Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- 4 billió dollárt ér a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-cégek
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Milyen TV-t vegyek?
- ZIDOO médialejátszók
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Apple MacBook
- Milyen házat vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
canniball
nagyúr
válasz
Something_ #44990 üzenetére
"A soniccal az a baj, hogyha előremegyek a sorba, akkor égően lomhán gyorsul be. ...égő és szerintem veszélyes is, hogy nincs benne erő."
De jó lenne ha Pesten minden robogós így gondolkodna és ennek megfelelően választana gépet!"Van valami aktuális leírás a B125-ös jogsival kapcsolatban?"
Beiratkozol, kértek időpontot a Kresz vizsgára. Ha túl vagy rajta gyakorlás a pályán, aztán a forgalomban és újabb vizsga. A gyakorlati részhez szükséges megfelelő felszerelés (sisak, protektoros kesztyű-kabát-nadrág (vagy térdvédő) és valami magas szárú lábbeli) de van amelyik iskola ezt biztosítja.
Hogy időben ez mennyi az attól függ mennyit kell várni a vizsgaidőpontokra, mivel már kétkerekeztél gondolom rajtad nem fog múlni a dolog. -
kcsa
veterán
válasz
Something_ #44997 üzenetére
Ezt pl. nyugodt szívvel megvenném. Nem versenyállat, de vállalható méret, teljesítmény. (de majd mindjárt jön hogy "ez szaaaaar"
)
-
Something_
őstag
Köszönöm a válaszokat, elgondolkodom rajta és utána nézek a dolgoknak. Mennyi idő lerakni a jogsit B125-re? Gondolom 1 hónap..
SR50 DiTech ahhoz képest, hogy 50-es volt teljesen jól gyorsult.125-nél miket érdemes venni 200 környékén?
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Something_ #44993 üzenetére
Egy rendszámos, 125-ös robogó átíratási költsége mindennel együtt kb. 30k HUF, a B125 jogsi meg kb. 35 ezer pénz.
-
DigitXT
félisten
válasz
Something_ #44993 üzenetére
Ha rendszámos, akkor forgalomba helyezés nem értelmezhető.
Ellenben az átírásnak lehetnek komolyabb költségei. Mivel max.
11 kW-os lehet, azzal számolt(t)am ki, és mondjuk egy 10 éves
modellel: 30800 Ft az átírás. Ebből a fix:Eredetvizsga: 15500 Ft
Törzskönyv: 6000 Ft
Új forgalmi: 6000 FtA változó:
Vagyonszerzési illeték: 3300 FtHa neadjisten új lenne a motor, akkor sem túl magas. Max. ~6K.
Papíron (legalább, esetleg valóságban is) gyengébb motor esetén
kevesebb. Szóval max. 33,5-ből névre van írva. Jogsit nem tudom.Szerk: hosszabb távon mindenképp megéri szerintem.
125-ös
motor már úgy ahogy megy is, a városba kvázi optimális, emellé
nem zabálja le a gatyád... (Az én 180-asom is elvan 3,7L körül,
pedig tuning varió is van benne, és nem is kímélem, valamint én
is megvagyok 100 kg környéke. Ja és kellemesen gyorsul így...
A végsebessége meg nem hogy 70, hanem inkább 110-120...)
-
kcsa
veterán
válasz
Something_ #44993 üzenetére
Kamu 50 mindenhol warez téma, mert illegális, de ha jobban belegondolsz, te sem igazából akarod: ha történik valami (nem is kell hogy te hibázz, elég ha nénike a piacra menet fellök az ezres swifttel), és rendőrség meglátja a járműved elég kellemetlen lesz, okirathamisítástól kezdve, az engedély nélküli vezetésen át adócsalásig mindent kapni fogsz
B125 már motoros kategória, de ezt tanácsolnám neked, akkor is ha kicsit drágábbra jössz ki. Egy 125 4T ugyanannyit vagy kevesebbet fogyaszt mint egy 50 2T, cserébe jobban is megy, megbízhatóbb is, fenntartása nem számottevően drágább.
-
Something_
őstag
Köszi a választ!
Van valami aktuális leírás a B125-ös jogsival kapcsolatban? Legutoljára amikora beleolvasgattam eléggé káosznak és viccnek tűnt az egész.
Ha veszek egy 125-ös rendszámos robogót, akkor annak 50e lesz a forgalomba helyezése?
Szóval ha B125-öt választom, akkor úgy mond elmegy 100e ft-om sacc arra, hogy lerakom a jogsit rá és átiratom a robogót?
Kamu50-es itt warez téma amúgy?
-
kcsa
veterán
válasz
Something_ #44990 üzenetére
Mivel hasonlóan súlyos egyéniségek vagyunk, ha rám hallgatsz nem keresel 50-es robeszt (próbáltam...), hanem B125 a te valódi megoldásod
-
DigitXT
félisten
válasz
Something_ #44990 üzenetére
Neked egy B125 jogsi, és egy 125-ös motor kell legalább...
-
Something_
őstag
Sziasztok!
Szeretnék robogót venni 200-250e ft-ig. 7 éve vezetek, aktívan, minden nap. Az autó kicsit sokat eszik (13 lityó
), plusz elég unalmas, hogy a jó időben egyre többen vezetnek reggel, pedig pont fordítva kéne ennek lennie. 30-40 perc alatt beértem Bp-n a melóhelyre, ami 10 km-erre van, mostanában pedig autóval 50-70 perc. Na ez kicsit sokk :-)
Tavaly vettem már egy robogót, SR50-es DiTech-et hirtelen felindulásból. Eléggé lerúgott darab volt, ezt utólag tudtam meg, mikor elvittem a szervizbe. A szervizes azt mondta, hogy felesleges rá költeni, használjam amíg tudom, aztán adjam el alkatrésznek
Szóval használtam is, pár hét alatt megállt a motor, pedig 100e felett vettem bőven. Mindegy, kollégám átvette féláron, nem is érdekelt, az árát bőven visszahozta :-)
Most pedig pár napja vettem rokontól egy Sonic 50-et, aminek nincs semmi baja, azon kívül, hogy lomha az SR50 után. Nem kicsitNa már most olyan robogót szeretnék, ami megy 70-et (nem kell többet mennie, mint 70, bőven elég nekem ennyi), normálisan gyorsul. A soniccal az a baj, hogyha előremegyek a sorba, akkor égően lomhán gyorsul be. 45-50el vígan megy még a 110 kg-mal is, még talán ez is elég lenne, de a gyorsulással nem vagyok kibékülve, mert égő és szerintem veszélyes is, hogy nincs benne erő. (pl ha állok a lámpánál és van egy kis emelkedő, akkor elég botrány, míg felér Dózsa-Kerepesi kereszteződésnél a lámpa kifele
)
Fenntartási költséget szezononként max 50k-ba lőném be, nagyon max egy hónapban 500 km-t mennék vele.
UI.: megbízható robogó kell, munkába járásra használnám 90%-ban, így nem szeretném tolni és nem szeretnék késni :-)
Köszi előre is a segítséget!
-
DigitXT
félisten
válasz
runner 125 #44988 üzenetére
Minek ide doboz... Csak tartókonzol legyen...
Amúgy gondolom ezek üresek
voltak. Tele (200 kg fölött), nem nagyon bírta volna a gumipók, meg a konzol se. -
runner 125
nagyúr
-
DigitXT
félisten
Atyaúristen, hogy ezen mekkora plexi van.
-
longwild
aktív tag
Sziasztok!
Fals levegő rendszerbe kerülését mivel szoktátok vizsgálni?
Féktisztító sprayről hallottam. Ha jól emlékszem a repedt gumira fújva a motor felpörög.
Van más módszer is? Hallottam valami olyan anyagról, ami ha bekerül az égéstérbe, akkor megfullad a motor. Tényleg van ilyen?
-
SirKero
őstag
válasz
canniball #44973 üzenetére
Az hogy jelenleg két év de ez most már bármikor megváltoztatható
Az új szabályozás abban szabad kezet ad a tagállamoknál, hogy ennél sűrűbben is előírhatják a járművek kötelező műszaki vizsgáztatását.
Ez fontos kitétel, mert a németek egy ideje már fontolgatják, hogy évenkénti műszaki vizsgát vezetnek be. Az új szabályok alapján erre bármelyik országnak megvan a lehetősége. -
wolfnet
tag
Az egész arra fog kimenni, hogy bárki aki eddig picit is "jobban" járt, mint ahogy azt állam bácsi gondolná, azzal is rendesen babráljunk ki.
Az lesz, hogy a kerékpárt is műszakiztatni kell majd, figyeld meg.
-
-
SirKero
őstag
-
kcsa
veterán
válasz
Brogyi #44966 üzenetére
Tesztkörnél nem égett a CELP, de pontosan 20 másodperc kiütni a hibakódot (egy időre legalábbis működik): 10mp gyújtás ráad, 10mp gáz teljesen ráhúz, majd elenged - ennyi
És igen, gyakorlatban így vettem, de nem tudtam róla, mert gondolom gyorsban törölték előtte a hibakódot.
Mivel az ügyemmel nem voltak hajlandók foglalkozni a kereskedésben, és többféleképp is megkárosítottak, ezért a bejelentésem jelenleg a fogyasztóvédelemnél van. Ha elutasítják vagy bármi más számomra negatív lesz, még mehet pár kör nav-nál, csak hogy fájjon neki is, ne csak nekem.
-
Brogyi
őstag
Engem érdekelne, hogy így vetted a motort, vagy csak nem volt szerecséd? Hogyan tévesztettek meg?
Kontrollámpát kicsavarták?
-Kódkiütés.
Van software-ed hozzá? Talán valami egyszerű billentyű kóddal meg lehet oldani.
Most lesz érdekes a fogyasztás. Alakul ez.
Más.
Korábban említettétek, hogy a VR, és az akksi nem számít. Szerintem pedig számít, mert a belsőellenállását elveszített akksi feszültsége fel is szaladhat nem csak kevesebb lehet. A miénk ECU-s nem karburátoros.
Így nem placebo ha ezek jól működnek. AndrewTdi szerintem jól érezhette. -
kcsa
veterán
Kellemes meleg volt reggel (el ne higyjétek), ezért motorral jöttem be. Nem jött még vissza a hibakód, ellenben - nem tudom mennyire placebo effektus, de - kicsit mintha finomabban járna, nem olyan rángatós.
Na majd meglátom a fogyasztást.
-
DigitXT
félisten
válasz
petata #44960 üzenetére
Hát ha ez így 10 fok alatt volt, az magyarázat a jelenségre...
Hideg motornál a beporlasztott benya egy része lecsapódik
a hengerfalra, a keverék "szegény" lesz. Ha gázt adsz, azzal
csak több levegőt adsz hozzá, perszehogy fulladni fog.
Szívatóval egyszerűbb lett volna... Nyári melegben kevésbé
van rá szükség, habár még 25-30 fok is hideg a motornak...
Igazából a motorod hőmérsékletén múlik leginkább: ha nem
hűlt még ki, nem szabad szívatót használni, mert akkor meg
azért fullad: a keverék túl dús lesz (akár be sem indulna úgy).Manuális szívató egy ismeretlen motoron, ráadásul nem sok
tapasztalattal: szívás!Az én motorkám pl. az elején szinte
szívató nélkül beröffent hidegen, melegen meg gázt (levegőt)
kellett adni, hogy induljon: el volt karburálva szegényke.
(Két pofára tömte a benyát, kormolt, stb. Be kellett állítani.)
-
kcsa
veterán
válasz
longwild #44954 üzenetére
Egy darab volt a Bárdinál. Persze nem Kymcohoz, az injektoros xcitingot a legtöbb gyártó nem is ismeri. Speciel ez Royal Enfield Bullet 500 EFI-hez való katalógus szerint, de a típus teljesen megegyezik azzal, ami benne volt.
És kifejezetten örültem a 30k árnak, legtöbb helyen 40k felett van - itt meg akciós volt az az egy darab, gondolom rájuk rohadt, én is csak véletlenül találtam meg, Google nem hozta Találatok között.
-
Grillo
őstag
Na ma engem is szívatott a Gulliver.
Pénteken mentem vele utoljára, semmi baja nem volt. Hétvégén féltető alatt állt, szokásos helyen a cégben.
Ma délután indultam haza, olyan furcsa volt, de nem tudtam mi. Aztán a hátsó kerék felől hallatszott egy kopogó hang, mint mikor a gumiba szorult egy kavics, és mikor leér gördüléskor, koppan egyet. Aztán realizáltam, hogy nem gyorsul, 45-nél nem hajlandó jobban menni, pedig pénteken az óra szerinti 80-at is megfutotta. 2km után visszafordultam.
Most utólag gondolkodva lehet, hogy defektem van? És mondjuk a csavar/szög koppan? De akkor menne rendesen, meg nem tűnt laposnak a gumi.
Motor sem pörgött ki, tehát valami más lesz.Távgyógyításos ötlet, merre induljak el?
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
DigitXT #44933 üzenetére
No hát ez az... Ráadásul ma a Tact érdekes jelenséget produkált. Amikor 0-ról indulok, mindenféle gáznál ránt egyet. De utána megy... Azt hiszem megszerzem a szíjat, és lesz pár túlórája a szerelőmnek...
Legyen rendbe, főleg, hogy amíg nincs másik nem akarom eladni, max valakinek kölcsön adom.
-
petata
őstag
A benzincsap nem manuális szerintem.
Kimentem most a garázsba, és megpróbáltam beindítani, a tapasztalatok: Berúgom, beindul, ha nem csinálok semmit üresben szépen jár a motor. Viszont ha indítás után picit is meghúzom a gázt, azonnal lefullad. Járattam 1-2 percig, majd adtam neki gázt fokozatosan, ekkor már nem volt semmi probléma. Viszont! Nincs túl jó fülem hozzá, lehet hogy tévedek, viszont gázadáskor számomra még mindig olyan a hangja, mintha a szívató be lenne húzva - pedig nincs.
szerk: @DigitXT
-
DigitXT
félisten
válasz
petata #44945 üzenetére
Ez olyan benzin kifogyásra hajaz. De ezt már írtam...
Utána
viszont nem indult volna be, meg nem is ment volna tovább, ha
a tulaj nem tekeri át a benzincsapot, már ha manuális. A csap.
Ha vákuumos, akkor esetleg a vákuumcsővel lehet vmi gebasz.
De az sem javulna meg magától! Szóval ez így elég misztikus. -
csongi
veterán
Ha csak hiba uzenet torlese volt akkor erdekes. Ha teljes reset, akkor lehet hogy eltelik par perc mire minden periferikus eszkoztol megkapja az ertekeket, es beirodik. Elvegre egy vegletekig egyszerusitett komputer ami raadasul nem egy villam gyors valami. Ha nem tevedek akkor ilyen bios jellegu programok futnak es a romot ido kell mire ujra flesseli, mint egy bios frissitesnel. Es a gyenge pc nek ez sok ido. Valamikor a p2 korszakba ez bizony jo par percet vett igenybe. Ma mar egy perc sem kell hozza.
-
Zin
őstag
Motul 710 2t olajnak van olyan ricinusos illata?
-
kcsa
veterán
Viszont hogy egy vadi új hozzászólásban ünnepeljem meg:
Ez itt 30khuf. És miután beszereltem, és töröltem a hibakódokat nem jött vissza. (egyelőre).
Ellenben reset után nem indult percekig, ott ismét előjöttek a felgyújtás-Dunába lökés gondolataim, aztán pöccre. Lehet hogy még nem tért észhez addigra. Fene se érti
-
-
DigitXT
félisten
válasz
petata #44938 üzenetére
Benzincsapot gondolom kinyitottad.
Mondjuk akkor nem sokat ment volna,
ha nem. Hideget sem szereti, akkor szívató kell neki. Ha ez automata, akkor
lehet rossz. Ha manuális, akkor rá kell húzni... Amúgy akku VS berúgás?Szerk: "nem lehet húzni a gázt" Ezt kicsit pontosítanád?
A szívató teóriát
esetleg megerősítheti, mert ha meg rajta maradt, akkor a bemelegedés után
gázadásra fulladhat a motor. Ha automata, akkor akár így is úgy is bakizhat.Mosquito34: jogos. Én csak itt írogatok, meg szomszéd topikban, néha...
Fogjuk rá, hogy kocamotoros vagyok: nem lennénk messze az igazságtól.bogyo112:
-
petata
őstag
Üdv mindenkinek!
Először is szögezzük le, hogy konkrétan semmit nem értek a motorokhoz, így lenne egy kérdésem. Történt csütörtökön, hogy egy jó barátom odaadta a motorját. Amit tudni érdemes róla, hogy olyan 3-4 éves Malaguti XTM 50-es. Hétvégén tökéletes volt, de ma suliból hazafele hirtelen azon kaptam magam, hogy nem lehet húzni a gázt. Félreálltam, megpróbáltam berúgni a motort, de nem indult. Szerencsém, hogy a tulaj a közelben volt, és sokadik próbálkozásra sikerült beindítani. Hazamentem, s mikor indultam volna tovább, ugyanaz a probléma jött elő. Ismét nem akart indulni, csak úgy sikerült megoldani, hogy húztam picit a gázt miközben rúgtam be. Aztán előjött még egy probléma. Mikor üresben van, ugye világít zölden a kis 'N' ikon a műszerfalon. Na ez megszűnt. Nem gyulladt ki, ha üresbe raktam, ez később magától helyreállt. Elmentem vele edzésre, visszainduláskor persze megint percekig kellett próbálkoznom az indítással.
Mi okozhatja ezt? Az akksi, vagy a hideg? Lehet most orbitális baromságokat mondok..(Amit még érdemes tudni, hogy egyik nap eldőlt a motor, tudtam kicsit fékezni, így nem "ütődhetett" nagyon a földhöz. Bár aznap és ma reggel még vígan tette a dolgát a Malaguti.)
Előre is köszi a segítséget!
-
Bogyó bá'
nagyúr
Szerintem feltörte a seggét a low...
-
DigitXT
félisten
válasz
-Mosquito- #44935 üzenetére
Most már csak azt magyarázd el, hogy eredetileg hogy találtad?
-
-Mosquito-
őstag
válasz
SirKero #44932 üzenetére
Nyihaha bolt ló alátét.
Zselés lap,kb 3500 pénz. Az oldalon nincs fent,telefonon rá kell kérdezni.
-
DigitXT
félisten
válasz
SzlobiG #44925 üzenetére
Rákérdeztem: 38 EUR a szállítás. 220 EUR a kipu.
Barátok közt is 81K, főleg "Matolcsy árfolyamon"...
Azt hiszem egyelőre hanyagolom a témát.Még ha valami régi 260-as árfolyam lenne, akkor...!
(67K-t inkább kiköhögnék, mint 81-et, de mindegy.)Szerk: és ez még "olcsó", mert máshol, ahol (még)
fellelhető, simán van pofájuk 300 EUR fölé árazni...SirKero: azt kihagytam, hogy lovasboltot mondott:
gyorsan rákeresve, ott inkább a lovat védő "alátétek"
vannak, mint a lovas seggét... Valszeg rossz helyen
nézem, mert az ára sem stimmel: 20K körül vannak. -
DigitXT
félisten
válasz
huszi.gyb #44931 üzenetére
Értem én...
Nekem is vissza kell* ülnöm még a Majára a héten...
Nem tudtunk ma összefutni a Motorradban, de rendel új féktárcsát.
Szóval akkor megint lerakom a Madisont, kímélni: jövő héten talán
már lesz valami. Olyan végtelen történet ez is, de majd vége lesz...
(Hogy is mondtad? Előbb lesz A2-d, mire rendben lesz a fékem?)
*: továbbra is jó gép a Maja, nincs ezzel baj, csak mondjuk gurulni
céltalanul, a városon kívül nem szívesen megyek vele.Valljuk be
ennyi idő alatt kimotoroztam, és országúti tempóra kéne még kraft.SirKero: hááát, ha át kell alakítnai a gyárit hozzá, akkor felejtős.
Pont azért, mert akkor már "tök egyedit" csináltatok bontott ülésből. -
SirKero
őstag
válasz
DigitXT #44930 üzenetére
Mosquito említett valami zselés lapot, amivel fel lehetne tuningolni és még nem is kérnek horror árat érte. (Persze le kéne bontani a bőrt róla.)
Megkérdeztem a zselés témát is. 25k egy hagyományos üléshez való anyag ( a Burgmané nagyobb akkor a tiéd is
) közvetlen a bőr alá nem lehet betenni bele kell marni a helyét az ülésbe és utána megy rá a huzat.
Ha vissza kapom a gépet én is ki akarom próbálni úgy hogy a háttámlát leveszem róla.
-
DigitXT
félisten
válasz
SirKero #44929 üzenetére
Én egyelőre levettem a háttámlát (négy csavar fogja), és félig a helyén ülök.
Nem lenne rossz az ülés így! Hasonlítana ahhoz, amit linkeltél. Csak ugye
ott van a két kitüremkedő műanyag bizbasz, ami miatt végül nem tökéletes.
(Tavaly jobban bírtam, szerintem valami vastagabb farmer volt rajtam - LOL.)Szerk: jó, persze egy kárpitos tud erre is megoldást, de ha el akarom majd
adni, akkor jó lenne megtartani egy gyári ülést, vagy hát a fene tudja.
Ha jobb, mint a gyári, örülhet neki az új tulaj is, de nem ad plusz pénzt érte.Szerk2: Mosquito említett valami zselés lapot, amivel fel lehetne tuningolni
és még nem is kérnek horror árat érte. (Persze le kéne bontani a bőrt róla.) -
-
DigitXT
félisten
Ez mi ez?
"A LeoVince gyár ideiglenes leállása miatt ez a termék jelenleg nem elérhető!
Helyette ajánljuk az Akrapovic, Termignoni, Yoshimura kipufogókat!
Megértésüket köszönjük!"Innen. (Milyen leállás?)
Szerk: ilyen kávézaccfilterest, amit már régen is linkeltem meg továbbra
sem merek venni, mert még a végén olyat szól, mint az SBK a Nexuson. -
longwild
aktív tag
válasz
runner 125 #44921 üzenetére
Szia!
Nálam egyelőre nincs kopási probléma, de jó fejben tartani, hogy ilyenre is van lehetőség. Megakadt a szemem itt huszi.gyb-nek adott tanácson, hogy nem csak az új vásárlási opció van, hanem lehet felújítani is... Gondoltam rákérdezek pontosabban, mert ha egyszer szükség lesz rá, nehogy egy jóakaró szerelő vagy én magam belekergessem egy komplett új alkatrész vásárlásába...
Szóval újat tanultam. Lehet a pofákat színtereztetni
-
runner 125
nagyúr
válasz
longwild #44915 üzenetére
Mit értesz felújítás alatt? Elkoptak a pofák? Mert azt megcsinálják bárhol, ahol szintereznek. Rugókat meg akár otthon is lehet cserélni, mondjuk a kontraszthoz nem árt építeni egyedi szerszámot.
Annó a Nexus-nál én is megcsináltattam, kb 4000ft volt és tökéletes lett, utána még vagy 15.000-et raktam bele.
-
kcsa
veterán
válasz
DigitXT #44917 üzenetére
Hát azzal amúgyis g.ci nagy mázlid volt
Én meg lambdát hajtom, ennyire még nőt se hajtottam soha (ez mondjuk az én lustaságom
), de vagy bontott kitudjamilyen, már ránézésre is redvás van, vagy új ordenáré drágán.
szerk.: bontott is csak külföldön, vastag szállítási költséggel.
-
DigitXT
félisten
A fax tudja, még nem jutottam el a szervizbe, majd délután...
~100 km alatt csak nem kopott meg annyira, hogy pulzáljon.
Kimérik, aztán mondanak rá valami okosat - kíváncsi leszek!
(Az b*szna be, ha már a régi, kopott tárcsával is csinálná.)
Szerk: és akkor itt jön be a képbe, hogy már nem kapható a
zsír új felni zsír új tárcsával 100EUR környékén. (Hogyaza...) -
kcsa
veterán
@DigitXT: Mi volt végülis a féktárcsával?
@longwild: a "sima" blackstuff betéteket használom évek óta, nincs sok panaszom rá. Néha jobb lenne erősebb fékhatás, de azt szinterrel se fogod elérni, mert az is csak melegen fog jobban (az organikus betétekhez képest). De legritkábban fogy el egyszerre az első meg a hátsó, alkalmanként meg 3-5k azért belefér
-
longwild
aktív tag
válasz
DigitXT #44910 üzenetére
Egyáltalán maxi robikhoz való kuplung felújítását hol vállalják?
Más téma: fékbetétek.
Valahogy az itthoni új, gyári 10e Ft/pár árhoz nem füllik a fogam.
EBC brakes termékeit nézegettem, mint ahogyan kb 1 éve is... Milyen fékbetétet érdemes venni? Van valami Kevlar-Aramid, van Sintermetal és van normál is. Ha jól emlékszem, a Kevlart nem szabad a gyári tárcsához, mert megeszi. Jó lesz a normál?
Itt a [link] az engem érintő termékekhez...
-
DigitXT
félisten
válasz
SirKero #44913 üzenetére
Ja értem, csak a szemforgatós fejecske miatt gondoltam...
Részemről semmi akadálya egy "próbakarikának", ha összefutunk,
és már jó a fékem, meg megint szép az idő... Ma viszem a kecskét
szervizbe.Kicsit nehezen röffent reggel. (Kellett neki a szívató.
)
Amúgy a háttámlával szerintem eléggé be van szorítva az ember.
Háttámla nélkül kényelmes. Lenne. Ha nem nyomná a hátsóm az a
2 műanyag bizbasz, amivel a háttámla rögzítve volt: huszi.gyb ülése
ilyen szempontból kényelmesebb - csak annak meg a púpja nyomja
a gerincvédőmet felfelé, azért kényelmetlen. 5 centivel hátrébb lenne
a púp, vagy laposabb lenne... Na majd a kárpitos megoldja remélem!longwild: passz. Talán ahol a dobfékeket is felszabályoznak...
-
SirKero
őstag
válasz
DigitXT #44892 üzenetére
Jól van no, nem kell mellre szívni: Isten őrizzen
Egyébként ha már a kényelem szóba került. Nagyon kíváncsi lennék a tiéden hogy férne el a lábam. Csak azért töprengtem el mert most látom,hogy több min 10 cm az ülések között magasságbeli különbség a tiéd javára. ( 695 mm vs 825 mm )
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
csongi #44907 üzenetére
Köszi, a csapágy még jó ötlet... A kuplungot már leszedtük, átnéztük, ferodol még volt rajta rendesen (kb 2mm). Amióta a görgőket kicseréltük sokkal jobb lett, most már kis gázra is megy. Szóval nem tudom még mi, de valahonnan onnan... Lehet, hogy amatőr kérdés, de a csapágyhoz hogyan férek hozzá? Kipuff, kerék le, és ott nem rémlik, hogy látnám.
Grillo, DigitXT: Vennék én újat, de minek, ha annak nincs baja? A szíjam már nem tökéletes, abból szerzek be a héten egy újat. Az a csörgés tényleg lehet, hogy csapágy... Maximum Kék Hold lesz belőle
, ha addig a saját műhely nem készül el. De előtte zsírozni megpróbálom, ha csökken a csörgés, akkor az volt. -
válasz
runner 125 #44904 üzenetére
RR - alter. - Aerox
R - alter. - Neo's#44905 Barell: Nincs az túlárazva, csak nagy része már atomjaira volt törve, mármint az old Aeroxnak. Meg a 98-ast is átfújják, kigittelik, eladják 2005-ös fényezéssel, és úgy is hirdetik. Hajlott vázzal, tákolt alkatrészekkel, tehát nem az árazással van a baj, hanem a kókányolással (lásd: SymbianOS mennyit költött az Aeroxra).
-
csongi
veterán
válasz
huszi.gyb #44857 üzenetére
En a helyedbe addig vennem le mig nem okoz gondot. Femesen nem erintkezhet a kuplungba a betet.
Szedd szet, nem egy ordongos dolog. Egy legkulcs es hajra. A beteteket fel lehet ferodolozni par ezer Ft ert. Lehet a rugokat is cserelni, a harangot meg szabalyozni.
Acsapagyakat ha lehet ujra zsirozni. jobban jarsz ha most csinalod meg, igy kevesebbe kerul. -
Barell
senior tag
válasz
runner 125 #44904 üzenetére
Hát az Aerox is régi kedvencem, de véleményem szerint azok is túl vannak árazva.
-
unyadavid
senior tag
válasz
runner 125 #44901 üzenetére
Már már gyanúsan jónak tűnnek
, amúgy mi rajta ez a kipufogó?
-
runner 125
nagyúr
válasz
Tothgera30 #44897 üzenetére
Pont ezt néztem én is. Ennyiért nagyon korrekt.
Új hozzászólás Aktív témák
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Milyen TV-t vegyek?
- World of Tanks - MMO
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- ZIDOO médialejátszók
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- One mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- BESZÁMÍTÁS! Asus B450 R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 8GB Rampage SHIVA Thermaltake 500W
- Vivo Y76 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung LH46EDDPLGC 46" FullHD LED Monitor
- LG 25GR75FG - E-Sport Monitor - FHD 360Hz 1ms - NVIDIA Reflex + G-sync - AMD FreeSync - HDR 400
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest