Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- 4 billió dollárt ér a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-cégek
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Apple MacBook
- Milyen házat vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Nem azt írtad, hogy az adott kereszteződés pár éve lett olyan?
A linkelt képen amúgy nem látok körforgalmat... Nem minden úgy
kinéző kereszteződésben az a forgalmi rend. Pl. a Clark Ádám tér
is sokáig egy körforgalomnak látszó normál útkereszteződés volt.
De Miskolcon nem vagyok otthon, elhiszem neked, ha rég így van. -
üszök
őstag
-
-
DigitXT
félisten
Ugye, hogy ugye.
Akkor 14 éve még simán igaz volt, hogy nincs ilyen.
Nem is tudom mikor robbant ez a "mindenhova körforgalmat" őrület.
Mindenesetre az 1-es úton (régi 100-as) nagyon utálom őket, Budaörs
után, főleg a dupla sávosat. Életveszélyes: barmok levágják 80-nal, stb.
Ja, és rohadtul megfogja a szabályos átlagsebességet is. Idegesítő, na.A villamosos példát már értem, de úgy nem egyenrangú kereszteződés!
De valóban balról jön. És mivel nagyobb, meg sárgább (pirosabb), nyert.Tothgera30: oké, hogy az enduro nyert, meg a 16"-os kerék jó, viszont
akkor nincs konkrét tapasztalatod 13" alatt, csak "extrapolálsz".
Vannak autók is 13-as felnin, aztán nem mindennapi a tengelytörés.
Teszem hozzá, én meg 10"-os kerekeken nem mentem sokat, ezért így
érzésre azt ajánlom, a minimum a 12", ami már ajánlott, lásd a Maja.
(Nem futottam bele buktató kátyúba 12"-on sem: ha làttam kikerültem.
Ha nem láttam, akkor nem volt AKKORA. Ha felütött, anyáztam - ennyi.)Másik topikban képbe kerültem, hogy egy XT660 megoldaná izomból...
-
akos3
addikt
válasz
szentkuti11 #43630 üzenetére
szia, xv. kerben az M3 kivezetője mellett van egy elég nagy robogó piac. ott segitőkészek, több tipust is kipróbálhatsz és lehet válallnak garit is. mondjuk sztem 70%-ban tuti importtal foglalkoznak, de mível szerelő műhyel is van a a telepen, így átnézik alaposan.
de lehet, jobb ha itthon vásároltakat nézel.. -
-
üszök
őstag
válasz
DigitXT #43691 üzenetére
Vagy 3 éve építették át a villamos projekt keretében. Jól el is van b@szva. Ha elhúzod jobbra ott ahol a villamos megálló van meg az újságos bódé,ott volt az út régen.
Így nézett ki,csak ez pont a másik oldalról van.Régen a körforgalomban volt a villamos megálló.
Volt is egy kis pitty putty építkezés közben.
A másodikon ha balra akarsz fordulni,a villamos balkézre van,mégis ő megy először. Ez is vagy 3 éve van így,régen táblája volt a villamosnak.
kcsa
(PH! addikt)
Nem akarlak elkeseríteni,de az utánfutót vontató személyautó jármű szerelvénynek minősül,a nyerges vontató meg nem. -
DigitXT
félisten
A körforgalmas az gyönyörű.
Hány éve van? A balról jövő példát nem vágom.
A jelölőnél lévő kereszteződésben mackósajtja van a keresztforgalomnak...nagynandi: á, még egyszer nem... Amúgy ha jól látom, két különböző méret.
Honnan van/pontosan mekkora? Csak általánosan érdeklődök, amúgy nem. -
üszök
őstag
-
kcsa
veterán
válasz
canniball #43686 üzenetére
A magyar nyelv gyönyörei
Amúgy ez alapján:
"Motorkerékpár: a külön jogszabályban L3e járműkategóriába sorolt kétkerekű oldalkocsi nélküli, L4e járműkategóriába sorolt oldalkocsival rendelkező jármű, továbbá a motoros tricikli. "
úgy gondolom, hogy a huszi.gyb által citált példa nem feltétlenül igaz. Mindegy, úgyis az az igazság amit a rendőrök gondolnak
@longwild: ez egy erősen passz kérdés nálam, Satelis 6-7 centit mozoghatott alap helyzetben, ha féket húzom akkor talán kicsit többet is. Érzésre legalábbis. Aztán lehet sokkal kevesebb volt
-
canniball
nagyúr
Erről jut eszembe: az megvan hogy a tricikli lehet négykerekű is?
-
longwild
aktív tag
Nem szeretném megakasztani a nagy kresz tesztet, de ma lenéztem a géphez és az első futóműve kicsit keménynek, rövidet rugózónak tűnik.
Mi az elfogadott út?
Mikor kell futóműveshez mennem?Persze lehet, hogy reg volt november vége...
-
DigitXT
félisten
Ha a motor után kötnéd az oldalkocsit, nem hívnák oldalkocsinak.
Szerk: oldalkocsis motorkerékpárt szabad-e sávon belül előzni?
És ha igen, akkor miért nem? (Tudom, menjek má' az antibiotikumért.)canniball: nem azt mondtam, hogy mindennapos, de előfordul.
(Régen sokat jártam arra, mostanában kevésbé, csak ez megmaradt.) -
DigitXT
félisten
válasz
canniball #43675 üzenetére
A 18/19-es észak felé "ráhajt" a forgalmi sávra. Ezt a
vonalat együtt engedik el az autósokkal, tehát simán
elsőbbségi viszonyba kerülnek, és meglepő módon a
villamos kárára. Nem egy szokványos megoldás.Kedvenceim amúgy a hídról egyértelműen a pirosban
lerongyolók, hogy ezen a sárgán még. (De még úgy is,
ha sokadik a sorban, kanyarodó+gyalogátkelő kombó
feltartotta, de úgy gondolja, ha az autó orra már túllóg
a csíkon, akkor ő még átfér, még ha másodpercek óta
piros is, és már elindult a keresztforgalom. Számtalan
esetben megölhettek volna már ezek, elsőként rajtoló
motorosként. De kibaszok velük, s figyelek. Meg duda
ezerrel, hogy érezzék a törődést, hátha máskor... Ehh.) -
-
DigitXT
félisten
válasz
canniball #43672 üzenetére
Keresztkérdés: ha macisajtja van a villamosnak, akkor is?
A válasz nyilván nemleges, ami már érdekesebb, hogy ilyen
viszont tényleg van. Pl. a Gellért térnél elvileg nyugodtan be
lehet zúzni a villamos elé a sínre. Más kérdés, hogy van, aki
itt is előveszi a lenti érvelést és besatuz, mert nagy, sárga...Legjobb, mikor a Döbrentei térnél előnyt adnak a 18-asnak.
(Aki ismeri a környéket, tudja miért.Hint: nem is kerülnek
elsőbbségi viszonyba, a 18-as kitér balra. A birka meg vár.)Szerk: ilyen burkolt beszólást...
huszi.gyb!
b+ -
huszi.gyb
senior tag
-
DigitXT
félisten
válasz
canniball #43667 üzenetére
Én egy olyan anekdotára emlékszem, hogy a villamosnak a
körforgalomban IS előnye van, DE ilyenre csak vizsgán kell
tudni a választ, mert sehol Mo-n nincs ilyen kereszteződés.
Erre nem csináltak évek során egyet, dafke? A sünök meg...Még egy "trükkös "kérdés lehet: egyenrangú kereszteződés,
villamos jön balról. Előnye van? Naná... A megjegyzés: ilyen
kereszteződés sem igen van, mert a villamosokat általában
védett útvonalon közlekedtetik. De azért a teszt kitér rá akár
hárompontos, képes kérdésben is. Amúgy nem para a teszt.
14 évvel ezelőtt a B hibátlan volt... 5 évvel ezelőtt az A dettó,
ha eltekintünk attól az apróságtól, hogy láncot szerelni nem.
Gondolkodom, hogy 4 év múlva jöhet a C, vagy valami. Így a
háziorvos nem szólhat be, hogy nem ad alkalmasságit, mert
évek óta nem mentem a kivizsgálásra: oktatáson papírozták.
(Szemüvegre kérdezett rá a fószer, de aztán nem írta bele.)
Visszatérve a villamosra (és a linkelt cikkre), nagyjából jogos,
hogy a szavazók szignifikáns többsége szerint a villamosnak
van igaza.Nagy is, hosszú is, nehéz is meg akár sárga is.
Szerk: mondjuk a képeket látva nem a körforgalmon megy át.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
canniball #43665 üzenetére
Köszi. Én SOS jogsit néztem (tőlük szoktunk bérelni, és kedvezményes Safety lehetőséget is adnak), bár a Biluxnál (Győr) írtak olyat, hogy 24év alatt mehetek A1-gyel A-ra.
Ennek még utána járok
Az ok, hogy az oktatás könnyített, de gondolom normál kresz vizsgát kell rakni, tehát a régi (pl villamosos f@ßomságokat is át kell nézni
)
-
canniball
nagyúr
válasz
huszi.gyb #43663 üzenetére
Ha szabad egy kis reklámot csinálnom én mindkét tanfolyamot itt toltam (a kategóriákon belül láthatóak a lehetőségek), úgy vettem le hogy Attila elég jól képben van a dolgokkal és ennek megfelelően frissíti is az oldalt. Ezek szerint ha te A2-re mennél 2 éven túli A1-gyel akkor való igaz hogy KRESZ vizsgát is kell tenned, de legalább az elméleti oktatás könnyített.
-
huszi.gyb
senior tag
Igazándiból már nekem is a t[]köm tele van mint ahogy a tegnapi kiborulás mutatja, minden iskola mást mond, kaotikus minden.
Amire én rájöttem (ez tűnik igaznak) amennyiben A-t szeretnél:A1-ed van, de több, mint 1 éve, le vagy te sz@rva, motorozásról mit sem tudsz TELJES VIZSGÁT kell csinálnod. Ugyanaz vonatkozik rád, mint arra, aki életében motort se látott.
A korl. van (lásd A2),de csináltass új jogsit, hogy A2 legyen beleírva
A2-d van, kevesebb, mint 1 éve: különbözeti vizsga, nem kell kresz.
A2-d van, több, mint 1 éve: a helyzet ugyan az, mint A1-nél.
-
üszök
őstag
válasz
canniball #43661 üzenetére
A 26k-t pont Árvainé mondta. Oda nem hiszem,hogy megyek a telefon beszélgetésünk után.
Meg erre még+20300 vizsga díj van. És sz@r helyen is vannak,nem tudok kocsival ingyen megállni.
A Sománál az én olvasatom szerint 20300 a vizsga díj+34000 a tanfolyam. Ők is a belvárosban vannak,de ott van hol megállni. -
üszök
őstag
Le kéne vizsgáznom gondoltam felhívok pár autósiskolát ki mit mond.
A1-em van 97 óta A ra szeretnék vizsgázni. Ezzel kezdtem mindenhol. Ha Miskolci valaki jól jöhet az infó.
1. Gömbicz autós iskola: Nem tudják még,hívjam március közepén őket.
2.Tóth Autós iskola: nem igazán volt képben a főnök szerinte nem kell kresz vizsga. Kérdezem biztos? 42+15 a költség ( 5 perc múlva vissza hív,hogy mégis kell kresz 80k a tanfolyam)
3. Árvai autós iskola. Árvainé veszi fel a telefont lövése nincs miről beszélek,meguntam mondtam köszi a semmit viszont hallásra(10 perc múlva vissza hív,hogy 26k a tanfolyam,és mit képzelek én magamról,hogy így beszélek vele,ő egy 16 fős vállalkozást irányít mondja vagy 2 percig a magáét).
3.Soma autós iskola. Először Csaba,ő bevallja,hogy nincs otthon motorban legyek szíves a testvérét hívni.
Viktor,ő már képben van,nem vágja fejből holnap vissza hív azt igéri. De ő legalább tudja,hogy kreszből is vizsgáznom kell valószínű.
Változtak a jogszabályok az elmúlt 2 évben,és sok a kategória,legtöbben ezt mondják,de ha ők nem tudják a kategóriákat akkor kitől kérdezzem?Hívjam fel a minisztériumot és kérjek hivatalos állásfoglalást?
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #43656 üzenetére
Majesty 180 gyárilag 6500-on gyorsított nyélgázon: 12LE
A Multivar ezt felrakta 8000 fölé, hopp ott is van a +2-3LE
Nem egetrengető, de érezni, mert virgoncabb vele a gép...
Ára? Multivar 35K + fogyasztás nőtt fél literrel 100 km-en.Nyilván a Madison más dimenzió. (A variótárcsám kopott,
ezért is gondolkodok amúgy cserén. Nem csak görgőkön.)
Panaszkodtam korábban, hogy nem lő ki annyira - ezen a
kuplung hangolása is segíthetne, cserébe szvsz lerontaná
az alacsonytempós manőverezhetőséget: erre nem hajtok.Egyelőre pár tankot kimotorozok gyári (?: 17 gr!) setuppal.
Ha van jó fogyi adat, és összejött a lé, nyárra kap Malossi
szettet, esetleg egy LeoVince 4138C-vel megspékelve. Az
lesz még ütős. Mindent egyszerre cserélni: horror összeg.
Tapasztalat szerzés céljából előbb 16gr Dr. Pulley lesz. -
-Mosquito-
őstag
válasz
horvathkrisz #43653 üzenetére
Olvastam,megmosolyogtató.
-
DigitXT
félisten
válasz
SirKero #43655 üzenetére
Kétszer összeomlott ez a fos Dolphin Browser, mindkétszer vitte a HSZ-t.
Nem írom meg harmadszor, sorry. Pontokba szedem. Hátha így rövidebb.1) egyetértek, nagy tempónál nő a légellenállás, az utas plusz súly: érezni
2) nem hiszem, hogy a csuklós volán + kamion a városban volt: 10/11-es
3) a pacikhoz a blokkot forgatni kell, normál használat esetén nincs 33 LE
4) fogyasztásod pazar, ennek kárára lehetne sportosabbá tenni a motorod
5) linkeltem a J. Costa + Burgi 400 vidit, sokat számíthat már ha érdekelne
6) 110-zel kamion nem megy EU-ban, 90-ről azért utassal is lehagyható
7) ha nagyon kell az erő nagyobb motor kell, de az nem 3-4L-t eszik majd.+1) odafigyelni mindig kell. De nem ugyanaz egy kamion előzése egy 125
ccm motorkával országúton, mint ugyanez a 400-assal... Előbbivel szinte
lehetetlen tud lenni*, utóbbival utas nélkül nem nagy cucc... Pláne, ha 500
ccm dohog alattad, és esetleg nem is fogyasztásra optimalizálták a váltót.
(Vö.: nagypapis tempó/sportos vezetés. Fokozatok leforgatása/dohogás.)*: 180 ccm + sportvarióval tapasztaltam. Akkor egy 125-ös (4T) már: ehh.
-
SirKero
őstag
válasz
Brogyi #43650 üzenetére
(#43609) DigitXT Nem az mondom,hogy para hanem ,hogy más városban egy aránylag lassú forgalom mellett előzni és más amikor folyamatosan tartod a 90-110 km/h sebességet és akkor kezdenél bele. Azért hiába 33LE a Burgi 110-nél már nem olyan dinamikus a gyorsulása ( főleg két személlyel )
Lehet előzni vele de oda kell figyelni. Tapasztalatom szerint úgy 145-150-ig gyorsul ( óra szerint ) és olyan 155-160 között van a vége. Én szándékosan nem akarok bele nyúlni semmi tuning témába nekem így megfelel a teljesítmény/fogyasztás . -
horvathkrisz
addikt
Szóval, a felső (tehát nem a 20A felőli) biztosíték ment ki. Akinek van NRG Purejet-je, tudja esetleg hogy milyen körön van ez a bizti?
kép -
horvathkrisz
addikt
válasz
huszi.gyb #43652 üzenetére
"Második kérdés: tudjuk-e nullába hitelezni a kocsit? Jöttek is megnézni, gyúrós gyerekek, virították a nagypályás focit. Dolcsegabbána cucc, biciklibelső szájú utánfutó-csaj, utóbbi sok sminkkel, felpolcolt mellekkel, inkább közönséges, mint szép. Annyija van, ami rajta van, a zsebében annyi pénz, hogy tankolni még éppen tudjon, majd lesz valami okosság holnap is. Arra pont jó a kocsi, hogy meg lehet vele érkezni a pláza vagy kávézó elé, lássák a spanok, hogy nem szarral gurigázik."
LOL, most olvasom a 3. részt (jobb mint az első vagy második-egyébként köszi a tippet!)
Ez komolyan mondom beszarás.
Olvassátok el ha van kis időtök, nem bírom letörölni a mosolyt az arcomról miközben olvasom. -
Brogyi
őstag
válasz
SirKero #43599 üzenetére
Ez nagyon csukló függő. A táblázatomból simán látszik, hogy a szezon első hónapjában húzom mint a barom.
Na persze régen ültem rajta, és utána nekem az a fonák helyzet jött ki tavaly, hogy városba kevesebb, városon kivül több. Ki érti ezt? Zsinórba 11x voltam 4 alatt. Városon kivül pedig 4,5 inkább. No de én nem papisan tolom amikor lehet törvényesen. Huu de régire válaszoltam. -
huszi.gyb
senior tag
Leálltam, de ezt még muszáj (újabb gyöngyszem):
A2-nél kapsz korkedvezményt, 2 év után ugyanazt a vizsgát kell megcsinálnod, mintha sose motoroztál volna, de már 20 évesen is megteheted. DE!
"Ezt A korlátozott jogsiddal (A korl.) is meg tudod tenni, csak a beiratkozás előtt el kell menned az okmányirodába és ott 4.000 Ft-ért kicserélik a jogosítványt egy újra, amibe már A2 lesz beleírva, természetesen az Akorl. jogsi megszerzésének dátumával."
persze minden oldalon mást írnak.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
huszi.gyb #43646 üzenetére
Nézegetem a jogsikat...
Kicsit vérlázító... 4 éve van A1-em, motorozok mindenféle gépekkel...
De azért csináljak elméletet.
Persze nem a 3 órán, hanem a 10k-n van a hangsúly, meg azon, hogy menjek el megint KRESZ vizsgára. Tömör lehúzás... Kezd elmenni a kedvem a jogsitól... Aztán ha 23-24 leszek, meg megint szopjam végig.szerk: Biluxnál viszont elég a 2 év A1, és 18+év? Hogy is van ez?
-
DigitXT
félisten
válasz
Tothgera30 #43640 üzenetére
Mennyit motoroztál Budapesten? Milyen gépekkel? (Felniméret?)
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
szentkuti11 #43643 üzenetére
Annyiért találtam jó(nak tűnő) 2T Scarabeot. A többsége ott is kis kerekű, de van pár nagyobb is.
-
szentkuti11
addikt
150k lenne a rászánandó összeg biztosítással és azonnali szervizköltséggel.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
Tothgera30 #43640 üzenetére
Bocs a dupláért, a szerket nem láttam.
A gumi árát csak pluszként írtam oda. Én kb 4000km-t tekertem le, ezalatt egy felnit gallyra vágtam (Hungária is adott neki, de a kegyelemdöfés egy Rover volt). Kőkemény 2000Ft volt a bontott. (Új gumikat most tervezek, ha nem cserélem le...)
Mivel nem adott meg keretet, ezért nem tudom milyen gépsárkány fér bele. Hondák olcsók, és jók. Ezért javasoltam, én ezekhez értek, ilyenekkel van tapasztalatom, másoknak is merem ajánlani. Ennek ellenére a nagyobb kerekű dolog nem hülyeség, támogatom, ha belefér a keretbe. Onnantól meg, hogy kinek mi jön be ízlések és pofonok, nem vitatkozunk.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
Tothgera30 #43638 üzenetére
A nagy kerék tényleg előny, de én 10"-on is elvagyok. Cserébe olcsóbb a gumi
-
válasz
szentkuti11 #43639 üzenetére
Mármint konstrukciós hibákra? Nem sok van, Piginél figyelni kell a vízpumpa meghajtó szíjára, érdemes cserélni pár ezer km után (én is most cseréltem). Kókányolás az bármi lehet, én főleg Mina-nál figyeltem meg hogy mindent kókányolnak mindennel, eleve régebben kiadott blokktípus. Én Pigit ajánlanám, erősebb, újabb, szívem szerint egy Liberty-t vennék a helyedben, pl. egy ilyet, amit azért nem félt annyira az ember, alkatrész meg bontóban vagy vaterán/ebay-en van bőven.
#43641 huszi.gyb: Az épségem többet ér mint a gumi. "8-ast" meg drágán húzzák ki, hiába kicsi a kerék.
-
szentkuti11
addikt
válasz
Tothgera30 #43638 üzenetére
Ezeknél a motoroknál van valami amire különösen érdemes figyelni? (Összefoglalóban olvasottakon kívül, tehát gondolok itt típushibákra, tipikus kókányolásokra)
-
válasz
szentkuti11 #43630 üzenetére
Bp.-re mindenképp nagy kerekűt vegyél, ezekből levegős Piaggio vagy Minarelli blokkosat érdemes megfogni.
Piaggio Liberty, Aprilia Scarabeo esetleg Aprilia SportCity, Malaguti Ciak, és társaik ajánlottak.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
szentkuti11 #43630 üzenetére
Szia!
Én Honda Dioból láttam már néhányat (Tactom van). Olcsó, megbízható szerkezetek, és minden bokorban van hozzá alkatrész, fillérekért. (Ebben tudok segíteni>bővebben privát).
Tapasztalatból mondom, ha volt gazdája, és rendszeresen használták, pár típushibán kívül nem szokott bajuk lenni. Ezek általában olcsón orvosolhatók.
Ha kedvet kapsz hozzá, beszerzésében is tudok segíteni. >szintén privát
Üdv.
(#43633) oliwire: Karbi tömítés?
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
DigitXT #43629 üzenetére
Nálam full ugyanez van, Gergő közölte, hogy karbi beállítás, ránéz. A helyzet változatlan... Nem tudom érdemes-e foglalkoznom a dologgal, mert ha most nekiállok, akkor nagyon rendbe teszem a motort, és nem fogom tudni eladni... Na mindegy, 15 rúgástól nem szakad le a lábam. Egyébként hasonló tünetet produkált, amikor benzin nélkül próbáltam meg hazajönni, és tele tankoltam a kúton. Utána is kb ugyanennyit (kicsit kevesebbet) kellett rugdalni.
A dalszövegen jót röhögtem
-
szentkuti11
addikt
Üdv!
Robogót keresnék Én is. Szerintem elég tipikus kategória vagyok, nem keresek semmi extrát. Egy olyan ötvenes kéne, ami minden reggel stabilan beindul és működik, nem igényel nagy szaktudást, van rajta benzinszint visszajelző, és sík úton képes stabilan 60-65 km/h körüli valós (tudom, hogy ezek a számlálók nagyon csalnak) sebességgel menni. Milyen típusok között érdemes nézegetni? Esetleg van Budapesten olyan használt motorokkal foglalkozó kereskedő, aki 1-2 hónap garanciát is vállal a működésre?
Válaszotokat előre is köszönöm.
-
DigitXT
félisten
válasz
oliwire #43628 üzenetére
Első körben inkább azt nézném meg, hogy nem fogy-e el az
anyag a karbiból a hosszabb* álldogálás során. (Lehet kosz,
csak az nem szokott magától meggyógyulni, takarítani kell.)*: azt írod, napi használatban minden oké, 1 hét után meg...
Gyanús, hogy leürül az úszóház. (Szivárog, vagy párolog.)
-
-
HRC95
tag
Helló!
Most megyünk hétvégén megnézni egy 04-es aprilia sr50 et (karburátoros). Milyen blokk van ezekben? Olvasgattam de írnak minarellit meg piaggio blokkot is. -
-
AndrewTdi
addikt
Szegasztok!
Nos. Durván 5 hónapnyi állás után ma beindítottam a Nexust. Az össz előkészület annyi volt, hogy reggel töltőre raktam az akksit.
Kulcs vedug, nem egész 2 tekerés után (de inkább 1,5) pöccre indult.
Runner után nem is hittem, hogy ilyen létezik. -
oliwire
őstag
Sziasztok!
Egész jó idő van már, így újra üzembe akarom helyezni az CPI Oliver City motoromat. Eddig az volt vele a gond, hogy ha állt legalább 1 hétig, akkor utána eléggé nehezen lehetett beindítani, kb 10 perc kellett hozzá, míg a berugókarral működésbe hoztam a motort. Ha napi szinten jártam vele, akkor pöcre indult. Gyanakszom, hogy a karburátor lehet kissé koszos, és ott lerakódhat a dolog, de kinek mi a véleménye róla, mitől lehet? Ettől eltekintve én szeretem ezt a motort, első robogóm.
-
DigitXT
félisten
Igazság? Ezt már Demjén Rózsi is megénekelte. Réges régen:
"A topik nem vár. Az igazság fáj.
Az Xciting ha beindul, nincs megállás."
Arra azért kíváncsi lennék, honnan tudta előre a lambdaparát:
ha beindul. (Amúgy nekem 3+ hónap állás után érdekes lesz.)A Madisonra illő részt meg el sem éneklem...
Elég az hozzá:
"Néha pár litert beszippantott egy gyorsításon,
néha pár litert elcsurgatott egy lassításon.
Néha koromfelhőt pöfékelt nagy tempónál.
De így is kevesebbet fogyasztott Moszkítónál."
Na, megyek lázcsillapítóért. Lófejet NEM kérek a betegágyba!A Majára esetleg 2-3 sor passzol, ugyanebből a dalocskából:
"Amerre jár, nagy zajt csinál!
Ha nincsen hangtompítód ne sírjál:
kis gázzal járj!" -
kcsa
veterán
Ha meglesz az első teletankolás, megnézem. De akkor sem érzem igazságosnak a mostani használatot mérni
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
horvathkrisz #43614 üzenetére
Ez a második rész, összesen 3 van
kcsa: Egyetértek DigitXT-vel, kell a nyelezős fogyasztás is.
-
DigitXT
félisten
-
kcsa
veterán
Fogyasztást majd akkor fogom mérni, ha kicsit megnyugodtam és nem előzök meg minden előttem haladó bármilyen gépjárművet
De igen, valószínűleg több lesz, mint amit szeretnék. Főleg hogy a változatosság kedvéért injektorpara helyett némi lambdagonddal küzdök.
-
SirKero
őstag
válasz
huszi.gyb #43608 üzenetére
Nem is vettem annak
Birkáért robogót -
huszi.gyb
senior tag
válasz
DigitXT #43609 üzenetére
Könnyen lehet. Anno Bogyó jóvoltából volt egy video, chopper vs. gyorsasági. Ott is az volt, hogy 0-ról nem ment a gyorsasági. Ezek a motorok pörögni szeretnek. Ezért tankoltunk kettőnk alatt 7-8L-t bele. Igaz, így vitte a 160-at. Persze német autópályán.
Jól eljátszottam...
Aerox, Maja180, Madison 400, Honda FirebladeÉrdekes az eredmény
-
DigitXT
félisten
válasz
huszi.gyb #43606 üzenetére
Ja, akkor bocs. Azt hittem az URL-be elmenti, hogy mit raktam rá.
Az első linken Madison vs. Maja lett volna. De amúgy kíváncsiságból
megnéztem az túramotorod (típust direkt nem írok), ~5000 alatt max.
18 lóval gazdálkodik, 2000 környékén meg már Roxi szintű. Durva.
A 45 paci közel 10000-nél forgatható ki belőle. Már ha jó ez az oldal...
(Gyanítom amúgy, ha dyno az input, akkor ezek keréken mért adatok.)SirKero: nem sokkal gyengébb a Burgi. Azon para 90-100-ról előzni?
Még ha a 150-esre mondanád, vagy a Majára... De egy 400-as?
Nekem kb. ott kezd igazán élni, megmutatja, hogy van még tartaléka.
Pont ezért gondolkodok amúgy a Multivarban, nagyon megdobná.
Persze tudom, hogy a fogyit is, meg hát kb. 50K, szóval egyelőre OFF. -
huszi.gyb
senior tag
-
SirKero
őstag
válasz
huszi.gyb #43604 üzenetére
Annyit akartam a magam egyszerű módján
kihozni belőle , hogy más a városban előzni relatíve lassú haladás mellett és más ország úton ahol eleve 90-110 km/h -nál kezdesz előzni. A fogyasztását pedig végre első kézből is megtudhatom mivel anno én többek között ezért nem ezt vettem.
(#43605) DigitXT Nagyjából ugyan az a teljesítménye évjárattól függetlenül. Még a karbi-injektor sem számít túl sokat.
-
DigitXT
félisten
válasz
SirKero #43603 üzenetére
Az adatlap melyik évjárat melyik motortípusáról szól? (És kcsa milyet vett?)
Nem költői a kérdés! Hirtelen tényleg nem vagyok képben. Viszont találtam
egy jópofa oldalt. Mennyire lehet jó/megbízható? (Görgőzéshez jól jöhet.)
huszi.gyb: ráraktam a grafikonra az 1,9 millás vasadat is.
A kék lenne az.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
SirKero #43599 üzenetére
Erről a hsz-ről ez jutott eszembe:
A magyar használtautó-vásárló hülye 2 (RS2-es történet): ,,Kérdezem a szerelőtől, neked milyen autód van? Octavia kombi. Milyen motorral? 1.6i. És milyen, jól megy? Aha, faszán bejárattam, megy mint az állat, alig fogyaszt, nagy csomagtartó, stb, stb. Biztos, ha te mondod, hetvenöt ló az nem tréfa, az már odabasz. Szeretnél egy kört menni az Audival? Aha, tessék. De csak körülötte, jóbarát!'' -
-
DigitXT
félisten
válasz
huszi.gyb #43600 üzenetére
Azt nem, de szerintem át tudom majd adni, ha járóképes a gépsárkány...
Nekem legközelebb csak 12000 km, vagy 2 év múlva kellene. Max. viszem
hozzátok a motort. Úgyis szervizbe szoktam járni az ilyesmi medvékkel.
Most először szívtam meg a DIY-t, bár ha nagyon fosnék, trailer Gergőhöz.
(Valljuk be, kishibásan légteleníteni ő is tudja, főleg, ha én segítek neki...)
[MORBID ON]
De hát a komplett féktárcsa, fékbetét új lesz, a féknyereg is szét volt kapva:
bármi beszarhat be az első tavaszi guruláskor, egy kis levegő az semmi.
[MORBID OFF]
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Telekom mobilszolgáltatások
- 4 billió dollárt ér a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-cégek
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen egeret válasszak?
- iPhone topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kerékpárosok, bringások ide!
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB DDR4 512GB SSD Radeon Pro 5500M garanciával
- HATALMAS AKCIÓK! GARANCIA, SZÁMLA - Windows 10 11, Office 2016 2019 2021,2024, vírusírtók, VPN
- REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W docking station (3TR87AA)
- Új és újszerű 17.3" Gamer, irodai, üzleti készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
- REFURBISHED - HP USB-C Dock G4 docking station (L13899-001)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest