttem rá, miután kicseréltem a szíjam újra. akkor a 6g-sek nehezek lettek és 4,9-esek voltak itthon, azzal nagyon patent lett.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Kipufogónál, légszűrőnél, leömlőnél, variátorban nincs "fojtás" de az elektronika az 100, h tilt bizonyos fordulaton. Pont olyan ahogy te írod: gyorsul mint állat de egyszer csak mintha visszarántanák és nem megy gyorsabban.
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
DigitXT
félisten
Valszeg elgyengültek a kisrugók, így túl hamar fog, lefojtja az alapjáratot, és nem pörög fel a gép indulás előtt, azért annyira gyenge 15 km/h-ig. De ez csak feltételezés, amit többekközt a lámpa elhalványulására alapozok. Azt nem írtad, de: sztenderen, amikor jó az alapjárat, jó a fényerő, nem pörög véletlenül a hátsó kerék a levegőben, mint a disznó?
Jah, az ár: maga a rugó, párszáz forint. Ha csak az cserés, akkor már csak a munkadíj van (párezer, szerelőtől függ: nem túl bonyolult meló). Ha viszont az egész kuplung cserés, az valamivel drágább (párezer egy új), viszont a munkadíj kevesebb, mert egyszerűbb történet.
Amúgy a görgőkre/szíjra mikor néztél/néztek rá utoljára? (Tudnak balhézni, ha kopottak.)
-
DigitXT
félisten
Na ez az, hogy ez nem normális... Max. ha még dolgozik a szívató.
(Felteszem, hogy az automata benne.) 7500 km-nél még lehet, hogy
minden gyári benne, és itt lesz az ideje egy szíj/görgő cserének is.Megbízható szerelő?! Kicsit oximoron már nekem. Hétfőn viszem
a nagyvasamat a Kék Holdba, Óbudára. Bár ők főleg gumi/csapágy
vonalon mozognak, de elvileg vállalnak mindenféle motorszerelést.Van egy srác, akihez szoktam járni a kisebb géppel... Jól dolgozik,
csak egy picit szórakozott*, meg egyáltalán nem olcsó (4K/óra).*: semmi komoly, csak egy-két csavar néha kimarad, meg ilyenek.
Hogy őszinte legyek, első körben már magam néznék rá, mi a baj.
Mert ha pite a javítás, akkor rendelem az alkatrészt, s kicserélem:
ez a legbiztosabb, mert magammal nem fogok kiszúrni. Nyehehe.
Nagyobb munkák, spéci szerszámok esetén meg ugye a fentiek... -
szentkuti11
addikt
Ha kaptál rá 3 hónap garanciát, akkor ezzel a problémával nyugodtan visszaviheted. A hiba egyébként valóban a kuplungban a keresendő, alacsony fordulaton fog, és amíg nem pörög fel, addig nem indul el rendesen. Ha járó, meleg motornál kicsit forgatja is a hátsó kereket sztenderen, akkor teljesen bizonyos, hogy a kuplung, ha nem, akkor még lehet szíj probléma is.
-
Skizz
addikt
Nálam is javítandó lesz lassan a kuplung, enyém is erőtlen állóhelyzetből, ráadásul a kerék is forog szépen sztenderen. Bár még nem olyan vészes a helyzet, de 1-2 hét múlva eldobom a szerelőhöz. Kap új kuplungrugót, görgőt, ha kopott, betétet előre-hátra, mert már eléggé elhasználtam szegényt. Nem lesz ott se gáz, kuplungrugócsere, aztán csókolom.
Esetleg hajtóműolajat cseréltess vele, az szinte mindig kimarad. -
DigitXT
félisten
A szerelők már csak ilyen mosolygósak: perszehogy több oka is lehet!
Pl. félre van görgőzve a varió, és emiatt nagyon megpörgeti a kuplungot,
így az hamarabb nyit, mint kellene; csak ez a kevésbé valószínű eset...A lényeg, hogy a végén Te fogsz-e majd mosolyogni? Ha rendben van a
gép, vagy bár rendben lesz, de annyira nem "mosolygós", mert mindent
kicserélt, azt is amit még nem kellett volna, de tuti ami fix: sok pénzért!
Abba az eshetőségbe ne menjünk bele, hogy mi van ha (elsőre) nem jó.Szerk: egyébként tök egyetértek a szerelővel: akkor lehet megmondani,
hogy mi a baj, ha látja szétszedve. (Addig tippelni tud, a tapasztalataira
alapozni, és mondjuk rámondani, hogy valószínűleg ez, meg az lesz.)08-05-én vetted, és kaptál rá 3 hónap garit: ugye ahhoz viszed szerelni?
Hogyaszondja: írtam kuplungot, görgőket, és szíjat? Nem nagyon tudok
másról a hajtásláncban, ami ilyen hibát produkálna. Ha a motor lenne
f*s akkor sztenderen se pörgetné. Bár, ha nincs benne kompresszió?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Nekem semmi bajom a szerelővel, írtam is, hogy egyetértek vele!
Ha ő is mondta, hogy 10K alatt lesz a költség, akkor nem tudom,
hol itt az ellentmondás: én is azt írtam, hogy filléres dolgok (rugó,
esetleg a drágább a kuplung, de az sem nagy tétel és ezt baromi
egyszerű kicserélni, míg a kisrugókkal picit kellene szöszölni!),
esetleg szíj, görgők (utóbbiból megint párszáz forint egy 50-esre),
a szíj is max. párezer. Viszont egyet nem értek: miért nem ahhoz
viszed, aki azt mondta, hogy 3 hónap garit ad a motorra, hogy jó?
Mert így ugye nem jó! Költened kell rá. Igaz, nem sokat, de akkor
mire van a gari? (Amúgy ha teljesen fel is lesz újítva, akkor se várj
csodát. Egy 50 4T motor tökéletes hangolás esetén is gyenge.)Ő nem szerel, csak árulja a gépeket
Oké, akkor kérj tőle majd 10K-t, ha annyi lesz a javítási költség.
Ezek a dolgok hogy is mondjam: nem 200 km alatt romlanak el.30z.Samu: ha találsz ilyen szakit, akkor írd be ide, hasznos lesz!
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Nem valószínű, hogy egy 4T 50-est csak az elektronika fogná vissza,
hogy ezeket a kívánt végsebességeket megfussa. (Azon kívül, hogy a
varióban is lehet áttétel csökkentő hézagoló, a motorerő is kevés.)Az meg már a mindenáron kategória, hogy elkezdünk karbit, kiput, és
egyéb alkatrészeket, beleértve a görgőket csereberélni némi pluszért:
ami jobban megy, az a 2T 50. (Ami mégjobban, az a tuningolt 2T 50.)
Ami meg jobban megy, és nem is eszik sokkal többet, az a 4T 125. -
-
kcsa
veterán
csúszóanya néven találtam.
Új hozzászólás Aktív témák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- DXRacer használt szék eladó
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest